1. leht 1-st

Rattaost.

Postitatud: 04. 02. 2017. 10:43
Postitas RK83
Kumba ratast eelistada? Ja miks?
Nimelt on jama selles , et cube ma peaks kulleriga tellima , meridat saaks ise katsuda ja proovisõitugi teha.
Kui nüüd selgub et cube on ikkagi oluliselt parem , siis ma võtan riski ja tellin kulleriga , niiöelda pimesi.

http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-c ... 50cm-40888
http://www.rattaring.ee/index.php/ratta ... 121-detail

Re: Rattaost.

Postitatud: 04. 02. 2017. 11:17
Postitas jonathan
E-poest tellitud kauba saab 14 päeva jooksul tagastada, kui ei sobi.

Re: Rattaost.

Postitatud: 04. 02. 2017. 11:23
Postitas martr
Esmalt vaja teada, mis eesmärgil sa ratast ostad?
Puhtalt spetsifikatsiooni järgi paistab Cube parem olema. Aga see ei tähenda, et Merida halb on. Mul on paaril tuttaval, kellega suviti ratastega matkamas käime, sarnane Merida ning sõidab nagu siidi. Vähemalt üks neist kahest on selle rattaga ikka tuhandeid kilomeetreid sõitnud.
Aga-ajalt tuleb ühteist välja vahetada, aga ei midagi erilist.

Re: Rattaost.

Postitatud: 04. 02. 2017. 14:30
Postitas RK83
Igapäevasõidud + pikemad sõitmised linnas ja maanteel. Plaanis on alla kruvida 28x700 rehvid. Meridal on sadulaamort , tea kas sellest kasu on midagi? Siiani olen aastaid linnas auklikel teedel sõitnud ilma amortideta , ka paaritunniseid sõite. Eks natuke ikka mõjub seljale vast. Päris iga konaruse puhul ei saa sadulas tagumikku kergitada.

Re: Rattaost.

Postitatud: 04. 02. 2017. 15:42
Postitas Polaarorav
http://www.rademar.ee/toode/trek-8-4-ds-2/ see tundub antud hinnaklassis huvitav. TLR jooksud, kerge raam,korralikud pidurid, mõistlik amort ja alla mahub vajadusel kuni 29x2.1 rehv

Re: Rattaost.

Postitatud: 05. 02. 2017. 12:26
Postitas martr
See sadula-amort on üks igavene nuhtlus. Minu kunagisel hübriidrattal see oli ja pidevalt oli tunne, nagu oleks sadul lahti. Lõpuks keerasin tollel amordil vedru täiesti põhja välja, siis oli enam-vähem OK.
Selleks, et väiksemgi lohk ei paneks tagumikku sadulast kergitama, peab olema õige rehvirõhk. Minu hübriidikogemus soovitab rehvidena kaaluda Schwalbe Marathon Plus rehve (ei ole reklaam, vaid isiklik kogemus) tavaliste rehvidega tuli tagarehvi päris sageli äärekividest põhjustatud torkeid (n.n snakebite). Nimetatud rehv on tugevama seinaga ning selliseid läbilööke tuleb palju vähem ning saad sõita veidi madalama rehvirõhuga, mis omakorda muudab sõidu mugavamaks.

Kui peamiselt igapäevased linna-maanteesõidud - jätad ratast tihti avalikesse kohtadesse üksinda - vali odavam. See Merida on väga ok Sinu vajaduste jaoks (Cubel oli vist XT tagavahetaja, mis on pigem harrastussportlaste tase juba) ja kui peaks juhtuma, et pikanäpumehed jaole saavad, pole kahju nii suur.

Re: Rattaost.

Postitatud: 10. 02. 2017. 15:36
Postitas mrsML
Kindla peale minek on Cube. Võidurelvastumise tõttu pean kahjuks enda Cube Reaction Pro 18" maha müüma, 2012a mudel ja 11kg kerge. Kui ise ei jõudnud, anna sõbrale võimalus.

Re: Rattaost.

Postitatud: 14. 02. 2017. 15:41
Postitas otty
Tere spetsialistid

Küsimus suurele ringile. Kas antud isend(link allpool) ja hind on OK. Maksnud ju see ratas üle 3000, aga noh...see letihind. Infoks niipalju, et eelmine ratas oli botecchia, kuid see ei pidanud pool aastat vastugi ehk viisin poodi tagasi. Juhtub ikka

http://www.hawaii.ee/et/tooted/suvi/rat ... 910-238238

Re: Rattaost.

Postitatud: 14. 02. 2017. 15:55
Postitas miilits
Eks seda soodust veel liikumas on uutele. Kui xl raam sobib, anna minna. Tundub korralik ratas olevat oma lisadga. Samas on veel hetkel korralikke püsse kasutatuna siin foorumis ja facebooki rattamüügi alagrupis, kus hinnad 1000-1500 peal vägagi korralike komponentidega. Võid ka neid juurde piiluda.

Re: Rattaost.

Postitatud: 15. 02. 2017. 08:54
Postitas martr
Minu arust on see Scale 910 väga OK hinnaga. Ega kuskilt mujalt sa sarnase hinnaga täis XT ja TLR jooksudega uut ratast naljalt ei leia.
Ma ise just soetasin endale võrreldavas klassis ratta ja tegin hullu uurimust, milliste komponentide peale on mõtet kulutada. Jõudsin järelduseni, et kindlasti peaks tagavahetaja olema XT, soovitavalt ShadowPlus. Shifterid, esivahetaja, pidurid, kassett, kett, vändad valisin julgelt SLX või isegi Deore taseme.
SLX ja Deore on mõlemad väga töökindlad, kaaluvahe XT-ga on pigem marginaalne. Kui kõik komponendid on XT, võidad võib-olla 100g ratta kaalus. Mõned komponendid on isegi täpselt samad, lihtsalt teist värvi ja kallima hinnaga. Kas see väärib toda lisainvesteeringut (1...3.-EUR/g) jääb igaühe enda otsustada.

HE-s on sooduspakkumine ka Scale 920-le XL suuruses, mis ongi XT/SLX komponentidega kuid ka veidi odavamate jooksudega.

Re: Rattaost.

Postitatud: 15. 02. 2017. 09:45
Postitas raamimurdja
Lihtsalt juhin tähelepanu sellele, et sellel Scotil on M785 XT ehk eelmise põlvkonna XT (2x10).
Kui selle hinda 2017 aasta ratastega võrrelda, siis peaks võrdlema pigem SLX (M7000) ratastega. Võlleldes 2016 ratastega, siis peab lihtsalt arvestama, et üks on vanema põlvkonna 10 käiguline ja odavam XT ja teine uuema põlvkonna 11 käiguline.