1. leht 1-st

Küsimus: Marin Või Kona?

Postitatud: 04. 08. 2004. 09:12
Postitas näpitz
Nii, küsimus järgmine... Kumb oleks parem Kona blast või Marin B-17
? Mõlemad saaks kusagil 8 tonni juures. JA mis vahe on agressive xc ja xc vahe?
Marin - http://www.marinbikes.com/html/spec_04_b17.html
Kona - http://www.konaworld.com/2k4bikes/2k4_blast.cfm

Re: Küsimus: Marin Või Kona?

Postitatud: 04. 08. 2004. 09:38
Postitas erikr
näpitz kirjutas:Nii, küsimus järgmine... Kumb oleks parem Kona blast või Marin B-17
? Mõlemad saaks kusagil 8 tonni juures. JA mis vahe on agressive xc ja xc vahe?
Marin - http://www.marinbikes.com/html/spec_04_b17.html
Kona - http://www.konaworld.com/2k4bikes/2k4_blast.cfm
konal on paremad käikarid.
marin on püstisema asendiga, raamigeomeetria on küll rohkem freeride kui XC oma. lisaks kona 3/9, marina aga 3/8 käiku. amort mõlemal sama, 100 mm on XC jaoks tiba palju kuid pole hullu kah. kuna geomeetria on oluliselt erinev siis sõltub, mida ise rattaga plaanid teha.

Postitatud: 04. 08. 2004. 09:43
Postitas taivos
Valik oleneb sellest mis sa oma rattaga teha tahad.


Agressive XC (Marin) on midagi Freeride-light' taolist - ehk siis natuke karmimad laskumised, hüpped jms. Kona'l selle stiili nimeks Out-of-bounds.

XC (Kona) - on see mida Team Rattapood Cup'il tehakse :wink:

Kona on tõenäooliselt neist kahest kergem ja 'kiirem' - sobivam niisama metsasõiduks ja EEC/TRC võistlusteks.

Postitatud: 04. 08. 2004. 09:47
Postitas P
Ma võtaks Kona Blast-i. Sellel Marinil on raam jah kuidagi freeride-i moodi. Komponendid on kah Konal natuke paremad. Nende mehaaniliste ketaspidurite kohta ei tea midagi. Ise kasutan Deore hüdraulisi ja on kõvasti paremad kui tavalised V pidurid. Endal amordiks all Marzocchi MZ-Race ja kui õigeks reguleerida annab täitsa hästi sõita. MZ-Comp peaks natuke vist kehvem olema, või õieti erilist vahet seal ei ole. Amort on Õhk/Vedru.

Postitatud: 04. 08. 2004. 10:14
Postitas Gunnar
Kona universaalsem, seega hääl tollele.

Aga need suht uued odavad OEM amordid pole Marzocchi nime enam väärt, kes see varem enne kuuld, et Marz teeb kuivi elastomeripulki (MZ comp ja race).

Postitatud: 04. 08. 2004. 10:35
Postitas erikr
Gunnar kirjutas: Aga need suht uued odavad OEM amordid pole Marzocchi nime enam väärt, kes see varem enne kuuld, et Marz teeb kuivi elastomeripulki (MZ comp ja race).
kusjuures neid ei tehta itaalias vaid mingil maavärinaohtlikul saarel.

Postitatud: 04. 08. 2004. 10:38
Postitas banzai
Mul on mitmeaastaseid kogemusi kahe Mariniga, Hawk Hill ja Bolinas Ridge. Antud mudelti pole küll proovinud kuid üldiselt võin öelda, et kumbki Marin mulle eriti ei istu. Seega ise võtaksin samuti Kona.

Postitatud: 04. 08. 2004. 10:46
Postitas SK
Need ei ole päris 1:1 võrreldavad rattad - Marin on freeride seeriast - paksu seinaga alumiiniumraam, mille geomeetria on selgelt hüpetele ja järskudele seinadele suunatud, standardis on BMX pedaalid, freeride kummid jne. Kogu kompott on küllalt raske ja tugev, et hind liiga üles ei läheks, on käikarite pealt veits koonerdatud. Olen seda pilli kuskil Tallinna poes näppinud ja näeb üldiselt väga sheff ja agressiivne välja, igatahes vahe tavalise XC rattaga on ilmne.

Kui hüppeid viljeleda, siis on Marin ainuõige lahendus, Kona on rohkem ikka XC ratas, kergem ja paremate käikaritega.

Postitatud: 04. 08. 2004. 10:54
Postitas marion
Marin'i puhul eelistaks pigem Palisades Traili
http://www.marinbikes.com/html/spec_04_palisades.html
hinnapoolest peaks ka sinna kanti jääma

Postitatud: 04. 08. 2004. 11:09
Postitas taivos
Kui soovid ratast XC tarbeks siis võid lisaks neile kahele vaadata/proovida ka Trek 6500 - selle peaks Rademar'ist nii 8 TEEK'i eest kätte saama.

Sram X.7 heeblid ja X.9 tagavaheti on selle hinnaklassi rattal suht originaalne valik.

Nii kuu tagasi naisele ratast otsides jäi just Trek 6500 peale - Kona Blast'i MZ Comp ei tundunud usaldusväärne.

Postitatud: 04. 08. 2004. 11:27
Postitas P
Gunnar kirjutas:Kona universaalsem, seega hääl tollele.

Aga need suht uued odavad OEM amordid pole Marzocchi nime enam väärt, kes see varem enne kuuld, et Marz teeb kuivi elastomeripulki (MZ comp ja race).
Julgen vastu vaielda. Ma ei ole absoluutselt mingi kõva teadjamees, kuid mingi osa sellest MZ-Race või MZ-Comp on ka õhuga. Ma sain ratast ostes mingi Marzocchi manuaali kah kaasa. Seal on kirjutatud mingit õhu jama. Samuti kui ma amorti "vedrutan, alla peksan" siis sisiseb kah asi. Ja et asja normaalsemalt tööle saada, tuleks ikka vastavalt enda kaalule asi ära reguleerida. Nüüd peale reguleerimist on asi hoopis teine. Kannatab sõita küll. :)
Järeldan, et päris puhas vedrupulk see siiski ei ole.

Postitatud: 04. 08. 2004. 11:41
Postitas tarmo
P kirjutas:Samuti kui ma amorti "vedrutan, alla peksan" siis sisiseb kah asi.
soovitaks garantiiremonti viia kui sisiseb. :?

Postitatud: 04. 08. 2004. 12:00
Postitas P
tarmo kirjutas:
P kirjutas:Samuti kui ma amorti "vedrutan, alla peksan" siis sisiseb kah asi.
soovitaks garantiiremonti viia kui sisiseb. :?
Olgu, olgu, ju ma vaatasin siis manuaalist midagi valesti. :?

Postitatud: 04. 08. 2004. 12:01
Postitas ErikT
Võta Kona ja sa ei kahetse. Äraproovitud. :wink:

Postitatud: 04. 08. 2004. 16:10
Postitas careras
Endal Kona Blast aastast 2000,veica upgrade saanud,olen küll igati rahul,lagunenud pole veel midagi.

Kona

Postitatud: 05. 08. 2004. 08:33
Postitas charlie
... ja usun et ei kahetse. Endal 2 Kona olnud ja kui järgmise võtaks, siis kindlat Kona. Ei ole probleeme olnud ja lähedastel sõpradel ka sama mark, samuti võivad vaid kiidusõnu öelda.

Re: Kona

Postitatud: 05. 08. 2004. 08:56
Postitas Gunnar
charlie kirjutas:... ja usun et ei kahetse. Endal 2 Kona olnud ja kui järgmise võtaks, siis kindlat Kona. Ei ole probleeme olnud ja lähedastel sõpradel ka sama mark, samuti võivad vaid kiidusõnu öelda.
Omast kogemusest, 10000 peab vastu, siis hakkab otsast lagunema :)
charlie kirjutas:mul praeguse Konaga läheb 4 hooaeg ja keskm. 4,5-5 tuh aastas ja ei lagune midagi. OK, eelmise hooaja keskel sai mõned osad upgrade-tud, aga usun, et nende originaalosadega oleks ta korrektselt töötanud.
Ega ma ei kurda, mis liigub see kulub ja ka puruneb, mul ka ikkagi midagi originaali järel, kuigi talve jooksul vajab neistki suurem osa vahetamist loomuliku kulumise tõttu, ostetud rattast jäävad vist stem, juhtraud ja kõik mis selle küljes, sadul, sadulaklamber ja kindlasti amort.

Postitatud: 05. 08. 2004. 12:24
Postitas charlie
mul praeguse Konaga läheb 4 hooaeg ja keskm. 4,5-5 tuh aastas ja ei lagune midagi. OK, eelmise hooaja keskel sai mõned osad upgrade-tud, aga usun, et nende originaalosadega oleks ta korrektselt töötanud.

Postitatud: 11. 08. 2004. 09:01
Postitas näpitz
:? kurat! Marin oli blastist kergem! tahtsin osta, pole õiget raami suurusega 19! Järgmine saadetis taiwaanist kevadel. kurat! Ainuke asi mis tagasi hoidis blasti ostmisest oli kaal! Kas keegi teab blasti täpset kaalu! Oleks ilgelt huvitatud!

Postitatud: 11. 08. 2004. 09:33
Postitas profit4
Kui vähegi võimalik siis tasub sel aastal ratas ära sebida järgmise aasta rattad lähevad kallimaks ca 15-25%, olenevalt margist ja kauplusest.

Postitatud: 11. 08. 2004. 10:07
Postitas näpitz
Inimesed palju blast kaalub???täpselt palun :(

Postitatud: 11. 08. 2004. 10:17
Postitas Gunnar
13,56264kg sadakond grammi siia sinna

Postitatud: 11. 08. 2004. 11:32
Postitas näpitz
ossa nii täpselt kohe :D tänan