2. leht 4-st
Postitatud: 21. 12. 2006. 08:08
Postitas KristjanS
Pikemalt juttu Sram
FORCE maantee gruppost, väike videoklip kah sekka...
Postitatud: 22. 09. 2007. 12:36
Postitas Mati
SRAM ostab ZIPP'i Siht ikka terve ratas ühe kompanii poolt täis laduda.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 20. 04. 2008. 20:00
Postitas Mati
Maantee grupposid uuendatakse ja eriti Rival saab olulisi uuendusi
Rival'i lingid saavad olema karbonist ja lisaks Red'iliku haardeulatuse regulli võimalusega. Kogu muu grupp saab läikivmusta välimuse.
Lisaks hea pildike
Sram Red PowerDome kasseti sünnietappidest.
Re:
Postitatud: 12. 09. 2008. 11:13
Postitas Mati
Mati kirjutas:SRAM ostab ZIPP'i Siht ikka terve ratas ühe kompanii poolt täis laduda.
Esimesed viljad käes. SRAM'il 2009 oma jooksud olemas. Letile laotakse carbon-alu pöiaga 40mm, 60mm ja 80mm jooksud (
S40,
S60,
S80). Kõik alu pidurduspinnaga ja ainult clincher versioon. Jooksud baseeruvad Zippi FlashPoint'idel. Loodetavasti siis mõjub see konkurents hinnale hästi.
2009 uuendustest veel
1. Tuleb
BB30-ühilduv kränkset Red gruppi.
2. Muuhulgas tänu uuele krängile uuendub Red grupp nii, et kaal kukub juba alla 1900g!
Re: Re:
Postitatud: 12. 09. 2008. 11:38
Postitas SK
Mati kirjutas:Jooksud baseeruvad Zippi FlashPoint'idel. Loodetavasti siis mõjub see konkurents hinnale hästi.
Konkurentsi ju sellisel juhul ei teki, pigem on tegu kontsernisisese ümberpositsioneerimisega. Ma arvan, et FlashPoint kui märk killitakse üldse mingiks ajaks maha, tänased jooksud saavad endale aga lisaks Srami nimele selga ka märkimisväärse osa marketingikuludest
Vaevalt, et Sram endale kolme jooksubrändi pidada tahab ja jaksab. Samas, kui hinnaga liialt jebima hakatakse, siis pakuvad konkurentsi ja võidavad pigem American Classic, Easton jt.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 12. 09. 2008. 12:29
Postitas Mati
Ei tea midagi. Juppide osas mingilmääral ka Sram ja Truvativ dubleerivad üksteist. Eks küsimus ka selles kui kõvaks brändiks on FP saanud, võib-olla ei tasugi killida (a la Volkswagen ja Skoda).
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 12. 09. 2008. 14:02
Postitas SK
Mati kirjutas:Ei tea midagi. Juppide osas mingilmääral ka Sram ja Truvativ dubleerivad üksteist. Eks küsimus ka selles kui kõvaks brändiks on FP saanud, võib-olla ei tasugi killida (a la Volkswagen ja Skoda).
Zipp jääb nagunii premium-brändiks jooksude osas ja eks selle nimega ole juba tööd ka kõvasti tehtud, FP'l pole seal kahe vahel enam kohta, eriti veel kui Srami nime all on ilmunud juba täpselt samad tooted.
Aga mõistan sinu tarbija-ootusi odava hinnaga hea asja saamisel
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 12. 09. 2008. 14:23
Postitas Mati
SK kirjutas:...Aga mõistan sinu tarbija-ootusi odava hinnaga hea asja saamisel
No loogish ju
. Aga Zipp on jah nii kõva, et nagu aru saan, siis pole Sram'il üldse mõtteski sellega oma jooksudega konkureerida. On lausa öeldud, et Zippi lohukestest on loobutud hinna kontekstis.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 07. 10. 2008. 10:19
Postitas Mati
SK kirjutas:Mati kirjutas:... Eks küsimus ka selles kui kõvaks brändiks on FP saanud, võib-olla ei tasugi killida (a la Volkswagen ja Skoda).
Zipp jääb nagunii premium-brändiks jooksude osas ja eks selle nimega ole juba tööd ka kõvasti tehtud, FP'l pole seal kahe vahel enam kohta, eriti veel kui Srami nime all on ilmunud juba täpselt samad tooted...
Vähemalt
2009 on FP valik olemas. Ehks siis ma loodan, et kas SRAM tuleb hea hinnaga või FP läheb veel paremaks
.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 07. 10. 2008. 19:05
Postitas Bimmer
Mati kirjutas: Ehks siis ma loodan, et kas SRAM tuleb hea hinnaga või FP läheb veel paremaks
.
Naised saunas rääkisid, et 40 ja 60 hakkavad HE-s maksma 15500.-
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 13. 11. 2008. 13:15
Postitas Mati
Käivad sahinad uue XC grupi kohta. Arvatavasti 10-speed ja täislaks koos kränkide ja piduritega. Võib-olla ka jooksud. eeldatav väljumine 2009 keskel.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 13. 11. 2008. 14:04
Postitas KaupoR
Mati kirjutas:..täislaks koos kränkide ja piduritega. Võib-olla ka jooksud.
Ja mitte ainult, viide on ka võimalusele, et SRAM märgi alla tuleb ka amort (carbonist ühes tükis kroon ja steerer ning võibolla ka carbonist sääred), ketaspidurid komposiitmaterjalist ketastega. Elagu konkurents!!
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 01. 03. 2009. 20:29
Postitas Kuldar
x.0 special edition
http://www.sicklines.com/gallery/data/5 ... d_sram.jpg
kränk 386€
rd 219€
kassett 99€
lingid 229€
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 01. 03. 2009. 20:52
Postitas Mati
Kuldar kirjutas:x.0 special edition...
uuh nice, hingame sügavalt ... uuh nice ...
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 03. 03. 2009. 22:13
Postitas Kuldar
Paulisseni Scalpelil on rohelised triggerid peal:
http://oldblog.aruba.it/user/eliflap/Up ... CF2361.JPG
näe tuututab oma kännari
green faceliftiga, aga siin juba
kisub asjaks.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 09. 03. 2009. 20:35
Postitas Kuldar
no punane trossi otsik lõpetaks asja korrektselt ära.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 09. 03. 2009. 20:59
Postitas Mati
Kuldar kirjutas:...no punane trossi otsik lõpetaks asja korrektselt ära.
no tegelt on litrid ja mõned poldid ka täitsa valet värvi. aga noh, üldpilt on seksikas.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 19. 03. 2009. 21:33
Postitas Kuldar
äsja käivitunud Taipei Cycle Show pakub värskemat pildimaterjali "Sram holy crap Edition" teemal, kerige allapoole:
http://www.velovert.com/Information_VTT ... _de_Taipei_!
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 09. 06. 2009. 14:51
Postitas mart
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 18. 02. 2010. 00:27
Postitas Mati
SRAM viskas eile maantee pool välja uue grupi nimega
APEX. Tegu siis nö
entry-level grupiga, mis suunatud eelkõige algajatele ja muidu kergelt kulgejatele. Carbonit antud grupist ei leia, kuid leiab paljusid Srami tehnoloogiaid kõrgematest gruppidest.
Üheks antud grupi eripäraks on 11-32 kassett (10s), mis koos compact-krängiga (50/34) peaks Srami nägemusel pakkuma tõsise alternatiivi (või ka välja sööma) triple-krängile. Nali naljaks, kõrgmägedes on asjal jumet.
Lisaks on plaanis lähiajal tuua turule ka sirgele lenksule sobiv süsteem.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 17. 03. 2010. 15:10
Postitas mart
sram annab mtb doonorrataste nimekirja, millelt saab 2x10 käiguvahetuse ja muud jupid maha keerata. Isegi üks merida on nimekirjas
http://sram2x10.com/?cat=65
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 17. 03. 2010. 21:12
Postitas siim_s
Uus X.7 grupp:
http://www.bikeradar.com/news/article/n ... iled-25411
märksõnadeks carbon, 2 x 10, rummud
igal juhul põnev alternatiiv kiidetud shima SLX või isegi XT grupile
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 04. 04. 2010. 20:12
Postitas metslane
Miks selliseid asju tehakse? On siis raske seda esimest väikest alumiiniumist hammakat kaasas kanda?Ja kas kasseti hammakate vahed ei ole veel piisavalt kitsad et sinna sodi korjata?Ähh,keti kohta parem küsimusi ei esita.
Võibolla ma olen naiivne või koguni vanamoodne kuigi saan aru et progress.
Vastake mulle targad inimesed.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 04. 04. 2010. 20:57
Postitas KristjanS
Metslasele. Asi ei ole võibolla niiväga asja raskuses vaid pigem sellest, et mida rohkem osi, seda rohkem võimalusi erroriteks ja ebakõladeks. Kui ees on kolm hammakat, siis on ka käiguvahetajal kolm asendit, iga asendi muutmisega võib aga kaasneda tõrge käiguvahetuse hetkel. Oleme näinud küll juhtumeid, kus esikäikar on kõveraks tõmmatud, kett hammakate ja raami vahel jne jne. Kahe hammaka puhul ees, on käiguvahetust oluliselt vähem ja seega ka väiksem võimalus, et miskit katki võib minna või et mõni käik keeldub töösse rakendumast. Ise olen mitu aastat sõitnud ees 32-44 hammakas ja selle aja jooksul ainuke jama on olnud 2009 aasta Rõuge RM, kus "praaksarjast"* XTR käikar otsad andis. Enne seda olin käikariga sõitnud 2 aastat muretult. Muu rahvas, kel ees 3 hammakat, sai samast seerjast käikarist lahti suht-koht varakult. Seega olen ise veendumusel, et vähem võimlemist=vähem jamasid! 10-käiku? Srami kassett tekitab enam kui kahtlusi selle tõrgeteta töös mudas ja heinamaal...
*Asi ei olnud mitte praak, vaid shimano inseneride kaaluahnus, millele oli ohvriks toodud vastupidavus. Järgmistel mudelitel oli probleem lahendatud!
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 04. 04. 2010. 21:12
Postitas siim_s
veloman32 kirjutas:10-käiku? Srami kassett tekitab enam kui kahtlusi selle tõrgeteta töös mudas ja heinamaal...
tekitab kahtlusi miks? visuaalse vaatluse alusel? mulle isiklikult tunduvad srami 10s MTB kassetid väga õhulised, seega muda mõnusalt läbi laskvad. pigem tekib küsimus, et kas need ikka vastu peavad kuna materjali paistab vähevõitu olevat... samas ma usaldan srami (ja ka shimano) insenere piisavalt ja senikaua kui pole negatiivset kogemust, ei näe ma põhjust kahelda.
siin kataloogis on üsna ok kvaliteediga pilt:
http://sram2x10.com/wp-content/uploads/SRAM_X7_2X10.pdf
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 04. 04. 2010. 21:21
Postitas KristjanS
Ausalt, 20cm pikkused heinalibled sealt "õhuaukudest" küll välja ei rooma. Elame näeme. Loodan, et eksin ja sramil on asi siiski algusest lõpuni läbi mõeldud.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 05. 04. 2010. 07:58
Postitas metslane
Jõudsimegi tõeni:põllumees on süüdi et laseb heina nii pikaks kasvada
Kui aga linnamees rajale lasta siis niidaks ta kord nädalas heina(siis juba muru)jamuret nagu polekski
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 05. 04. 2010. 09:36
Postitas siim_s
veloman32 kirjutas:Ausalt, 20cm pikkused heinalibled sealt "õhuaukudest" küll välja ei rooma.
selles osas ei erine srami uus ju tavalisest kassetist.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 16. 04. 2010. 08:38
Postitas siim_s
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 16. 05. 2010. 20:29
Postitas Bimmer
Muideks, märtsis peetud maailmakarikaetapil Dalby Forestis kasutasid 9 esimest meest kümnest Srami XX sarja k.a. võtja Nino Schurter (valitsev maailmameister) ja teseks jäänud Julien Absalon (valitsev olümpiavõitja). Nemad muidugi niitmata heinamaadel ei sõida, aga mingisuguse indikatsiooni töökindlusest peaks see ikkagi andma.
Tegelikult võiksid oma kogemusi jagada ka Eestis resideeruvad XX-sarjaga rataste omanikud, eriti viimase Mulgi maratoni valguses
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 17. 05. 2010. 07:37
Postitas tarmo
Bimmer kirjutas:
Tegelikult võiksid oma kogemusi jagada ka Eestis resideeruvad XX-sarjaga rataste omanikud, eriti viimase Mulgi maratoni valguses
Vähemalt kahel XX-ga sõitjal tekkisid väiksema hammaka peal korralikud chainsuckid. Ühe sõitja sõnul sai põhjalikuma vaatluse abil selgeks, et väike hammakas tundub olevat paksem kui välimine ning mudastes tingimustes ei istu kett enam nii hästi hammakatale. Lahendusena pidi väiksema hammaka peale vahetama juba veidi enne tõusu, et kett nö "sisse sõita".
Mis puutub maailma karikasse, siis juba messil oli näha, et 2010 suurem on tipprattaid on komplekteeritud XX-ga. Ajaga peab kaasas käima. Teine teema on muidugi ülekanded. Tugevamad sõitjad said eilse Mulgi raja läbi sõita praktiliselt eest käiku vahetamata ja see on väga suur eelis.
Juuni lõpuks on Shimano 10sp sarjad juba saadaval, mul on hinnakirjad olemas, kel huvi see küsigu (puhas reklaam
Ja isiklik arvamus on, et tipptasemel pole Sram suutnud peale tagakäikari(X0, XX) ja twisthifti luua midagi, mis näiteks XTR ja XT-le lähedale saaks.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 17. 05. 2010. 10:11
Postitas k666n
No lisaks olen mina igaljuhul ka X0 triggeriga väga rahul.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 13. 06. 2010. 10:04
Postitas Mati
Uue SRAM XO ülevaade. Kui kaal ei morjenda, siis väidetavalt kohati paremagi toimivusega kui XX ja loomulikult odavam. Ehk sisuliselt XX meie kõigi jaoks
. Külluslik
pildimaterjal koos kommentaaridega.
Kood: Vali kõik
SRAM X0 10-speed rear derailleur: 190g (short cage)
SRAM X0 10-speed front derailleur: 130g (2x10)
SRAM X0 10-speed trigger shifters: 232g/pair (2x10)
Truvativ X0 10-speed crank: 788g (42/28T, GXP)
739g (42/28T, BB30)
782g (22/33/44T, GXP)
728g (22/33/44T, BB30)
Truvativ GXP Team bottom bracket: 107g
Avid X0 brakes: 333g (front, post mount, 160mm)
SRAM XG-1080 cassette: 260g (11-36T)
SRAM PC 1090 chain: 257g (114 links)
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 03. 09. 2010. 22:40
Postitas Mati
Alvaro kirjutas:Väike meenutus minu Rakvere maratonist. Tegelikult on see suunatud eelkõige meie eesrindlikule rattamehhaanikute esinumbrile Veloman "KristjanS" Velmanile, kes kohe naudib neid SRAM-i XX sarja viperusi.
http://nagi.ee/photos/vosarattur/16446393 Jah, XX andis saba. Jah, läks katki. Kristjan, sa võid tõelise uhkustundega shampuse lahti korkida!
Andestage võhiku pilku, aga mis seal siis purunes?
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 03. 09. 2010. 22:57
Postitas wfiles
Näha on ju ilusti, kuidas trigger on keskelt ennast korralikult lahti väänanud.
Ega kell ka lahtivõetuna ei tööta
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 05. 05. 2011. 18:42
Postitas Mati
SRAM ostab Quarq'i
Seega on oodata SRAM'i kirjadega powermeter'i turule ilmumist. Loodetavsti suudetakse sellega ka paremat hinda pakkuda.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 17. 05. 2011. 22:55
Postitas Rom
On keegi kuulnud 10-sest twistsifterist midagi? Tuleb? Ei tule?
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 18. 05. 2011. 05:32
Postitas erikr
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 18. 05. 2011. 06:36
Postitas Kuldar
mõni aeg juba ka Eestis,
kohalik tehniline talent on täiesti toimiva 10se gripshifti valmis nikerdatud.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 01. 02. 2012. 12:26
Postitas värv
Uuendatud Sram Red - grupi kaal nüüd 1739g.
http://www.bikeradar.com/news/article/s ... ails-33072
(Kui keegi tahab mulle oma nüüdseks vanad Redi lingid müüa, siis andke teada
)
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 20. 02. 2012. 10:36
Postitas UrmasL
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 20. 02. 2012. 12:23
Postitas siim_s
Veel pilte ja rohkem juttu:
http://blog.treefortbikes.com/index.php ... m10SpdGrip
Hind ei ole kahjuks enam see, mis ta kunagi gripshifteritel oli...
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 20. 02. 2012. 12:24
Postitas erikr
See on küll normaalne uudis!
Kodukal lubavad, et available from April.
Seda kindlasti USA turul.
Hind on jah äkiline.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 20. 02. 2012. 12:56
Postitas UrmasL
erikr kirjutas:Hind on jah äkiline.
See on valus, kui paar shiftereid on u. 10% ratta hinnast. Tegelt see oleks huvitav tabel, kus ratta hind jaguneks komponentide vahel ja saaks osakaalu arvutada.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 15. 04. 2013. 21:29
Postitas siim_s
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 16. 04. 2013. 17:54
Postitas andresle
Tõenäoline on ennekõike grupp cyclocrossi rattale. Kuid usun, et maanteel tulevad ka ketaspidurid üsna varsti mängu. Kui lugeda kasvõi ainult Taaramäe muljeid, saab aimu, et tänased maantee pidurid ei pruugi ekstreemsemate ilmaolude korral tänaste võistlusradadega hommikust õhtuni turvaliselt ära kesta
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 16. 04. 2013. 20:30
Postitas Mati
andresle kirjutas:... Kuid usun, et maanteel tulevad ka ketaspidurid üsna varsti mängu. Kui lugeda kasvõi ainult Taaramäe muljeid, saab aimu, et tänased maantee pidurid ei pruugi ekstreemsemate ilmaolude korral tänaste võistlusradadega hommikust õhtuni turvaliselt ära kesta
Ka mina usun, et ketas on maantekatel järgmine "suur asi". Olemata Taarakas, piisab mägedes sõitmise kogemusest, et saada aru kui mõttetud võivad tavapidurid teatud kiirustel ja oludes olla.
OT/ Kaal on teema, millega tegeletakse veel kindlasti edasi, kuid nt Colnago C59 Disc ratta kontekstis väidab tootja, et ketaspiduritega (hüdrauliliste!)
kaalukaritust ei kaasne. Kui siia lisada veel pidurdusefektiivsus, võimalus viia jooksu raskus tugevalt pöialt rummule jne - no mida veel tahta. /OT
NB Palun siin teemas Colnago teemat edasi mitte lahata - see on vaid näiteks ketaspiduritega komplekse ratta võtmes, et SRAM pole ainus "hull"
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 16. 04. 2013. 20:38
Postitas Road 2
Äh sorri. Ei oska kuhugi viidata, aga UCI ei luba kettaid, kuna vahe teistega on liiga suur "ohtlik" laskumistel.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 16. 04. 2013. 20:48
Postitas tarmo
Road 2 kirjutas:Äh sorri. Ei oska kuhugi viidata, aga UCI ei luba kettaid, kuna vahe teistega on liiga suur "ohtlik" laskumistel.
See on ainult väike kosmeetiline viga eeskirjades, mis ilmselt üsna pea parandatakse. Ka CX-is ei olnud algselt lubatud, aga see asi lahendati kiiresti ära.
Re: SRAM'i uuendused
Postitatud: 17. 04. 2013. 09:39
Postitas Prommar
Aga kas ketaspidurid ei nõua jämedamaid kodaraid, mis teeb jooksu kokkuvõttes ehk isegi raskemaks kuigi pöia saab õhema teha?