Postitus
Postitas 5TH ELEMENT » 07. 04. 2003. 02:03
arvan ka seda, et tehnoloogiaarengust ei pääse ja ketaspidurid on paratamatu tulevik (olevik). rohkem küll levinud aladel, kus kaal niivõrd tähtsust ei oma (DH, FR jne), kuid tehnoloogiaarenguga on ka XC jaoks vastavaid (XT, XTR jne) olemas. iseasi muidugi, kas tasub sellist raha nende alla paigutada, kui otsest vajadust pole.
muidugi sõltub ka palju pidurist, võib olla ka, et hea v-pidur on halvast ketaspidurist üle, kuid seda juhtub aina harvem.
ise sai oma kasutatud 2001a gary fisher hoo koo e koo peale genesis geomeetria samuti suuresti tänu esiketaspidurile valitud, kuna nägi esiteks juba stiilne välja;) kuid paraku polnud avid mehaaniline just suurem asi, ehk oli asi kulunud klotsides, kuid nende vahetuseni ma ei jõudnudki enne ratta müüki.
samuti olen sõitnud tagumise SHIMANO DEORE 2002a mehaanilise ketaspiduriga ja vahe oli SUUR. hoopis tugevam, sujuvam ja kindlam, samuti lumes ja vihmas ning poris palju stabiilsem. (hetkel mul müügifoorumis 700kr kogu tagumine komplekt:)
olen ka saanud proovida DH/FR meeste HAYES 205mm ketastega hüdraulilisi ja esimest korda pidin üle lenksu käima ca 5km/h kiirusel vajutades esilinki 1 näpuga!!! KARM VÄRK:)
mis aga v-sse puutub, siis sain ise tunda vahet, kui vahetasin noname v koos kulunud tavaliste klotsidega uue paralleelsüsteemiga LX V (900kr)vastu ja panin uued Ritchey sinised extreemklotsid (parim pidamine, kuid kuluvad ka kõige kiiremini, 220kr).