1. leht 1-st

1x** ja kett "risti"

Postitatud: 20. 01. 2017. 09:04
Postitas Äärenurk
Ratta kasutusjuhend tuletas meelde tuntud soovitust, et ära sõida kett "risti". Mitme esimese hammasrattaga võimalik, aga kui hammasrattaid on üks ja taga 11ne kassett? Kas selle jaoks on spetsiaalsed ketid, millega "võib"?

Re: 1x** ja kett "risti"

Postitatud: 20. 01. 2017. 09:16
Postitas KaupoR
Millega suhtes sul kett siis risti on? Siis peaks esimesed hammakad olema sätitud nii, et chainline oleks paigas - esihammakas on kasseti suhtes enam-vähem keskel ja vahet pole kummas ääres sul kett kasseti peal on.

Re: 1x** ja kett "risti"

Postitatud: 20. 01. 2017. 09:17
Postitas erikr
Äärenurk kirjutas:Ratta kasutusjuhend tuletas meelde tuntud soovitust, et ära sõida kett "risti". Mitme esimese hammasrattaga võimalik, aga kui hammasrattaid on üks ja taga 11ne kassett? Kas selle jaoks on spetsiaalsed ketid, millega "võib"?
Järelikult selle tootja manualid on üldised, tootjal on mingi tekst brošüüri trükitud ja sama manual pannakse kõigi tootja ratastega kaasa. Põhimõtteliselt koosnevad need manualid pikast loetelust selle kohta, mida teha ei tohi, et sa ei saaks neid kohtusse kaevata. Ameerika värk.

Re: 1x** ja kett "risti"

Postitatud: 20. 01. 2017. 10:04
Postitas KaupoR
Reguleerimisruumi annab ka esimese hammaka vahetamine suuremaks-väiksemaks. Kui kipud kogu aeg sõitma a'la 32/10 ülekandega, võibolla peaks kaaluma 34 või 36 hammaka paigutamist ette, et kett suurema osa ajast otsemini jookseks.