Wireless amortide lockout süsteem
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Wireless amortide lockout süsteem
Tervist, oleks huvitav küsimus kõigile MTBga sõitjatele siin foorumis. Olles hetkel tootearenduse insenseritudeng ja entusiastlik maastikurattaga sõitja, tuleb mul tihti pähe erinevaid tooteideid mida rakendada ratastele. Üks nendest mõtetest oleks selline juhtmevaba seade, mis lenksul nupu vajutusega lukustaks amordid ja vastupidi, ning seadet oleks võimalik paigaldada otse olemasolevate amortide peale (plug-and-play). Täpsem küsimus kõigile lugejatele oleks, mis sorti mõtted või arvamused tekivad, kas näeksite kasutust sellisele tootele (näiteks sobiks hästi muuta lingiga lukustatavaid amorte remote lockoutiks, vähem kaableid, või luua remote lockout raamidele mis seda muidu ei võimalda), või arvate, et olemasolevad trossiga ja trossita lahendused on juba piisavad ning tegemist oleks täiesti mõttetu, ebavajaliku asjaga. Hetkel lihtsalt mõte peas, tehniline lahendus peaks olema teostatav.
Re: Wireless amortide lockout süsteem
Tehtud juba - https://www.magura.com/en/components/bi ... e/?p=48138
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Wireless amortide lockout süsteem
Jah, palun, tee ära! Minuarust kindlasti vajalik asi et lenksul olevat kaablipornot vähendada. Samas suht kahtlane kas mingit universaalset lahendust on võimalik tekitada tagaamortide jaoks - palju sõltub ratta raami iseärasustest. Esiamortidega on olukord vast mõnevõrra lihtsam.
Re: Wireless amortide lockout süsteem
Magura lahendusega olen kursis, aga ei usu, et keegi tahab hakata kogu oma amordisüsteemi välja vahetama puhtalt ühe funktsiooni pärast. Mõte on ikka, et oleks mingi eraldi ostetav toode, mida saab paigaldada otse olemasoleva (näiteks Fox 32/Float DPS/RockShox SID/Monarch) amordi peale.Mati kirjutas: ↑07. 12. 2020. 17:34Tehtud juba - https://www.magura.com/en/components/bi ... e/?p=48138
Re: Wireless amortide lockout süsteem
Käiguvahetuse jaoks on seda tehtud: https://archercomponents.com/ ja https://cell-cycling.com/overview/ Oli vist nii, et esimene oli hea ja teise toote või tootjaga oli inimestel muresid. Neid saaks kasutada ka amordi jaoks. Käiguvahetaja nõuab jõulisemat mootorit, aga neist saab aimu, et kui suureks või väikseks seda asja teha saab. Ja mis hinnaks kujuneb väikemasstootmise korral.
Re: Wireless amortide lockout süsteem
Kuigi see oleks üsnagi nišitoode, siis minul oleks kindlasti huvi.
Disainerina ma muidugi eeldan, et tootel on ka esteetiline välimus ja ergonoomika.
Ning kuidas lahendada see, et lüliti suudaks silma riivamata elada näiteks koos AXS dropperi lülitiga samal lenksu poolel?
Et üldse midagi lülitama ei peaks, on olemas ju ka Fox Live Valve, aga see tundub veidi liiga keeruline ja kallis.
Mis eelmainitud Magurat puudutab, siis nende lüliti ehituselt šnitti ei maksa võtta:D
Disainerina ma muidugi eeldan, et tootel on ka esteetiline välimus ja ergonoomika.
Ning kuidas lahendada see, et lüliti suudaks silma riivamata elada näiteks koos AXS dropperi lülitiga samal lenksu poolel?
Et üldse midagi lülitama ei peaks, on olemas ju ka Fox Live Valve, aga see tundub veidi liiga keeruline ja kallis.
Mis eelmainitud Magurat puudutab, siis nende lüliti ehituselt šnitti ei maksa võtta:D
Re: Wireless amortide lockout süsteem
Pakun kohe puusalt, et see võiks olla 2- või 3-astmeline (sõltuvalt amordist) gripshift. Keerad lukku, keerad lahti. Siis võib lenksul olla ka dropperi hoob või kasvõi 2x käiguvahetuse korral esimese käiguvahetaja juhthoob.kristjan7 kirjutas: ↑08. 12. 2020. 09:44Kuigi see oleks üsnagi nišitoode, siis minul oleks kindlasti huvi.
Disainerina ma muidugi eeldan, et tootel on ka esteetiline välimus ja ergonoomika.
Ning kuidas lahendada see, et lüliti suudaks silma riivamata elada näiteks koos AXS dropperi lülitiga samal lenksu poolel?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Wireless amortide lockout süsteem
Vabandan kastist välja mõtlemist, aga hääljuhtimine on see, mida vaja.
Re: Wireless amortide lockout süsteem
Pakun kohe puusalt, et see võiks olla 2- või 3-astmeline (sõltuvalt amordist) gripshift.
Siin tulevadki mängu erinevad eelistused, mis tootearenduse keeruliseks teevad.
Minul on gripshift välistatud, sest ilmselt esimesel hüppel väänan amordi lukku ja maandumine polegi pehme
Re: Wireless amortide lockout süsteem
Võta siis lenksust laiem haare ja ära pigista gripshifti
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Wireless amortide lockout süsteem
Mõte on selles, et kui lenksul on eeblitest üleküllastus, siis kasutaks Gripshifti. Kui aga juba on Gripshift käiguvahetus, siis on ju üks eebel lenksul vähem ja selle võrra ruumi ka täiendavaks Minul oli viimasel MTB-l lenksu vasakul poolel amordiluku lüliti ja dropperi lüliti. Mahtus ära aga napilt. Kui oleks olnud 2x ülekandesüsteem, siis oleks millestki pidanud loobuma või kasutama GripShifti.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Wireless amortide lockout süsteem
M785 kui elektroonika arendust tarvis, siis võta ühendust.