1. leht 1-st

Nishiki ja teised

Postitatud: 26. 03. 2004. 10:24
Postitas rattamees
Mida arvata Nishiki ratastest, kas kõlbab sõita, või viskab kohe sadulast? On kellegil sellise margiga kogemusi ja milline on tase teiste ratastega võrreldes, üldiselt, kuigi ma kavatsen vaadata midagi max 6000 krooni eest. Ei teagi täpselt, mida ma küsida tahan, võibolla, et kas sellel on mingid mädad kohad? Ilusad sadulad ja sarved on neil kõigil, aga kui läheb korraks vastu seina, kraabib ikka kenasti katki. Et on ta vastupidav või läigib niisama?

Postitatud: 26. 03. 2004. 10:38
Postitas profit4
Kõik rattad kõlbavad sõita, kõik sõltub kasutaja eelistustest ja tingimustest kus kasutaja enim aega veedab oma rattaga. Kõigepealt küsi endalt kus kuidas ja mida sa sõita tahad, - võistlustel, või niisama, metsas või enamus asfaldil, maht palju liigud jne. See määrab ära rattavarustuse taseme, üldiselt alates deore kuni xtr on kõik hea vastupidavusega, kõik on kinni kasutaja nõudlikkusest. alates lx- xtr on küll racing klassi kuuluvad osad. kuid ka deorega pole midagi hullu võistlus tingimustes kärutada.

Küsimus mida küsid on nii üldine ja mõetetu,

kõik mis vastu seina jms läheb saab kannatada siin nagu rattamargil ei ole vahet.

Enne kui siit kellegilt soovitust ootad, kirjelda oma eelistusi mida sa rattasõidult ise ootad.

Postitatud: 26. 03. 2004. 10:39
Postitas René
Ma olen kindel, et ka näiteks Treki või Bianchiga vastu seina sõites saab värv kannatada...

Postitatud: 26. 03. 2004. 10:42
Postitas profit4
René kirjutas:Ma olen kindel, et ka näiteks Treki või Bianchiga vastu seina sõites saab värv kannatada...
:lol: :lol: ja jah, ainult tekib küsimus miks peaks rattaga tingimatta vastuseina sõitma :roll: , mnjah kuigi ise sõidaks mööda teid kui maja seinu pidi.

Postitatud: 26. 03. 2004. 11:08
Postitas rattamees
Et polekski olnud mõtet suud lahti teha :? Noh sõidan nii maanteel kui metsas. Küsin siis pigem nii, et kas tänapäeva jalgrataste puhul saab rääkida parematest ja halvematest ratastest nagu näiteks Korea ja Euroopa autode puhul. Võibolla olen ma võhik, et niikuinii kasutavad kõik ju sarnaseid juppe... Ratast pargin vastu seina. Eelkõige olen ma mitteproff, kes ei taha siiski mingit võsas tehtud ratast. :shock:

Postitatud: 26. 03. 2004. 11:14
Postitas Antti
Suud võib ikka lahti teha :D

Sind huvitaval teemal ja hinnatasemel on juttu natuke siin.

Postitatud: 26. 03. 2004. 11:20
Postitas Ereliukas
Julgen väita , et 90% meil müüdavatest ratastest tulevad taiwanist.
- sellist võrdlust, nagu autode tootjamaadel ei saa pidada, kuigi mnt puhul hinnatakse enim itaallasi.
Enamik margirattaid on suht lähedaste omadustega, need paneb paika hinnaklass.
Värv kriimustub enamikul ühte moodi ja sama taseme shimano osad kestavad ka ühtemoodi.
- selle hinnaklassi ratta puhul vaata, mis rohkem meeldib, millel parem jupp ja hind ning osta ära. Metsas ja teel ta sõidab ning läbib edukalt isegi maratonid. raskema XC - jaoks jääb lahjaks, kuigi sõidab raja läbi.

Postitatud: 26. 03. 2004. 11:28
Postitas charlie
Nishiki - ratas nagu ratas ikka. kõlbab sõita küll, aga Nishiki ka üks sellistest firmadest, kes müüvad nn petukaupa. mõned osad rattal pannakse väga kõvad ja need, mida vähem teadlik klient ei vaata, pannakse väga odavad. seega 6000.- ma soovitaks midagi muud kui Nishikit.

Postitatud: 26. 03. 2004. 11:36
Postitas rattamees
Minu eelmisel KHS-l, mis ära pännati, tuli lenksuraud läbi sarve kummiotsiku. Sadula kraapisin sedasi ära, kui mingi auto mul ristmikul veidi ette sõitis. Oli natuke allamäge ja keskmine hoog. Äkkpidurdamine viskas mind muidugimõista lendu, ratas läks kus kurat. Muidu jäi kõik terveks, välja arvatud katkine sadul ja kõverad sarved. Ja ise tegin paksu jopega ka väikese kukerpalli. Aga lenksukummi kulumist ei põhjustanud see intsident, see oli enne. Aga muidu ikka sadulas, intsidente ikka juhtub. :D

Postitatud: 26. 03. 2004. 12:42
Postitas mart
charlie kirjutas:Nishiki - ratas nagu ratas ikka. kõlbab sõita küll, aga Nishiki ka üks sellistest firmadest, kes müüvad nn petukaupa. mõned osad rattal pannakse väga kõvad ja need, mida vähem teadlik klient ei vaata, pannakse väga odavad. seega 6000.- ma soovitaks midagi muud kui Nishikit.
See 6000 on ju küsijal lambist võetud. Näidake mulle Eestis koht, kus saab uue Nishiki enamvähem Altuse komponentidega 6000 eest. Enamus on Nishikit näinud ainult Velospetsi kodukal ca 8 mudeliga. Nishiki on Euroopa turul vägagi tegija. Eestisse tuuakse tema lahjemaid mudeleid - asi eestlase ostujõus.
Siin ühe Hollandi poekese valik, kes pakub nn õiget Nishikit (ntx 29" Bigfoot-i on 6 mudelit). Umbes sarnane valik on ka Saksa poodides:
vt fietsen
http://www.rossumtrading.nl

Kokkuvõtteks: Rattamees - kui korralikku Nishikit igatsed - hakka raha koguma :wink:

Postitatud: 26. 03. 2004. 15:02
Postitas SL
Mina ütleks sekka kogemusi, et meie klubi sõitjal Priit Raudsepal oli 2 a tagasi Nishiki Accelerator ja Priit oli väga rahul oma rattaga. Hea jäik raam + heade juppidega. Nats raske oli (kuid seda sellepärast, et oli ketaspidur ja siis veel ei olnud uut XTR-i olemas). See mudel päris 6000 ka nüüd ei maksa, veits rohkem, kuid kui komponente vaadata, siis on Nishiki hinnapoolest üks konkurentsivõimalisemaid.
Üldiselt - et nüüd midagi viga oleks Nishikil, seda kindlalt mitte!

Postitatud: 26. 03. 2004. 15:25
Postitas Nero
Nishiki rattatootjal ei ole viga midagi. Hea raam, head komponendid ja ikka jääb midagi, mida upgreidida, kui vaba raha tekib.
Accelerator on muidugi vinge, aga SRI Team on palju odavam ja kah väga asi. Team on veidi lihtsam, aga siiski vastupidav ja suht-kerge ratas. Hind on tõesti see, mis piirab kvaliteedi.

Kui ma ei eksi, siis Classic pakub häid odavama otsa rattaid, näiteks Storm.
Authori Traction on ilmselt üks hinna/kvaliteedi benchmark

Postitatud: 26. 03. 2004. 16:06
Postitas taavid
6000 eeguse ratta teema oli ka siin:viewtopic.php?t=2505

Postitatud: 14. 04. 2004. 15:03
Postitas HUS
Nishikil minu arvates täitsa mõistlikud "MNT-lähedased" hübriidid, u selle raha eest saab kasutatu kätte küll, kui leiab, Eestis ju mark suht vähelevinud. Ise sõidan sellisega, igati rahul seni.

Nishiki Sri Team

Postitatud: 19. 04. 2004. 13:22
Postitas EE
Kasutan iseNishiki Sri Team olen rahul kõik toimib.

Raam: Alu 7005 T4/T6 Easton superlight
Amort: Manitou Black Comp 80/100 mm
Kael: Zero stack ahead
Pöiad: Alex Linus 21 UP topeltpöid
Rummud: Shimano XT
Kummid: Conti Explorer 2,1(front)Escape(rear)
Vändad: Truvativ Firex XR 175 mm 44-32-22
Pidurid: Nishiki V-pidur made by Tektro
Esivahetaja: Shimano XT
Tagavahetaja: Shimano XTR 27 käiku
Käigulülitid: Shimano XT
Suurused: 17' ,19' , 21'
LetiHind: 20490.-


SRI-Team