ma sõidan kerget trenni tehes kogu aeg ca 30-31 km/h mtb-ga,see on minu arust selline rahulik sõit asfaldil,pulss 130-140 kandis...korra nädalas teen maximaalse piiril 40 km ja praegult tuleb siis 34 km/h,pulss samas 170-180 vahel...miskipärast see 3 km/h on väga suur erinevus...samas eks olegi suur erinevus,kui selle 3 km/h maratonil juurde saaks,võiks juba võitapriidik kirjutas:No seda enam tekib juba mul ka küsimus selle keskmise kiiruse kohta. Et kas 31 km/h MTBga nats liiast ei ole?veloman32 kirjutas: kahjux sa exid.enasmuse ajast istun siiski MTB seljasMNT'd sõidan väga vähe.See aasta aint 1200 selllega sõitnud.
kuidas jalg käima saada
Ma leian ka et 30-31 MTB'ga ei ole midagi hirmsat.Kui on vastutuul siis läheb jah raskex aga kui tavaline ilm siis nagu ple problat.Ruve kirjutas:ma sõidan kerget trenni tehes kogu aeg ca 30-31 km/h mtb-ga,see on minu arust selline rahulik sõit asfaldil,pulss 130-140 kandis...korra nädalas teen maximaalse piiril 40 km ja praegult tuleb siis 34 km/h,pulss samas 170-180 vahel...miskipärast see 3 km/h on väga suur erinevus...samas eks olegi suur erinevus,kui selle 3 km/h maratonil juurde saaks,võiks juba võitapriidik kirjutas:No seda enam tekib juba mul ka küsimus selle keskmise kiiruse kohta. Et kas 31 km/h MTBga nats liiast ei ole?veloman32 kirjutas: kahjux sa exid.enasmuse ajast istun siiski MTB seljasMNT'd sõidan väga vähe.See aasta aint 1200 selllega sõitnud.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Suusad.ee - ratta/suusa/lumelauahooldus
M: Hulk uusi ja kasutatud rattajuppe
M: Specialized S-Works Roubaix SL4 56cm
M: Van Rysel EDR Offroad L (gravel)
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Suusad.ee - ratta/suusa/lumelauahooldus
M: Hulk uusi ja kasutatud rattajuppe
M: Specialized S-Works Roubaix SL4 56cm
M: Van Rysel EDR Offroad L (gravel)
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
seda nüüd küll, et see roheka trass ikka "MÕNUSALT" tuuline on;PPP no ma ei saa aru, sõidad sinna-täiega vastutuul, tuled tagasi-veel hullem. mingit sõidumõnu ei saa ju vastutuult vändates, samas paremat trassi ka nagu ei tea, kus poleks väga kõrvaline ja mis samuti mere äärde viiks, kuskile mustakale läbi linna ei kisu, ei tunne ka toda kanti.Corrosion kirjutas:mul on keskmine 25 ja asfalt mõnusal tuulisel rohka trassil. ja nii iga päev kui aega saab 50 vähemalt. Eile peaaegu 80, põlved olid in heat
arvan,et eraldistardile tuleks küll kasuks kui vahest ka raskema raua ja suurema kiirusega trenni teha...aga kui vaadata ässasi lõunariikides,siis on sealgi näha,et mõni sõidab eraldistarti raskema käiguga,teine jälle kerib rohkem..aeg tuleb kõigil ühte kanti...eks igaüks peab ise leidma millise kiiruse või käiguga tal kõige paremad tulemused tulevad...priidik kirjutas:Ma sõidan 28-29 km/h maantekaga, pulss seejuures 120-130 l/min. Teine jutt on intervalltrenn kiirete lõikudega aga isegi siis jääb keskmine 28 km/h juurde. Lõike sõidan nt. allatuult 50-60 km/h. Täna oli EMV 30 km eraldistardist kus keskmine oli midagi 43.4 km/h kanti, keskmine pulss vähemalt 182 l/min. No Kirsipuu keskmine oli 47.2 km/h aga mul pole õrna aimugi tema treeningkiirustest. Kui kindlalt teaks et kiiremini treeningul sõites sõidaks eraldit ka kiiremini siis kaaluksin asja. Hetkel küll selles kindel ei ole.Ruve kirjutas: ma sõidan kerget trenni tehes kogu aeg ca 30-31 km/h mtb-ga,see on minu arust selline rahulik sõit asfaldil,pulss 130-140 kandis...korra nädalas teen maximaalse piiril 40 km ja praegult tuleb siis 34 km/h,pulss samas 170-180 vahel...miskipärast see 3 km/h on väga suur erinevus...samas eks olegi suur erinevus,kui selle 3 km/h maratonil juurde saaks,võiks juba võita![]()
Kunagi sai Kuremaa-Laiuse ringil mõned aastad 100 km. eraldit sõita. See oli lemmik. Vanasti oli muidu 25 eraldit, 50 paaris ja 75 või 100 meeskonda. Vastutuule on mõnus tööd teha. Saab sisikonna mõnusalt tööle, ja gruppi sõita on vastu või küljekaga igatahes lihtsam kui allatuule. Allatuule oli võrdseid palju. Ju ma olen vist individualist.
kui eelmine aasta olin rohkem "kerija" tüüpi,siis see aasta rohkem kangutan...ja just nii,et üritan panna sisse veel raskema käigu kui ringi ajada suudan...tundub,et raskel maastikul on sellest kangutamisest küll kasu,maratonidel pole kasu nagu märgatav...maanteerattal on mul vändad 2,5 mm lühemad ja sellega on ikka väga raske kangutadapriidik kirjutas:Temposõidus on pöörete arv kindlasti individuaalne. Olen proovinud nii ja naa. Kangutada oskab iga üks ja minu arust on see raskem viis ja põhjustab suuremaid piinasid sõidu ajal. Kerides on võistlustel lihtsam (eeldusel et kiirus on sama) aga jubedalt on vaja trennis vaeva näha et jalg tööle hakkaks. Aga eks igaüks proovib ikka pidevalt sisse suruda suurimat rauda mis ta suudab ringi ajada, ideaalis isegi natuke suuremat kui suudab (ületades AnL).
Mis tüüpi pukki kasutad - tagarattakinntusega või rullikutel. Rullikutel on seda ühe jala värki vist nati keeruline teha, tasakaalu mõttes siis.priidik kirjutas:Talvel hakkab juba asi pihta. Pukil väntad 100 kuni 120 p/min. Tehakse pukil ka ühe jalaga väntamisi. Kui kevadel maanteele lähed siis ka harjutad kõrge kadentsiga + kasutatakse ilma tirrita tagaratast (nagu trekil) mis soodustab jala ülestõmmet. Viimane on väga tähtis et jalga kerima saada. Kui reie esi ja tagalihaste töö ei klapi siis hakkad kõrgetel pööretel paratamatult sadulas hüppama (seejuures tuleb välistada vale passatka mis ka hüppama paneb), kusjuures sellest ei pruugigi maanteel aru saada. Üsna tundlik on selles suhtes pukk - toob kohe vead välja.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
oot,kuidas hüppamapriidik kirjutas:Kui reie esi ja tagalihaste töö ei klapi siis hakkad kõrgetel pööretel paratamatult sadulas hüppama (seejuures tuleb välistada vale passatka mis ka hüppama paneb), kusjuures sellest ei pruugigi maanteel aru saada. Üsna tundlik on selles suhtes pukk - toob kohe vead välja.

