Miks nii?

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
crn
Rattur
Postitusi: 8
Liitunud: 06. 05. 2004. 18:25

Miks nii?

Postitus Postitas crn » 22. 05. 2004. 15:00

Veel paar lolli küsimust, millele pole vastust leidnud: Miks on nii, et nt. XTR vahetab paremini kui C050? Miks on vaja osta kallim vahetaja? Ärge valesti aru saage, vaatan endale kah uusi vahetajaid, aga
1) kas on teoreetiliselt võimalik, et hästi hooldatud Acera toimib XTR-iga samal tasemel?
2) mis jupid on vahetajatel erinevad, tööpõhimõte on ju sama?
3) miks madalama astem vahetajad mõne aja möödudes 'rihist välja' lähevad?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11878
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Miks nii?

Postitus Postitas erikr » 22. 05. 2004. 15:07

crn kirjutas:Veel paar lolli küsimust, millele pole vastust leidnud: Miks on nii, et nt. XTR vahetab paremini kui C050? Miks on vaja osta kallim vahetaja? Ärge valesti aru saage, vaatan endale kah uusi vahetajaid, aga
1) kas on teoreetiliselt võimalik, et hästi hooldatud Acera toimib XTR-iga samal tasemel?
2) mis jupid on vahetajatel erinevad, tööpõhimõte on ju sama?
3) miks madalama astem vahetajad mõne aja möödudes 'rihist välja' lähevad?
märksõnadeks materjalivalik ja konstruktsioon, väljenduvad need suuremas jäikuses, kulumiskindluses ja väiksemas kaalus.
seetõttu on neil juba uuest peast vahe sees ja hoolda acerat palju tahad, xtr-i ei saa temast kunagi
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Road
Rattur
Postitusi: 219
Liitunud: 21. 05. 2003. 13:34

Postitus Postitas Road » 22. 05. 2004. 17:02

A selles punktis, et hooldatud asi toimib paremini, on sul õigus. Küll saad ükskord ka XTR - i. Jõudu.

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Re: Miks nii?

Postitus Postitas KristjanS » 22. 05. 2004. 17:20

crn kirjutas: 1) kas on teoreetiliselt võimalik, et hästi hooldatud Acera toimib XTR-iga samal tasemel?
sama hästi võib küsida et kas hästi hooldatud 5000 kroonine ratas sõidab liigub sama hästi edasi ja on muidu sama hea kui 50000 kroonine ratas :wink: 8)
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

villu
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 18. 06. 2003. 15:21

Re: Miks nii?

Postitus Postitas villu » 22. 05. 2004. 18:35

crn kirjutas: 1) kas on teoreetiliselt võimalik, et hästi hooldatud Acera toimib XTR-iga samal tasemel?
2) mis jupid on vahetajatel erinevad, tööpõhimõte on ju sama?
3) miks madalama astem vahetajad mõne aja möödudes 'rihist välja' lähevad?
Miks on Mercedes Benz parem kui Moskvitš?

crn
Rattur
Postitusi: 8
Liitunud: 06. 05. 2004. 18:25

Re: Miks nii?

Postitus Postitas crn » 22. 05. 2004. 19:03

villu kirjutas:Miks on Mercedes Benz parem kui Moskvit??
Nahkistmed? :wink:

Mind lihtsalt ajas segadusse see, kuidas saavad kaks väliselt nii sarnast asja sisemiselt niivõrd erinevalt funktsioneerida. Aga erikr andis suht ammendava vastuse. Nüüd näen maailma selgemalt :)

Kasutaja avatar
sileem
Rattur
Postitusi: 94
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:02

Postitus Postitas sileem » 22. 05. 2004. 19:31

Mersu ja mosse võrdlus ei sobi, kuna kaubamärk on erinev, sobiks pigem miks on A-klass on nii shxxxt võrreldes E-ga näit.. Ju ikka vahe tuleb materjali valikust ja konstruktsiooni keerukusest jne, st kallima vidina arendus ja tootmiskulud on suuremad, materjal kirvem jne + veel marketing ja see et odavam on odavam sellep et seda ostetaxe rohkem ja seega omahind tuleb madalam jne jne :)

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 788
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 22. 05. 2004. 20:16

OT: Kumb on töökindlam, kas Ural veokas või Ford F seeria pikap? Isa väitel Siberi naftaväljadel oli Ural (ja ka Niva) töökindlamad, kui Fordi käkk :roll:

Kas siis sellel ümbermaailmaränduril (Sergei Lõzhin? )oleks olnud retk täis XTR varustusega muretum (pildi järgi oli tal küllaltki tavaline ratas)?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Raul Tammesoo
Rattur
Postitusi: 64
Liitunud: 15. 05. 2003. 05:24

Re: Miks nii?

Postitus Postitas Raul Tammesoo » 23. 05. 2004. 01:13

veloman32 kirjutas:sama hästi võib küsida et kas hästi hooldatud 5000 kroonine ratas sõidab liigub sama hästi edasi ja on muidu sama hea kui 50000 kroonine ratas :wink: 8)
Isiklikult olen jõudnud arusaamisele (ning mitte ei ainult ratta juures), et tähtsam kui kallis ratas on mees kes seda hooldab või kellel ma seda lasen hooldada.

Olen Classic Strorm 2002 omanik ning sõitsin õndsas teadmises, et käiguvahetus ei toimigi paremini, kuni üksord üks teadjam mu ratta selga istu ning ütles, et asi on täiesti jama. Selle peale vahetatati minu kulul (garantiiaeg) välja kett, asi läks paremaks aga ikka oli jama. Selle peale vahetati minu kulul välja tross (saan aru, et garantiiaeg aga ikkagi kulumaterjal), oli parem, aga ikka pidi käike vahetama suht niimoodi, et 2 üles 1 alla.

Asi lõppes ühe (Tartus) tuntud rattamehaaniku juures kes vahetas uuesti trossi, pani selle õige pikkusega, korrigeeris üsna jõulise võttega esimsest vahetajat ning peale seda asi toimis nagu kellawärk. Ja toimib siiamaani.

Seega minu arvamus on see - tähtsam sellest mis on su vahetaja on see kui hästi see töötab (on tööle pandud).
Kõik mis teed, teed iseendale.

anthrax
Rattur
Postitusi: 66
Liitunud: 17. 02. 2004. 21:49

Postitus Postitas anthrax » 25. 05. 2004. 22:44

Ja vahe tuleb esile eriti siis, kui käiguvahetus toimub tõusu peal. Vahe on veel vahetamise kiiruses ja täpsuses.

matts
Rattur
Postitusi: 199
Liitunud: 25. 04. 2004. 10:50

Re: Miks nii?

Postitus Postitas matts » 26. 05. 2004. 11:40

Raul Tammesoo kirjutas: Asi lõppes ühe (Tartus) tuntud rattamehaaniku juures kes vahetas uuesti trossi, pani selle õige pikkusega, korrigeeris üsna jõulise võttega esimsest vahetajat ning peale seda asi toimis nagu kellawärk. Ja toimib siiamaani.
Tee reklaami, ma just uurin kus Tartus kõige pädevamad mehaanikud asuvad.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11878
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Miks nii?

Postitus Postitas erikr » 26. 05. 2004. 11:46

matts kirjutas:Tee reklaami, ma just uurin kus Tartus kõige pädevamad mehaanikud asuvad.
viewtopic.php?p=38969#38969
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Vasta

Mine “Jupid”