Õnneks või kahjuks polnud sa ainuke, ka mina astusin töökorras rattaga rajalt maha, põhjuseks Häälimäe laskumisel peale kukkumist haiget teinud jalg.Overkilla kirjutas: Hiljem sain teada, et olin ainuke töökorras rattaga katkestaja.
Haanja 100 2005
Re: 80km väntsutamist
Re: 80km väntsutamist
Ei olnud ainus! See oli selline Haanjalik liialdus rajameistri pooltOverkilla kirjutas:Läbitud edukalt Haanja 80. Edasi ei suutnud, liialt valus oli. Hiljem sain teada, et olin ainuke töökorras rattaga katkestaja.
A panete tähele, kuidas Eesti meedias on sisse võetud ringkaitse ja H100 kohta pole mitte ühtegi piiksu tehtud? Vähemalt mina pole näinud/kuulnud (eile spordiutasid telekast kahjuks ei näinud, kuid kahtlen, et sealgi midagi oli).
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
A ära üle paku, meedias pole mingit ringkaitset sisse võetud, lihtsalt Sportlandil (kui sa seda pead ringkaitse põhjusena silmas) on olemas turundusosakond, mille ülesanne on pasundada, pasundada ja veelkord pasundada, kui suur, kui uhke ja kui tore. H100 tiimis on 3-4 inimest, kes valmistavad ette stardiala, märgistavad raja, veavad toidud ja joogid TP-desse, ühesõnaga tegelevad miljoni asjaga, et asi laabuks ning kahjuks meediaga suhlemisele (loe nende mangumisele) püssirohtu ei jätku. Telesse pääsemise eest peale küll ei hakka maksma ja keda see H100 huvitabki - ajusaagim ja Eve Kivi lõhkenud kapillaar on tegijamad teemad kui 300 hullu eneseületus kusagil Haanjas. C'est la vie.sqber kirjutas:A panete tähele, kuidas Eesti meedias on sisse võetud ringkaitse ja H100 kohta pole mitte ühtegi piiksu tehtud? Vähemalt mina pole näinud/kuulnud (eile spordiutasid telekast kahjuks ei näinud, kuid kahtlen, et sealgi midagi oli).
Aga midagijuba on.
Re: 80km väntsutamist
Häbiga pean tunnistama, et ka mina kuulun nö põhjuseta katkestajate hulka. Kehva tervise tõttu (Tallinna rattarallil õnnestus korralikult külma saada) koosnes kogu minu septembrikuine trenn ühest umbest poole tunnisest, rahulikust jalka mängust kuu alguses ja peale Vorstimäge oli enesetunne niivõrd sant, et jätsin sõidu pooleli.Overkilla kirjutas:Hiljem sain teada, et olin ainuke töökorras rattaga katkestaja.
Minu õnnesoovid LauriA?le, kellega ma ilmselt, alates esimesest TP-st kuni minu katkestamiseni peale vorstimäge, enamasti koos sõitsin ja teistele fini?isse jõudnutele.
Tänud korraldajatele ning kõikidele ?kaaskannatajatele? äärmiselt positiivse võistlusõhkkonna eest. Järgmisel aasta olen 90 % tõenäosusega taas stardis (ning siis juba loodetavasti ka fi?isis).
Ülikõva üritus oli jälle. Tänud kõigile!
Rajaga olen ise väga rahul. Sõidu ajal uuriti mis kohaga parasjagu tegemist ja kuulsin vaid positiivseid hinnanguid.
Kuidagi kergelt tulid need esimesed kilomeetrid ikka. Mõte raja esimesel poolel võimalikult palju aega võita. Häälimäele ronides avastas lätlane et talle selline kulgemine ei sobi ja pani tõusul järgmise käigu sisse ja läind ta oligi. Püsisin esimesed 40 km püsisin niiöelda pildil aga edasi läks juba kulgemiseks. Ühel teraval tõusunukil tõmbas säär krampi ja väsimus hakkas vaikselt tunda andma. Vahe hakkas koledal kombel kärisema. Raske ikka see kodurada.
Kurgjärvelt alates panin oma viimased jõuvarud mängu, sest nägin et konkurendid on ähvardavalt lähedale jõudnud. Jaanimäelt alates nautisin sõitu jälle täiega.
Imelikul kombel pole järgnevatel päevadel olnud märkigi sellest, et H100 on selja taha jäetud.
Järgmisel aastal siis jälle!
Rajaga olen ise väga rahul. Sõidu ajal uuriti mis kohaga parasjagu tegemist ja kuulsin vaid positiivseid hinnanguid.
Kuidagi kergelt tulid need esimesed kilomeetrid ikka. Mõte raja esimesel poolel võimalikult palju aega võita. Häälimäele ronides avastas lätlane et talle selline kulgemine ei sobi ja pani tõusul järgmise käigu sisse ja läind ta oligi. Püsisin esimesed 40 km püsisin niiöelda pildil aga edasi läks juba kulgemiseks. Ühel teraval tõusunukil tõmbas säär krampi ja väsimus hakkas vaikselt tunda andma. Vahe hakkas koledal kombel kärisema. Raske ikka see kodurada.
Kurgjärvelt alates panin oma viimased jõuvarud mängu, sest nägin et konkurendid on ähvardavalt lähedale jõudnud. Jaanimäelt alates nautisin sõitu jälle täiega.
Imelikul kombel pole järgnevatel päevadel olnud märkigi sellest, et H100 on selja taha jäetud.
Järgmisel aastal siis jälle!
Inimkeha areneb rutiinis
A ma sain diplomi, kleepsu, uusi tuttavaid, sauna ja templi mällu igaveseksSK kirjutas:Need on tõesti "suured" laisad tegelased, kes lähevad 10k EEKi püüdma(teenistus: 263,15 EEK per kilomeeter pole ju paha), selle asemel, et aasta parima rajaga üritus läbi teha. Money talks...Vihmamees kirjutas:Vbla natuke offtopic, aga olidki kõik "suured" Kõrvemaa maratonil...
Täitsa puu... !
http://srv.jalajalg.ee/korvemaa/index.php?id=3
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
Niipalju tean, et lätlane ei saanud õigel ajal juua. Lõpupoole oli vist üldse kuival sest saateauto jäi hiljaks.marks kirjutas:Nägin lätlase lõppu. Oi-oi kui läbi see mees oli. Istus päris tükk aega pea norus pingil ja lasi ühel näitsikul end lohutada. Meie esiotsa meestel polnud häda midagi, nagu polekski sõitnud . Mina pole muidugi mingi ütleja aga paistis küll nii, et lätlane oli endast veidi rohkem rajale jätnud kui järgmised mehed.
Inimkeha areneb rutiinis
jama kummiga
no võtan mina siis täna ratta autost välja (peale Haanja 100 pole puutunud ka mitte) ja mis ma näen - tagakumm tühi mis tühi. Arumaisaa - sain ju ilusti H100 ära sõita ja kummidega kõik okei. Ja nüüd kui ma tahan rahulikult rattaga maale sõita, korraga kumm iseenesest täitsa tühjaks läind! No on vast saatuse nöök! No on vast nöök! Lausa nagu telesaates "Vaata nööki!"
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!
Super üritus, muud ei oska kosta.
Seda et Erik mulle mütsi pähe tõmbab teadsin ma juba stardis. 45ndal km'il oli juba hetk, et nüüd läheb aga siis ma mõtlesin, et nii ikka ei saa ja hambad ristis vedasin ennast vorstimäe otsa ära. Linnuke kirjas istusin maha, võtsin liigsed vatid maha (keegi tarkpea oli windstopperiga alussärgi selga toppinud, mis oli selleks hetkeks märg nagu kalts) ja haukasin seljakotis olnud viinereid - vorstimägi ikkagi
Tervitused lähevad kollases särgis neiule, kes lõpetas loetud minutid enne mind ja LauriA'le kelle finishi ma ootasin ekstra ära.
Hommikul ajasin ennast mingi meeltesegaduse ajel kell 5 üles ja laekusin stardipaika loetud minutid peale 7't. 7:30 vaatasin, et kaks selli ilmusid hotellist numbreid otsima ja "trügimise ja masside" vältimiseks võtsin ka numbri ära
Mingil kummalisel kombel piirasid minu auto ümber saabunud lätlaste hordid, kes ennast igasuguste võikalt haisvate kreemidega sisse määrisid.
Sõit ise oli suht ok - tehnika pidas, loodus oli ilus, inimesed toredad - ainult TPdes oleks võinud ehk vähem aega veeta. Polari ja diplomi ajavahe on poolteist tundi, millest enamus on TPdes kurkide ja muu kraami manustamine + muud peatused.
Ühesõnaga - palun mulle järgmiseks korraks palat valmis panna.
Seda et Erik mulle mütsi pähe tõmbab teadsin ma juba stardis. 45ndal km'il oli juba hetk, et nüüd läheb aga siis ma mõtlesin, et nii ikka ei saa ja hambad ristis vedasin ennast vorstimäe otsa ära. Linnuke kirjas istusin maha, võtsin liigsed vatid maha (keegi tarkpea oli windstopperiga alussärgi selga toppinud, mis oli selleks hetkeks märg nagu kalts) ja haukasin seljakotis olnud viinereid - vorstimägi ikkagi
Tervitused lähevad kollases särgis neiule, kes lõpetas loetud minutid enne mind ja LauriA'le kelle finishi ma ootasin ekstra ära.
Hommikul ajasin ennast mingi meeltesegaduse ajel kell 5 üles ja laekusin stardipaika loetud minutid peale 7't. 7:30 vaatasin, et kaks selli ilmusid hotellist numbreid otsima ja "trügimise ja masside" vältimiseks võtsin ka numbri ära
Mingil kummalisel kombel piirasid minu auto ümber saabunud lätlaste hordid, kes ennast igasuguste võikalt haisvate kreemidega sisse määrisid.
Sõit ise oli suht ok - tehnika pidas, loodus oli ilus, inimesed toredad - ainult TPdes oleks võinud ehk vähem aega veeta. Polari ja diplomi ajavahe on poolteist tundi, millest enamus on TPdes kurkide ja muu kraami manustamine + muud peatused.
Ühesõnaga - palun mulle järgmiseks korraks palat valmis panna.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Kolmas hommik. Keha on nii hea tundega nagu poleksi midagi teinud. Arusaamatu. Või ongi H100 selline vaimu ja keha raviv nähtus hoopis Või nagu kõrval- ja järelmõjudeta narkots. Paraku sõltuvust tekitab ikkagi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 80km väntsutamist
Sportnetis oli ka väike nupuke ilmunud. Isegi link tulemuste lehele oli lisatud. Asi seegi.sqber kirjutas: A panete tähele, kuidas Eesti meedias on sisse võetud ringkaitse ja H100 kohta pole mitte ühtegi piiksu tehtud? Vähemalt mina pole näinud/kuulnud (eile spordiutasid telekast kahjuks ei näinud, kuid kahtlen, et sealgi midagi oli).
Kas siis Silver raporteeris kogu aeg (ja kommentaator täiendas kommentaaridega) finishis ootajatele, et: Lauri on elusalt Munamäel; Lauri on elusalt Kurgjärvel; Lauri sai viimasest downkillist ka alla, finisheerib u. 10 minuti pärast.Antti kirjutas: Tervitused lähevad kollases särgis neiule, kes lõpetas loetud minutid enne mind ja LauriA'le kelle finishi ma ootasin ekstra ära.
Enda parem põlv (mis muidu ikka jukerdab - on paistes aeg-ajalt)pidas ka üllatavalt hästi vastu. Rääkimata rattast. Oli vist õige tegu, et ühte uue rattaga seotud soodsat diili (veel) ära ei kasutanud - pensionärist ratas andis parima.
Mõned küsimused tehnika kohta:
1. Kas suurusjärk paremate jooksudega+tubeless rehvid on pikki tõuse ka lihtsam (vähem väsitav) võtta võrreldes 300 krooni maksvatega? Näiteks Vorstimägi või Tsirgumägi?
2. Kas ühe-sõrme-pidurisüsteemiga saab järskudel laskumistel pidama siis, kui ise tahad? Endal olid ikka käelihase üsna valusad kui üritasin ratast näiteks Taevatrepi laskumisel seisma saada.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Lauri A küsis:
2. Kas ühe-sõrme-pidurisüsteemiga saab järskudel laskumistel pidama siis, kui ise tahad? Endal olid ikka käelihase üsna valusad kui üritasin ratast näiteks Taevatrepi laskumisel seisma saada.[/quote]
Mina sain isegi XT-disciga ühte sõrme kasutades pidama!Mis siis veel kallimatest/parematest piduritest rääkida.
2. Kas ühe-sõrme-pidurisüsteemiga saab järskudel laskumistel pidama siis, kui ise tahad? Endal olid ikka käelihase üsna valusad kui üritasin ratast näiteks Taevatrepi laskumisel seisma saada.[/quote]
Mina sain isegi XT-disciga ühte sõrme kasutades pidama!Mis siis veel kallimatest/parematest piduritest rääkida.
Minul näiteks oli probleeme nimetissõrmede krampi kiskumisega laskumistel. Vastik tunne oli. Tahaks teada kuidas selle vastu võidelda.LauriA kirjutas: 2. Kas ühe-sõrme-pidurisüsteemiga saab järskudel laskumistel pidama siis, kui ise tahad? Endal olid ikka käelihase üsna valusad kui üritasin ratast näiteks Taevatrepi laskumisel seisma saada.
Igati hea üritus on. Esimest aastat ratta seljas ja sellest kah enda tulemusega täitsa rahul (aeg 7.43). Järgmine aasta kindasti kohal ja tänud korraldajatele hea ja kosutava supi eest
Lisaks mõned pildid kah
http://pilt.ee/view/592594/
Lisaks mõned pildid kah
http://pilt.ee/view/592594/
Vastus mõlemale küsimusele on jah. Kui sul oleks need tingimused täidetud, oleks su aeg tulnud ca 1h parem.LauriA kirjutas:Mõned küsimused tehnika kohta:
1. Kas suurusjärk paremate jooksudega+tubeless rehvid on pikki tõuse ka lihtsam (vähem väsitav) võtta võrreldes 300 krooni maksvatega? Näiteks Vorstimägi või Tsirgumägi?
2. Kas ühe-sõrme-pidurisüsteemiga saab järskudel laskumistel pidama siis, kui ise tahad? Endal olid ikka käelihase üsna valusad kui üritasin ratast näiteks Taevatrepi laskumisel seisma saada.
Siin sulle retsept, kuidas tuleval aastal püünele jõuda:
täislaagritel kergjooksud - ajavõit 30min
tubeless - ajavõit 30min
ühenäpu pidurid - ajavõit 30min
carbonraam - ajavõit 30min
tagaamort - ajavõit 30min
ülikerge õhk/õli esiamort - ajavõit 30min
carbon sadul titaan raamil - ajavõit 30min
integreeritud vänt - ajavõit 30min
batoonid, geelid, kissellid - ajavõit 30min
kergem ilma nokata kiiver - ajavõit 30min
tagasipeegelduvad prillid - ajavõit 30min
carbon papud + crancbrother pedaalid - ajavõit 30min
xtr/X.O - ajavõit 30min
Oleks sul need tingimused täidetud, oleks 6,5 tundi nagu maast leitud.
Ja kui su rahvus oleks lätlane, siis ajavõit 38,3sek lisaks
Omal jäi just mõne eelneva puudumise tõttu võit võtmata ja pidin finisheeruma vaid 2h enne sind.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Ei, Silver ei teadustanud koguaeg, kuid vahed olid teada juba eelviimasest TPst ja eriti ei muutunud. Viimases TPs valgustati mind, et seljataga on veel rattureid ja kuidas nad seal paiknevad.
Ihuhädadest rääkides, siis minult näpujälgi ei saa - sõrmede otsad on siiani hellad käikude ketramisest. Automaatkasti tahaks! Muu keha on OK, kui ühest kukkumisest saadud lahmaat sinikas välja arvata (jälle säärejooks läks).
Ihuhädadest rääkides, siis minult näpujälgi ei saa - sõrmede otsad on siiani hellad käikude ketramisest. Automaatkasti tahaks! Muu keha on OK, kui ühest kukkumisest saadud lahmaat sinikas välja arvata (jälle säärejooks läks).
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
-
- Rattur
- Postitusi: 54
- Liitunud: 29. 09. 2004. 07:02
Kui keegi kavatseb suvel saadud katkise käeluu sügiseks korda saada ja H100 sõita siis teadku: mul pidas käsi vastu 80 kilti, siis hakkasid juurikad nii põrutama et tuli käis silmadest välja. Ja ei tasu rattaga vastu kivi sõita ning hargivahega esitorule kukkuda, tulemus nagu odavas komöödias kus munad 2 korda suuremad aga see eest potisinised.. :oops : Aga muidu oli tore, kergem kui eelmisel aastal mudas sõtkudes, seda oli näha finisis kus eelmise aasta pilt tardunud pilguga minuteid liikumatult istuvatest mudastest lõpetanutest ei lähe vist kunagi meelest, nüüd oli muidu tore.
ratas sõidab, mees istub peal
Minu puhul tänavu see retsept toimis. 04 pidin ajapuudusel katkestama (ehkki pärast selgus, et finishis ei kustutatud tulesid täpselt 8 tunni pärast).m6mm kirjutas:Kas seda kartust pole, et mõni võib seda soovitust tõe pähe võttamart kirjutas: Siin sulle retsept, kuidas tuleval aastal püünele jõuda:
Või noh, mis siin ikka karta, kaupmehed on vähemalt rõõmsad ja kui ei lähe õnneks, siis saab ju alati kohukeste süüks ajada
Nüüd plaanisin raja läbida kontrollajaga st 10h. Aastaga olen ratast upgradenud 4s eelnimetatud punktis, mistõttu jõudsin finitosse 2 tundi plaanitust varem. mott
Siiani imestan, miks oli mul üldse vaja teha üldfüüsist, harjutada/lihvida: nikerdamist, ökonoomset tõusu, võimalikult kiiret laskumist, ohutut kukkumist, õigeaegset käiguvahetust, hooga takistuste ületamist jms. Ratas sõitis ju ise, ole ainult mees ja jõua lenksust kinni hoida, et alt ära ei sõidaks.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
haha, hea ajavõidu loogika
enda oma nata teine:
poest ratas--> ajavõit 17h [24h orienteerumises sai käidud 107 km 24 tunniga]
kiiver --> ajavõit 2h [otsida võru linnas pood, et osta kiiver, et lastaks starti]
kindad --> ajavõit 0h [pärast sõitu suudaks leili visata]
tallaga jalanõud --> ajavõit määramatu
enda oma nata teine:
poest ratas--> ajavõit 17h [24h orienteerumises sai käidud 107 km 24 tunniga]
kiiver --> ajavõit 2h [otsida võru linnas pood, et osta kiiver, et lastaks starti]
kindad --> ajavõit 0h [pärast sõitu suudaks leili visata]
tallaga jalanõud --> ajavõit määramatu
Küsimus:miks ma ei võtnud osa Kõrvemaa rattasprindist? Vastus: sellepärast, et ma ei ole selline http://www.korvemaa.ee/gallery/view_pho ... t_copy_005
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Ega riie meest riku. Olen oma ihusilmaga näinud hunti ja kolme põrsakest, pruutpaari ja palju teisi kentsakaid olevusi ratta seljas. Ning nii kostümeeritult kui ilma on nad päris toredad inimesed. Äkki on nendelgi piltidel olevad härrasmehed?Olts kirjutas:Küsimus:miks ma ei võtnud osa Kõrvemaa rattasprindist? Vastus: sellepärast, et ma ei ole selline http://www.korvemaa.ee/gallery/view_pho ... t_copy_005
OT, aga järjest rohkem tekib endal tahtmine mingi vigur kuskil võistlusel sel viisil läbi teha. Mingid ideed on idanenud juba ammu. Eelmine aasta ema saljuti esijooksu rihtides ja ratast proovides tundus, et saljut on igavesti vinge pill, millega mõni Elion või TRM läbi uhada. Või siis riietus-kostüüm a'la "pankur ülikonnas" vms. Kõike ei saa ka nii tõsiselt võtta nagu enamus meie "sportlasi". Vaadake või lahe taguseid võistlusi. Kui pedestali koha eest just ei võistle siis võetakse asja üsna iisilt....
Urmas, mul on sulle hea idee järgmise aasta H100-ks. Sel talvel läbis üks sell Haanja suusamaratoni tuletõrjuja täisvarustuses, sh balloon seljas. Tee järgi .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
tehniline rada
H100 rada on minu jaoks, kes sellel aastal vaid EEC ja TRM-il osalenud küll väga positiivne kogemus just tehniliste lõikude poolest. Kuigi ka korra üle lenksu hüppasin ja sellega oma esimest päeva kasutatavast uuest sadulast lahti sain, oli kokkuvõttes raja tehnilisus väga tervitatav.
Seetõttu möödus 6,5 tundi märkamatult. Ja muidugi Haanja loodus ja ilm mängisid selle oma rolli. Korraldajate poolt pakutavast söögist joogist piisas mulle täiesti (ja murulapikesest pikutamiseks), nii et oma moona peale ühe pudeli joogi kasutada ei tulnudki.
Igal juhul tahan korraldajaid tänada vaeva nägemise eest ja just sellise tehnilise raja ettevalmistamise eest. Nüüd püüan isegi kodumetsades otsiva pilguga ringi sõita, et ikka hullemaid harjutusi proovida.
Seetõttu möödus 6,5 tundi märkamatult. Ja muidugi Haanja loodus ja ilm mängisid selle oma rolli. Korraldajate poolt pakutavast söögist joogist piisas mulle täiesti (ja murulapikesest pikutamiseks), nii et oma moona peale ühe pudeli joogi kasutada ei tulnudki.
Igal juhul tahan korraldajaid tänada vaeva nägemise eest ja just sellise tehnilise raja ettevalmistamise eest. Nüüd püüan isegi kodumetsades otsiva pilguga ringi sõita, et ikka hullemaid harjutusi proovida.
filmimees
Kas keegi oskab öelda midagi hulgaliste videosalvestuste tulemuse kohta, et kas see saab üksnes neti vahendusel juurdepääsetav olema või tehakse ka mõni DVD või VHS?
Tundub, et mu nippel jäi Vällamäe laskumisel kaamerasse. Kuna oli minu jaoks üldse esimene tõsisem maraton, siis oleksin valmis sellise lindigi oma riiulisse paigutama. Ma annan endale aru, et võibolla kõigi emotsioonid ei ole nii kõrgel kui minul. Kuna ratta alles sellel aastal soetasin, siis olen ikka veel sõitmisse armunud.
Tundub, et mu nippel jäi Vällamäe laskumisel kaamerasse. Kuna oli minu jaoks üldse esimene tõsisem maraton, siis oleksin valmis sellise lindigi oma riiulisse paigutama. Ma annan endale aru, et võibolla kõigi emotsioonid ei ole nii kõrgel kui minul. Kuna ratta alles sellel aastal soetasin, siis olen ikka veel sõitmisse armunud.
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: filmimees
Kindlasti saab kõigile näha olema.Kuidas või mis kujul saate hiljem teada.Kuna kaameraid oli nõnna palju ja Tont on ka veel riigitööline päeval,siis võtab asi veidi aega.See on minu arvamus.algaja kirjutas:Kas keegi oskab öelda midagi hulgaliste videosalvestuste tulemuse kohta, et kas see saab üksnes neti vahendusel juurdepääsetav olema või tehakse ka mõni DVD või VHS?
Tundub, et mu nippel jäi Vällamäe laskumisel kaamerasse. Kuna oli minu jaoks üldse esimene tõsisem maraton, siis oleksin valmis sellise lindigi oma riiulisse paigutama. Ma annan endale aru, et võibolla kõigi emotsioonid ei ole nii kõrgel kui minul. Kuna ratta alles sellel aastal soetasin, siis olen ikka veel sõitmisse armunud.
Ja kui veel arvestada,et mehel on juubel lähenemas,siis ei tea midagi ette
Tark ei torma!
Re: filmimees
Ootame huviga...vigurivänt kirjutas:Kindlasti saab kõigile näha olema.Kuidas või mis kujul saate hiljem teada.Kuna kaameraid oli nõnna palju ja Tont on ka veel riigitööline päeval,siis võtab asi veidi aega.See on minu arvamus.algaja kirjutas:Kas keegi oskab öelda midagi hulgaliste videosalvestuste tulemuse kohta, et kas see saab üksnes neti vahendusel juurdepääsetav olema või tehakse ka mõni DVD või VHS?
Tundub, et mu nippel jäi Vällamäe laskumisel kaamerasse. Kuna oli minu jaoks üldse esimene tõsisem maraton, siis oleksin valmis sellise lindigi oma riiulisse paigutama. Ma annan endale aru, et võibolla kõigi emotsioonid ei ole nii kõrgel kui minul. Kuna ratta alles sellel aastal soetasin, siis olen ikka veel sõitmisse armunud.
Ja kui veel arvestada,et mehel on juubel lähenemas,siis ei tea midagi ette
NB! Uinudes sule silmad!
ootaks ka VHS või DVD-d. Ka minu nippel jäi ilmselt Vällakal kaamerasse.
Ja kuigi esimene 50 km oli täielik suremine siis teine pool oli super hea.
Distantsi km 20-30 läbimiseks läks kohutavad 54 min. Täielik kang oli sees.
Vällaka niplist pole veel tänaseni taastunud. Kael ja õlad on nii kuradi valusad veel.
Aga SUPER.
Ja kuigi esimene 50 km oli täielik suremine siis teine pool oli super hea.
Distantsi km 20-30 läbimiseks läks kohutavad 54 min. Täielik kang oli sees.
Vällaka niplist pole veel tänaseni taastunud. Kael ja õlad on nii kuradi valusad veel.
Aga SUPER.
Materjali olevat 4-5 DVD jagu. Ilmselt võetakse must materjal maha ja siis vaatab edasi, mis saab.hassar kirjutas:ootaks ka VHS või DVD-d. Ka minu nippel jäi ilmselt Vällakal kaamerasse.
Ja kuigi esimene 50 km oli täielik suremine siis teine pool oli super hea.
Distantsi km 20-30 läbimiseks läks kohutavad 54 min. Täielik kang oli sees.
Vällaka niplist pole veel tänaseni taastunud. Kael ja õlad on nii kuradi valusad veel.
Aga SUPER.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Sul, Olts, lähevad suurte arvude puhul asjad tavaliselt sassi, DVD-de ja CD-de asemel on lihtsam öelda, et kogu materjali on kokku 7 tundi. Mitme plaadi või kassetti peale see mahub, on tegijate rida. Hetkel on materjal Kanal2 käes, kes pidi sellest midagi eetrisse tegema. Peale seda saab mõelda, mis ja kuidas, kas panna valikmaterjal VHS-ile või DVD-le, ning kuidas see huvilisteni toimetada. Kas orgunnida mingi müük (eesmärgiks katta kandja tegemise kulud), et siis kel soovi on, see ostab endale asja nö koju riiulisse. Teine (ja vist halvem) variant oleks video üleslaadimisega ummistada mõni serverOlts kirjutas:Materjali olevat 4-5 DVD jagu. Ilmselt võetakse must materjal maha ja siis vaatab edasi, mis saab.hassar kirjutas:ootaks ka VHS või DVD-d. Ka minu nippel jäi ilmselt Vällakal kaamerasse.
Ja kuigi esimene 50 km oli täielik suremine siis teine pool oli super hea.
Distantsi km 20-30 läbimiseks läks kohutavad 54 min. Täielik kang oli sees.
Vällaka niplist pole veel tänaseni taastunud. Kael ja õlad on nii kuradi valusad veel.
Aga SUPER.
Pakuks välja postimüügi - Cargobussiga saab saata kraami igasse eesti otsa. Ma arvam et kes seda stuffi tahab on nõus kinni maksma andmekandja + transpordi kulud + näiteks 75 -100 eeki vaevanägemise eest.holden kirjutas: Kas orgunnida mingi müük (eesmärgiks katta kandja tegemise kulud), et siis kel soovi on, see ostab endale asja nö koju riiulisse. Teine (ja vist halvem) variant oleks video üleslaadimisega ummistada mõni server
Tellimus privasse ja moos?
-
- Rattur
- Postitusi: 399
- Liitunud: 07. 11. 2003. 23:14
Huviga ootan seda materjali, olen nõus ka maksma. Eks seal ole mitme mehe töö ja vaev.
Plaanin teha lisaks talve maratonile ka talve ja kevadlaagri Karksis. Oleks hea pidada väikse seminari ja vändata filmi kuidas tohib või ei tohi sõita.
Lähimal ajal saan kokku veel mõne tegijaga ja järsku sünnib midagi...
Plaanin teha lisaks talve maratonile ka talve ja kevadlaagri Karksis. Oleks hea pidada väikse seminari ja vändata filmi kuidas tohib või ei tohi sõita.
Lähimal ajal saan kokku veel mõne tegijaga ja järsku sünnib midagi...
Grisha
Ma olen harjunud kõige eest maksma . Ok, mitte päris kõige, aga H100 osas ei karda ma kulutada, kuna usun, et iga penn läheb asjaette. Ja üleüldse võiks Holden kunagi presidendiks ka saada - tubli eesti mees.AndreK kirjutas:... Ma arvam et kes seda stuffi tahab on nõus kinni maksma andmekandja + transpordi kulud + näiteks 75 -100 eeki vaevanägemise eest...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ma ei saand aru, mis mul siis sassi läks. Hetkel see materjal on selline kogus. Siis kui me seda eile tondiga arutasime, lasid sina lauaotsas õlut. Samas mõtlesin mina kah seda varianti, et vormida see millekski(mis iganes formaat see siis ka ei oleks) ja see maha müüa.holden kirjutas:Sul, Olts, lähevad suurte arvude puhul asjad tavaliselt sassi, DVD-de ja CD-de asemel on lihtsam öelda, et kogu materjali on kokku 7 tundi. Mitme plaadi või kassetti peale see mahub, on tegijate rida.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Ja kui võtad kasutusele kõik soovitused siis muutub reaalseks ka kiirus, et kustutad õhtul tule, võtad riidest lahti ja jõuad enne teki alla kui tuli kustuda jõuab.mart kirjutas: Vastus mõlemale küsimusele on jah. Kui sul oleks need tingimused täidetud, oleks su aeg tulnud ca 1h parem.
Siin sulle retsept, kuidas tuleval aastal püünele jõuda:
täislaagritel kergjooksud - ajavõit 30min
tubeless - ajavõit 30min
ühenäpu pidurid - ajavõit 30min
carbonraam - ajavõit 30min
tagaamort - ajavõit 30min
ülikerge õhk/õli esiamort - ajavõit 30min
carbon sadul titaan raamil - ajavõit 30min
integreeritud vänt - ajavõit 30min
batoonid, geelid, kissellid - ajavõit 30min
kergem ilma nokata kiiver - ajavõit 30min
tagasipeegelduvad prillid - ajavõit 30min
carbon papud + crancbrother pedaalid - ajavõit 30min
xtr/X.O - ajavõit 30min
Oleks sul need tingimused täidetud, oleks 6,5 tundi nagu maast leitud.
Ja kui su rahvus oleks lätlane, siis ajavõit 38,3sek lisaks
Omal jäi just mõne eelneva puudumise tõttu võit võtmata ja pidin finisheeruma vaid 2h enne sind.
Ja kui stardipauk kõlab....
<OT>Kui see kõik juba olemas ja ike saad "kuue varbaga" mehelt pika puuga, siis on vaja hakata juba trenni tegema.</OT>Arbo kirjutas:jama lugu siis, kui see kõik juba olemas on, aga ikka saad lätlaselt pika puuga...
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
mart LauriA-le kirjutas:
Oleks sul need tingimused täidetud, oleks 6,5 tundi nagu maast leitud.
Ja kui su rahvus oleks lätlane, siis ajavõit 38,3sek lisaks
Omal jäi just mõne eelneva teguri puudumise tõttu võit võtmata ja pidin finisheeruma vaid 2h enne sind.
Minu jutu, täiendada/parendada tehnilist varustust, tingis asjaolu, et küsiti just seda, mitte treenituse taset. H100 esiotsa lõpetanutel on ju varustus suht sarnane - neil määrab ettevalmistus/treenitus raja läbimise kiiruse. Või eksin? (Loomulikult on veel olemas mustmiljon pisitegurit , alustades tehnika altvedamisest, kuni tõbisena raja läbimisest)tõeline siga kirjutas: Ja kui võtad kasutusele kõik soovitused siis muutub reaalseks ka kiirus, et kustutad õhtul tule, võtad riidest lahti ja jõuad enne teki alla kui tuli kustuda jõuab.
Ja kui stardipauk kõlab....
Tagaotsa mehed/naised (sorry, aga keegi peab ka taga olema) peavad leppima kuivade numbritega,
et kui H100 rada läbida X ajaga, siis keskmine kiirus on Y:
10h > 10kmh
9,5h > 10,5kmh
9h > 11kmh
8,5h > 11,8kmh
8h > 12,5kmh
7,5h > 13,3kmh
7h > 14,3kmh
6,5h > 15,3kmh
6h > 16,7kmh
Siit edasi tekivad spekulatsioonid, et kui oleks nt pori mittekoguvad pedaalid ja ühenäpu pidurid, siis kas oleks suutnud sõita keskmiselt 1kmh kiiremini.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kui aus olla, siis eelmine aasta ka finishis pettunult asju pakkides lubasin endale, et aasta hiljem tuleb olla paremas vormis. Terve oktoober-november möödusid läbimõelduma menüü ja rohkema trenni tähe all s.t teisipäev ja neljapäev 2 Nõmme suusaringi, üks joostes, teine kõndides, mõnikord ka korvpall nende asemel, laupäev ujumine, pühapäev saalijalgpall. 1,5 kuuga sai 4-5 kilo langetatud ja enesetunne tundus hea olevat. Aga siis üks hommik oli põlv (kapriisne nagu ta on) ootamatult paistes. Küll siis sai seda jooksmist kirutud.
Varustuse küsimust ajendas see, et Karksis ühe ratturiga juttu ajades jäi mulje, et pehmel pinnasel/singlil on tubelessil ikka SUURUSJÄRK parem minek.
Varustuse küsimust ajendas see, et Karksis ühe ratturiga juttu ajades jäi mulje, et pehmel pinnasel/singlil on tubelessil ikka SUURUSJÄRK parem minek.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Jätkuv OT aga - ma võin sind veidi lohutada, kõige tähtsam on ikka see tihend mis on sadula ja lenksu vahel. Kui see läbi laseb ei aita ei tubeless ega 800 grammine raam.LauriA kirjutas:Varustuse küsimust ajendas see, et Karksis ühe ratturiga juttu ajades jäi mulje, et pehmel pinnasel/singlil on tubelessil ikka SUURUSJÄRK parem minek.
see mulje on täiesti õige. kui ma eelmisel hooajal oleks oma sisekummidega rocksteritesse 2 atti sisse pumband ja rajale läind, siis oleks venind nagu maa külge kleebitud.LauriA kirjutas:jäi mulje, et pehmel pinnasel/singlil on tubelessil ikka SUURUSJÄRK parem minek.
sel aastal sama rõhuga ja tubelessiga sõites on minek väga hea, võib-öelda küll et suurusjärgu võrra parem kui sisekummiga.
ärge nüüd palun rohkem rääkige sellist juttu, muidu ma hakkan arvama, et viga polegi minus endas, vaid tehnikas. sellega oleks asi selge, miks minu liikumise kiirus metsas sarnaneb tigude max. kiirusegatarmo kirjutas:see mulje on täiesti õige. kui ma eelmisel hooajal oleks oma sisekummidega rocksteritesse 2 atti sisse pumband ja rajale läind, siis oleks venind nagu maa külge kleebitud.LauriA kirjutas:jäi mulje, et pehmel pinnasel/singlil on tubelessil ikka SUURUSJÄRK parem minek.
sel aastal sama rõhuga ja tubelessiga sõites on minek väga hea, võib-öelda küll et suurusjärgu võrra parem kui sisekummiga.
Seletage see asi lahti miks see nii on ?tarmo kirjutas:see mulje on täiesti õige. kui ma eelmisel hooajal oleks oma sisekummidega rocksteritesse 2 atti sisse pumband ja rajale läind, siis oleks venind nagu maa külge kleebitud.LauriA kirjutas:jäi mulje, et pehmel pinnasel/singlil on tubelessil ikka SUURUSJÄRK parem minek.
sel aastal sama rõhuga ja tubelessiga sõites on minek väga hea, võib-öelda küll et suurusjärgu võrra parem kui sisekummiga.
Kuidas see võimalik on ?
Kurrask, nigu kirve silma pääl istut.
Loogika järgi annab tubless kummid parema pidamise/juhitavuse, kuna saab sõita väiksema rõhuga. Tavalise kummiga võib raskel maastikul (h100) sisekumm väikese rõhu tõttu järgi anda, nagu minul juhtus. Ühesõnaga tubless 'iga parem pidamine, vähem auke. Kiiruse võidu kohta ei oska midagi kosta.skogvarg kirjutas: Seletage see asi lahti miks see nii on ?
Kuidas see võimalik on ?