Parim ratas 8000-9000 kr eest

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
madiz
Rattur
Postitusi: 260
Liitunud: 25. 05. 2003. 10:32

Parim ratas 8000-9000 kr eest

Postitus Postitas madiz » 25. 05. 2003. 11:40

Äkki olete abiks. Summa ei ole suur ,sest rohkem ei tahaks maksta.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 25. 05. 2003. 14:05

Juppide poolest paistab küll hea. :roll:
Ise maksin pea kehvemate juppide eest (esivahetaja ja lülitajad) u 10.
Amordi kohta ei oska öelda.
No Pain No Gain

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3972
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 25. 05. 2003. 18:35

Jupid on head ja isegi amort kannatab kriitikat(tont teab muidugi kaua vastu peab), ainult liiga pehme eriti kui natuke rohkem kaalud.

Miinuseks on sellel rattal aga suur kaal - 13.2kg! ja kehva geomeetria(enda hinnangul). Minekut ei ole rattal õiget.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 25. 05. 2003. 19:07

13.2kg!
heh :) Selle raha eest ei saa paremat kaalu nõudagi.
Pealegi mis on siis hea kaal sellises harrastaja klassis 12.5?
Võtad pool kilokehakaalust maha efekt on sama. Installid endale käputäie tipp rattatehnikat efekt on sama ja kallim muidugi...
Viimati muutis Corrosion, 25. 05. 2003. 19:11, muudetud 1 kord.
No Pain No Gain

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3972
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 25. 05. 2003. 19:10

Ma küll ei tea pealju Tractioni raam kaalub, aga ma arvan et see odav hind tulebki tänu raami odavusele ja raskusele.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 25. 05. 2003. 19:18

Ju siis. Aga peab ikkagi arvestama seda, mida rattaga teha tahetakse.
Kui niismama küla vahel lebotatakse ja vahel mõnest maratonist osa võetakse on ju sellise kaaluga ratas ok. Vahe on siis kui 10 ja 13, mingid poole kilosed erinevused ei mängi suurt rolli.
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 25. 05. 2003. 21:40

täpne käiguvahetus, - rehvid liival abitud
No see küll kedagi rattaostul ei tohiks kottida. Kõik algab raamist ja selle geomeetriast.Käiguvahetus on juba shinamo probleem ja ka regullimisest oleneb palju. Oleks tore kui oleks flatbari asemel riser bar. Palju mugavam ja laskumisel annab paremini juhtida, lisaks sellele ei väsi selg nii ruttu ära. Aga kaalub rohkem aga who the hell gives a damn of weight if its so good..
Selle raha eest sa parema käiguvahetusega ratast ei saa pakun.
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11878
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 25. 05. 2003. 22:00

Corrosion kirjutas: Oleks tore kui oleks flatbari asemel riser bar. Palju mugavam ja laskumisel annab paremini juhtida, lisaks sellele ei väsi selg nii ruttu ära. Aga kaalub rohkem aga who the hell gives a damn of weight if its so good..
ma viskasin küll vanal rattal riser bari minema ja flatbari asemele. asi läks kohe aerodünaamilisemaks ja juhtimine konkreetsemaks. eks jupid vastavalt sellele mida rattaga tehakse.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
5TH ELEMENT
Rattur
Postitusi: 250
Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22

Postitus Postitas 5TH ELEMENT » 25. 05. 2003. 22:22

no kui ma ka oma gary fisher hoo koo e koo-l flati asemele riseri panin, siis juhitavus muutus ikka TUNDUVALT paremaks ja mugavamaks. samas, tõsistel XC ratastel kasutatakse ikka flati. riser rohkem ikka freeride ja downhilli rida, kus põhirõhk ratta esiosal ja selle juhitavusel, sest laskumistel kerkivad kiirused mõne sekundiga kuni 100km/h ja sellest võib sõltuda su elu.

eks sportlikkuse eest peab millegagi maksma ja tavaliselt on selleks mugavus. nt ega kivikõvad ja piitspeenikesed sportsadulad ka ju eriti mugavad pole, see eest aga kergemad ja ehk ka aerodünaamilisemad;)

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 25. 05. 2003. 22:40

See TM test oli natuke naerukoht - rehvid liival abitud :lol: - kui õigesti mäletan, siis olid tal tehasekonfis Ritchey speedmax alfa&omega tollal.
Ainuke ratas testis osalenutest, millel enam-vähem eesti keskmise raja jaoks söödavad kummid.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12101
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 26. 05. 2003. 08:36

Kirsa kirjutas:... ja kehva geomeetria(enda hinnangul). Minekut ei ole rattal õiget.
Sõidan tolle samaga 2000. aastas alates ja geomeetria sobib väga! Seega on see suuresti individuaalne asi.

Ray
Rattur
Postitusi: 302
Liitunud: 17. 04. 2003. 13:20

Postitus Postitas Ray » 26. 05. 2003. 08:38

Classic Storm. XT ja Lx jupid.

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

storm

Postitus Postitas Olts » 26. 05. 2003. 09:08

Ray kirjutas:Classic Storm. XT ja Lx jupid.
No see storm, mis hinna sisse mahub, on ilma amordita. xt asemel taga on lx ja puudub amort.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

täis deore

Postitus Postitas Olts » 26. 05. 2003. 09:11

MERIDAL oli kah vist Matts Sport 500 selline sobiv hinna poolest(kaal vist sama mis authoril)
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 26. 05. 2003. 09:14

mul on Merida Matts Drifter, letihinnaga 8700 umbes. Sel aastal nimeks Matts Sport 500, vvat Velo + lehelt järgi.

Täitsa söödav ratas, arvan, selle raha eest.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
west
Rattur
Postitusi: 83
Liitunud: 15. 04. 2003. 09:32

Postitus Postitas west » 26. 05. 2003. 09:54

on ka GT avalanche 1.0 , hind nati alla 9000, deore jupid,amort jne.

koomahai
Rattur
Postitusi: 178
Liitunud: 29. 04. 2003. 17:56

Postitus Postitas koomahai » 26. 05. 2003. 18:56

Seda Drifterit (500) julgeks isegi soovitada, sai sellisega päris mitu kilti lammutatud ja siiamaani teise venna p...e all sõidab. Ja sõidab hästi. 8)
Tanel

villu
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 18. 06. 2003. 15:21

Postitus Postitas villu » 08. 07. 2003. 09:21

Ise Matts Sport 500 -ga sõidan ja suhtkoht rahul. Selle raha eest on ratast kyll. Paraku tuleb tunnistada, et amort suri kahe kuuga (ca 3000 km) ära. Mitte ei läind vedelaks nagu see tavaliselt juhtub vaid kiilus täiesti kinni. Garantii korras muidugi uus pandi.

Kasutaja avatar
west
Rattur
Postitusi: 83
Liitunud: 15. 04. 2003. 09:32

Postitus Postitas west » 08. 07. 2003. 11:00

Kui teema algusesse tagasi tulla, siis tahaks huvi pärast küsida, et milline sellise summa eest saada olev ratas omab juba sellist amorti mis sobiks inimesele kelle kaal on üle 90 kg-i?

villu
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 18. 06. 2003. 15:21

Postitus Postitas villu » 08. 07. 2003. 11:45

Ilmselt ei omagi aga hoolduses saab lasta amordi ringi teha - jäigemaks näitex. Veloplusis vist 200 eeki hinne oli.

Kasutaja avatar
madiz
Rattur
Postitusi: 260
Liitunud: 25. 05. 2003. 10:32

Tänan kõiki soovitajaid

Postitus Postitas madiz » 11. 08. 2003. 12:24

Kuid HE-s oli alla hindlus ja sain sealt Schwinn Mesa SL i. Minuarust parim pakkumine 9000 eest. Kui tahate vaielge vastu. Kuid selle raha eest päris normaalne. Rakvere HE-s on veel üks selline 14700kr nilt 9000le hinnatud ratas.

koomahai
Rattur
Postitusi: 178
Liitunud: 29. 04. 2003. 17:56

Postitus Postitas koomahai » 11. 08. 2003. 12:34

Rakveres vaata parem Rix Rattast, äkki saad sealt rohkem hinnast alla.
Tanel

Kasutaja avatar
madiz
Rattur
Postitusi: 260
Liitunud: 25. 05. 2003. 10:32

Postitus Postitas madiz » 01. 10. 2003. 20:23

nii panin pildi ka üles see on siin
rattaga olen üsna rahul kuivaga märjaga jurab veic ,kui seadistatud saan arvatavasti olukord paraneb (seni umbes 1100 km sõitnud-paika pole saand) võibla olen lihtsalt oskamatu aga isegi rakvere HE-s ei saadud esipidurit vastukäimast (kui amort õõtsub käib esipidur vastunad võibla ei märgand)

Ruffneck
Rattur
Postitusi: 45
Liitunud: 08. 07. 2003. 15:03

Postitus Postitas Ruffneck » 24. 10. 2003. 09:10

Kas keegi oskab Merida raamisuuruste kohta kosta, et näiteks 20" raam on siis sobiv enamvähem kui pikale inimesele?

Kasutaja avatar
profit4
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 30. 07. 2003. 11:22

Postitus Postitas profit4 » 24. 10. 2003. 09:18

Ruffneck kirjutas:Kas keegi oskab Merida raamisuuruste kohta kosta, et näiteks 20" raam on siis sobiv enamvähem kui pikale inimesele?
No minu teada vist 177-187 kindlasti kohe aga võinb ka eksida, lihtsam on sul helistada V+ ja küsida.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 24. 10. 2003. 09:51

Ruffneck kirjutas:Kas keegi oskab Merida raamisuuruste kohta kosta, et näiteks 20" raam on siis sobiv enamvähem kui pikale inimesele?
ise 178 ja ka 20" ja väiksemat küll ei tahaks. Sai proovitud kunagi ka 18" aga lenks tundus kuidagi hirmus lähedal ning sadulaposti oleks pidanud kohe uue ostma (ja ei, mul ei ole ei pikad käed, jalad ega pikk selg) 8)

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2042
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 24. 10. 2003. 10:01

indrek kirjutas:ise 178 ja ka 20" ja väiksemat küll ei tahaks. Sai proovitud kunagi ka 18" aga lenks tundus kuidagi hirmus lähedal ning sadulaposti oleks pidanud kohe uue ostma (ja ei, mul ei ole ei pikad käed, jalad ega pikk selg) 8)
Mis sul on siis pikk kael või??

Kasutaja avatar
Kris
Rattur
Postitusi: 93
Liitunud: 13. 10. 2003. 12:31

Postitus Postitas Kris » 24. 10. 2003. 10:05

On olemas ka Classic Storm xt taga ja lx ees koos esiamordiga ning hind on 9000-.

Kasutaja avatar
erko
Rattur
Postitusi: 357
Liitunud: 10. 09. 2003. 11:38

Postitus Postitas erko » 24. 10. 2003. 10:06

Minul pikkust 172 ja Authori 17" raam tundub täiesti paras olevat. Samas pole ka erilist kogemust erinevate tootjate ja raamisuuruste testimisel/proovimisel.

Peeter
Rattur
Postitusi: 227
Liitunud: 16. 04. 2003. 16:09

Postitus Postitas Peeter » 24. 10. 2003. 10:27

Erx kirjutas:Minul pikkust 172 ja Authori 17" raam tundub täiesti paras olevat.
Mul pikkust 174 ja Authori 17" on nagu rusikas silmaauku 8)

jannyy
Rattur
Postitusi: 20
Liitunud: 20. 10. 2003. 12:17

Postitus Postitas jannyy » 24. 10. 2003. 11:04

ma olen 1.83 ja 14" sobib... :o trialiks ainult ja 8300.-

Kasutaja avatar
5TH ELEMENT
Rattur
Postitusi: 250
Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22

Postitus Postitas 5TH ELEMENT » 16. 11. 2003. 19:46

pakkuda 2003a MERIDA MATTS SPECIAL EDITION
täielik 2003a XT varustus (rummud, käiguvahetajad ees ja taga, käiguvahetushoovad, vändad), Manitou Axel Elite õliamort 80mm (regul. ülevalt ja alt), Ritchey tugevad pöiad, AVID SPEED DIAL 5 võimsad ja sujuvad V-pidurid jne. Kaal 11,6kg. värvus must/hõbedane (väga ilus).

ostetud 14.09.03 ja läbisõit 100km, seega pea uus.

dokumendid ja garantii NRP-st.

poes oli 16900kr, mul nüüd vaid 8500kr (sellise ratta eest pole seda palju).

raam 20" RACELITE SHOTGUN TUBING 7005 ALUMIINIUM, (ise 182cm ja ideaalne)

tel. 05227316
Risto
Tallinna kesklinn
nexus6@hot.ee

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3805
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 16. 11. 2003. 23:24

5TH ELEMENT kirjutas: XC ratastel kasutatakse ikka flati. riser rohkem ikka freeride ja downhilli rida, kus põhirõhk ratta esiosal ja selle juhitavusel, sest laskumistel kerkivad kiirused mõne sekundiga kuni 100km/h )
100 km/h = 27, 7 m/s: kuna tavainimese reageerimiskiirus on ca 1 sekund . siis rattur laskub mäest igat 27,7-t meetrit ilma juhitavuseta, alles seejärel jõuab ajust käsk jäsemetesse 8)
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
5TH ELEMENT
Rattur
Postitusi: 250
Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22

Postitus Postitas 5TH ELEMENT » 16. 11. 2003. 23:28

[/quote]
100 km/h = 27, 7 m/s: kuna tavainimese reageerimiskiirus on ca 1 sekund . siis rattur laskub mäest igat 27,7-t meetrit ilma juhitavuseta, alles seejärel jõuab ajust käsk jäsemetesse 8)[/quote]

seda nüüd küll;P aga nii see on, selliseid kiirusi teatud rajalõikudel võib ette tulla, mitte küll meie võistlustel.

Kasutaja avatar
orraw
Rattur
Postitusi: 8
Liitunud: 31. 10. 2003. 07:59

Postitus Postitas orraw » 17. 11. 2003. 09:52

Siiamaani olen kuulnud selle hinnaklassi rataste amortide kohta ainult nurinat. Võibolla tasukski vaadata jäiga esihargi poole. Siis saad kvaliteetsemad teised komponendid. Pealegi kannatab siinseid maratone ka jäiga hargiga sõita. Hiljem võid muidugi esiamorti eraldi investeerida.

Vasta

Mine “Jalgrattad”