1. leht 1-st

kogemus www.bike-components.de'ga

Postitatud: 14. 04. 2021. 22:30
Postitas jjanno
Tere,

Kuna Eestis oli raskusi isegi 8-käiguse keti otsmisega, siis sai käikar ning veel mõned jubinad siit foorumist silma jäänud bike-components.de poest tellitud. Täna tuli aga meil mis väitis, et shimano 8-käigune tagakäikar on nii defka asi, et enne augustit ei saa.
Kuis teistel kogemus on, kas nüüd läheb kogu tellimusega nii kaua aega? Kas on võimalik näiteks sellest ühest asjast loobuda?

jJanno
Edit: Teema parandet

Re: kogemus bike-discount.de'ga

Postitatud: 15. 04. 2021. 06:49
Postitas KaupoR
Pealkirjas on üks pood, postituses teine

Re: kogemus www.bike-components.de'ga

Postitatud: 15. 04. 2021. 09:39
Postitas snaxez
Kaupadega ongi hetkel väga raske. Paljudel ei ole tarne aegasid teada millal ja kas ültse tuleb. Nad on kindlasti nõus sul selle toote tellimusest välja võtma ja muu teele panema, kui teised asjad on olemas.
Ise näiteks tellisin bike24st hiljuti, kus rehvide tarneaeg oli 1 kuu, aegajalt vaatasin poes ringi, kas midagi muud sobiks ja mingi hetk olid teised samaväärsed rehvid laos, support vahetas need ringi pandi teele.
R2-bike-is öeldi HG901 ketti tarne mai, siis lasin selle välja võtta, sest ei taha nii kaua oodata.
Starbike-is oli algselt Berk Lupina "2-5 weeks delivery time", hiljem öeldi "impossible to get accurate claims by berk. I would expect multiple months."
Rosebike-is tellitud Ultegra Di2 linkidel oli 3-5 weeks, aga nüüd "Delivery date in clarification"

Re: kogemus www.bike-components.de'ga

Postitatud: 15. 04. 2021. 09:55
Postitas Omiar
Jah, defitsiit on üleüldine ja mitte ainult high-end kategoorias vaid ka lihtsat 7-8 käigulist kassetti ei pruugi olla saada. Tihti ei vasta veebipoe laos päris 1:1-le reaalsusega ning laoseis 'paar isendit' võib vabalt täheldada ka nulli.
Hästi läheb neil kellel on võimekus suurt laoseisu pidada ja paratamatult saavad nad ka hinda dikteerida.

Vastav teema juba olemas:
viewtopic.php?f=16&t=83972

Re: kogemus www.bike-components.de'ga

Postitatud: 15. 04. 2021. 10:27
Postitas mtm
jjanno kirjutas:
14. 04. 2021. 22:30
/.../ Kas on võimalik näiteks sellest ühest asjast loobuda?
https://www.bike-components.de/en/service/faq/
How can I cancel an item from my order?
If you want to cancel an item from an order that hasn’t been shipped yet, just give us a call (+49.2405.450045, Mo-Fri 9 am to 8 pm, Sat 9 am to 4 pm) or use the Live Chat. It’s also possible to send an e-mail to info@bike-components.de, but be advised that it can take around one workday to process your request. For quick changes, it’s usually best to call.

Re: kogemus www.bike-components.de'ga

Postitatud: 20. 04. 2021. 12:05
Postitas jjanno
Tänud vastanuile. Õnnestus poega miskit välja mõelda.