1. leht 1-st

Raami suurus

Postitatud: 02. 03. 2015. 18:12
Postitas rapsakas
Miks on tähtis, et igale pikkusele on vastav raami suurus, kui vaadata võrdlus tabeleid siis on seal küll täpselt välja toodud kui pikale mingi raam on. Miks on väike või siis suur raam halb? Sõites ei tunne küll suurt erinevust.

Re: Raami suurus

Postitatud: 02. 03. 2015. 18:57
Postitas erikr

Re: Raami suurus

Postitatud: 02. 03. 2015. 19:26
Postitas DeeJott
Nüüd, kui on vaja google'st leida suure raamiga ratast, kus sadul totakalt madalal on, ei leia midagi. Või jääb googeldamisskillist väheks.

Re: Raami suurus

Postitatud: 02. 03. 2015. 20:42
Postitas raulk
Huvitav et proffidel on moes numbri võrra väiksema raami kasutamine mida siis kompenseeritakse pikema stemmiga.

Re: Raami suurus

Postitatud: 02. 03. 2015. 21:22
Postitas UrmasL
raulk kirjutas:Huvitav et proffidel on moes numbri võrra väiksema raami kasutamine mida siis kompenseeritakse pikema stemmiga.
Ja ka suurema dropiga lenksuga. Profid on paremas vormis ja harjunud madalama asendiga. Lisaks sprinterid eelistavad väiksemat raami suurema jäikuse tõttu.

Re: Raami suurus

Postitatud: 02. 03. 2015. 21:30
Postitas Polaarorav
Väiksem raam on kergem ka ju! :D

Ei tegelt a miks jalatsid erinevate suurustega tehakse? 2 nrit väiksem läheb ka kuidagi jalga aga samas kui mugavalt sa selles pärast pikki käimisi tunned?

Re: Raami suurus

Postitatud: 02. 03. 2015. 22:53
Postitas rapsakas
Kas peale pikemat sõitu suurema raamiga väsitab rohkem ära, kui paraja raamiga ?

Re: Raami suurus

Postitatud: 03. 03. 2015. 10:51
Postitas erikr
rapsakas kirjutas:Kas peale pikemat sõitu suurema raamiga väsitab rohkem ära, kui paraja raamiga ?
Võib lausa valutama hakata.

Re: Raami suurus

Postitatud: 03. 03. 2015. 21:53
Postitas mart
[quote=]Kas peale pikemat sõitu suurema raamiga väsitab rohkem ära, kui paraja raamiga ?[/quote]

Ettenähtust suurema raami eelis on, et arenevad ülakeha (tugi)lihased, mida tavaelus ei kasutata. Püüa sõita sedavõrd suure raamiga, et lenksust kinnihoides saad hädavajalikud parem/vasak pöörded sooritada ja et näpud ulatuks pidurilinkideni. Niiviisi end ettepoole kallutades/venitades avanevad need tšakrad, mis näiteks ei avane liigväikse raamiga sõites, kus vändates põlved vastu küünarnukke löövad. Ülakeha ebanormaalsest venitamiset tekkiv valu kaob piisava kannatamise/harjutamise jooksul millalgi.