5. leht 31-st

Postitatud: 26. 08. 2004. 00:23
Postitas erikr
sai ka siin õhtu läbi mehanni pandud. muudatused profiili sisse viidud. nüüd on siis mõlemad rattad NoName. (y)

Postitatud: 26. 08. 2004. 00:31
Postitas 5TH ELEMENT
erikr kirjutas:sai ka siin õhtu läbi mehanni pandud. muudatused profiili sisse viidud. nüüd on siis mõlemad rattad NoName. (y)
Heh, kust sa neid noname vene titaanraame välja võlud? :D MTB ka juba sellise peale ümber laotud? Vene ajal MTB tüüpi raame ju minu teada ei tehtud või tehti? Kas Giant raam ja Marzocchi amort juba müüdud?

Postitatud: 26. 08. 2004. 00:35
Postitas erikr
5TH ELEMENT kirjutas: Heh, kust sa neid noname vene titaanraame välja võlud? :D MTB ka juba sellise peale ümber laotud? Vene ajal MTB tüüpi raame ju minu teada ei tehtud või tehti? Kas Giant raam ja Marzocchi amort juba müüdud?
need mõlemad raamid on Putini, mitte Breznevi venemaal tehtud. vana nodi kohta veel pole jõudnud kuulutust kirjutada, vaja ikka pori maha pesta ja hind välja mõelda. jälgige reklaami.

Postitatud: 26. 08. 2004. 01:15
Postitas Kirsa
erikr kirjutas:sai ka siin õhtu läbi mehanni pandud. muudatused profiili sisse viidud. nüüd on siis mõlemad rattad NoName. (y)
Manitou leht sellist amorti nagu Elite SPV ei tunne. Ehk on Skareb Platinum ikka? Või mis aastakäiguga tegemist?

Postitatud: 26. 08. 2004. 07:38
Postitas erikr
Kirsa kirjutas:Manitou leht sellist amorti nagu Elite SPV ei tunne. Ehk on Skareb Platinum ikka? Või mis aastakäiguga tegemist?
Elite SPV 2004. jaemüügis pole, vaid rattatootjatele. sisuliselt jah platinum.

Postitatud: 15. 10. 2004. 11:52
Postitas Pierre
olen Steppenwolf Tundra FSi omanik, ja krt kui rahul ma selle handling?uga olen, :D arvan et korralik fullsuspension, ongi alles see õige ratas, Hardtail?id, ükskõik kui megahea jupiga nad on, nad on nagu poolrattad ikkagi :( , midagi on puudu, nad ei toimi justkui ja seda ei asenda XTRi käikar :wink: . Reegel on ju ikkagi olnud selline, et: kes kord korraliku FS?iga sõitma on harjunud, see enam kunagi Hardtail?ide poole ei vaata.
Ma ei tea, mis teie arvate... :roll:

Minul on...

Postitatud: 25. 10. 2004. 11:24
Postitas MK777
SPECIALIZED HARDROCK PRO DISC 2003

Postitatud: 25. 10. 2004. 19:29
Postitas GK
Mul ei olegi ratast :roll:

Sellel kuul sai soetatud..

Postitatud: 25. 10. 2004. 19:55
Postitas Põtt33
NISHIKI ACCELERATOR aastast 2002. Raam: Triple butted Alloy 7005 HQ, Esi- ja tagakäiguvaheti: Shimano XTR, Pidurid: Shimano Deore XT (ketas), Jooks: Shimano Deore XT, Vändad: Truvativ stylo, Pedaalid: Time, Esihark: Manitou Mars, Kasset: Sram PG 990, Kett: Sram PC99 jpm.

Postitatud: 25. 10. 2004. 21:50
Postitas vaikija
GK kirjutas:Mul ei olegi ratast :roll:
see on sul mööduv nähtus

Postitatud: 26. 10. 2004. 09:38
Postitas GK
Ma loodan kaa... Tõesti ei tea mis plaanid seal klubis tehtud on, pole kolm nädalat nägu näidand...

Kuid kui saaks valida, et mis ratast tahaks... siis kindlasti TREK`i... see tõesti on üli hea... väike reklaam, kuid põhjendatud igati... Tõesti vahel tundub et ei ole vaja vändata selle rattaga...

Postitatud: 26. 10. 2004. 16:41
Postitas Jack
GK kirjutas:Mul ei olegi ratast :roll:
aitan: viewtopic.php?p=50913#50913

Postitatud: 26. 10. 2004. 17:01
Postitas Ruve
Jack kirjutas:
GK kirjutas:Mul ei olegi ratast :roll:
aitan: viewtopic.php?p=50913#50913
mees räägib MNT rattast. too on meil ju mnt mees :wink:

Postitatud: 26. 10. 2004. 18:48
Postitas GK
Tänan abi eest... kuid jah, ma täiesti mnt mees...

Postitatud: 26. 10. 2004. 21:26
Postitas nerd04
Hästi kallis ratas on. Saan vähe palka, seetõttu kallis. Author Horizon. Kaherattaline. Käin sellega tööl. Muudan linnapilti alternatiivsemaks. Auto müüsin maha, vana parsa oli, ei jaksanud ülal pidada.

Postitatud: 27. 10. 2004. 07:37
Postitas Boggy
Mina sõidan Classic Tema LX-iga.

Postitatud: 27. 10. 2004. 08:28
Postitas SL
Olen tuttuue ja ilusa Author Basicu õnnelik omanik nüüd!
Täpsemalt:
http://www.author.ee/basic.htm

Postitatud: 27. 10. 2004. 08:33
Postitas marion
SL kirjutas:Olen tuttuue ja ilusa Author Basicu õnnelik omanik nüüd!
Täpsemalt:
http://www.author.ee/basic.htm
:?: :?: :?:

Postitatud: 27. 10. 2004. 08:46
Postitas erikr
SL kirjutas:Olen tuttuue ja ilusa Author Basicu õnnelik omanik nüüd!
Täpsemalt:
http://www.author.ee/basic.htm
talverattaks täitsa ok ma arvan. ja kuipalju seda veel upgradeda annab :roll: :idea:

Postitatud: 27. 10. 2004. 10:19
Postitas KristjanS
erikr kirjutas:
SL kirjutas:Olen tuttuue ja ilusa Author Basicu õnnelik omanik nüüd!
Täpsemalt:
http://www.author.ee/basic.htm
talverattaks täitsa ok ma arvan. ja kuipalju seda veel upgradeda annab :roll: :idea:
kuni XTR ,RS SID ja CrossMaxideni välja :P

Postitatud: 27. 10. 2004. 11:28
Postitas SL
veloman32 kirjutas:
erikr kirjutas:
SL kirjutas:Olen tuttuue ja ilusa Author Basicu õnnelik omanik nüüd!
Täpsemalt:
http://www.author.ee/basic.htm
talverattaks täitsa ok ma arvan. ja kuipalju seda veel upgradeda annab :roll: :idea:
kuni XTR ,RS SID ja CrossMaxideni välja :P
Just. See mul salaplaan oligi. Kaasaarvatud, carbon sarved etc.

Postitatud: 27. 10. 2004. 22:06
Postitas mosu408
mul selline mnt nagu VELOSUPER. kas keegi üldse mäletab, et sellista asja on tehtud? puhtakujuline vene/nõukogude ratas:)

Postitatud: 12. 03. 2005. 22:56
Postitas cleed
Kõik nüüd laiavad oma vokkidega :D
Ise oman kahte ratast:
SCOTT YZ VOLTAGE 3 MTB
ja
GT BESTWICK PRO BMX
:)

Postitatud: 14. 03. 2005. 08:39
Postitas Rivo
Sai tiba upitatud, profiili alt näeb :)

Postitatud: 16. 03. 2005. 16:19
Postitas tont2
...

Postitatud: 16. 03. 2005. 21:17
Postitas mmz
Scott YZ1. Ostsin Märtsi alguses ja olen sõitnud vaid umbes 10 km (poest koju), järgmisel nädalal saab ehk sõitma hakata :)

Postitatud: 27. 03. 2005. 09:39
Postitas euxen
minul on trek 820 alles sain,kui äärekivil velje kõveraks sõitsin,samas minu vanal optimal ei olnud midagi ,nagu tank

Postitatud: 27. 03. 2005. 15:08
Postitas CArbonMAn
Cannondale m900 jupid xt ja xtr ülikerge lippab ka nii mis kole

Postitatud: 11. 04. 2005. 15:58
Postitas vigurivänt
Kaks kuud sebimist,kaks nädalat tihedat tööd,eelarve 1000 krooni-tulemus on piltidel:
album_page.php?pic_id=2236
album_page.php?pic_id=2235
album_page.php?pic_id=2237

Kõik on väga algupärane.Ainult tagumine kumm on vahetatud,vana oli liiga mõranenud.Isegi dünamo töötab.
Kuna käepidemed on puust ja originaalis on neid katnud mingi nahk,siis sinna sai peale mässitud tennise reketi jaoks mõeldud kunstnahast lint.Tõeliselt mõnus on kinni hoida.
Iga detaili ehivad kolm rootsi krooni.
Üllatavalt hea jooksuga ratas.Tõsi,ta on ka tõeline raskekaallane.
Üks sai päästetud,aga selliseid vedeleb kaitseväe käes veel sadasid,kui mitte tuhandeid.

Postitatud: 11. 04. 2005. 16:04
Postitas Mati
Crank on hea kujundusega. Oleneb kuda vaadata - kas on tegu saatanakummardajatega või hoopis kurjapeletajatega (oleneb siis pentagrammi asendist). Aga muidu on väga sheff selliseid vanu isendeid heas kuues vaadata.

Postitatud: 11. 04. 2005. 16:12
Postitas bambino
väga ilus ratas tõesti. Paar aastat tagasi kroonuleival olles sai isegi sellega käskjala kohustusi täidetud. Kui kummid täis lüüa siis veereb küll. Ainult juhtida tuli ühe käega, teine hoidis automaati, et see kodarate vahele ei jääks. Kompanii keldris vedeles neid rattaid paarkümmend.
Kuidas selline isend õnnestus hankida?

Postitatud: 11. 04. 2005. 17:12
Postitas vigurivänt
bambino kirjutas:väga ilus ratas tõesti. Paar aastat tagasi kroonuleival olles sai isegi sellega käskjala kohustusi täidetud. Kui kummid täis lüüa siis veereb küll. Ainult juhtida tuli ühe käega, teine hoidis automaati, et see kodarate vahele ei jääks. Kompanii keldris vedeles neid rattaid paarkümmend.
Kuidas selline isend õnnestus hankida?
See oligi asja juures kõige suurem keemia.Nagu ma ütlesin oli eelarve väike,aga nagu ikka on igal inimesel oma hind.Kõrgemale mehele Metaxa ja transale ÜX viin.
Kui pärast liivapritsi selgus,et tagapöid on sõelapõhi(roosteuss),siis uue sain ilma eest.See kulus marjaks ära,sest kokku pannes sai mingi oluline vedruseib ära murtud,oli kust võtta.
Muide pedaalid on sellel isendil ühes tükis.
Peamurdmist oli alguses küllalt.
Tegelikult hakkab see rariteetne riist maad mõõtma päälinnas,sest kogu ettevõtmine oli sõbrale kingituseks.Pärast, kui valmis sai,hakkas endalegi meeldima,näis kas õnnestub veel üks hankida.Kunagi 10 aastat tagasi oleks võinud terve autotäie ära vedada.

Postitatud: 11. 04. 2005. 18:27
Postitas SL
Väga suurepärane tulemus. Ilus oleks vaadata pilte stiilis "before & after".

Postitatud: 11. 04. 2005. 18:32
Postitas KaupoR
Näed, ette jõuti. Endal oli ka kavas midagi sellist korda saata, kuid kas ma nii väärikat algmaterjali olekski leidnud. Naise maal laka peal seisavad mingid venelased, millele ma juba silma olen heitnud. Aga tulemus on pildi pealt väga hea, au ja kiitus autorile :!:

Postitatud: 26. 04. 2005. 22:12
Postitas classic only
Ma kasutan Classic HOT i :oops: tundum p2ris norm olevat igasugu s6iduks.

Postitatud: 26. 04. 2005. 23:05
Postitas Mõmmik
...Scott Expert racing...

Postitatud: 12. 05. 2005. 22:40
Postitas sm. pelle
Ise tiksun 2001 aasta Marin Eldridge Grade'ga, Deore/LX jupp, raam on 17" ( ise olen 182 pikk :P ) ja midagi ette heita pole sellele rattale :)

edit: väike täpsustus :arrow:

Postitatud: 13. 05. 2005. 22:29
Postitas baruto
trek 810
Saadud tasuta 2000 a vist (Oli mingi uno raadio mäng)
Esimese õhukummi vahetasin järgmisel päeval, teise õhukummi nädala pärast, kolmanda järgmisel suvel peale esimest sõitu.
OK kaalusin siis vist u. 110-115 kg
Praeguseks vahetatud veel 2 sisekummi ja üks väliskumm(lihtsalt läks lõhki).
Vahetatud 2 korda tagakäikarit, ei teagi mis ta nüüd on(parem kui eelmine).
Vahetatud 1 kord esivahetaja.
Juurde ostetud porikummid ja üks kiirem kumm taha.
Spidokas
Sarved
3 korda ketti vahetatud, sellega koos esi ja tagahammakad.
1 kord vahetatud terve tagaratas.
Juurde ostetud 2 joogipudelihoidjat ja pudelid.
Vahetatud 4 paari porikaid(kadusid ära kuidagi)
Külge pandud clipid kingade jaoks.
3 korda vahetatud piduriklotsid.
Liigub nii kiiresti kui ise jõuan vändata.
Sõitnud tuhandeid kilomeetreid, siin ja sealpool soome lahte
Suurim saavutus sellel vanakesel H100 läbimine.
Liigub vähemalt selle hooaja veel.
Keskmine kiirus 30 km haanjas kruusal 23-25

Võiks öelda et hästi teeninud ja ise olen rahul.
(Päris hea oli mälu värskendada)

Postitatud: 14. 05. 2005. 23:10
Postitas mmz
skogvarg kirjutas:trek 810
Saadud tasuta 2000 a vist (Oli mingi uno raadio mäng)
Esimese õhukummi vahetasin järgmisel päeval, teise õhukummi nädala pärast, kolmanda järgmisel suvel peale esimest sõitu.
OK kaalusin siis vist u. 110-115 kg
..no ma kaalun ka umbes nii palju ja ratast oma sõidustiiliga just väga ei hellita, samas pole mul nelja aasta jooksul kumm kordagi katki läinud. Enamasti tuleks süüdlast otsida kas siis ebakvaliteetsetes rehvides, sisekummides, paigaldamisel või valel rõhul. Enda ratta kummides hetkel 4 Bari sees ja vähemaks väga lasta ei tahaks (4,5 maksimum). 4 bari juures kipub ratas maastikul kurvides küll veidi rohkem libisema aga üldiselt pole probleeme olnud. Täna näiteks käisin sõbraga sõitmas ja kesklinnas läks tal kumm katki. Süüdlaseks antud juhul liiga madal rehvirõhk... Statoilis teist kummi kontrollides oli seal ainult 1 bar kuigi rehvi peale märgitud minimum oli 2,5 bari

Postitatud: 15. 05. 2005. 07:35
Postitas baruto
mmz kirjutas:
skogvarg kirjutas:trek 810
Saadud tasuta 2000 a vist (Oli mingi uno raadio mäng)
Esimese õhukummi vahetasin järgmisel päeval, teise õhukummi nädala pärast, kolmanda järgmisel suvel peale esimest sõitu.
OK kaalusin siis vist u. 110-115 kg
..no ma kaalun ka umbes nii palju ja ratast oma sõidustiiliga just väga ei hellita, samas pole mul nelja aasta jooksul kumm kordagi katki läinud. Enamasti tuleks süüdlast otsida kas siis ebakvaliteetsetes rehvides, sisekummides, paigaldamisel või valel rõhul. Enda ratta kummides hetkel 4 Bari sees ja vähemaks väga lasta ei tahaks (4,5 maksimum). 4 bari juures kipub ratas maastikul kurvides küll veidi rohkem libisema aga üldiselt pole probleeme olnud. Täna näiteks käisin sõbraga sõitmas ja kesklinnas läks tal kumm katki. Süüdlaseks antud juhul liiga madal rehvirõhk... Statoilis teist kummi kontrollides oli seal ainult 1 bar kuigi rehvi peale märgitud minimum oli 2,5 bari
Oo jaa, see viga võis olla ka minul, sest kindlasti ei olnud siis kummis 3,5 bari, nüüd kui sõidan 3,5 kuni 4,5 bar-iga(vahest isegi 5-ga) ei ole probleeme olnud. Sul võib täitsa õigus olla.

Postitatud: 16. 05. 2005. 12:59
Postitas Hardy
Omal sai juppidest üles ehitatud selline masin: CORRATEC FREERIDE X-TREME 2002, amort:MARZOCCHI JUNIOR T 2001 QR20, pidurid:XT BR-M755, käiguvahetaja taga: XT M750, ees:TRUVATIV BOXGUIDE DH 2005, sadula post:CORRATEC ZZYZX, pöiad: ALEXRIMS DISC SUPRA-D PRO, rummud; TIMELESS DISC rehvid:NOKIA GAZZALODI 2,6x26''

Postitatud: 25. 05. 2005. 17:31
Postitas reimers66
OT: rahvas võix ikka pildi ka oma rattast juurde panna siia :!:

Postitatud: 25. 05. 2005. 18:10
Postitas kristjan07
reimers66 kirjutas:OT: rahvas võix ikka pildi ka oma rattast juurde panna siia :!:
:D

mina võin pilte küll näidata, ja muidugi rahvas pange ikka pildid ka ülesse...mina sain nüüd hiljuti siis tutika classic team xt/lx õnnelikuks omanikuks, lust nüüd kohe sõita :) ja pildid aadressil http://www.2k.pri.ee/classic_team/

Postitatud: 26. 05. 2005. 00:11
Postitas reimers66
kristjan07 kirjutas:
reimers66 kirjutas:OT: rahvas võix ikka pildi ka oma rattast juurde panna siia :!:
:D

mina võin pilte küll näidata, ja muidugi rahvas pange ikka pildid ka ülesse...mina sain nüüd hiljuti siis tutika classic team xt/lx õnnelikuks omanikuks, lust nüüd kohe sõita :) ja pildid aadressil http://www.2k.pri.ee/classic_team/
ära palun riku ilusat ratast helkuritega, ventiili korkide ega hammakate panniga :D muidu kena pill

Postitatud: 26. 05. 2005. 04:55
Postitas kristjan07
reimers66 kirjutas:ära palun riku ilusat ratast helkuritega, ventiili korkide ega hammakate panniga :D muidu kena pill
no need helkurid olid poest peal, mis ma teha saan, kui ma kiskusin need kohe ära, pildile aga jäid nad :P ja huvitav miks ventiilil ei või korki peal olla?

Postitatud: 26. 05. 2005. 09:12
Postitas mart2
reimers66 kirjutas:
kristjan07 kirjutas: ...ära palun riku ilusat ratast helkuritega, ventiili korkide ega hammakate panniga :D muidu kena pill
Väljavõte LE-st:
208. Jalgrattal peab olema
1. töökorras pidur ja signaalkell;
2. vähemalt ühe ratta mõlemal küljel kollane helkur;
3. pimeda ajal või halva nähtavuse korral sõites ees valge ja taga punane tuli või viimast asendav punane helkur.

Kui rattur 'laseb vett' liikluseeskirjadele, siis miks ta viriseb autojuhtide ja jalakäijate peale :? ?

PS. Helkurid saab alati võistluste ajaks ajutiselt maha keerata ...

Postitatud: 26. 05. 2005. 09:29
Postitas tsimpa
reimers66 kirjutas: ära palun riku ilusat ratast helkuritega, ventiili korkide ega hammakate panniga :D muidu kena pill
miks ei või hammakate ja keti vahel olla lihtsat plastikust ketast?
ise olen vähemalt kahel korral suutnud raami-käikarit-kodaraid vahetada/parandada selle pisikese detaili puudumise tõttu. edaspidi üritan oma ratastele selle ikka paigaldada.

Postitatud: 26. 05. 2005. 11:48
Postitas reimers66
tahaks näha inimest kes sõidab tagant suure kettaga :!: 27käigu puhul seda küll ei juhtu vähemalt minul ja pann riivab silma!

no mind see LE küll ei tõmba ! esiteks helkurid kolisevad,vilisevad ja nagunii kukuvad kohe küljest ära! samas see on juba võistlusklassi pill ja
sellele enam ei sobi helkurid ja asjad :)

Postitatud: 26. 05. 2005. 14:08
Postitas tsimpa
reimers66 kirjutas:tahaks näha inimest kes sõidab tagant suure kettaga :!: 27käigu puhul seda küll ei juhtu vähemalt minul ja pann riivab silma!
siis saad sa ju kõvasti hoida raha kokku, pannes omale 8 või 7-käigulise süsteemi...
võrde 8 ja 9k XTR hindu!

Postitatud: 26. 05. 2005. 15:07
Postitas Kirsa
Korralikult reguleeritud käiguvahetaja ja ei ole sinna mingit kaitset vaja ja teiseks tagant suurimat läheb tihti vaja - võin teha ekskursiooni kohtadesse, kus seda vaja on.