1. leht 1-st

"Inteligentne" amort

Postitatud: 28. 08. 2008. 22:00
Postitas konx
Plaanis osta amort Manitou R7 Platinum Snap Valve SPV
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... cts_id=235" onclick="window.open(this.href);return false;
ootaks infot kes kasutavad seda või sama tüüpi amorte.
Erinevus tavalise lukustatava amordiga.

Re: "Inteligentne" amort

Postitatud: 28. 08. 2008. 22:06
Postitas KaupoR
ei hakka pikka juttu tegema: mina ei soovita. Kui nad (Manitou) isegi lenksult lukustust ei suuda teha nii, et see töötaks (st ka lukust lahti läheks kui sa seda tahad), siis kahtlen, et nad oskavad teha amorti, mis seda ise-enesest teha suudab. Tean ka ühte rattamehaanikut, kes peaaegu iga kord amortidest rääkides, hakkab ikka ja jälle seda SPV-d sajatama ja kiruma :)

EDIT: et asi oleks aus, siis mainin ära, et ma ise pole SPV-d kasutanud. Oman Manitou R7 amorti, millel on lenksult lukustus, mis tänaseks enam üldse ei tööta ja ma pole ainus, kellel see lukustus on töölepingu üles öelnud. Loomulikult ei saa seda kogemust üks-üheselt üle kanda SPV lukustusele.

Re: "Inteligentne" amort

Postitatud: 28. 08. 2008. 22:15
Postitas KristjanS
ei kasuta küll seda aga...olen seda palju näppinud siit ja sealt ja parem vali tavalise lukuga amort! Igast asendist töökindlam. See SPV töötab manitoul vaid uuest peast nii nagu peab. Aja möödudes hakkab aga hambaid näitama!

Re: "Inteligentne" amort

Postitatud: 28. 08. 2008. 22:29
Postitas Mati
Oman kolmandat hooaega ja ei kurda eriti.

Re: "Inteligentne" amort

Postitatud: 29. 08. 2008. 07:08
Postitas erikr
mul oli kunagi SPV-ga Skareb Elite. Ega ta eriti "lukus" asendis ei püsinud, aga muidu oli täitsa ok.

Re: "Inteligentne" amort

Postitatud: 29. 08. 2008. 08:22
Postitas tp
KaupoR kirjutas:
EDIT: et asi oleks aus, siis mainin ära, et ma ise pole SPV-d kasutanud. Oman Manitou R7 amorti, millel on lenksult lukustus, mis tänaseks enam üldse ei tööta ja ma pole ainus, kellel see lukustus on töölepingu üles öelnud. Loomulikult ei saa seda kogemust üks-üheselt üle kanda SPV lukustusele.
mul siis sama amort mis Kaupol, 2 hooaega ainult peavalu, põhiprobleem oli selles et amort kippus koguaeg lukku jääma. Osad poola etapid ja kogu rõugetuuri olin sunnitud sõitma lukus amordiga
Hetkel kyll jälle töötab aga selleks oli vaja saksast uus sisu(padrun või kuidas iganes seda nimetatakse) tellida, lisaks veel yhe nutika tehnikat tundva inimese teostatud modifikatsiooni.
Yhe trenni ja kolmapäevaku on toiminud normaalselt ,eks aeg näita kauaks.

Re: "Inteligentne" amort

Postitatud: 29. 08. 2008. 08:47
Postitas Rivo
Veel ühe SPV omaniku muljed (1 hooaeg) Fox TerraLogic'uga võrrelda ei saa. See on ikka lukus kui nt asfaldil sõita ja tõusust püsti üles raiuda. SPV - Stable Platvorm Valve. Omast kogemusest ütleks, et amordil see esimene käiguosa on selline jäigem. Järsema löögi puhul käib aga pehmelt. Seda arvsse võttes võib öelda, et SPV'st ikka miskit tolku on.
Eesti turul on Manitoul üks hea eelis - enamus rattamehanne saavad selle hooldusega hakkama. See ka ainus arvestatav argument. Sõiduga pikkisuunas jäikuse osas saab see amort vähemalt minult suht kehvad hinded. Ristisuunas pole "vedelust" täheldanud.

Re: "Inteligentne" amort

Postitatud: 29. 08. 2008. 08:55
Postitas Mati
Üks märkus :!: Platinum SPV Snap Valve on just nö "isemõtlev". Enamus siinseid probleeme on kirjeldatud R7, millel lukustus on manuaalne. Manuaalne lukustus mehhanism tundub eri muljete alusel tõesti nõrk sel mudelil. Samas olen probleeme kuulnud ka nt RockShox'i lukustuse osas. Eks mis liigub, see kulub.

Re: "Inteligentne" amort

Postitatud: 29. 08. 2008. 13:43
Postitas mart
veloman32 kirjutas: See SPV töötab manitoul vaid uuest peast nii nagu peab. Aja möödudes hakkab aga hambaid näitama!
Kas sa seda parendust oled proovinud?
http://www.krankin.co.nz/_sgg/m6m9s91_1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Retsept sobib vaid kuni 2006 a spv-ni. 2007 muutis manitou oma spvd. Kas ka töökindlamaks , ei oska kaasa rääkida.
Mati kirjutas:Üks märkus :!: Platinum SPV Snap Valve on just nö "isemõtlev". Enamus siinseid probleeme on kirjeldatud R7, millel lukustus on manuaalne. Manuaalne lukustus mehhanism tundub eri muljete alusel tõesti nõrk sel mudelil. Samas olen probleeme kuulnud ka nt RockShox'i lukustuse osas. Eks mis liigub, see kulub.
Ise R7 lenksulukustust näppides oli näha, et tõmbetross on täiesti avatud ajapikku kogunevale pasale. Kõri ja padruni tihendid ei täida oma ülesannet, väsivad ära ja lasevad liiva/savi padruni sisemusse.