3. leht 3-st

Re: 29" hardtail vs full-suspension

Postitatud: 29. 02. 2016. 16:18
Postitas kahwel
KaupoR kirjutas:see pole siin autofoorum (Q7 ülalpidamiskulud jne).

ot ot... kas sa ootad, et hooldus- ja paranduskulud on samad, mis 600-1000€ maksval rattal või 3500-4000€ maksval rattal, et sellist analoogiat tuua ei saa?
.... iseenesest täpsem oleks võrrelda ralliautoga...

Re: 29" hardtail vs full-suspension

Postitatud: 23. 03. 2016. 08:37
Postitas arnea
arnea kirjutas: Rockshoxi hooldan ise, umbes kolmveerand tundi kulub ja maksab õli ja määrde hinna. Rockshox müüb erinevalt Foxist kõiki varuosasid, Pirita Hawaiis on hea valik koha peal ka, kõik juhendid on võrgus ja isehooldamine ei katkesta garantiid. Vastupidiselt Foxile. Mistõttu ei ole kunagi ühtegi Foxi hooldada lasknud ega plaani ka.
Levitasin vananenud infot. Selgub, et Fox on viimase aasta-paari jooksul oma poliitikat muutnud. Vajalik info on kõik kättesaadav http://www.ridefox.com/help.php?m=bike&ref=bc_help ja varuosasid peaks ka tellida saama. Ainuke keerukus on IFP kambri täitmiseks vajalik nõel.

Re: 29" hardtail vs full-suspension

Postitatud: 24. 03. 2016. 14:19
Postitas snaxez
See IFP kambri värk on ainult Fox Talas mudelite mure, teistel seda ei ole.

Re: 29" hardtail vs full-suspension

Postitatud: 24. 03. 2016. 17:20
Postitas arnea
Aa jaa, jutt käis tagaamortide kohta. Esimeste amortide info ja jupid on Foxil alati kättesaadaval olnud.

Re: 29" hardtail vs full-suspension

Postitatud: 30. 06. 2016. 10:59
Postitas JannoR
Päris huvitav lähenemine FS'ile: leidke pildilt tagumine amort.

Re: 29" hardtail vs full-suspension

Postitatud: 30. 06. 2016. 11:30
Postitas raikzz
Miks ??