Seda muidugi eeldusel, kui oled 100% kindel, et käiguvahetaja kolakat kuskilt ei saa Aga eks see üks maitse asi ole, ühele meeldib jäätis shokolaaditükkidega ja teisele shokolaaditükid jäätisega, ja paksuks lähevad mõlemad..Korralikult reguleeritud käiguvahetaja ja ei ole sinna mingit kaitset vaja...
Mis ratas kellelgi on?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
IMHO on 9 süsteem 8 erinev ülekannete osas nagu öö ja päev ! neid asju ei saa mitte kuidagi võrrelda omavahel ! ja kuidas sa paned tagant kõige suuremale sõidad kett ristis või ja vaevalt er keegi kasutab eest väikest hammakat ja tagant suurttsimpa kirjutas:siis saad sa ju kõvasti hoida raha kokku, pannes omale 8 või 7-käigulise süsteemi...reimers66 kirjutas:tahaks näha inimest kes sõidab tagant suure kettaga 27käigu puhul seda küll ei juhtu vähemalt minul ja pann riivab silma!
võrde 8 ja 9k XTR hindu!
IMHO mina kasutan eest väikest ja tagant suurt Ega ma nüüd miski imelik olereimers66 kirjutas:...ja vaevalt er keegi kasutab eest väikest hammakat ja tagant suurt
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
võibolla tõesti aga ise kui olen naljapärast kasutand 1-1 siis on see väga väsitav tegevus vänta nagu tühjaerikr kirjutas:kasutab küll, sõida tahkot ja H100 siis võid isegi sellise kombinatsiooni peale mõtlema hakata kui paremaid mõtteid enam ei tule.reimers66 kirjutas: ja vaevalt er keegi kasutab eest väikest hammakat ja tagant suurt
OK ehk aitab OT
Oma ratas on siis selline:
Raam: KHS Alite 500 2001.a
Jooksud: Mavic X221 pöiad, Ritchey tõmmatud kodarad, tagumine rumm Novatec, esimene LX
Kummid: Panaracer Speedblasterid või IRC Serac XC Lite&Corratec Peter
Kahvel: Manitou SX-R
Kaelakausid: Ritchey Logic
Pidurid: SRAM 9.0, klotsid Kool-Stop
Pidurilingid: SRAM 7.0
Valitsad: SRAM 7.0 Gripshift
Gripid: SRAM
Stem: Kalloy UNO
Sarved: Custom ICON'id
Sadulapost: Bianchi
Sadul: Selle San Marco Race Gel
Crank: noname
Kassett: SRAM 7.0
Kett: SRAM PC-69
Esivahetaja: Shimano Alivio
Tagavahetaja: SRAM 5.0
Pedaalid: Wellgo MG-18 clipless
Raam: KHS Alite 500 2001.a
Jooksud: Mavic X221 pöiad, Ritchey tõmmatud kodarad, tagumine rumm Novatec, esimene LX
Kummid: Panaracer Speedblasterid või IRC Serac XC Lite&Corratec Peter
Kahvel: Manitou SX-R
Kaelakausid: Ritchey Logic
Pidurid: SRAM 9.0, klotsid Kool-Stop
Pidurilingid: SRAM 7.0
Valitsad: SRAM 7.0 Gripshift
Gripid: SRAM
Stem: Kalloy UNO
Sarved: Custom ICON'id
Sadulapost: Bianchi
Sadul: Selle San Marco Race Gel
Crank: noname
Kassett: SRAM 7.0
Kett: SRAM PC-69
Esivahetaja: Shimano Alivio
Tagavahetaja: SRAM 5.0
Pedaalid: Wellgo MG-18 clipless
Viimati muutis urmo, 02. 06. 2005. 20:29, muudetud 1 kord.
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Ratas pole mitte moditud vaid juppidest kokku pandud. Ostsin ta kasutatuna, juba siis polnud tal ühtegi originaaljuppi. Muudatusi olen ise veel teinud. Raam kaalub kuskil 2 kg, aga on tugev ja suhteliselt jäik. Ratas kokku on kuskil 11,5 kg, pole täpse kaalu juurde saanud.reimers66 kirjutas:Raam: KHS Alite 500 2001.a Urmo sul paistab olevat ikka päris tublisti mooditud ratas olevat Alite 500 seeria oli KHS kõige odavama otsaga ALU raamiga ratas (kui ma ei exi
midagi uut
MBK stone-cruiser light
sõna "light" ei tasu küll eriti tõsiselt võtta, 12,9kg, aga jupid oleksid:
Sram 5/x-gen vahetajad; sram 7 valitsat, mingid litech jooksud hutchison cameleon kummidega, ja totakalt lai lenks, mille plaanin tulevikus lühemaks lõigata (kui aega ja eelkõige viitsimist on)... muidu võin mbk-d kiita: ülimõnus sadul ja vähemalt torude profiili ja raami geomeetria järgi väga jäik alu raam
MBK stone-cruiser light
sõna "light" ei tasu küll eriti tõsiselt võtta, 12,9kg, aga jupid oleksid:
Sram 5/x-gen vahetajad; sram 7 valitsat, mingid litech jooksud hutchison cameleon kummidega, ja totakalt lai lenks, mille plaanin tulevikus lühemaks lõigata (kui aega ja eelkõige viitsimist on)... muidu võin mbk-d kiita: ülimõnus sadul ja vähemalt torude profiili ja raami geomeetria järgi väga jäik alu raam
12.9kg on isegi kerge tehaseandmeid ei saa kunagi uskuda kuna seal valetatakse ikka mõnusalt kaalu ! odavama otsa Merida Kalahari seeriad kaaluvad ~16kg!
kui see MBK on reaalselt kaaludes 12.9kg siis on enamvähem kaal!
kaalu saad alla kummide ja amordi vahetusega kuna Gila peaks kaaluma kuskil 1.7kg
kui see MBK on reaalselt kaaludes 12.9kg siis on enamvähem kaal!
kaalu saad alla kummide ja amordi vahetusega kuna Gila peaks kaaluma kuskil 1.7kg
Panin siis oma maanteevokist ka pildi üles album_page.php?pic_id=2489
Hetkel 2005 a Matts Speed Disc Time ATAC XE-ga. Sai natuke upgradetud eelmisest Merida Kalahari 590 Disc'ist
see on päris aus bike eriti pidurid 5+ivo kirjutas:Hetkel 2005 a Matts Speed Disc Time ATAC XE-ga. Sai natuke upgradetud eelmisest Merida Kalahari 590 Disc'ist
Omal on siis selline ratas kokku pandud kokkupanemiseks kulus oma 5 kuud
raam: UMF HARDY 4,
amort:MARZOCCHI JUNIOR T 2001 QR20,
pidurid:HAYES NINE 203mm ROOTOR,
käiguvahetaja taga: XT M750, ees:TRUVATIV BOXGUIDE DH 2005,
sadula post:BIG,
pöiad: ALEXRIMS DISC SUPRA-D PRO,
rummud; TIMELESS DISC,
rehvid: NOKIA GAZZOLODDI 2,6x26''
leistang:TRUVATIV HUSSEFELT DH-RISERBAR,
stemm:TRUVATIV HUSSEFELT,
pedaalid: TRUVATIV HOLZFELLER
käpad: DEORE LX
rattaga sai 2005 aasta Elion läbi kihutatud samuti ka TRM.
raam: UMF HARDY 4,
amort:MARZOCCHI JUNIOR T 2001 QR20,
pidurid:HAYES NINE 203mm ROOTOR,
käiguvahetaja taga: XT M750, ees:TRUVATIV BOXGUIDE DH 2005,
sadula post:BIG,
pöiad: ALEXRIMS DISC SUPRA-D PRO,
rummud; TIMELESS DISC,
rehvid: NOKIA GAZZOLODDI 2,6x26''
leistang:TRUVATIV HUSSEFELT DH-RISERBAR,
stemm:TRUVATIV HUSSEFELT,
pedaalid: TRUVATIV HOLZFELLER
käpad: DEORE LX
rattaga sai 2005 aasta Elion läbi kihutatud samuti ka TRM.
Viimati muutis Hardy, 03. 10. 2005. 10:25, kokku muudetud 2 korda .
;Kube hellaks;
KHS sai siis järgnevalt uprade'itud
Raam: KHS Alite 500 2001.a Author Egoist 2002.a
Jooksud: Esirumm LX Novatec rumm
Kaelakausid: Ritchey Logic Ritchey integreeritud
Pidurid:Klotsid Kool-Stop XTR
Crank: noname Shimano Deore Hollowtech vändad+Shimano hammakad
Kassett: SRAM 7.0 SRAM PG-970 11-25t
Kett: SRAM PC-69 SRAM PC-970
Esivahetaja: Shimano Alivio Shimano XT
Tagavahetaja: SRAM 5.0 SRAM 7.0
Pilt tuleb ka millalgi
Raam: KHS Alite 500 2001.a Author Egoist 2002.a
Jooksud: Esirumm LX Novatec rumm
Kaelakausid: Ritchey Logic Ritchey integreeritud
Pidurid:Klotsid Kool-Stop XTR
Crank: noname Shimano Deore Hollowtech vändad+Shimano hammakad
Kassett: SRAM 7.0 SRAM PG-970 11-25t
Kett: SRAM PC-69 SRAM PC-970
Esivahetaja: Shimano Alivio Shimano XT
Tagavahetaja: SRAM 5.0 SRAM 7.0
Pilt tuleb ka millalgi
Minu ratas, mis pole suurem asi.
Ratas: GT Aggressor
Amort: Mozo M30
Tagakäiguvahetaja: Shimano Altus
Esikäiguvahetaja: GripShift max
Pidurid: Snipe
Sadul: Gelsoft
Mingid amatöör jupid.
Aga siimaani isegi võistelda saadud.
Pildid
Ratas: GT Aggressor
Amort: Mozo M30
Tagakäiguvahetaja: Shimano Altus
Esikäiguvahetaja: GripShift max
Pidurid: Snipe
Sadul: Gelsoft
Mingid amatöör jupid.
Aga siimaani isegi võistelda saadud.
Pildid
Pole sellist päeva, mis ei sobiks rattasõiduks.
Hmm.
Vana ront näib, a tegelt lendab nigu linnuke.
Mõni hakkab nyid tõenäolikult hirnuma, a ratas on mul 5 aastat vana Classic Rock.
Raskevõitu - a vastapidav. Kõva tampi saand, sellest hoolimata pole veel osi vahetada tuld, pääle kummide muidugist.
Lihtsus = tugevus?
Vana ront näib, a tegelt lendab nigu linnuke.
Mõni hakkab nyid tõenäolikult hirnuma, a ratas on mul 5 aastat vana Classic Rock.
Raskevõitu - a vastapidav. Kõva tampi saand, sellest hoolimata pole veel osi vahetada tuld, pääle kummide muidugist.
Lihtsus = tugevus?
Jalgratas on transpordivahend, mitte spordivahend!
hmm, millest küll selline alaväärne suhtumine? minu mtb on samuti 5a+ vana ja järjest haruldasemaks muutub tänavapildis. kuna mu vajadused on mtb puhul tagasihoidlikud, siis ei plaanigi uut raami/ratast lähima 5a jooksul soetada... ainult kõvakahvli vahetaks mingi norm.amordi vastu väljahulkur kirjutas:Hmm.
Vana ront näib, a tegelt lendab nigu linnuke.
Mõni hakkab nyid tõenäolikult hirnuma, a ratas on mul 5 aastat vana Classic Rock.
hetkel selline kooslus:
author traction 2000, läbisõit veidi üle 30t. kmi
pidurid: lx
lülitid: lx/deore
esikä.: lx
tagakä.: xt
jooksud: orig! ritchey rock comp+ rummud
kett: sram 69
kassett : sram 970
kummid: continental leader
Road - Trek 1400 2003a. läbisõit 15t. kmi
vahetatud:
sadul - selle italia flite
kodarad ??
kett - DA
kassett -Ultegra
kummid- michelin pro race või conti gp3000
i?m too sexy for my bike
...kui tuu käis minu velo pihta?Pierre kirjutas:Noh samas ega millegagi "kiidelda" ka ei ole..........
......õigel rajal seda painutada........?
Proovi mega oversize hi-ten raami painutada... Pole 5 aasta jooxul veel yheski situatsioonilises olukorras õnnestund. Kivid, kännud, kraavid, igatsugu maastik.
Btw, yhes teises foorumis on säuke kild:
Ratastega on nagu arvutitega. Olgu sul kuitahes kallis ratas, aga kui sõita ei oska, laguneb ikka ära. Sama, mis arvutikasutaja puhul, viga on tooli ja klaveri vahel.
No offence. See on fakt.
Jalgratas on transpordivahend, mitte spordivahend!
Bullshit, laguneb ka talutava sõiduoskuse korral, lihtsalt toodetakse meeletult praaki ka highend toodete seas.hulkur kirjutas: Btw, yhes teises foorumis on säuke kild:
Ratastega on nagu arvutitega. Olgu sul kuitahes kallis ratas, aga kui sõita ei oska, laguneb ikka ära. Sama, mis arvutikasutaja puhul, viga on tooli ja klaveri vahel.
No offence. See on fakt.
No Pain No Gain
- cereal_killer
- Rattur
- Postitusi: 28
- Liitunud: 28. 12. 2003. 19:14
Mnjah... ei taha nigu hästi uskuda, et mulle alati high-quality low-end tehnika ette satub. Mitte ainult ratas vaid ka arvuti, musakeskus et cetera. Tuu oless liiga mystika juba.Corrosion kirjutas:Bullshit, laguneb ka talutava sõiduoskuse korral, lihtsalt toodetakse meeletult praaki ka highend toodete seas.hulkur kirjutas: Btw, yhes teises foorumis on säuke kild:
Ratastega on nagu arvutitega. Olgu sul kuitahes kallis ratas, aga kui sõita ei oska, laguneb ikka ära. Sama, mis arvutikasutaja puhul, viga on tooli ja klaveri vahel.
No offence. See on fakt.
Ja ometi on see just nii. No ei saa aru, no ei saa.
Ja tuu, mida ma tsiteeritud sai, on siiski kellegi teise väideldus.
Jalgratas on transpordivahend, mitte spordivahend!
Kaevurid kimavad siis sellistega:
album_page.php?pic_id=2528
album_page.php?pic_id=2528
see on väga hea vaheldus high-end karbonraamidele. isegi veidi sümpaatne...tampico kirjutas:Kaevurid kimavad siis sellistega:
album_page.php?pic_id=2528
Ilmselt tegu Kohtla-Järve kaevanustes oleva nn. kaevurite rattaga. Käisin eelmisel aastal kah seal uudistamas ja kohe mitte ei saanud ennast tagasi hoida - oli ju vaja seda riistapuud proovida. Mõeldud tehtud, hoog oli ca. 10km/h, kui rautee keeras pimedale kõrvalteele. Oli see siis selline väiksem tunnel vmt. Siis alles tekkis vajadus pidurdamiseks. Ei näinud ju mis seal ees on/tuleb. Kuid oh häda, sel asjandusel ju polnud pidureid, või ei osanu mina neid lihtsalt üles leida. Linke polnud ja vända tagasi vajutamine kah ei mõjunud. Nii sekundi paari jagu "kihutamist" pimedas tunnelis lõppes millelegi otsa sõiduga. Muideks, päris kõva kolin oli kah. Siis kui silm hakkas napi valgusega harjuma, selgus, et tunnel oli nii kolm-neli meetrit peale sissesõitu kinni müüritudtampico kirjutas:Kaevurid kimavad siis sellistega:
album_page.php?pic_id=2528
Ka erikr peaks nüüd mingite mentaalsete jamadega kasutajatele eraldi nurgakese tegema - "hingeabi" vms?
Saaksite seal üksteisel kätest kinni hoides viu-viu-viu teha - mu ratas ei kõlba kuhugi, mind narritakse pühapäevasõitjaks, alles ma siia kirjutasin nüüd on kõik läind, oleks olnud oleks saanud oleks pannud, keegi mind ei armasta jne.
Saaksite seal üksteisel kätest kinni hoides viu-viu-viu teha - mu ratas ei kõlba kuhugi, mind narritakse pühapäevasõitjaks, alles ma siia kirjutasin nüüd on kõik läind, oleks olnud oleks saanud oleks pannud, keegi mind ei armasta jne.
Gravity is a Bitch
Irw.Kuldar kirjutas:Ka erikr peaks nüüd mingite mentaalsete jamadega kasutajatele eraldi nurgakese tegema - "hingeabi" vms?
Saaksite seal üksteisel kätest kinni hoides viu-viu-viu teha - mu ratas ei kõlba kuhugi, mind narritakse pühapäevasõitjaks, alles ma siia kirjutasin nüüd on kõik läind, oleks olnud oleks saanud oleks pannud, keegi mind ei armasta jne.
Sorry, kui sellise mulje jätsin. See on osa minu stiilist (tahtlikult sääne, väike vandenõu - hunt lambanahas ).
Jätkake jummalasta rahus.
Mõnel on siin peris huvitavaid rattaid.
See kaevuriratas on viimase pääl!
Jalgratas on transpordivahend, mitte spordivahend!
Kuldar kirjutas:Ka erikr peaks nüüd mingite mentaalsete jamadega kasutajatele eraldi nurgakese tegema - "hingeabi" vms?
Saaksite seal üksteisel kätest kinni hoides viu-viu-viu teha - mu ratas ei kõlba kuhugi, mind narritakse pühapäevasõitjaks, alles ma siia kirjutasin nüüd on kõik läind, oleks olnud oleks saanud oleks pannud, keegi mind ei armasta jne.
Enda MNT ratas siis selline:
Raam: MBK Pro Race
Kahvel: MBK Strato
Pidurid: Campagnolo
Esijooks: Shimano 105 rumm+Alex DT400 pöid
Tagajooks: Campagnolo Vento G3
Kummid: Kenda Koncept
Vändad: Shimano 600
Kett ja kassett: Campagnolo Record 9s
Tagavaheti: Campagnolo Xenon
Käigulingid: Campagnolo Xenon
Sadulapost: Bianchi
Sadul: Titaanraamiga Selle San Marco
Lenks: ITM Millenium 7505 Ultra Lite
Kaelakausid: Aheadset integreeritud
Pilt ka
Raam: MBK Pro Race
Kahvel: MBK Strato
Pidurid: Campagnolo
Esijooks: Shimano 105 rumm+Alex DT400 pöid
Tagajooks: Campagnolo Vento G3
Kummid: Kenda Koncept
Vändad: Shimano 600
Kett ja kassett: Campagnolo Record 9s
Tagavaheti: Campagnolo Xenon
Käigulingid: Campagnolo Xenon
Sadulapost: Bianchi
Sadul: Titaanraamiga Selle San Marco
Lenks: ITM Millenium 7505 Ultra Lite
Kaelakausid: Aheadset integreeritud
Pilt ka
Zero the Hero
TREK 4300 siinpool. üle kahe aasta mind korralikult teeninud ja ei kurda.
http://www.zone.ee/tengelbung/4300 < selline ta mul on
http://www.zone.ee/tengelbung/4300 < selline ta mul on
tohib küsida mis rehvid sellel all on? Mustri järgi tundub et on päris hea läbivusega?DeeJott kirjutas:www.zone.ee/tengelbung/4300 < selline ta mul on
Bontrager Jones ACmmz kirjutas:tohib küsida mis rehvid sellel all on? Mustri järgi tundub et on päris hea läbivusega?DeeJott kirjutas:www.zone.ee/tengelbung/4300 < selline ta mul on
http://www.zone.ee/tengelbung/4300/IMG_2577.jpg?2