tänavasõidu ratas

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3805
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

tänavasõidu ratas

Postitus Postitas mart » 29. 04. 2003. 09:10

Teema, mis paadunud MTB või MNT hundile ehk suhteliselt arusaamatuks jääb. Toetun müügikuulutuses toodud 2003 a. saksas pakutavale KTM-le.
999 eurot trekking (eesti keeles umbes - rännu/matka) bike eest tundub ülepakutuna. Milline olek siis sarnase ratta põhjendatud hind :evil: 2998 krooni, kuna teile tundub, et niiii mõttetu ratta eest rohkem maksta on idiootsus.

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 29. 04. 2003. 09:30

Kui mina õigesti mäletan, küsiti selle eest 4500 või 5000. Ratas LX jubinatega. Selline maksaks Eesti poes vähemalt 12-15 tuhi. Ma usun, et 5000 on selle eest võileivahind.
Või vaatasin midagi viltu?

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3805
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 29. 04. 2003. 10:02

sussa kirjutas: Või vaatasin midagi viltu?
999 eurone ratas on 2003 a. mudel (alu raam ja deore 27 k) ja teda pakutakse saksas:
http://www.zeg.com/Produktseite.asp?Men ... odell=3933
4500 kroonine on 2000 a. mudel (teras raam ja deore LX 24 k, läbisõit 0,5 km) ja teda pakun mina Tallinnas :)

ülepakutuks arvati saksa 2003 a hinda. Loomulikult on kohapeale minnes võimalik õiges kohas ja õigel ajal kuni 20% alla tingida - seega, võiks arutleda, kas 800 eurot (ca 12500.-) matka/linnaratta eest on mõistlik välja käia? Ja kui pole, siis palju oleks. Ning mis selle summa eest peaks tänavasõidurattal küljes olema.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12101
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 29. 04. 2003. 10:13

Minu puht isiklik arvamus on see, et puhtatõulisel piimajärgi-käimise-rattal nüüd raudselt üle Deore ei peaks peal olema (kui sedagi). Koormused ja tempo madal, samuti on küsimus kuluefektiivsuses. Miks peaks tädi Maali kulutama juppide remondiks/hoolduseks rohkem lihtsalt seepärast, et jupp on kõrge tasemega ja see pärast kallis. Krt 15 aastat tagasi sai kogu aeg meestekaga (võrdub mingi - 3 Altus :?: :lol:) ringi aetud (ka kümnete km otsasid) ja polnud viga midagi. Pagana heaolu teeb inimese mugavaks, vanasti olid ikka inimesed tegijamad :wink: .
Seega võiks uue linnaratta hind uuest peast olla nii 5000!
Viimati muutis Mati, 29. 04. 2003. 13:42, muudetud 1 kord.

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 29. 04. 2003. 13:39

et veel teisi nacc õrritada, siis see 2003 aast KTM on SHIMANO DEORE XT jupiag,mis teeb veel absurdsemax.Linnarattal XT.No kaam oonn,mitte ealeski.Sellisele rattale käib max Alivio. See on muidugi minu arvamus

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3805
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 29. 04. 2003. 14:19

veloman32 kirjutas:et veel teisi nacc õrritada, siis see 2003 aast KTM on SHIMANO DEORE XT
:shock: Oot-oot KTM nimega VENETO on deorega.
Sa sattusid vist KTM TERAMOt vaatama. Tolle hind on 1199 EUR vt:
http://www.zeg.com/Produktseite.asp?Men ... odell=4471
tollel ka magura HS 11 pöia õlipidurid, mida vist vähesed Eestis näppinud 8)

Komponentide kõrge tase on MATKArattal põhjendatud, kuna rattal tuleb ära *kannatada* rattur ca 80kg + pagas ca 50 kg ja ka tõusudel, vastutuult, pehmel pinnasel kohale toimetada (matkasellid teavad, et täislastis rattaga tuleb püüda sõita nii kaua kui võimalik, sest käekõrval lükates on ratta püstihoidmine vägagi raskendatud). Seega koormus juppidele/raamile on suuresti võrreldav MTB-ga võistlusolukorras.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2042
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 29. 04. 2003. 14:35

veloman32 kirjutas:et veel teisi nacc õrritada, siis see 2003 aast KTM on SHIMANO DEORE XT jupiag,mis teeb veel absurdsemax.Linnarattal XT.No kaam oonn,mitte ealeski.Sellisele rattale käib max Alivio. See on muidugi minu arvamus
Pole siin imestada midagi. Kõik ei sõida baiki ega kihuta mööda maanteid. Kui inimene tahab mugavalt tänavatel liigelda ja tal pappi jagub siis on võimalik osta väga peene tehnikaga linna/touring rattaid. Linnaratastel on reeglina rummusisene käiguvahetusmehhanism, touring/trekking ratastel aga võib olla lahtine. Ei ole üldse mingi harv juhus, et kasutatakse XTR vahetajat jms haiend tehnikat. Kui meeles püsib siis ma kodus vaatan kataloogist teile konkreetseid marke/mudeleid.

Urmas

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 29. 04. 2003. 15:58

See hind 4-5 kilo oleks ju väga hea sellise ratta eest. Sobiks ju linnas elavatele inimestele, kes ainult asfalti nühivad.
Aga 1000 eurot linnaka eest oleks küll nati palju..
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 22. 05. 2003. 14:30

naisele sai ostetud kevadel Mingi merida linna/matkaratta. Roheliste rattaretkeks ja tööl käimiseks. 6300.-, 5700.-ga saime kätte. Altus/Acera vaid ja isegi mitte tugevdatud velgi mitte. Siiski hin tuli pakikate, tulede, sadulaamortide ja muude imelike (naiselike?)jubinate pealt, mis kõik kenasti kohe küljes olid ja ilusti toimivad.

Nii et teemaalgataja toodud 999.- eurot polegi väga ulme. Tegemist ju vist tipp-matkarattga.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Vasta

Mine “Jalgrattad”