3. leht 31-st

Postitatud: 05. 06. 2003. 11:45
Postitas tarmo
Mati kirjutas:Minule imponeeriks raskelt, kui mõni mees sõidaks ntx rattaga, kus "retroraamile" (ntx mingi 5 aastat vana teras- või CroMo raam) tõstetud normull juppidega õhinal ringi aetakse. Samas võiksid ka jupid olla vanemat tüüpi, kuid loomulikult töökorras.
mu trekil oli originaalis stx vahetus. kuskil on need alles ka. käiguvahetus oli gripshift, see peaks ka vedelema kuskil ja cantilever pidurid on ka alles. raam on cromo double butted, nats roostes paari koha pealt :oops:
lenks on uus, sest vana läks pooleks ja sadulanahk on ka rebenenud. sadulatoru on ka uus, sest vana tuli välja kuumutada kuna oli kinni jäänud. aga jooksud on alles ja täiesti toimivad, 7ne kassett taga ja puha 8) tagarumm on veel "silent clutch", st. tirr ei tirise vaid veereb vaikselt.

Postitatud: 05. 06. 2003. 11:49
Postitas Külaline
muuseum vaja asutada, selline kus eksponaate näppida ka võib :D

Postitatud: 05. 06. 2003. 12:33
Postitas mart
tarmo kirjutas:
mu trekil oli originaalis stx vahetus. .
Kes stx-i ei tea/mäleta, siis vt:
album_page.php?pic_id=179

Postitatud: 05. 06. 2003. 13:27
Postitas taavid
tarmo kirjutas:lenks on uus, sest vana läks pooleks
kust ja kuidas lenks üldse pooleks läheb? kuulnud olen, näinud pole. eeldab kõva hüppamist rattaga?

Postitatud: 14. 06. 2003. 01:41
Postitas huko
No nii, ratas koos:
Raam Trek Fuel 80 2002
Tagaamort Fox Float 7,5 cm sammu
Esiamort Marzocchi Z3 Bam 80 2000
Käiguvahetusheeblid LX
Esivahetaja XT
Tagavahetaja XT
Keskjooks BB-ES70 (XT 2002)
Vändad FC-M752 (XT 2003)
Pedaalid PD-M858
Tagakassett Sram 7.0 11-32
Kett Sram PC-69
Pidurid XT disc 2003
Esiratas Magura Comp disc/DT 2.0-1.8-2.0/Mavic X317 disc
Tagaratas Magura Comp disc/DT 2.0-1.8-2.0/Mavic X223 disc (Magura Comp Wheel)
Stem 3ttt The
Lenks Titec Hell Bent XC
Gripid Richey TGV
Kaelakausid Ritchey Scuzzy Logic Pro
Sadulapost Richey Pro
Sadul Selle Italia Flite ti
Esikumm Nokian Boazobeana F 2.3/Continental Explorer ProTection 2.1
Tagakumm Continental Explorer ProTection 2.1
Sisekummid Continental Light/Schwalbe Sv 14

Kaalusin eile tööl, 12,62 kg.
Esimene korralik sõit tuli kah tehtud, 1,5 tundi. Jäiga ratta selga enam istuda küll ei tahaks. Kui nüüd FS-ga sõitma kah õpiks... :roll: Ja XT kettad on :shock: tõhusad, nagu vastu seina sõidaks. :lol:
Pilt :!:

Pilt

Edit 11.07.2003: trükivead parandatud ja lisatud pildi link.

Postitatud: 14. 06. 2003. 05:15
Postitas erikr
taavid kirjutas:
tarmo kirjutas:lenks on uus, sest vana läks pooleks
kust ja kuidas lenks üldse pooleks läheb? kuulnud olen, näinud pole. eeldab kõva hüppamist rattaga?
lenks käib pooleks tavaliselt stemi juurest. hüpata poel vaja, tean mitut juhtumit kus XC mees on lenksu pooleks saanud. tõusudel kangutades saab lenks kokkuvõttes palju rohkem koormust kui mingil hüppel tegu on tsüklilisest koormusest tingitud väsimuspurunemisega.

Postitatud: 14. 06. 2003. 11:29
Postitas Mati
huko kirjutas:...
Misiganeslaagerseenüüdonmisesiamortikeerab :lol: Ritchey Scuzzy Logic Pro
Kaelakausid :wink:

Postitatud: 14. 06. 2003. 12:39
Postitas 5TH ELEMENT
to huko:

vau!!! ülikõva ratas sul:) tore vahelduseks ka FS baiki näha, siis õigemini sellest esialgu kuulda;P palju asi kokku plekkima siis läks ka? ja pilte oleks ka megahuvitav näha;)

RIDE ON!!!

muide, mis HT ja FS puutub, siis olgugi, et otsest vajadust XC rattal tagamatsu järgi pole oma lisakaalu tõttu aga oma + tal ju siiski on HT ees, nimelt laskumistel ja ka künklikul teel kiirus, sest need püstisuunas mõjuvad löögid ju summutatakse, mis tegelikult kiirust maha võtavad, kuna mõjuvad just edasiliikumisele ristisuunas (90-kraadise nurga all).

seega arvan, et XC tulevik on siiski kerged suht väikse ja lukustatava (tõusudel) tagaamordikäiguga FS rattad.

Postitatud: 14. 06. 2003. 12:43
Postitas LauriA
Maastur: Scott Yucatan '99, suht standard varustusega: ees Altus, taga Acera ja mingi Insync kirjaga amort.

Maanteeratas: Gitane Mach 1800, ka vist enam-vähem standardvarustusega (Shimano 105 seeria jupid).

Mõlemaga rahul s.t võistlustel ei ole nad mind alt vedanud.

Postitatud: 14. 06. 2003. 15:22
Postitas priidik
:idea:

Postitatud: 15. 06. 2003. 01:00
Postitas huko
5TH ELEMENT kirjutas:to huko:

vau!!! ülikõva ratas sul:) tore vahelduseks ka FS baiki näha, siis õigemini sellest esialgu kuulda;P palju asi kokku plekkima siis läks ka? ja pilte oleks ka megahuvitav näha;)
Pilte saad kaua oodata, nüüd peab nats raha koguma, enne kui Canoni G3 ostan. :(
Ja raha loevad ainult vaesed... :-) Nooh, raami eest maksin 650 ?, suurema osa juppidest võtsin HT pealt. :wink:
5TH ELEMENT kirjutas:RIDE ON!!!
Tuli õhtul taas tiir tehtud, tagumine sisekumm tegi poks. Sõbral oli rohkem ebaõnne, Rock Shoxi vedrutav sadulapulk läks pooleks... Pilt Pilt

5TH ELEMENT kirjutas:muide, mis HT ja FS puutub, siis olgugi, et otsest vajadust XC rattal tagamatsu järgi pole oma lisakaalu tõttu aga oma + tal ju siiski on HT ees, nimelt laskumistel ja ka künklikul teel kiirus, sest need püstisuunas mõjuvad löögid ju summutatakse, mis tegelikult kiirust maha võtavad, kuna mõjuvad just edasiliikumisele ristisuunas (90-kraadise nurga all).
seega arvan, et XC tulevik on siiski kerged suht väikse ja lukustatava (tõusudel) tagaamordikäiguga FS rattad.
Paaripäevase kogemuse põhjalt julgen öelda, et sõltub täiesti rattast. Kui on ühe liigendiga amort, siis on ehk lukustust vaja, õõtsub liiga. Samas Treki RockerLink on väga lähedane HT-le, õõtsumine on minimaalne. Need mõningad tõusud, mis testidel ette jäid :D , sujusid lihtsamalt kui enne - tagumine ratas on kogu aeg maas, ei hakka juurte ja kivide peal samamoodi hüppama nagu HT-ga sõites.
Kui lukustust tahta, siis selline kaugelt juhitav süsteem ja parim oleks nupuvajutusega. Korra olen proovida saanud Cannondale Jekyll 3000 ratast Lefty Carbon ELO esiamordiga. Vajutad korra nuppu, on amort poolkõva, vajutad teise korra, on peaaegu jäik - väikene käik jääb ikka sisse, aga see ei häiri absoluutselt. Kolmanda vajutusega avab lukustuse. 8)
Kui kuskil peab käega sebima hakkama, on jama. Vaja ju teed jälgida ja sõidule keskenduda. :wink:
priidik kirjutas:...kas see stem pehme ei ole? Või tundub piisavalt jäik?
Minu arust piisavalt jäik, läbivajumist pole tähele pannud.

Postitatud: 15. 06. 2003. 08:25
Postitas Loom
Mul on selle aasta Scott Tampico. Deore jupid enamus, päris normaalne. Algul oli taga küll jubedalt jamamist aga nüüd hakkab jutti saama.

Postitatud: 16. 06. 2003. 07:52
Postitas tarmo
taavid kirjutas:
tarmo kirjutas:lenks on uus, sest vana läks pooleks
kust ja kuidas lenks üldse pooleks läheb? kuulnud olen, näinud pole. eeldab kõva hüppamist rattaga?
konkreetselt see lenks läks pooleks tallinnas nõmme suusaraja laskumisel. kiirust oli veits üle 50...., ära murdus see pool kus oli tagapidur, lenksujupp jäi piduri- ja käigutrosside külge lipendama. mäest sain alla, jalad värisesid veel natuke aega....
ma isegi praegu ei mäleta kust täpselt ta murdus, suht stemi lähedalt ja tegu oli tavalise metalli väsimusega.

Postitatud: 16. 06. 2003. 09:06
Postitas Ermo
,

Postitatud: 17. 06. 2003. 00:16
Postitas huko
Ermo kirjutas: Kas see keskjooks mitte ES 71 pole, väidetavalt M 752 vändad on ES 71- ga sobivad ?
Muidu aga FS rules !!! Mul sama emafirma FS ja olen väga HAPPY !!!
Vändad sobivad mõlema keskjooksuga, sama Octalink-süsteem. ES-71 on seest roostekaitsega, võll on ju seest tühi. Mu ES-70 roostetab vast läbi... :(

Postitatud: 17. 06. 2003. 11:12
Postitas 5TH ELEMENT
to huko:

aga kust sa 03' XT vändad said ja mis hinnaga? V+ olid nagu vanemad XT-d, hawaiist peaks ka vaatama. endal ka plaanis kunagi antud vändad panna, ES-70 keskjooks olemas, kuigi ei tea, kas ta mu rattale läheb, (mõõdud muidu 68, 113). palju ja milliseid üldse neid erinevate mõõtmetega keskjookse on ja milliste mõõtmetega on enamlevinud xc rataste seas?

Postitatud: 17. 06. 2003. 11:27
Postitas Mati
5TH ELEMENT kirjutas:aga kust sa 03' XT vändad said ja mis hinnaga? V+ olid nagu vanemad XT-d, hawaiist peaks ka vaatama. ...
Huko meil nääs ei elagi eestis :o , vaid V+-st ja Hawaiist suuremate võimalustega maal :D .

Postitatud: 17. 06. 2003. 11:45
Postitas huko
5TH ELEMENT kirjutas: aga kust sa 03' XT vändad said ja mis hinnaga? V+ olid nagu vanemad XT-d, hawaiist peaks ka vaatama. endal ka plaanis kunagi antud vändad panna...
Talvel ostsin Saksamaalt http://www.starloll.com 119 ?.
5TH ELEMENT kirjutas: ES-70 keskjooks olemas, kuigi ei tea, kas ta mu rattale läheb, (mõõdud muidu 68, 113). palju ja milliseid üldse neid erinevate mõõtmetega keskjookse on ja milliste mõõtmetega on enamlevinud xc rataste seas?
Nats mõttetu umbes-täpselt juppe osta... :roll:
Keskjooksu laiused on 68 ja 73 mm. Võlli pikkused on 113 ja 118, vana XTR oli vist 112,5?
Marss poodi mõõdulinti ostma! :wink:

Postitatud: 17. 06. 2003. 11:57
Postitas erikr
huko kirjutas: Keskjooksu laiused on 68 ja 73 mm. Võlli pikkused on 113 ja 118, vana XTR oli vist 112,5?
Marss poodi mõõdulinti ostma! :wink:
veel tean võlli pikkuseid 107 ja 110, viimane on ka üsna laialt levinud

Postitatud: 17. 06. 2003. 11:58
Postitas priidik
:idea:

Postitatud: 17. 06. 2003. 12:14
Postitas Ermo
,

Postitatud: 17. 06. 2003. 12:34
Postitas UrmasL
Ermo kirjutas: kui räägime Hawaii-st, siis ikka Pirital. Teised ei tea ratastest eriti palju :(
Ära ütle nii. Rocca Hawaii hoolduse tase on väga hea. Ma pakun parem kui Pirital. Müüjate kohta ei ütle ka halba sõna.

Pirtal oli kevade poole hea juhus kui müüdi eelmise aasta Classicu laojääke. Mingi perekond seisis kohmetult standi ees ja uuris/võrdles rattaid. Ligi tuli üks prouast müüja ja kukkus rattaid kiitma. Meelde jäi lause: "...ja nendel ratastel on juba ülikõvad komponendid". Vaatasin ka siis ligemalt ja ülikõvaks osutus sedakorda Altuse sarjaga (vähemalt tagavahetaja) ratas.....

Postitatud: 17. 06. 2003. 12:39
Postitas Antti
Ehk mõeldi füüsilist kõvadust (vastupidavust) :D

Postitatud: 17. 06. 2003. 12:44
Postitas Ermo
,

Postitatud: 17. 06. 2003. 13:00
Postitas 5TH ELEMENT
to huko:

asi jäi vanast rattast üle.

to Mati:

pole tahtmist tõesti mingi x aeg passida, kuna kuskilt x kohast sulle osad tulevad, eriti veel suvel. lõpuks on veel kindlasti mingi sekretärist blond deutche tibi väikse näpuvea ka teinud;P

to erikr:

kuna sul ka Giant ja sadulaposti suurus sama oli, siis mis sul raami suurus ja keskjooksu mõõdud on?

Postitatud: 17. 06. 2003. 13:59
Postitas erikr
5TH ELEMENT kirjutas: kuna sul ka Giant ja sadulaposti suurus sama oli, siis mis sul raami suurus ja keskjooksu mõõdud on?
Raam M (19")
BB 68x113

Postitatud: 18. 06. 2003. 01:17
Postitas huko
5TH ELEMENT kirjutas:to huko:

asi jäi vanast rattast üle.
Ok! 8) Aga ratta mõõdud peaks nagu ikka tead olema. Nats nigel ju poes küsida esikäikarit, mida tross liigutab...
- mis mudel?
- no selline punaste kirjadega
- ?
- 02 aasta ratas, raam on 18 tolline. Aaa kas teil ei ole vää?

:lol: :lol:
5TH ELEMENT kirjutas:to Mati:

pole tahtmist tõesti mingi x aeg passida, kuna kuskilt x kohast sulle osad tulevad, eriti veel suvel. lõpuks on veel kindlasti mingi sekretärist blond deutche tibi väikse näpuvea ka teinud ;P
Pole neil seal sekretärist haisugi. :lol: Ralph, Klaus, Niklas, Martin... selliste meestega olen suhelnud... :wink:
Ja ootamisega on niimoodi, et kuluvaid osi võiks ju igaks juhuks tagavaraks olla. Kui vahetada vaja, siis pole enam ootamist/mööda poode kolistamist. :)

Postitatud: 18. 06. 2003. 19:12
Postitas fwdfreak
nyyd on minurattal mazrocchi bomber Z5 peal :)

Postitatud: 21. 06. 2003. 20:17
Postitas aerosmith01
author traction ja tõõtab hästi siiani 01a.

Postitatud: 23. 06. 2003. 12:24
Postitas Tasuja
Ma siin ajast maha jäänud dinosaurus, sõidan sellise muuseumieksponaadiga nagu Start ?osse. Väljalaskeaastat ei tea :lol:

Postitatud: 24. 06. 2003. 18:52
Postitas Lüliti
http://www.author.ee/tractionasl.htm
mu Classic Magnum vahetus siis sellise riistapuu vastu nüüd :P ehk siis Author Traction ASL

Postitatud: 26. 06. 2003. 21:52
Postitas Corrosion
Kas Author traction ASL ei ole mitte naistemudel?

Postitatud: 26. 06. 2003. 21:59
Postitas UrmasL
Corrosion kirjutas:Kas Author traction ASL ei ole mitte naistemudel?
Sellepärast ta selle muretseski omale....

Postitatud: 27. 06. 2003. 12:03
Postitas Lüliti
nii ta on jah, et ASL on Author Sport Lady ja naistemudel seega siis :)

Postitatud: 27. 06. 2003. 12:44
Postitas Rom
Lüliti kirjutas:nii ta on jah, et ASL on Author Sport Lady ja naistemudel seega siis :)
Kuipalju siis sõiduasend muutub?
On siis ka mugavam kui mõeldud naiste "raami" järgi?

Postitatud: 27. 06. 2003. 12:51
Postitas Lüliti
sõiduasend on ikka tunduvalt püstisem. mugavam on küll. keskjooks sellel konkreetsel rattal madalamal ei ole ja pole vaja ka. mugavam on ilmselt ka sellepärast et raam on väiksem kui Magnumil oli. 16''. pikemad sõidud on veel tegemata, niiet midagi tglt öelda on vara.

Postitatud: 27. 06. 2003. 12:58
Postitas Rom
Lüliti kirjutas:sõiduasend on ikka tunduvalt püstisem. mugavam on küll. keskjooks sellel konkreetsel rattal madalamal ei ole ja pole vaja ka. mugavam on ilmselt ka sellepärast et raam on väiksem kui Magnumil oli. 16''. pikemad sõidud on veel tegemata, niiet midagi tglt öelda on vara.
No pärast haanjat siis.......

Postitatud: 27. 06. 2003. 16:22
Postitas Lüliti
50km ring tehtud nüüd uue rattaga. oli plaanis 55 aga tagumine kumm läks lihtsalt katki. see pole üldse tore. täitsa sile maantee oli see, kus sõitsin. võrdlen kohe siis Magnumiga: see sõitis 3.5 aastat samade kummidega. ükskord mõtlesin, et näe kumm nüüd katki, aga hoopis ventiil oli lahti. :P igatahes jah see oli nüüd kurb küll. kõik muu oli tore. pole veel kummi maha võtnud ja vaadanud, kus see auk siis on. selline tore kogemus oli ka, et ma pole rattakingadega harjunud ja ei saanud õigel ajal jalga lahti. kukkusin aegluubis külili lihtsalt. :P lõbus peab olema igatahes

Postitatud: 27. 06. 2003. 17:21
Postitas maanus
Ei tasuks muretseda arvan et peale minu on ka veel paljud seda aegluubis kukkumist sooritanud.Eriti esimestel päevadel peale kingade muretsemist.

Postitatud: 27. 06. 2003. 17:36
Postitas Kirsa
Oma esimene clipless tuleb osta talvel paksu lumega.
Siis on alati pehme kukkuda.

Kirsa@teab mis räägib :)

Postitatud: 27. 06. 2003. 18:32
Postitas Corrosion
Lüliti, keera alt lõdvemaks, siis on lahtitulemine hulga kergem , ma käisin ka alguses Vabaduse platsil Velo+ tulles valgusfoori taga külili :oops:
Nalja sai, sest kõik imestasid ja ahhetasid, et päise päeva ajal juba purjus..

Postitatud: 27. 06. 2003. 19:07
Postitas koomahai
Tuttav tunne, kui foori taga unustad,et jalad pedaali küljes kinni on :oops: .Võib tiheda liikluse korral päris ohtlik olla.Authori clipless pedaalide kasutusjuhendis on kirjas soovitus harjutada seda "nõksu" platsi peal ja mitte tänaval.

Postitatud: 27. 06. 2003. 20:52
Postitas maanus
Et kusjuures authori omade ma ka sõidan ja ka kukkusin viimati nagu õpetuses öeldi platsil ja seda eelmise aasta Elva maratoni stardi eel .

Postitatud: 27. 06. 2003. 20:57
Postitas Corrosion
Sain ka SPD pedaalidega kasutusjuhendi, paksuse järgi võiks seda lausa raamatuks pidada. lugesin siis huvi pärast läbi sain teada, igasugune kasutamine may cause serious injury ja pedaalid võivad ka otse tõmmates lahti tulla :roll: Pole küll õnnestunud neid otse lahti sikutada...

Postitatud: 27. 06. 2003. 21:05
Postitas Külaline
Mul olid VP 104 pedaalid. Vaatasin, et jube vähe peab ja võib tõesti jala lahti tõmmata. Niisiis, käiasin natuke vähemaks seda osa, miskinnivajutamisel pessa läheb. Kokkuvõtteks hakkasid nad käima parajalt kergelt ja kinnihoidev pind suurenes sedavõrd, et lahti ei tõmba neid "kogemata" mitte. Muide, need on täitsa üleliigsed mul.

Postitatud: 28. 06. 2003. 00:34
Postitas Mati
Kisub küll offtopicuks, aga cliplessiga peab harjuma. Tugevamaks ja nõrgemaks soovitan keerata tunde järgi, harjuta lahtitõmbamist eri asenditest (kõrvale, üles) kuskil pehmel. Omal on Autori clipsid kolmandat aastat ja eks nagu iga clips väsib ka see (e vedru) tasapisi, ntx enne ei esinenud sihukest asja, et oleks üles suunduvalt jala lahti löönud. Samas pole neid vahepeal ka pingutanud, mis oleks vist vajalik.

Postitatud: 30. 06. 2003. 07:38
Postitas Külaline
Corrosion kirjutas: ma käisin ka alguses Vabaduse platsil Velo+ tulles valgusfoori taga külili :oops:
Nalja sai, sest kõik imestasid ja ahhetasid, et päise päeva ajal juba purjus..
ei no tõesti - copy-paste, kui 2 aasta tagasi V+ esimest korda klippidega välja tulin, siis esimene valgusfoor mu külili ka tõmbas. Ikka eriti loll vaatepilt :roll:

Trek Elite 9.8

Postitatud: 30. 06. 2003. 20:23
Postitas Jack
Mul on väga hea ratas: Trek Elite 9.8

OCLV Carbon raam
XT/XTR komponendid
Bontrager Race Lite Tubeless jooksud
Bontrager käpad, esihammakad, sadulapost, stemm

Pilt

ratas

Postitatud: 05. 07. 2003. 01:26
Postitas mart2
Ratas nagu lingiga n@idatud, lisatud pedaalid Bontrager RE-1 (SPDcomp.), kummid WTB VelociRaptor komplekt ja sadul WTB SpeedV Comp.


http://www.cyclerecycle.com/m600.htm

Re: ratas

Postitatud: 05. 07. 2003. 14:28
Postitas priidik
:idea: