Tere!
Kindel plaan osta universaalratas. Räägitakse, et samas hinnaklassis pakutakse erinevate tootjate/müüjate poolt üldiselt enamvähem samaväärseid rattaid. Mis aga mulle pisut ähmasemaks jääb, on see, kust piirist algab "oluline vahe". Näiteks kui hinnapiiriks on 9000, siis kas 7000 krooni kanti maksev ratas (nt samalt tootjalt) on juba "märkimisväärselt kehvem"?
Kui nüüd konkreetsemalt rääkida, siis üsna täpselt 9000 krooni piiri juurde jääb Author Zenith. Mis arvate sellest rattast, võrreldes nt. TREK 7300 või Author Reflexiga, mis mõlemad on tuhatkond krooni odavamad? Küsimus siis eelkõige hinna ja kvaliteedi suhtes.
Samas kümne tuhande kanti jääb juba paar Nishiki hübriidimudelit. Milline on teie arvates parim hinna ja kvaliteedi suhtega hübriidratas ca 8-9-10 tuhandelise hinnapiiri juures?
milline hea hinna ja kvaliteedi suhtega universaalratas?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Hübriidide / linnarataste omavahelised erinevused on väga suured - aga vahe on sõiduasendis ning juhitavuses, mitte kvaliteedis. 7k maksvad rattad on tehniliselt kõik pädevad.
Mine poodidesse, küsi sõita, proovi. Ainult nii saad teada, mis sinu jaoks hea on. Teiste inimeste "kvaliteedi ja hinna suhe" ei ole üldse oluline.
7k rattale arvesta umbes 2000 krooni lisade eest juurde:
- esi- ja tagatuli
- pump
- pakiraam
- kiiver
- spidomeeter
- tugijalg
Mine poodidesse, küsi sõita, proovi. Ainult nii saad teada, mis sinu jaoks hea on. Teiste inimeste "kvaliteedi ja hinna suhe" ei ole üldse oluline.
7k rattale arvesta umbes 2000 krooni lisade eest juurde:
- esi- ja tagatuli
- pump
- pakiraam
- kiiver
- spidomeeter
- tugijalg
enamik neid lisasid on maitseasi - otsest vajadust pole ei tugijala, spidoka, pakiraami järgi üldjuhul. kui pimedal ajal ei sõida saab ka tuledeta hakkama. Kiiver ainus rangelt kohustuslik asi sellest valikusttripp kirjutas:Hübriidide / linnarataste omavahelised erinevused on väga suured - aga vahe on sõiduasendis ning juhitavuses, mitte kvaliteedis. 7k maksvad rattad on tehniliselt kõik pädevad.
Mine poodidesse, küsi sõita, proovi. Ainult nii saad teada, mis sinu jaoks hea on. Teiste inimeste "kvaliteedi ja hinna suhe" ei ole üldse oluline.
7k rattale arvesta umbes 2000 krooni lisade eest juurde:
- esi- ja tagatuli
- pump
- pakiraam
- kiiver
- spidomeeter
- tugijalg
3 koera
> enamik neid lisasid on maitseasi - otsest vajadust pole
> ei tugijala, spidoka, pakiraami järgi üldjuhul.
> kui pimedal ajal ei sõida saab ka tuledeta hakkama.
Kui tahad universaalratast / hübriidi (nagu teema-algataja), millega saab tööle ja poodi sõita, siis on vaja küll. Ja tulesid kah - juba septembris läheb nii vara pimedaks, et õhtul ilma tuledeta linna vahele minna ei maksa.
Kui soovid ratast ainult metsas nikerdamiseks või lõbusõitudeks, siis saab jah vähemaga hakkama. Ehkki tugijalg ja pakiraam teevad ratta mugavamaks igal juhul, kindlasti on neist pühapäevasõitjale rohkem rõõmu kui xtr juppidest või ketaspidureist.
> ei tugijala, spidoka, pakiraami järgi üldjuhul.
> kui pimedal ajal ei sõida saab ka tuledeta hakkama.
Kui tahad universaalratast / hübriidi (nagu teema-algataja), millega saab tööle ja poodi sõita, siis on vaja küll. Ja tulesid kah - juba septembris läheb nii vara pimedaks, et õhtul ilma tuledeta linna vahele minna ei maksa.
Kui soovid ratast ainult metsas nikerdamiseks või lõbusõitudeks, siis saab jah vähemaga hakkama. Ehkki tugijalg ja pakiraam teevad ratta mugavamaks igal juhul, kindlasti on neist pühapäevasõitjale rohkem rõõmu kui xtr juppidest või ketaspidureist.
Kunagi ei tea millal hämara peale jääd, nii et korralik tagatuli võiks viisakusest ikka küljes olla.enamik neid lisasid on maitseasi - otsest vajadust pole ei tugijala, spidoka, pakiraami järgi üldjuhul. kui pimedal ajal ei sõida saab ka tuledeta hakkama. Kiiver ainus rangelt kohustuslik asi sellest valikust