
järsku teab keegi head alternatiivi samase sarnase disaini, hinnaklassi ja kvaliteediga? ette tänud!

link--> http://www.hawaii.ee/index.php?id=5403&product=470

Tagaamordi käik on 27mm - selline pikkus on mõttetu. Rusikareegel on, et esi- ja tagaamort on võrdse pikkusega ehk sellel isendil peaks taga olema 60mm.hannesp kirjutas:See odav tagaamort (vabandust, vedru) on jälle üks nõrk lüli !:
Tagaamordi käik on 27mm - selline pikkus on mõttetu. Rusikareegel on, et esi- ja tagaamort on võrdse pikkusega ehk sellel isendil peaks taga olema 60mm.mart kirjutas:hannesp kirjutas:See odav tagaamort (vabandust, vedru) on jälle üks nõrk lüli !:
Defineeri karm maastik?bikerb kirjutas:^^enamasti igapäevaseks trenniks. üsna karmil maastikul, vahel ka linnatee peal
nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäedmart kirjutas:Defineeri karm maastik?bikerb kirjutas:^^enamasti igapäevaseks trenniks. üsna karmil maastikul, vahel ka linnatee peal
Defineeri trenn linnateel?
Siis ehk oskame diagnoosi panna ja ratast soovitada. Karmimad st töökindlad täisamort rattad algavad 1000 €-st.
Kas Sarda-t oled vaadanud? Temal kah kahe-vedru rattad pakkuda.bikerb kirjutas: hinnaklass ei muutu.
Kui metsas on juurikad ja mättad siis tagaamordiga saab neist hulga kiiremini üle - iseasi kas kõnealune mudel on arvestatav topeltvedrustuse inkarnatsioon, pildi järgi on ainult karastusjoogikleepsud puudu..erikr kirjutas:siin pole nagu midagi, mis nõuaks tagaamorti.bikerb kirjutas: nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed![]()
linnateel on minu teada asfalt.
Sarda on kindel pauk. Ma kütan ka sellega ( vaata mu profiili ).mart kirjutas:Kas Sarda-t oled vaadanud? Temal kah kahe-vedru rattad pakkuda.
Sarda taustast:
Sarda bikes are built in Turkey ...The offering from Sarda is wide: there are Sarda city, MTB, dual susspension, children’s and folding bikes. ..The Sarda factory is situated close to Izmir, western Turkey and was built in November 2000...The Sarda factory can churn out 400 000 bikes a year, half of which are planned for export. All its bikes are EU duty free thanks to a high-level of European parts...
tänud...mart kirjutas:Kas Sarda-t oled vaadanud? Temal kah kahe-vedru rattad pakkuda.bikerb kirjutas: hinnaklass ei muutu.
Sarda taustast:
Sarda bikes are built in Turkey ...The offering from Sarda is wide: there are Sarda city, MTB, dual susspension, children’s and folding bikes. ..The Sarda factory is situated close to Izmir, western Turkey and was built in November 2000...The Sarda factory can churn out 400 000 bikes a year, half of which are planned for export. All its bikes are EU duty free thanks to a high-level of European parts...
tänankaarelk kirjutas:kui ikka on kindel soov osta poest sedamoodi väljanägev ratas, mis ka tegelikult ratas on, siis hetkel eesti soodsaim tõenäoliselt (otsinguaeg 5 min):
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... duct_id=16
edit: täpselt eespool juba nimetet 1000euri
Eks ta ole selline maitse asi. Eestis esimestele kohtadele kihutades oleks selge overikill, samas oma lõbuks sporti tehes on teine päris mugav.erikr kirjutas:siin pole nagu midagi, mis nõuaks tagaamorti.bikerb kirjutas: nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed![]()
linnateel on minu teada asfalt.
bikerb kirjutas:tänankaarelk kirjutas:kui ikka on kindel soov osta poest sedamoodi väljanägev ratas, mis ka tegelikult ratas on, siis hetkel eesti soodsaim tõenäoliselt (otsinguaeg 5 min):
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... duct_id=16
edit: täpselt eespool juba nimetet 1000euri![]()
pisut kallis küll
Nüüd sa rikkusid küll tuju ära, Zaskari ehitamise asemel oleks pidanud hoopis selle Fueli ostma.kaarelk kirjutas:kui ikka on kindel soov osta poest sedamoodi väljanägev ratas, mis ka tegelikult ratas on, siis hetkel eesti soodsaim tõenäoliselt (otsinguaeg 5 min):
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... duct_id=16
edit: täpselt eespool juba nimetet 1000euri
...aga kui kiire on ja oodata ei saa?tork kirjutas:Eks ta ole selline maitse asi. Eestis esimestele kohtadele kihutades oleks selge overikill, samas oma lõbuks sporti tehes on teine päris mugav.erikr kirjutas:siin pole nagu midagi, mis nõuaks tagaamorti.bikerb kirjutas: nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed![]()
linnateel on minu teada asfalt.
Mis tollesse isendisse puutub, siis kardetavasti on antud ratta lähim sugulane Pogo Stick (http://en.wikipedia.org/wiki/Pogo_stick). Kui tõepoolest on hinnapiir paika pandud ning on vaja karmile maastikule minna, siis soovitan siin samas müügifoorumil silma peal hoida. Leiad kindlasti oma raha eest oluliselt parema ratta, kui suvaline pood pakkuda suudaks.
OT Ma julgen pakkuda, et Lõuna-Eestis saaks vägagi korraliku MK etapi raja teha. Kui sa seal "EEC-välistel-radadel" sõitnud oleks, siis teaks /OTP kirjutas:...tutvusta mulle ka kus Eestis mäed asuvad, ma ei leia siin ühtegi kohta, kuhu saaks maailmakarika etappidega võrdväärse raja teha
on jah offtopic aga ma ei saa jätta vastamata. vällamägi ja muud ümbruse künkad on jah vähesed natukenegi "mägised" paigad, aga sinna ei saa VÄGAGI KORRALIKKU MK-ETAPI rada teha. OK, korralik võib ta enam-vähem olla, aga see ei võistleks maailmatasemega. mis sa arvad, et ma lambist seda juttu ajan? ja arvad sa, et ma ei ole seal metsas üksi nikerdamas käinud? mujal ei saagi õiget baigi-trenni Eestis teha, ja seda tead sa ise kaMati kirjutas:OT Ma julgen pakkuda, et Lõuna-Eestis saaks vägagi korraliku MK etapi raja teha. Kui sa seal "EEC-välistel-radadel" sõitnud oleks, siis teaks /OTP kirjutas:...tutvusta mulle ka kus Eestis mäed asuvad, ma ei leia siin ühtegi kohta, kuhu saaks maailmakarika etappidega võrdväärse raja teha
Panther-i kataloogis kah 2 vedruga isendid - PRO XR ja PRO SX.bikerb kirjutas: ...aga kui kiire on ja oodata ei saa?
tänud.mart kirjutas:Panther-i kataloogis kah 2 vedruga isendid - PRO XR ja PRO SX.bikerb kirjutas: ...aga kui kiire on ja oodata ei saa?
Baltik Vairas, Tallinn
Gaasi 6a
tel. 606 2113
Oleme avatud tööpäeviti kella 9.00 kuni 17.00.
Küsi infot tel. 56 611204
http://www.baltikvairas.ee/