Sattusin sellise laheda uudise peale Delfis, et Inimjõul töötav auto kihutab sajaga
Sellisega peaks olema legaalne ka rattarallil osaleda ja isegi kui viimasena startida on võit kindel
Refereerime teksti ka:"Ettevõte nimega HumanCar Inc on ehitanud sõiduki nimega FM-4, mille mootoriks on kõik neli reisijat ise. Käte ja ülakehaga rahmeldamisel võib selle sõiduki juures rääkida juba maanteekiirustest.
FM-4 tähendab fully mechanical 4 people ehk täismehhaaniline ja neli inimest. Kaks reisijat on näoga sõidusuunas, teised kaks vaatavad aga sinna poole, kust tuldi. Nagu videost näha, saavutatakse aerutamisele sarnanevaid liigutusi tehes tõepoolest kiiruseks 100 km/h.
Pidurikang on sõidukil olemas, ent rooli mitte — pööramiseks tuleb kõigil koos sõbralikult end ühele või teisele poole kallutada. Käigukastis on kuus käiku ning asi pole ka eriti kallis. Samas on tegu veel puhtalt konsutruktsiooniga.
Päikesepaneelidest katusega ning voolujoonelise kerega versioon nimega Imagine ei näe enam välja nagu hulk sõudmistrenažööre ratastel ning maksab ca 150.000.- krooni. Firma on inim- ja elektrijõu kombinatsioonis töötavate sõidukitega tegelenud juba 40 aastat."
Inimjõul töötav auto kihutab sajaga
Re: Inimjõul töötav auto kihutab sajaga
100km/h maksimaalselt küll, aga kaua selist kiirust hoida suudavad ? See pigem hetkeliselt saavutatud.tarts kirjutas:Sattusin sellise laheda uudise peale Delfis, et Inimjõul töötav auto kihutab sajaga
Sellisega peaks olema legaalne ka rattarallil osaleda ja isegi kui viimasena startida on võit kindel
Re: Inimjõul töötav auto kihutab sajaga
mida vaatepilti - 100 km/h ja 4 inimest synkroonis kallutavad s6idusuuna hoidmiseks
Re: Inimjõul töötav auto kihutab sajaga
No niipalju kui mina aru saan, siis sellisega ikka rattarallil starti ei lasta- kui sa vähemalt Tartu Rattarallist räägid. Nimelt on seal kasutusel muuhulgas UCI reeglid, mis sellist ratast kohe päris kindlasti ei lubatarts kirjutas:Sellisega peaks olema legaalne ka rattarallil osaleda ja isegi kui viimasena startida on võit kindel
Re: Inimjõul töötav auto kihutab sajaga
Mul oli siin miski 80-date "Modelist-Konstruktor," milles oli kirjeldus velomobiilist "Vector," millega keriti vist 88 sisse. Ühekohaline, kaks ratast ees trummelpiduritega ja üks vedav ratas taga. Tilgakujuline gondel kah.
Kas rattaralliga polnud nii, et starti said küll, aga aega kirja ei saand?
Kas rattaralliga polnud nii, et starti said küll, aga aega kirja ei saand?
mustal taustal helendab must vari
Re: Inimjõul töötav auto kihutab sajaga
Kui see kontstruktsioon on nii võimekas, siis pole ju tähtsust sellel kas saad aja kirja ja järgmine aasta esimesest stardigrupist startida. See tunne, et lõpetad napilt enne esimesi legaalseid võistlejaid on sellist pulli väärt, kuigi silma järgi vaadates vaevalt see masinavärk vastupidavusalal võistelda võimaldab, pigem võib trekil sellega ilma tehaSoobel kirjutas: Kas rattaralliga polnud nii, et starti said küll, aga aega kirja ei saand?