Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kuna siin Foorumis on palju MTB rahvast, siis viskaksin aruteluks välja ühe rajaprojekti.
Nimelt on plaan selline, et Fakto sõit saab endale juurde ka MTB distantsi. Palun pakkuge välja radasid, nii et lahe ja vinge oleks.
Paar kitsendust siiski on:
1) Start Vabaduse väljakult
2) Finiš Peetri alevikus
3) Liiga tehniliseks ei tahaks rada ajada
Pisike eskiis minu poolt, kuidas ehk võiks rada kulgema hakata:
http://aerobike.ee/images/karikasari/Fa ... eskiis.jpg
Nimelt on plaan selline, et Fakto sõit saab endale juurde ka MTB distantsi. Palun pakkuge välja radasid, nii et lahe ja vinge oleks.
Paar kitsendust siiski on:
1) Start Vabaduse väljakult
2) Finiš Peetri alevikus
3) Liiga tehniliseks ei tahaks rada ajada
Pisike eskiis minu poolt, kuidas ehk võiks rada kulgema hakata:
http://aerobike.ee/images/karikasari/Fa ... eskiis.jpg
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kuidas on need plaanis panna toimuma? Ühel nädalavahetusel? Nädal vahet või...?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Ühel ja samal päeval. Hommikul kell 11 on näiteks MTB start ning pärastlõunal kell 13 on MNT sart. Need on hetkel veel puusalt tulistatud ajad - täpsed ajad peab läbi arvutama, et finišiajad liiga kattuma ei lähe.BHratas kirjutas:Kuidas on need plaanis panna toimuma? Ühel nädalavahetusel? Nädal vahet või...?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Sellist varianti pole, et üks laupäeval ja teine pühapäeval? Tallinna kandis võistlusi niigi vähe. Täielik luksus: rattaga starti soojaks ja rattaga pärast koju.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
See on komplitseeritud. Muidugi kõik sõltub oslaejate arvust, kuid vaevalt et esimese hooga mõlemal päeval sedavõrd suur osalejate arv tuleks, et kahe päeva kulud ära kataks. Ühel ja samal päeval oleks asi tunduvalt odavam.rai66 kirjutas:Sellist varianti pole, et üks laupäeval ja teine pühapäeval? Tallinna kandis võistlusi niigi vähe. Täielik luksus: rattaga starti soojaks ja rattaga pärast koju.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kuna elan samas Järveküla osas, kust rada peaks läbi tulema, siis ütleksin paar kommentaari raja kohta:
1- Nägin, et Järvekülast läbi tulles keerate vasakule Väljaotsa teele ja liigute sealt Peetri poole. Kuid see läbib ühe talu hoovi ning talurahvas on talu aiaga ümbritsenud, seega mööda teed sealt läbi ei saa. Kaardi pealt seda ei näe, et tee oleks kinni pandud.
Võimalik oleks otse mööda Vana-Järveküla teed(asfalt) Vana-Tartu maanteele ja sealt edasi Peetrisse sõita.
2- Kaardil kujutatud Kurna oja ületamise kohast ei saa rattaga üle sõita. Paar aastat tagasi läks sealt veel sild üle, nüüdseks on see lagunenud. Kui sinna mingi sild vajadusel ratturite algatusel teha, siis saab sealtkaudu sõita küll.
Pilt sündmuskohalt: http://fotoalbum.ee/photos/Tauridag/103504735/
Üldiselt väga 5+ mõte!
Osaleks nii maastiku- kui ka maanteesõidul, kui need ühel päeval ei toimuks.
1- Nägin, et Järvekülast läbi tulles keerate vasakule Väljaotsa teele ja liigute sealt Peetri poole. Kuid see läbib ühe talu hoovi ning talurahvas on talu aiaga ümbritsenud, seega mööda teed sealt läbi ei saa. Kaardi pealt seda ei näe, et tee oleks kinni pandud.
Võimalik oleks otse mööda Vana-Järveküla teed(asfalt) Vana-Tartu maanteele ja sealt edasi Peetrisse sõita.
2- Kaardil kujutatud Kurna oja ületamise kohast ei saa rattaga üle sõita. Paar aastat tagasi läks sealt veel sild üle, nüüdseks on see lagunenud. Kui sinna mingi sild vajadusel ratturite algatusel teha, siis saab sealtkaudu sõita küll.
Pilt sündmuskohalt: http://fotoalbum.ee/photos/Tauridag/103504735/
Üldiselt väga 5+ mõte!
Osaleks nii maastiku- kui ka maanteesõidul, kui need ühel päeval ei toimuks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Tekkis mõte trenni käigus proovida Fakto pikka sõitu läbida. Millal pika sõidu kaart välja pannakse? Tundub, et rada sama ei ole, sest Aerobike kodulehel tundub olevat pika sõidu distants 116km, aga eelmine aasta oli protokolli järgi 111 km.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Maanteedistantside plaanid on sellised:Cresent kirjutas:Tekkis mõte trenni käigus proovida Fakto pikka sõitu läbida. Millal pika sõidu kaart välja pannakse? Tundub, et rada sama ei ole, sest Aerobike kodulehel tundub olevat pika sõidu distants 116km, aga eelmine aasta oli protokolli järgi 111 km.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
MTB distantsi plaan on selline:
https://www.endomondo.com/users/1702903 ... /515276597
Tõsi, sellelt MTB rajalt on puudu Vabakalt Peetrisse sõitmise osa.
Viimati muutis mi.re, 22. 06. 2015. 12:37, muudetud 1 kord.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Pole õiguseid, et kaarti näha.mi.re kirjutas:Maanteedistantside plaanid on sellised:
https://www.google.com/maps/d/edit?auth ... ZUcLVbaUQM
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Sain ma õigesti aru, et pikk distants on nüüd kaks ringi? Kurb lugu.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Jah, nii see tõepoolest on. Eelmise aasta suure ringi turvamiseks oli Fakto Auto Tallinna Rahvasõidul väljas 71 liiklusreguleerijat. Võttes arvesse pikale distantsile startinute arvu, mis oli 280 ratturit, siis teeb see iga nelja ratturi kohta ühe liiklusreguleerija. Tänavu laiendame ürituse ampluaad MTB raja lisamisega. See aga omakorda tähendab, et vaja minevate reguleerijate arv kasvab veelgi, eelmise aasta kujul maanteedistantsidega jätkamiseks oleks tarvis ca 100 reguleerijat. Kui ei tule hüppelist osalejate arvu tõusu, mida on võistluste rohkust arvestades raske uskuda, siis on sellise arvuga korraldustiimi üsna keeruline rahaliselt ära katta. Seetõttu tuleb teha kusagilt kompromisse, milleks on hetkeplaanide kohaselt madalamat tasu küsiv artist finišikeskuses ning pika raja ringide peale viimine. Vabanevaid vahendeid kasutame seevastu MTB trassi juurde tekitamiseks ja kasutusse jääva maanteetrassi turvalisuse tõstmiseks: keerulisematele ristmikutele reguleerijate juurde paigutamiseks ning sarnaselt tänavusele Tabasalu Filtrile ohutussaarte ette kollase lipuga suunajate paigutamiseks. Lisaks püüame leida veel vahendeid, et vahetult enne finišisirget paiknev ohutussaar ringi ehitada niimoodi, et seal oleks rattavõistluste ajaks teisaldatav lahendus.Prommar kirjutas:Sain ma õigesti aru, et pikk distants on nüüd kaks ringi? Kurb lugu.
Ringide peal sõidul on tegelikult lisaks madalamale korraldushinnale veel ka üsna mitmed eelised: parem rajatähistus (kuna ristmike on vähem, siis jagub silte tihedamalt), parem turvalusus (med. abi jõuab mistahes raja punkti kiiremini), katkestajate tagasitransportimise logistika on lihtsam, pealtvaatajatel on parem sõidu jälgitavus, suurem teeninduspunktide tihedus (iga joogipunkt korrutub ringide arvuga) jne.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Üks tähelepanek veel. Märkasin, et eelnevalt postitatud kaardil on lühikese sõidu pikkuseks 68 km, kuid Aerobike´i kodulehel on kirjas, et lühike sõit on 48 km. Kumb distants on õige?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Seal on 2014 rajad veel.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Küsimus, kas keegi oskab öelda, kuidas saaks GPS failist imporditud rajakaarti muuta:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 55&lang=et
Jutt käib siis MTB distantsist, mis sai Sport Trackeriga tehtud ning ning Google Mapsi imporditud. Probleem on aga selles, et rajal on üks ebatäpsus, mille tahaks elimineerida, kuid senimaani pole õnnestunud. Kas keegi on kokku puutunud sellise asjaga? Kas seal google mapis saab seda üldse teha?
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 55&lang=et
Jutt käib siis MTB distantsist, mis sai Sport Trackeriga tehtud ning ning Google Mapsi imporditud. Probleem on aga selles, et rajal on üks ebatäpsus, mille tahaks elimineerida, kuid senimaani pole õnnestunud. Kas keegi on kokku puutunud sellise asjaga? Kas seal google mapis saab seda üldse teha?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Ytle kust keerata tuleb, keegi laheb s6idab raja uuesti labi .. muudmoodi ei oska.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Leidsin lahenduse - nüüd korrektne kaart üleval. Nii illustreeritud kaart kui ka interaktiivne google maps kaartGenry kirjutas:Ytle kust keerata tuleb, keegi laheb s6idab raja uuesti labi .. muudmoodi ei oska.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Väga hea lahendus hübriidrattal sõitjale, kell 10.00 start MTB rajale ja 13.00 start MNT rajale
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kas MTB kihutamine hakkab kohe vabakalt või kulgeb sarnaselt MNT-le esialgu "rahulikult"?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Esialgu rahulikult, tehniline start peaks olema Merko kõrvalt, kui keeratakse kergliiklustee pealt metsavahele..Rostaan kirjutas:Kas MTB kihutamine hakkab kohe vabakalt või kulgeb sarnaselt MNT-le esialgu "rahulikult"?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kergliiklusteelt mahapööre "metsa" on seal üsna kitsas, loodan siiralt, et seda kohta mõistusega võetakse! Kas kuskil on üleval ka juba registreerunud osalejate nimekiri?kevin kirjutas:Esialgu rahulikult, tehniline start peaks olema Merko kõrvalt, kui keeratakse kergliiklustee pealt metsavahele..Rostaan kirjutas:Kas MTB kihutamine hakkab kohe vabakalt või kulgeb sarnaselt MNT-le esialgu "rahulikult"?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Just leidsin FB-st, et Fakto auto rahvasõidule (lühikesele distantsile) korraldatakse saatebussiga ühistrenn 6. augustil. Kas oskab keegi ütelda, mis selle ühistrenni keskmiseks kiiruseks tõotab tulla? Siis teaks, et kas on mõtet nn pühapäevasõitjal ka sinna tulla või seal ikkagi keskmine kiirus üle 30km/h?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Võib-olla oskad sama täpselt öelda, mis enda sobivaks keskmiseks kiiruseks on, arvestades teiste osalejate eeldatavat käitumist, tuule suunda ja planeeritud sportlikku vormi?
Ei, võtan küsimuse tagasi. Vastus on ju nagunii, et ikka tasub trenni kohale minna ja kui tempo ei sobi, pole mingit kohustust ega häbi tagasi keerata või omas tempos jätkata!
Ei, võtan küsimuse tagasi. Vastus on ju nagunii, et ikka tasub trenni kohale minna ja kui tempo ei sobi, pole mingit kohustust ega häbi tagasi keerata või omas tempos jätkata!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Eesti harrastajate trenn, lühike rada - loomulikult täie pasaga. Kes jääb maha - jääb maha, niikuinii oleks maha jäänud.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Tekkis küsimus: Kas jalgrattast tohib vahetada pärast maastikusõidu, või peab maanteedistantsi läbida ka maastikurattaga?Fakto Auto Tallinna Rahvasõidul toimub „Eriti kõva mehe“ arvestus
Viiendat aastat toimuv Fakto Auto Tallinna Rahvasõit on tänavu eriline, sest eraldi võimaluse end proovile panna saavad mägiratturid. Nimelt avab 29. augustil võistluspäeva kell 10 maastikusõidu (39 km) start, mis viib ratturid Vabaduse väljakult Männiku karjääride radadele. Finiš on Peetri aleviku kooli ees.
„Kuigi sõit algab ja lõppeb asfaltkattega teel, kulgeb distantsi põhiosa Männiku karjääri radadel,“ lausus Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu peakorraldaja Mihkel Reile. „Suured tõusud küll puuduvad, kuid mitmekülgne rada pakub liivalõike, singleid ja sirgeid otsi. Sõidu ajal saab nautida ümbritsevat olustikku, sest Männiku karjääride ümbrus on tavaoludes osaliselt suletud piirkond.“
Seoses maastikusõidu lisandumisega toimub ka „Eriti kõva mehe“ arvestus Hansaviimistluse auhindadele. Tegemist on eraldi mõõduvõtuga neile, kes läbivad Fakto Auto Tallinna Rahvasõidul kaks distantsi: maastikusõidu ning lisaks sellele kas pika või lühikese maanteedistantsi. Kombineeritud arvestuse paremusjärjestus koostatakse kulunud aegade summeerimise teel ainult absoluutarvestuses, eraldi vanuseklasside arvestust ei peeta.
„Tegime „Eriti kõva mehe“ arvestuse, et tulla vastu heas mõttes rattahulludele, kellel jääb maastikusõidust energiat üle ning kes soovivad võtta päevast maksimumi ja osaleda ka maanteedistantsil,“ rääkis Reile.
Soodushinnaga eelregistreerimine Fakto Auto Tallinna Rahvasõidule lõppeb 26. augustil.
Tuule tiibadesse saanud seltsimees
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Nojah mu mõte oligi, et kuna ise olen ikkagi harrastaja ja Filtril sõidan ka treeninggrupis, seega ise jõuaks sõita kuni 30km/h keskm kiirusega, aga noh nn kuum grupp uhab tavaliselt keskmist 38 km/h + ja siis kui lihtsalt aeglasemaid sõitjaid pole, siis pole väga mõtet ennast ära tappa enne ülemiste viadukti ja siis lõpuni üksi kulgeda. Eks üritan parem järgmine aasta.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Ma arvan küll, et enne ülemistet kedagi maha ei jäeta. Ja millegipärast arvan ka, et saatebuss sõidab peale ülemistet pundi lõpus. Ja kui keskmine kiirus on 35, siis pundi sees tundub see kindlasti alla 30-ne. Mina küll ei jätaks järgmiseks aastaks.
Ja neljapäeviti on Tallinnas vähemalt kolm ühistrenni, kus kiirus on 35 või rohkem. Vaevalt need vennad sinna tulevad.
Aga endal facebooki pole. Millest jutt käib? Kas maanteel ja kui pikk distants ning mis kell ja kus start on?
Ja neljapäeviti on Tallinnas vähemalt kolm ühistrenni, kus kiirus on 35 või rohkem. Vaevalt need vennad sinna tulevad.
Aga endal facebooki pole. Millest jutt käib? Kas maanteel ja kui pikk distants ning mis kell ja kus start on?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Aerobike facebooki näeb ka ilma sisse logimata, aga veits mage on küll, et korraldaja ei viitsi siia ja oma kodulehele mingit infot panna.
https://www.facebook.com/events/1688181398077600/
https://www.facebook.com/events/1688181398077600/
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kas MTB rada on juba ka lintidega märgistatud? Kui ei siis millal oleks lootust?mi.re kirjutas:Leidsin lahenduse - nüüd korrektne kaart üleval. Nii illustreeritud kaart kui ka interaktiivne google maps kaartGenry kirjutas:Ytle kust keerata tuleb, keegi laheb s6idab raja uuesti labi .. muudmoodi ei oska.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Võistluseni on 4 nädalat
Osa MTB rajast kulgeb territooriumil, kuhu igapäevaselt kõrvalistel isikutel asja pole.
Rada kulgeb aladel kus on pidevalt liikumas igasugust kaadrit.
Osa MTB rajast kulgeb territooriumil, kuhu igapäevaselt kõrvalistel isikutel asja pole.
Rada kulgeb aladel kus on pidevalt liikumas igasugust kaadrit.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
FB lehel aerobikel nüüd veidi rohkem infot 6. augustil toimuva ühistrenni kohta. Järgnevalt copy nende Facebooki lehelt.
"Updeidime siis neljapäevase MNT ühistrenni infot. Ürituse üldinfo ja attendimine on siin: https://www.facebook.com/events/1688181398077600/
Eelmine kord oli osalejaid 70 ringis ja grupid jagunesid väga ebavõrdselt: 60/10. Sellest lähtuvalt tuleb taas 2 gruppi, kuid teise grupi planeeritav keskmine kiirus tuleb kiirem ning palun jagunege ka teise gruppi aktiivsemalt:)
I grupijuht Mihkel Reile (Aerobike): ei julge kiirust välja reklaamida, aga eelmine kord jäi grupi keskmiseks 37km/h (tehke siit omad järeldused:)
II grupijuht: Veiko Viira (Tervisesport): planeeritav kiirus kuni 30km/h (eelneval korral sõitis grupp keskmiselt 27 km/h). Teeme poole maa peal ka ühe metsa-ja joogipeatuse:)
Kaasas jälle saateautot, mis teevad sõidu turvalisemaks. Saateautodes pisike tehnoabi-varustus, juua ja riide-pakihoid!
Tugeva vihma korral jääb trenn ära! (kui vaja ilmast tulenevalt operatiivset lisainfot: 56 283 993)
NB! Vastavalt Fakto Auto rahvasõidu marsruudile tuletame meelde, et finiš on Peetris, mitte seal, kust stardime!".
"Updeidime siis neljapäevase MNT ühistrenni infot. Ürituse üldinfo ja attendimine on siin: https://www.facebook.com/events/1688181398077600/
Eelmine kord oli osalejaid 70 ringis ja grupid jagunesid väga ebavõrdselt: 60/10. Sellest lähtuvalt tuleb taas 2 gruppi, kuid teise grupi planeeritav keskmine kiirus tuleb kiirem ning palun jagunege ka teise gruppi aktiivsemalt:)
I grupijuht Mihkel Reile (Aerobike): ei julge kiirust välja reklaamida, aga eelmine kord jäi grupi keskmiseks 37km/h (tehke siit omad järeldused:)
II grupijuht: Veiko Viira (Tervisesport): planeeritav kiirus kuni 30km/h (eelneval korral sõitis grupp keskmiselt 27 km/h). Teeme poole maa peal ka ühe metsa-ja joogipeatuse:)
Kaasas jälle saateautot, mis teevad sõidu turvalisemaks. Saateautodes pisike tehnoabi-varustus, juua ja riide-pakihoid!
Tugeva vihma korral jääb trenn ära! (kui vaja ilmast tulenevalt operatiivset lisainfot: 56 283 993)
NB! Vastavalt Fakto Auto rahvasõidu marsruudile tuletame meelde, et finiš on Peetris, mitte seal, kust stardime!".
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Jagan ka omalt poolt siia veidi infot.
Neljapäevane (6. augusti) maanteetrassi ühistrenn algab kell 18:15 Vabaduse väljakult. Linnast välja sõidame kõik saateautode ees rahulikult, nii et punt püsiks võimalikult kompaktne. Kuna trenniks pole politsei eskorti ja/või liiklusreguleerijaid ristmikel, siis mõistagi jälgime hoolikalt liiklusseadust - kui fooris on punane tuli, siis jääme seisma jne. Linna serval, seal kus on Fakto sõidu tehniline start, jaguneme kaheks. Kiirem punt võtab kiiruse nii ca 35 km/h, aeglasem mite rohkem kui 30 km/h. Kiirused on muidgi orienteeruvad, täpse kiiruse osas lähtume osalejate soovidest, ilmast jne. Mõlemal grupil on trenni läbi viiv juhendaja ning saatemasin, kes punti saadab ja turvab. Saatemasinast saab ka soovi korral juua
Fakto MTB rada hetkel veel tähistatud ei ole. Võttes arvesse Tallinna lähedust ja piirkonna omapärasid, siis ilmselt pole mõtet seda ka varakult tähistada - rajatähistus nagunii ei püsiks seal pahakodanikest puutumatuna. Küll aga kustume kõiki rajaga tutvuma 17. augustil toimuval MTB raja ühistreeningul. Taaskord kavas kaks gruppi, kiirem ja aeglasem. Kiirused maastikule sobilikud, keskmist kiirust ei hakkaks välja hüüdma. Kiirem punt liigub treeningtempos, aeglasem matkab rahulikult raja läbi. Alustame samuti 18:15 Vabaduse väljakult. Saatemasinat metsas ei tule, kuid rajale grunnime trenni jaoks joogipunktid.
Ühistreeningutest osavõtt on kõigile huvilistele tasuta.
Neljapäevane (6. augusti) maanteetrassi ühistrenn algab kell 18:15 Vabaduse väljakult. Linnast välja sõidame kõik saateautode ees rahulikult, nii et punt püsiks võimalikult kompaktne. Kuna trenniks pole politsei eskorti ja/või liiklusreguleerijaid ristmikel, siis mõistagi jälgime hoolikalt liiklusseadust - kui fooris on punane tuli, siis jääme seisma jne. Linna serval, seal kus on Fakto sõidu tehniline start, jaguneme kaheks. Kiirem punt võtab kiiruse nii ca 35 km/h, aeglasem mite rohkem kui 30 km/h. Kiirused on muidgi orienteeruvad, täpse kiiruse osas lähtume osalejate soovidest, ilmast jne. Mõlemal grupil on trenni läbi viiv juhendaja ning saatemasin, kes punti saadab ja turvab. Saatemasinast saab ka soovi korral juua
Fakto MTB rada hetkel veel tähistatud ei ole. Võttes arvesse Tallinna lähedust ja piirkonna omapärasid, siis ilmselt pole mõtet seda ka varakult tähistada - rajatähistus nagunii ei püsiks seal pahakodanikest puutumatuna. Küll aga kustume kõiki rajaga tutvuma 17. augustil toimuval MTB raja ühistreeningul. Taaskord kavas kaks gruppi, kiirem ja aeglasem. Kiirused maastikule sobilikud, keskmist kiirust ei hakkaks välja hüüdma. Kiirem punt liigub treeningtempos, aeglasem matkab rahulikult raja läbi. Alustame samuti 18:15 Vabaduse väljakult. Saatemasinat metsas ei tule, kuid rajale grunnime trenni jaoks joogipunktid.
Ühistreeningutest osavõtt on kõigile huvilistele tasuta.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kombineeritud arvestuses ei pea osalema ühe ja sama rattaga. Võib vabalt ratast vahepeal vahetada.Snk kirjutas: Tekkis küsimus: Kas jalgrattast tohib vahetada pärast maastikusõidu, või peab maanteedistantsi läbida ka maastikurattaga?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kas registreerinute nimekirja polegi kuskil?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Registreerimismooduli alt leiad osalejate nimekirja.rootsrai kirjutas:Kas registreerinute nimekirja polegi kuskil?
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 17&lang=et
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kas siin Foorumis on kedagi, kes omaks kogemusi MTB raja tähistamisel ning sooviks liituda korraldustiimiga. Nimelt otsime Fakto sõidu korraldustiimi MTB raja tähistajat, kes võtaks enda kanda raja MTB trassi nõuetekohase tähistamise. Töö eest on ette nähtud mõistagi ka tasu. Huvi korral palun võtke ühendust asap: karikasari@aerobike.ee
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kas keegi raja läbisõitnutest saaks oma gps-jälge jagada kujul, mille hõlpsasti Garminisse saaks? Sobib kas failina või lihtsalt Garmin Connecti activity näitamine, kust saaks raja maha salvestada omale.
Google Maps -i kaardist ekspordituna(.kml) läbi konverteri(=> .tcx) ei õnnestunud Garminisse saada rada.
Google Maps -i kaardist ekspordituna(.kml) läbi konverteri(=> .tcx) ei õnnestunud Garminisse saada rada.
Glory is earned, not given.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kas Peetris on rattavahetuse ala või sõidan mtb-ga finisisse ja sealt edasi enda autoni, vahetan ratta ja kühveldan edasi või tuleb maantekaga uuesti kuskilt ajavõtujoonelt alustada?mi.re kirjutas:Kombineeritud arvestuses ei pea osalema ühe ja sama rattaga. Võib vabalt ratast vahepeal vahetada.Snk kirjutas: Tekkis küsimus: Kas jalgrattast tohib vahetada pärast maastikusõidu, või peab maanteedistantsi läbida ka maastikurattaga?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Peetris on olemas valvega rattaparkla. Soovi korral võib ratta sinna jätta, kuid vabalt võib edasi liikuda ka enda autoni ja seal ratta ära vahetada. Keelatud pole ka kahe sõidu vahel autoga Peetrist Vabaduse väljakule liikuda. Kombineeritud arvestus on justkui kahest samal päeval toimuvast etapist koosnev velotuur, mitte duatloni tüüpi võistlus, kus poole peal peab lihtsalt ühe sõiduvahendi teise vastu vahetama.Nongrata kirjutas:Kas Peetris on rattavahetuse ala või sõidan mtb-ga finisisse ja sealt edasi enda autoni, vahetan ratta ja kühveldan edasi või tuleb maantekaga uuesti kuskilt ajavõtujoonelt alustada?mi.re kirjutas:Kombineeritud arvestuses ei pea osalema ühe ja sama rattaga. Võib vabalt ratast vahepeal vahetada.Snk kirjutas: Tekkis küsimus: Kas jalgrattast tohib vahetada pärast maastikusõidu, või peab maanteedistantsi läbida ka maastikurattaga?
PS! Kõigi täna 20. augustil Fakto sõidule reganute vahel loositakse välja Nissan Pulsari kasutusõigus vabalt valitud nädalavahetuseks:
https://www.facebook.com/aerobikecyclin ... =1&theater
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Et siis maantee start on ikkagi Vabakal? Lõpetan Peetris MTB-ga, orgunnin ennast Vabakale ja sealt start maanteele? Kirja läheb 2 aega, mis summeeritakse?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Jah,Nongrata kirjutas:Et siis maantee start on ikkagi Vabakal? Lõpetan Peetris MTB-ga, orgunnin ennast Vabakale ja sealt start maanteele? Kirja läheb 2 aega, mis summeeritakse?
nii MTB kui ka MNT start on vabakalt. Kahe stardi vahel tuleb liikuda Peetrist tagasi Vabakale teise starti. Paremusjärjestus tekib mõlema ala aegade summeerimise teel.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Minu arvates on juhend veidi vastuoluline.
Lisaks, mis seos on Filter Maanteekarikasarjal ja Fakto Auto Tallinna Rahvasõidul(peale sama korraldaja)? Kas Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu juhend oli praegusel kujul varakevadest saati aerobike.ee lehel kättesaadav?
Punkti 11 põhjal on osalemistasu maksmisega tasutud muu hulgas ka stardinumbri eest.11. Osavõtumaks sisaldab:
...
Võistlusnumbreid;
...
12. Võistlusnumbrid ja stardigrupid
12.1. Tallinna Rahvasõidu kasutatakse tulemuste koostamiseks Filter Maanteekarikasarja hooajanumbreid ja stardigruppidesse pääsemiseks stardigrupi pileteid. Võistlejad, kes pole jooksval hooajal Filter Maanteekarikasarjas osalenud, saavad sekretariaadist nii stardigrupi pileti kui ka võistlusnumbrid. Võistlejad, kes on aga Filter Maanteekarikasarjas käesoleval aastal osalenud, peavad kasutama enda hooajanumbreid ning saavad sekretariaadist vaid stardigrupi pileti.
12.2. Esimene komplekt hooajanumbreid väljastatakse võistlejale tasuta. Võistlejad, kellel on Filter Maanteekarikasarja hooajanumber varasematest etappidest juba olemas, ent on selle ära kaotanud või koju unustanud, peavad sekretariaadist soetama dublikaatkomplekti hinnaga 3€.
Lisaks, mis seos on Filter Maanteekarikasarjal ja Fakto Auto Tallinna Rahvasõidul(peale sama korraldaja)? Kas Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu juhend oli praegusel kujul varakevadest saati aerobike.ee lehel kättesaadav?
Glory is earned, not given.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Tänan tähelepaneku eest juhendi osas. Võimalik, et oleksime pidanud juhendit paremini sõnastama, kuid hetkel on võistluseni nii vähe aega jäänud ning juhend kinnitatud, mistõttu seda enam korrigeerida ei saa. Juhendit alates selle avaldamisest muudetud ei ole.dnq kirjutas: Punkti 11 põhjal on osalemistasu maksmisega tasutud muu hulgas ka stardinumbri eest.
Lisaks, mis seos on Filter Maanteekarikasarjal ja Fakto Auto Tallinna Rahvasõidul(peale sama korraldaja)? Kas Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu juhend oli praegusel kujul varakevadest saati aerobike.ee lehel kättesaadav?
Sama küsimuse võiks põhimõtteliselt tõstatada ka Filter Maanteekarikasarja kohta. Osalustasu hinnas sisaldub hooajanumber - hooajanumber väljastatakse võistleja esimesel osalemisel käesoleval aastal. Kui võistleja Filter Maanteekarikasarjas osalenud ei ole, siis saab ta täiesti tasuta Fakto sõidul numbrikomplekti. Kui võistlejal on võistlusnumbrid mõnest Filtri etapist olemas, siis peab ta need lihtsalt ise kaasa võtma nagu Filtri etappidelgi ning mingit täiendavat lisatasu ei lisandu. Lisatasu tuleb vaid juhul, kui võistleja vajab dublikaatnumbrite komplekti. Hind 3€ katab numbrite trükkimise ja administreerimise kulu.
Teoreetiliselt võiks muidugi olla Fakto sõidul ka eraldi numbrid, nii nagu see oli eelnevatel aastatel. Samas juhin tähelepanu, et eelnevatel aastatel oli Fakto sõidu osalustasu kallim kui Filtri etappidel, tänavu on see aga sama. Kuna numbrite trükkimine, komplekteerimine ümbrikutesse jms on üsnagi suur töö ning Filter sarja puhul on hooajanumbri kasutamine ennast selgelt õigustanud, siis pidasime lihtsalt mõistlikumaks, et teha osalustasu kõigile paari euro võrra madalam ning kasutada Filter Maanteekarikasarja hooajanumbreid. Liiatigi veel, et statistika näitab, et suurem osa Fakto sõidu osalejatest on teinud kaasa ka vähemalt ühel jooksva aasta Filter Maanteekarikasarja etapil. Samuti vähendab hooajanumbri kasutamine ka vigu protokollis.
Samas olen tsiteeritavaga kindlasti nõus selles osas, et järgmiseks aastaks peaksime vast selle mõningat vastuolu sisaldava sõnastuse ära korrigeerima.
Olgu siinkohal etteruttavalt veel öeldud, et hooaja 2016 osas kaalume tugevalt ka seda lahendust, et kõigil Aerobike üritustel oleks kasutusel üks ja sama hooajanumber, mis oleks ajavõtusüsteemide jaoks ühtlasi inimese ID. Hetkel on teatavasti kasutusel eraldi numbrid Filter Temposõidu Karikasarjas ja Filter Maanteekarikasarjas.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Küsimus tekkis seoses piduliku stardiga. Võistlisjuhendis kirjas järgmine lause:
"Pidulik start antakse Vabaduse väljakult, ent see ei tähenda veel võidusõidu algust. Piduliku ja tehnilise stardi vahel liigub võistlejaterivi ees punase lipuga kohtuniku auto ca 30km/h, millest möödumine on keelatud."
Kas ka MTB pidulikul stardil sõidab kohtuniku auto sama kiirusega ees? Kahtlustan, et sellisel juhul nõrgemad sõitjad, kes määratlevad ennas nn. "Tervisespordi stardigruppi" on tehnilisse starti jõudes lootusetult tagant ära kadunud...
O.
"Pidulik start antakse Vabaduse väljakult, ent see ei tähenda veel võidusõidu algust. Piduliku ja tehnilise stardi vahel liigub võistlejaterivi ees punase lipuga kohtuniku auto ca 30km/h, millest möödumine on keelatud."
Kas ka MTB pidulikul stardil sõidab kohtuniku auto sama kiirusega ees? Kahtlustan, et sellisel juhul nõrgemad sõitjad, kes määratlevad ennas nn. "Tervisespordi stardigruppi" on tehnilisse starti jõudes lootusetult tagant ära kadunud...
O.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Ka MTB võistlus sõidab läbi linna piduliku stardi vormis ning tehniline start antakse maastikule jõudes ca raja 5. kilomeetril.
Orienteeruvaks konvoi liikumise kiiruseks on samuti 30 km/h. Siiski pole tegu täpsa piiraja järgse kiirusega vaid orienteeruva kiirusega, mida konvoid vedavad sõidukid võivad lähtuvalt hetkeolukorrast muuta.
Tõsi see on, et 30 km/h pole ilmslet kõigile tervisesportlastele jõukohane kiirus ning punt võib pikaks venida. Samas eelnevatel aastatel, kui praktiseerisime kiirust 20 km/h tekkis pundis meeletult positsioonivõitlust ning teistpidi kukkumisohtlikke olukordi. Seetõttu ostsustasime, et tänavu peaks läbi linna liikumise kiirus olema natuke suurem.
Eks see on selline tunnetuse küsimus, et kus täpselt see optimaalne kiiruspügal asjub. Ideaalset lahendust siin ei ole. Linnaliikluse seisukohast oleks seda lihtsam, mida kompaktsem oleks grupp. Samas väga aeglaselt sõites tekivad jälle eelnimetatud ohud. Hetkel usume, et ca 30 km/h on optimaalne.
Orienteeruvaks konvoi liikumise kiiruseks on samuti 30 km/h. Siiski pole tegu täpsa piiraja järgse kiirusega vaid orienteeruva kiirusega, mida konvoid vedavad sõidukid võivad lähtuvalt hetkeolukorrast muuta.
Tõsi see on, et 30 km/h pole ilmslet kõigile tervisesportlastele jõukohane kiirus ning punt võib pikaks venida. Samas eelnevatel aastatel, kui praktiseerisime kiirust 20 km/h tekkis pundis meeletult positsioonivõitlust ning teistpidi kukkumisohtlikke olukordi. Seetõttu ostsustasime, et tänavu peaks läbi linna liikumise kiirus olema natuke suurem.
Eks see on selline tunnetuse küsimus, et kus täpselt see optimaalne kiiruspügal asjub. Ideaalset lahendust siin ei ole. Linnaliikluse seisukohast oleks seda lihtsam, mida kompaktsem oleks grupp. Samas väga aeglaselt sõites tekivad jälle eelnimetatud ohud. Hetkel usume, et ca 30 km/h on optimaalne.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Siis ilmselt minu naine sellest üritusest osa ei võta kahjuks... Tahaks üldse näha tervisesportlasi, kes maastikurattaga 30 km/h sõidavad viis kilomeetrit järjest...
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Kui Su naine koha peale ei sõida vaid võtab võistlust pigem intensiivse matkana, siis vahet ju ei ole kas ta jääb esimestest maha mõni kilomeeter varem või hiljem. Lisaks on grupis 30km/h süit lihtsam kui üksi 25km/h.QRX kirjutas:Siis ilmselt minu naine sellest üritusest osa ei võta kahjuks... Tahaks üldse näha tervisesportlasi, kes maastikurattaga 30 km/h sõidavad viis kilomeetrit järjest...
Ehk siis võta ikka oma naine kaasa.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Wow. Kas sossi mäest sõidetakse ka üles 30km/h? Ma küll sõidan mnt etappi ja treeninggrupis, aga sossi mäest ülesse sõita ei jäksa ma isegi mnt rattaga sellise kiirusega sõita. Noh jäksaks küll, aga kuna pean ennast ikkagi harrastajaks, siis peale sossi mäest 30km/h üles sõitmist, ilmselt on võhm ikka väga otsakorral. Vast seal võetakse ikka kiirust veidi madalamaks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Üldises plaanis eks korraldajad ise tea, kuidas nad oma üritusi läbi viivad. Antud üritus on küll pigem mõeldud ju lisaks võistlemisele ka ala populariseerimise eesmärgiga, eks seetõttu ju püütaksegi kaasata mittesportlasi üritusest osa võtma. Ja pidulik start võiks ja peaks olema see, kus ka mitte treenitud kaaskodanikud saavad tunda seda ühtsuse tunnet, mitte ei pinguta oma võimete piiril. Selleks ongi tehniline start, kus igaüks lajatab oma võimete kohaselt. Praeguse seisuga pigem ütlen, et need samad pühapäevasõitjad ja mitte treenitud kukuvad paari kilomeetriga, sügavalt enne tehnilist starti, pundist välja ja uitavad omaette tehnilisse starti. Ja ilma eskordita, ehk vaadaku ise, kuidas liiklusest tehniliseni läbi murravad. Meiesuguste jaoks, kes on teemaga tegelenud, on pundis sõit lihtne. Algajatele on see hirmus ja nad ei oska tuules istuda, et punt neid veaks.
Aga nagu ma juba ütlesin, eks korraldaja teeb need otsused.
O.
P.S. Räägin MTB'st praegu.
Aga nagu ma juba ütlesin, eks korraldaja teeb need otsused.
O.
P.S. Räägin MTB'st praegu.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2015
Pole vaja karta, tekivad grupid ja tee on suletud
Viimati muutis rai66, 28. 08. 2015. 10:26, kokku muudetud 5 korda .