Fatbike
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Fatbike
on reaalselt kuskil poes olemas ka???
Re: Fatbike
Ei usu.Gallaway kirjutas:on reaalselt kuskil poes olemas ka???
Re: Fatbike
Loodame, et jaanuari jooksul saab olema reaalselt ka. Siis Specialized'i poes see ratas: http://www.specialized.com/ee/en/bikes/ ... boy/fatboy
Re: Fatbike
Päris isutekitav artikkel.
Re: Fatbike
Norras asi niikaugel, et tehakse fatbike võistluseid.
Seda ratast promotakse siin päris korralikult ikka, ise seda ainult poes näppinud vähe ja tundus päris huvitav relv.
Seda ratast promotakse siin päris korralikult ikka, ise seda ainult poes näppinud vähe ja tundus päris huvitav relv.
Re: Fatbike
Täna oli Fatiga Harku metsa jälgi tehtud.
Re: Fatbike
Täna lõppev sõit, kus hulgaliselt fatbike liikvel http://www.rovaniemi150.com/
Re: Fatbike
Harku metsas tiirutajaks olin ilmselt mina. Ratas on selline:
Mudel on Specialized Fatboy, hetkel ainus selline Eestis (varsti saabuvad mõned veel). XL raam, veebis oleva spetsifikatsiooniga võrreldes olen vahetanud tagakäikari ning shifterid X0 Type 2 / X0 Gripshift vastu (olid varasemast olemas), sadulaposti kergema vastu (250 g võitu) ning stock mini riser 700 mm lenksu 780 riser DH lenksu vastu (tundus kuidagi õige). Lenksupikendus sai kah pikem pandud, et sõiduasend õige saaks. Kõik kokku kaalus ta pildiloleval kujul 14,5 kg. Hetkel on käsil tubelessiks tegemise projekt (sisekummid on 600 g tk!) ning 13,75 kg tubeless rattaga olen mõned korrad ka sõitnud, aga jooksude õhku pidama saamine on suurem nikerdamine.
See selleks, ilmselt huvitab enamikku pigem see, kuidas ratas sõidab. Taustaks niipalju, et mu teine ratas on S-Works Epic, millega sõitsin eelmisel aastal ca 5000 km, nii et tunnen seda päris hästi. Fatboyga olen praeguseks teinud kolm sõitu.
Alustama peab sellest, et ratas näeb päris ebamaine välja ning toob poisikeseliku naeratuse näole nii endale kui paljudele, kellega metsas kokku juhtuma satun. Superlai lenks ja üsna püstine asend sobib nagu rusikas silmaauku ning seni olen sellega ka puude vahelt läbi mahtunud, kuigi tähelepanelik peab mõistagi olema. Peamiselt olen nikerdanud Harku singlitel, mis hetkel on jää, lume ja taheda maa segu. Testi mõttes ronisin üles ka mööda Vanaka liiva (pildil olevat tagumist serva pidi): õnnestus (182 pulsiga)!
Mida siis sõiduomaduste kohta öelda? Mõistagi pole kiirendus Epicuga võrreldav: neli lisakilo, enamik sellest jooksudes, teeb oma töö. Samas on väga tore sõita vahelduseks rattaga, mille olemasolu eesmärk on fun ja sõidu nautimine, mitte võidusõit. Juhitavus libedatel singlitel on kindel ja stabiilne (Epicuga ma hetkel sinna kindlasti ei roniks, hindan oma ihuliikmeid selleks liiga kõrgelt) ning kui ratas libiseb, on lootus teda kinni püüda, mitte garanteeritud "selg, tutvu mättaga" moment. 26x4.6 hiigelrattad tõepoolest kannavad ja haakuvad paremini ning teevad suhteliselt edukalt ka vedrustuse tööd, kuigi Epicu tagaamort teeb väga raputaval maastikul sõidu mugavamaks. Rõhu osas tundub seni optimaalne 0,7-1 bar vahemik (max lubatud on 1.3, min 0.4). 0.4-0.6 rõhkudega paraneb küll kandvus ja haakuvus veel, samas kasvab veeretakistus järsult, nii et mina jätaks need rõhud pigem spetsiaaloludeks (pehme liiv, teatavat tüüpi lumi).
Mida veel? Epicuga meeldub mulle vahel ka asfaldil pikemaid sõite teha. Fatboyga on jälle tahtmine teid vältida ning pigem otsida singleid ja sõita läbi igasugu kohtadest, kus ainult väike rajake ees paistab või pole seda üldse. Kokkuvõttes on ta tore vaheldus ning täiesti teistmoodi kogemus ning ratta hankimist ma kindlasti ei kahetse.
Mudel on Specialized Fatboy, hetkel ainus selline Eestis (varsti saabuvad mõned veel). XL raam, veebis oleva spetsifikatsiooniga võrreldes olen vahetanud tagakäikari ning shifterid X0 Type 2 / X0 Gripshift vastu (olid varasemast olemas), sadulaposti kergema vastu (250 g võitu) ning stock mini riser 700 mm lenksu 780 riser DH lenksu vastu (tundus kuidagi õige). Lenksupikendus sai kah pikem pandud, et sõiduasend õige saaks. Kõik kokku kaalus ta pildiloleval kujul 14,5 kg. Hetkel on käsil tubelessiks tegemise projekt (sisekummid on 600 g tk!) ning 13,75 kg tubeless rattaga olen mõned korrad ka sõitnud, aga jooksude õhku pidama saamine on suurem nikerdamine.
See selleks, ilmselt huvitab enamikku pigem see, kuidas ratas sõidab. Taustaks niipalju, et mu teine ratas on S-Works Epic, millega sõitsin eelmisel aastal ca 5000 km, nii et tunnen seda päris hästi. Fatboyga olen praeguseks teinud kolm sõitu.
Alustama peab sellest, et ratas näeb päris ebamaine välja ning toob poisikeseliku naeratuse näole nii endale kui paljudele, kellega metsas kokku juhtuma satun. Superlai lenks ja üsna püstine asend sobib nagu rusikas silmaauku ning seni olen sellega ka puude vahelt läbi mahtunud, kuigi tähelepanelik peab mõistagi olema. Peamiselt olen nikerdanud Harku singlitel, mis hetkel on jää, lume ja taheda maa segu. Testi mõttes ronisin üles ka mööda Vanaka liiva (pildil olevat tagumist serva pidi): õnnestus (182 pulsiga)!
Mida siis sõiduomaduste kohta öelda? Mõistagi pole kiirendus Epicuga võrreldav: neli lisakilo, enamik sellest jooksudes, teeb oma töö. Samas on väga tore sõita vahelduseks rattaga, mille olemasolu eesmärk on fun ja sõidu nautimine, mitte võidusõit. Juhitavus libedatel singlitel on kindel ja stabiilne (Epicuga ma hetkel sinna kindlasti ei roniks, hindan oma ihuliikmeid selleks liiga kõrgelt) ning kui ratas libiseb, on lootus teda kinni püüda, mitte garanteeritud "selg, tutvu mättaga" moment. 26x4.6 hiigelrattad tõepoolest kannavad ja haakuvad paremini ning teevad suhteliselt edukalt ka vedrustuse tööd, kuigi Epicu tagaamort teeb väga raputaval maastikul sõidu mugavamaks. Rõhu osas tundub seni optimaalne 0,7-1 bar vahemik (max lubatud on 1.3, min 0.4). 0.4-0.6 rõhkudega paraneb küll kandvus ja haakuvus veel, samas kasvab veeretakistus järsult, nii et mina jätaks need rõhud pigem spetsiaaloludeks (pehme liiv, teatavat tüüpi lumi).
Mida veel? Epicuga meeldub mulle vahel ka asfaldil pikemaid sõite teha. Fatboyga on jälle tahtmine teid vältida ning pigem otsida singleid ja sõita läbi igasugu kohtadest, kus ainult väike rajake ees paistab või pole seda üldse. Kokkuvõttes on ta tore vaheldus ning täiesti teistmoodi kogemus ning ratta hankimist ma kindlasti ei kahetse.
Re: Fatbike
Mis variante veel on rahakotil õhukeseks ja rattal paksuks minna:
1. veebist kinnisilmi canyoni dude
2. tln specialized fatboy
3. helsingi ja salsa/surly rattad
1. veebist kinnisilmi canyoni dude
2. tln specialized fatboy
3. helsingi ja salsa/surly rattad
Re: Fatbike
Eestis pood Vabajooks3. helsingi ja salsa/surly rattad
Re: Fatbike
soomes on- xxl.fi fati müügil.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Fatbike
Ise võtaks selle ligi: http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=3676
Tundub väga hea hinna, kvaliteedi ja kaalu suhtega.
Sorry Sulev ja Erki aga sama raha juures on Spessu vist raskem?? Parandage mind kui eksin.
Lisaks tean et üks härra tellis prooviks Hiina fatboy carbon raami ja ehitab ise kokku. Eks annan teada mis tal lõpuks see hind tuleb ja kuidas kvaliteet on. Välisel vaatlusel pidi raam olema viisakas ja kuskil "kõrver" ei pidanud olema.
Tundub väga hea hinna, kvaliteedi ja kaalu suhtega.
Sorry Sulev ja Erki aga sama raha juures on Spessu vist raskem?? Parandage mind kui eksin.
Lisaks tean et üks härra tellis prooviks Hiina fatboy carbon raami ja ehitab ise kokku. Eks annan teada mis tal lõpuks see hind tuleb ja kuidas kvaliteet on. Välisel vaatlusel pidi raam olema viisakas ja kuskil "kõrver" ei pidanud olema.
Re: Fatbike
Canyonil päris hea kaal juba. Mõned aastad veel arendust ja tulevad juba alla 10 kilosed isendid
Re: Fatbike
Ei tasu neid interneti kaale uskuda, sest reaalsus võib olla teine.
Re: Fatbike
See kodulehtedel välja hõigatud kaal on jah, paljude puhul nagu sama teema, mis uute autode keskmine kütuse tarbimise teema...Aga, on ka erandeid.MK777 kirjutas:Ei tasu neid interneti kaale uskuda, sest reaalsus võib olla teine.
Re: Fatbike
Kanjonil pole kummi mõõtu nagu leida hästi. 3.8 vs 4.6 on ka mingi pea 7kg vahet..
Re: Fatbike
Schwalbe Jumbo Jim-i mõõdud on õigemini 4.0 ja 4.8haaarold kirjutas:Kanjonil pole kummi mõõtu nagu leida hästi. 3.8 vs 4.6 on ka mingi pea 7kg vahet..
ja nende vahe on peaaegu 7kg jah... ehk täpsemini 200g
EDIT: ja vähemalt selle mudeli pildil oleval rattal on 4.0 laiusega kummid all
Re: Fatbike
400g ongi rattamaailmas nagu 7kg. See on nagu koera aastad. On mehi, kes kulutavad x summa €, et võita 12g millegi arvelt. A käid enne sõitu mr. Hanky'l ära ja võidad 142g
-
- Rattur
- Postitusi: 233
- Liitunud: 14. 12. 2010. 10:00
Re: Fatbike
HE-st Scott Big Ed (TRM expol oli vähemalt väljas).haaarold kirjutas:Mis variante veel on rahakotil õhukeseks ja rattal paksuks minna:
1. veebist kinnisilmi canyoni dude
2. tln specialized fatboy
3. helsingi ja salsa/surly rattad
Re: Fatbike
Kui veebist ostmine (canyon) juba teemaks on, siis miks mitte see
Re: Fatbike
Jumbo Jimi kergeim variant on 990 g, sisekummid olid kah neil mingi 350 g vms. Spessul all olev Ground Control on 1450 g (üks!), sisekummid 600+g. Ehk siis lihtsa rehvivahetusega saab Spessu 14 kg kaalust 12,5 kg. Ülejäänud kaaluvahe Canyoniga tulebki ilmselt Carbon vs Alu raamist jm väiksematest asjadest. Komponentide tase on muidu ratastel suht sama.
9,xx kg Fat Bike on täiesti tehtav, lihtsalt kallis tuleb.
9,xx kg Fat Bike on täiesti tehtav, lihtsalt kallis tuleb.
Viimati muutis devilc, 23. 10. 2014. 11:48, muudetud 1 kord.
Re: Fatbike
Ega sellegi ratta jupide valikust ei puudu karbon pöiad - nendega (+kergemad kummid) pole ka 9kg. alistamine teab mis probleem. Borealis üldse jätab vähemalt mulle väga sümpaatse mulje.devilc kirjutas:9,xx kg Fat Bike on täiesti tehtav, lihtsalt kallis tuleb.
Re: Fatbike
Borealis on tore, Salsa Beargrease Carbon on tore, eks neid variante on üksjagu veel. Kergeimad pöiad on üldse Kuroshiro Enso 685 hetkel jne: http://www.kuroshiro.it/Rivo kirjutas:Ega sellegi ratta jupide valikust ei puudu karbon pöiad - nendega (+kergemad kummid) pole ka 9kg. alistamine teab mis probleem. Borealis üldse jätab vähemalt mulle väga sümpaatse mulje.devilc kirjutas:9,xx kg Fat Bike on täiesti tehtav, lihtsalt kallis tuleb.
Re: Fatbike
Sellesmõttes on tore see kaalujutt, et ehk mõni kohalik kröösus hakkab paarkend grammi kergemat ratast soovima ja viskab meeltesegaduses oma vana fb väga odavalt müüki.
Muidu on küll üsna poogen, kas paksu kaalub 12kg midagi või 13kg midagi. Peaasi, et korralikud laiad nahad all on ja lõbus oleks.
Viidatud soome lehel on lollikindel valik http://www.xxl.fi/pyoraily/pyorat/fatbikes/c/100220
Midagi kahetuhande ruuduse viimsi krundiga karvajalale ja midagi trolliga lipo-sse sõitjale. 8saja eest peabki alivioga vahetama ja mitte mölisema, vist. Aga kallima ratta raami geomeetria on äge. Jõnks enne sadulat võib libedal sõidul nii mõnegi muna päästa..
Muidu on küll üsna poogen, kas paksu kaalub 12kg midagi või 13kg midagi. Peaasi, et korralikud laiad nahad all on ja lõbus oleks.
Viidatud soome lehel on lollikindel valik http://www.xxl.fi/pyoraily/pyorat/fatbikes/c/100220
Midagi kahetuhande ruuduse viimsi krundiga karvajalale ja midagi trolliga lipo-sse sõitjale. 8saja eest peabki alivioga vahetama ja mitte mölisema, vist. Aga kallima ratta raami geomeetria on äge. Jõnks enne sadulat võib libedal sõidul nii mõnegi muna päästa..
Re: Fatbike
UK veebipoes pakutakse veel http://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOFATX52/ ... y-fat-bike tiba saab ostmisel juppe ka vahetada (customise)
Re: Fatbike
Alguses tundus see onone nagu muddyfox, et kahtlaselt hoidev ja kõhul ükspäkki rõhutav kraam, millega võib täkkesse panna aga tõenäosus on umbes 0,8%. Arvustusi lugedes tundub aga päris okeika ja kannatab rahalaeva saabudes modida hiljem (rattast räägin).
Rivo, boreal jätab lausa väga hea mulje a kaks korda kallim. Finlandiast saab omale koju tuua http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... is_pyoerae
Rivo, boreal jätab lausa väga hea mulje a kaks korda kallim. Finlandiast saab omale koju tuua http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... is_pyoerae
Re: Fatbike
Palun tõlget.haaarold kirjutas:Alguses tundus see onone nagu muddyfox, et kahtlaselt hoidev ja kõhul ükspäkki rõhutav kraam, millega võib täkkesse panna aga tõenäosus on umbes 0,8%.
Re: Fatbike
Fättide valikul tasuks kindlasti ka seda tähele panna, kas talle ka mingisugust lisavarustust antud tootja pakub.
Võistlemine on üks asi, aga näiteks tehes fattbikest endale talve-matkaratas oleks oluline leida sinna ka sobivad pakikad, raamikotid jms.
Hiinlaste puhul on sellega muidugi vast lihtne - need kopeerivad Surly raami terasrataste puhul ja Borealist carboni poolelt, seega lisavarustus tihti üks ühele külge keeratav.
Osad tootjad aga lisavad seda spetsiifilist kraami suht näpuotsaga.
Antud OnOne puhul on internetis õpetusi, kuidas sellest "päris" ratast teha ning ka sõidumõnu tunda, kuid see eeldab seda, et viitsid mässata.
Võistlemine on üks asi, aga näiteks tehes fattbikest endale talve-matkaratas oleks oluline leida sinna ka sobivad pakikad, raamikotid jms.
Hiinlaste puhul on sellega muidugi vast lihtne - need kopeerivad Surly raami terasrataste puhul ja Borealist carboni poolelt, seega lisavarustus tihti üks ühele külge keeratav.
Osad tootjad aga lisavad seda spetsiifilist kraami suht näpuotsaga.
Antud OnOne puhul on internetis õpetusi, kuidas sellest "päris" ratast teha ning ka sõidumõnu tunda, kuid see eeldab seda, et viitsid mässata.
Viimati muutis Maario, 24. 10. 2014. 11:21, muudetud 1 kord.
Re: Fatbike
Prommar kirjutas:Palun tõlget.haaarold kirjutas:Alguses tundus see onone nagu muddyfox, et kahtlaselt hoidev ja kõhul ükspäkki rõhutav kraam, millega võib täkkesse panna aga tõenäosus on umbes 0,8%.
+1
Re: Fatbike
Pakun omapoolse vaba tõlke:Prommar kirjutas:Palun tõlget.haaarold kirjutas:Alguses tundus see onone nagu muddyfox, et kahtlaselt hoidev ja kõhul ükspäkki rõhutav kraam, millega võib täkkesse panna aga tõenäosus on umbes 0,8%.
Alguses tundus see onone nagu muddyfox, -> muddyfox~sarda
et kahtlaselt hoidev ja kõhul ükspäkki rõhutav kraam, -> veidralt püstine sõiduasend
millega võib täkkesse panna aga tõenäosus on umbes 0,8%. -> äkki ongi sõidetav ratas, aga selle tõenäosus....
Re: Fatbike
Ja aasta slängisemiootiku auhind on käes, erikr!
Re: Fatbike
Vabandan nende ees, kellele mõte segaseks jäi. Tõsiselt.
Oskaks paremini kirjutada, siis oleks foorumites vaba aja veetmise asemel Loomingus tööl.
Õige oli mõte täpselt nii nagu "erikr" kirjutas.
Mitmed on-one ostjad on ratast aja ja vahendite edenedes ise palju täiustanud aga kui ma tehnilisi näitajaid õigesti loen, siis ei saa nt 4,6" ja üle selle laiust kummi peale tõmmata. Tea, kas see nii vajalik on aga kui paksuks minna, siis võiks olla vähemalt võimalus ikka täis-sumoks kätte minna.
Maario, ka see asi veel, et kas üldse lisade valmidus on. Pakikaid kõnealusele onone rattale pole kuhugi kinnitada. Originaalis.
Oskaks paremini kirjutada, siis oleks foorumites vaba aja veetmise asemel Loomingus tööl.
Õige oli mõte täpselt nii nagu "erikr" kirjutas.
Mitmed on-one ostjad on ratast aja ja vahendite edenedes ise palju täiustanud aga kui ma tehnilisi näitajaid õigesti loen, siis ei saa nt 4,6" ja üle selle laiust kummi peale tõmmata. Tea, kas see nii vajalik on aga kui paksuks minna, siis võiks olla vähemalt võimalus ikka täis-sumoks kätte minna.
Maario, ka see asi veel, et kas üldse lisade valmidus on. Pakikaid kõnealusele onone rattale pole kuhugi kinnitada. Originaalis.
Re: Fatbike
Täpselt! Sel juhul tasubki soetamise hetkel juba sellistele asjadele tähelepanu pöörata, et hiljem haiguse süvenedes miskit aretama ei peaks hakkama vaid asi kuskilt riiulist võtta oleks:)haaarold kirjutas:Vabandan nende ees, kellele mõte segaseks jäi. Tõsiselt.
Oskaks paremini kirjutada, siis oleks foorumites vaba aja veetmise asemel Loomingus tööl.
Õige oli mõte täpselt nii nagu "erikr" kirjutas.
Mitmed on-one ostjad on ratast aja ja vahendite edenedes ise palju täiustanud aga kui ma tehnilisi näitajaid õigesti loen, siis ei saa nt 4,6" ja üle selle laiust kummi peale tõmmata. Tea, kas see nii vajalik on aga kui paksuks minna, siis võiks olla vähemalt võimalus ikka täis-sumoks kätte minna.
Maario, ka see asi veel, et kas üldse lisade valmidus on. Pakikaid kõnealusele onone rattale pole kuhugi kinnitada. Originaalis.
Iseasi kui juba kindlasti tead, et sellist kraami never enda paksukesele külge ei kruti ning kasutusalaks jääb vaid talvel lumes "hullamine"... siis ei häiri ja ei tunne vajadustki selliste lisade järgi.
Re: Fatbike
26x1,95 vs 26x4,0
ei kommentaari.....
ei kommentaari.....
Re: Fatbike
http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/jalgratas/mtb/big-edvidrikjupiter kirjutas:HE-st Scott Big Ed (TRM expol oli vähemalt väljas).haaarold kirjutas:Mis variante veel on rahakotil õhukeseks ja rattal paksuks minna:
1. veebist kinnisilmi canyoni dude
2. tln specialized fatboy
3. helsingi ja salsa/surly rattad
Re: Fatbike
Phoenix, väga muhe fatso! Mis kanaleid pidi siia maale jõudis?
Täna oli 1 scotti fat seal kodasoo sõitmisel ka aga kahjuks polnd aega omanikku maha lükata ja sõitu nuiata. Peab he-sse katsuma minema.
Täna oli 1 scotti fat seal kodasoo sõitmisel ka aga kahjuks polnd aega omanikku maha lükata ja sõitu nuiata. Peab he-sse katsuma minema.
Re: Fatbike
Soodushinnaga päevakruiis Helsinki XXL-i poodi.....haaarold kirjutas:Phoenix, väga muhe fatso! Mis kanaleid pidi siia maale jõudis?
Re: Fatbike
Mul on õnnestus Kodasool proovida seda fati. Veeres metsa all väga hästi, ei saanudki aru et oleks mingit vahet tavarattaga. Üle juurikate läks ka mõnusalt sujuvalt, aga täpselt samamoodi läheb ka tavaline mtb õige kummirõhuga. Õigupoolest ei saagi aru, miks peaks selle rattaga sõitma seal kus saab sõita tavalise mtb-ga? Huvitav oleks proovida liivas, lumes, mudas, kiviklibus jm eritngimustes kuhu tavarattaga ei lähe. Ideaalne oleks kui selline ratas oleks kuskil rendis. Lähed ja rendid ja sõidad näiteks kuskil rannikul või varakevadisel lumekoorikul. Endale see osta? Ei suudaks kuidagi seda kulutust enda jaoks ära põhjendada.haaarold kirjutas: Täna oli 1 scotti fat seal kodasoo sõitmisel ka aga kahjuks polnd aega omanikku maha lükata ja sõitu nuiata. Peab he-sse katsuma minema.
Re: Fatbike
Täpselt! Fat'i fun algab sealt kuhu tavarattaga ei lähe.tarmo kirjutas: Õigupoolest ei saagi aru, miks peaks selle rattaga sõitma seal kus saab sõita tavalise mtb-ga? Huvitav oleks proovida liivas, lumes, mudas, kiviklibus jm eritngimustes kuhu tavarattaga ei lähe. ...... Endale see osta? Ei suudaks kuidagi seda kulutust enda jaoks ära põhjendada.
Miks mitte endale osta? Minu meelest üks paremini kulutatud 800€ üle pika aja. Jah, raam ei ole carbon ja vahetajad XT, kuid elame üle, kärab ka Al ja Alivio, see-eest saab sama raami alla toppida 4,8" rehvid ja "hõljuda nagu cadillac ja nõelata nagu bemari".....
Fati fun ei ole kiirus ja võistlus, vaid kulgemine ja nautimine. Sekundikümnendikeks taandatud elu siia ei kuulu....
Re: Fatbike
Nõus, 800€ on mõistlik. Pidasin silmas rohkem siinkandis nähtud 2000+€ pakkumisi, mis tunduvad lihtsa ratta eest absurdselt kallid.phoenix kirjutas: Miks mitte endale osta? Minu meelest üks paremini kulutatud 800€ üle pika aja. Jah, raam ei ole carbon ja vahetajad XT, kuid elame üle, kärab ka Al ja Alivio, see-eest saab sama raami alla toppida 4,8" rehvid ja "hõljuda nagu cadillac ja nõelata nagu bemari".....
Fati fun ei ole kiirus ja võistlus, vaid kulgemine ja nautimine. Sekundikümnendikeks taandatud elu siia ei kuulu....
Re: Fatbike
Väga äge minu meelest, et erinevaid rattaid tekib ja kõik ei aja mnt kaalugramme taga. (Ükskoik millise) ratta eesmärk on omanik õnnelikuks teha ja kui kaasneb hea vorm ja parem tervis ning pos. energia, mis kandub koju ja tööle üle, siis ongi hea.
8sotti on väga okei hind, et eksperimenteerida. Ma lasen talvel mingi 26tollise eelajaloolise scott tampicoga, schwalbe nael on all. Väga kärmelt vahetaks võimalusel paksu vastu välja, sest talvine karge õhu ja ilusa lumega sõit ON täiesti omaette elamus.
8sotti on väga okei hind, et eksperimenteerida. Ma lasen talvel mingi 26tollise eelajaloolise scott tampicoga, schwalbe nael on all. Väga kärmelt vahetaks võimalusel paksu vastu välja, sest talvine karge õhu ja ilusa lumega sõit ON täiesti omaette elamus.
Re: Fatbike
Mehed vajavad pidevalt uusi mänguasju ja ärimaailm oskab seda väga edukalt ära kasutada.
Re: Fatbike
Sinu viimase lause teine pool tõmbas mind nii käima, et nüüd vist juba oleks nõus ise ka fatbike'i ostma ja oma ürgaegse talveratta Trek 6000 kuhugi silma alt igaveseks ära panema. Mulle meenusid korraga vist kõik viimase 15 a jooksul tehtud talvised sõidud ja selle mõnu suurendamiseks võiks mõned sajad eurod investeerida küll. Ilmselt on paksukesega üle jäiste kohtade ka veits turvalisem lasta kui tavalise kummiga.haaarold kirjutas: 8sotti on väga okei hind, et eksperimenteerida. Ma lasen talvel mingi 26tollise eelajaloolise scott tampicoga, schwalbe nael on all. Väga kärmelt vahetaks võimalusel paksu vastu välja, sest talvine karge õhu ja ilusa lumega sõit ON täiesti omaette elamus.
Re: Fatbike
Lisaks Scottile ja Specializedile panen juurde SurlyMarttiM kirjutas:http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/jalgratas/mtb/big-edvidrikjupiter kirjutas:HE-st Scott Big Ed (TRM expol oli vähemalt väljas).haaarold kirjutas:Mis variante veel on rahakotil õhukeseks ja rattal paksuks minna:
1. veebist kinnisilmi canyoni dude
2. tln specialized fatboy
3. helsingi ja salsa/surly rattad
http://vabajooks.ee/surly-jalgrattad/
Ehk siis tundu, et sellel hooajal on paksud paljudel tootjatel uute mudelitena tulnud ning kuuldavasti tuleb veel juurde. Paljud vaid raamidele keskendunud tootjad näiteks on oma valikut suurendanud just fatbike suunal. Eestlase jaoks uus trend ja vähemalt proovida tasub kindlasti.
Re: Fatbike
Tere,
Kui kehv see Mongoose Beast võrreldes 1500+ € maksvate ratastega on?
Proovimiseks on 1500+ hinnaklass natuke liig...Beast tuleks kätte ju olulisemalt odavamalt (200-300€).
Kui kehv see Mongoose Beast võrreldes 1500+ € maksvate ratastega on?
Proovimiseks on 1500+ hinnaklass natuke liig...Beast tuleks kätte ju olulisemalt odavamalt (200-300€).
fixed sosse, fät mongoose beast, fixed vintage pofabor, üksratas 20", monster 36".
Re: Fatbike
Hoidku jumal mehi ja nende rahakotte, kui ärimaailm peaks naised veel avastamaMK777 kirjutas:Mehed vajavad pidevalt uusi mänguasju ja ärimaailm oskab seda väga edukalt ära kasutada.
olemas-tulemas:
fat-fullsusser 26"- tehtud
fat 26"-ZEV- tehtud
fat-27,5
fat-29
fat-27,5-fullsusser
fat 29-fullsusser
extra-super-turbofat?->30-35"x6-10"
Tricycle-fat, longhaul-fat, postman-fat, milkman-fat, cargo-fat.......jne
+ kõikidest ZEV-versioonid
Peab hakkama garaaži suuremaks ehitama ......