mtb sisekumm: SP standard vs. SP airlock

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1746
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

mtb sisekumm: SP standard vs. SP airlock

Postitus Postitas Andrus K » 16. 07. 2003. 07:45

Taaskord :evil: vaja mõned sisekummid soetada.
Seni olen kasutanud SP Standard kumme. Käravad küll.
Kas keegi teab, on neil SP Airlockidel mõtet ?
Veloplusil lehel on ka muud kraami pakkuda, kuid liiga kallid ja kaal pole mulle sisekummi juures oluline, pigem vastupidavus, töökindlus ja miks mitte SP Airlocki väikeste aukude iseeneselik kadumine ?
Seega siin nad on:

http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... =50&id=100

Andke nõu. Täna vaja :wink:
Viimati muutis Andrus K, 10. 09. 2004. 09:08, kokku muudetud 2 korda .
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2049
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 16. 07. 2003. 08:00

Kas need väga rasked pole? Tavalistes oludes kasutaksi ikka tavalisi kumme. Sinu puhul siis võibolla veits paksema seinaga kui soovid.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1746
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 16. 07. 2003. 08:18

UrmasL kirjutas:Kas need väga rasked pole? Tavalistes oludes kasutaksi ikka tavalisi kumme. Sinu puhul siis võibolla veits paksema seinaga kui soovid.
sisekummi kaal, nagu juba mainisin, mind ei morjenda, kuna sisekummidelt kaaluvõit on ikka ülimalt minimaalne. Ja kuna kogu kupatus (ratas, väliskummid jne) pole mul kergeimate killast, siis panustaksin pigem komponentide vastupidavusele ja iseenda järk-järguliselt paranevale treenitusele.

Millised on "tavalised" sisekummid". ? SP Standard ?
Kas need SP Standard ja SP Airlock on siis paksema seinaga, kui ... mis ?
Millised on sinu kasutatavad sisekummid ? Hind, kaal, seina paksus?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2049
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 16. 07. 2003. 08:25

Mul on praegu mingid Nokian Lightid. Maksid 65 eek NRP's. Õhukesed aga mitte kõige õhemad. Enne kasutasin miskeid Kendasid (tulid rattaga kaasa). Need on tõeliselt paksu seinaga. Kui teaks kust selliseid saada siis ütleksin sulle ;)

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1746
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 16. 07. 2003. 08:28

aga ikkagi, kas oled kuulnud midagi iseeneselikult kaduvatest väiksematest aukudest nagu SP Airlock end reklaamib :?:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3038
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 16. 07. 2003. 08:28

Andrus K kirjutas:
UrmasL kirjutas:Kas need väga rasked pole? Tavalistes oludes kasutaksi ikka tavalisi kumme. Sinu puhul siis võibolla veits paksema seinaga kui soovid.
sisekummi kaal, nagu juba mainisin, mind ei morjenda, kuna sisekummidelt kaaluvõit on ikka ülimalt minimaalne. Ja kuna kogu kupatus (ratas, väliskummid jne) pole mul kergeimate killast, siis panustaksin pigem komponentide vastupidavusele ja iseenda järk-järguliselt paranevale treenitusele.

Millised on "tavalised" sisekummid". ? SP Standard ?
Kas need SP Standard ja SP Airlock on siis paksema seinaga, kui ... mis ?
Millised on sinu kasutatavad sisekummid ? Hind, kaal, seina paksus?
müügil tavaliselt 2 sorti sisekumme. tavalised, mis maksavad ca 50 - 60 eeku ja kerged(ultra light, super thin jne...), mis maksavad alates 100 kroonist. rohkem midagi keerulist polegi. võistlejad sõidavad viimastega ja pühapäevasõitjad esimestega. poes nii ütledki, et tahad tavalisi. pole vaja asju nii peeneks ajada - seina paksus jne...
lisaks on veel igasugused erikummid, ka need airlockid kuuluvad sinna. ErikT kasutas neid eelmisel aastal Tahkos, no olid ikka sigarasked.
eelnev jutt kehtis mtb kummide kohta. mnt kummide kohta ei tea midagi.

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 16. 07. 2003. 08:40

Õhukeseseinalisi on vastik istalleerida - jäävad põia ja kummi vahele. Olen mitu tükki peale panemisel ära lõhkunud (oot, mehed jutt käib ikka ratta sisekummisest :lol: ). Ma maanteel kasutan Vittoria Light kumme mis on sama kerged kui mõne teise firma õhukeseseinalised kuid on kuidagi paksema seinaga ning hea peale panna. Ma ei tea kas vahe on siis kummisegus mida kasutatakse?

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1746
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 16. 07. 2003. 10:12

mnjaa ... Ikkagi pole keegi vastanud, kas see SP Airlock end õigustab. Kas see on vaid SP leiutis või on ka teisitelt tootjatelt sarnaseid lahendusi. Ja kas SP Airlock on raskem kui SP Standard ?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

spl
Rattur
Postitusi: 598
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:24

Postitus Postitas spl » 16. 07. 2003. 10:17

ise sõidan airlockidega 3 ndat aastat pole yhtegi kummi ära lõhkunud veel
.rõhk seisab ka paremini sees ei vaju tühjemaks ka pika seismisega

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 16. 07. 2003. 11:02

Andrus K kirjutas:mnjaa ... Ikkagi pole keegi vastanud, kas see SP Airlock end õigustab. Kas see on vaid SP leiutis või on ka teisitelt tootjatelt sarnaseid lahendusi. Ja kas SP Airlock on raskem kui SP Standard ?
nägin neid kumme esimest korda peale vanalinna sõitu poodi minnes...pakuti kumme,mis ise paikavad :roll: kui oleks ennem teadnud,siis oleks kindlasti vanalinnas nendega sõitnud :!: maratonidel tavaliselt mul kummid katki ei lähe ja ei ole nagu mõtet raskema kummiga sõita,sest juba käega kaaludes on need tunduvalt raskemad :? aga vanalinna sõidul või muudel sellistel oleks asjal nagu mõte küll :idea:

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1746
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 16. 07. 2003. 12:19

nii, kui selgub, et SP airlock on sama raske/kerge, kui SP standard, ostan airlockid siis. Kui rohkem arvamusi ei tule.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3038
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 16. 07. 2003. 12:23

Andrus K kirjutas:nii, kui selgub, et SP airlock on sama raske/kerge, kui SP standard, ostan airlockid siis. Kui rohkem arvamusi ei tule.
mine viska nad poes kaalule. usun, et airlock on raudselt raskem kui standard. see möga kaalub üsna palju, mis sinna sisse on aetud.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1746
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 16. 07. 2003. 13:54

tarmo kirjutas:
Andrus K kirjutas:nii, kui selgub, et SP airlock on sama raske/kerge, kui SP standard, ostan airlockid siis. Kui rohkem arvamusi ei tule.
mine viska nad poes kaalule. usun, et airlock on raudselt raskem kui standard. see möga kaalub üsna palju, mis sinna sisse on aetud.
jah. tarmol õigus. Ikka jube rasked. Karp on neil ja juba poole suurem. Ja autoventiiliga varianti pole üldse, nii et SP standardid ostetud.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Vasta

Mine “Kummid”