Veloplus

Rattapoed Eestis ja planeedil Maa. Kust osta, kuidas osta. Ja mida neist üldse arvata.
Kasutaja avatar
miilits
Rattur
Postitusi: 586
Liitunud: 01. 08. 2010. 16:46

Re: Veloplus

Postitus Postitas miilits » 06. 04. 2017. 14:48

Mul viimati oli vaja kaks laagrit sisse tagasi panna detaili, ning ootaasin 20 minti, sest enne oli vaja ühel müügirattale helkurid ja kell peale saada. Laagri sisse panemine oli ca 2 minutit.
"It never gets any easier, you just go faster"

Kasutaja avatar
MK777
Rattur
Postitusi: 2370
Liitunud: 24. 06. 2004. 22:56

Re: Veloplus

Postitus Postitas MK777 » 06. 04. 2017. 18:37

miilits kirjutas:Mul viimati oli vaja kaks laagrit sisse tagasi panna detaili, ning ootaasin 20 minti, sest enne oli vaja ühel müügirattale helkurid ja kell peale saada. Laagri sisse panemine oli ca 2 minutit.
Mida sa siis lootsid? Järjekorrata vahele saada? Kas uue ratta omanik peab ootama teistest kauem?

Kasutaja avatar
miilits
Rattur
Postitusi: 586
Liitunud: 01. 08. 2010. 16:46

Re: Veloplus

Postitus Postitas miilits » 07. 04. 2017. 05:46

MK777 kirjutas:
miilits kirjutas:Mul viimati oli vaja kaks laagrit sisse tagasi panna detaili, ning ootaasin 20 minti, sest enne oli vaja ühel müügirattale helkurid ja kell peale saada. Laagri sisse panemine oli ca 2 minutit.
Mida sa siis lootsid? Järjekorrata vahele saada? Kas uue ratta omanik peab ootama teistest kauem?
Puudus järjekord, olin ainuke seal. 2 mehanni oli tööl, kes môlemad panid kokku velosi müügisaali lükkamiseks. Ei tea, kust koolist te tulnud olete, aga mina laos töötades võtsin kohe kohal oleva kliendi vahele, sest tundub ebaviisakas lasta oodata seljataga ning veel eriti, kui teed asja niisama mitte eelnevale kliendile
"It never gets any easier, you just go faster"

martr
Rattur
Postitusi: 195
Liitunud: 31. 10. 2013. 17:01

Re: Veloplus

Postitus Postitas martr » 07. 04. 2017. 08:17

miilits kirjutas:. Ei tea, kust koolist te tulnud olete, aga mina laos töötades võtsin kohe kohal oleva kliendi vahele, sest tundub ebaviisakas lasta oodata seljataga ning veel eriti, kui teed asja niisama mitte eelnevale kliendile
Ma ei tea ka Sinu koolituse tausta, kuid Sinu töökommete kirjeldus sisaldab valemit pidevaks rahmeldamiseks, tööde venimiseks samas kui reaalselt valmis saavad vähesed ülesanded.
Luba ma selgitan: sa alustad mingi planeeritud ülesandega. Möödub veidi aega ning keegi (ntx klient) lendab mingi uue ülesandega sisse. Jätad esimese töö pooleli, alustad uuega. Siis heliseb telefon, ülemus palub kiiresti midagi ära teha. Ütled viisakalt, et mul on siin klient, teenindan tema ära, siis võtan järgmise. Ja nii teedki. Selleks ajaks kui ülemuse palve ära täidad, on Sul juba meelest läinud, mida sa algselt tegid või teha kavatsesid ja hakkad mingit 4ndat tööd tegema. Ja siis umbes kuu aja pärast ülemus küsib selle esimese ülesande kohta, kas see on tehtud ja siis pead häbiga tunnistama, et ei ole. Selle peale saad ülemuselt hurjutada ja oled ise kurb, et "ma ju proovisin kõiki aidata".

Muidugi sõltub kõik paljuski ka teeninduskultuurist. Ntx, kui on firmas kokku lepitud, et kohal olevat klienti teenindatakse alati esimeses jaos, siis nii on. Samas, kui ma olen enda ratta viinud hooldusesse, lubatud et saan tunni pärast kätte, lähen kohvi jooma. Ja kui tagasi tulen, ratas veel valmis pole, sest keegi tuli vahele ning "kohalolevaid kliente teenindatakse eelisjärjekorras", viskaks ikka ventikasse küll.

Kasutaja avatar
miilits
Rattur
Postitusi: 586
Liitunud: 01. 08. 2010. 16:46

Re: Veloplus

Postitus Postitas miilits » 07. 04. 2017. 09:35

Rahmeldamist küll pole, keskmisest kiiret liigutamist küll jah. Jaeteenindus laos igapäev 150+ teenindamist. Ei ole samuti üksi tööl, et ei saaks hakkama. Tõsi, kindlasti on omal kohal ka majasisene arusaam järjekordadest.
Aga kui omal oli info olemas nt sellest, et mida klient soovib, siis asja sees olles oskad kohe hinnata, kaua sellega peaks aega minema ja saab mõttes plaani paika juba ning pole midagi sellist keerulist asjas. Samuti oli minu murega letitagant edastatud asjad/info, mida vaja teha ( laager sisse, võru, teine laager)ning töömehele lauale valmis pandud. Aga ikka pidin 20 minti seal niisama jalus seisma ja lakke vahtima. Oma isiklikus eelistuses käin alati atspordis, aga kuna veloplussis on pisijubinate laoseis olemas, saigi sinna mindud. Samas ei plaani seal mingit muud teenust kasutada.
"It never gets any easier, you just go faster"

Kasutaja avatar
moll
Rattur
Postitusi: 63
Liitunud: 30. 06. 2005. 12:11

Re: Veloplus

Postitus Postitas moll » 07. 04. 2017. 12:29

Mainiks, et igal suvel võtavad Veloplus ja HE tööle hooajalised töölised, kelle tööülesanne ongi müügiks uusi rattaid ettevalmistada ja midagi muud mitte teha. Äriühingute eesmärk on kasumit teenida, kasum tuleb uue ratta müügist ja antud hooaeg on selleks parim aeg aastas, mitte Sinu mingist jubinast, mis ei too raha sisse.
Oleks ratas, küll sõidaks!

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7959
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Veloplus

Postitus Postitas KaupoR » 07. 04. 2017. 13:10

Samas toob raha sisse ju klient (mitte see poes konksu otsas rippuv uus ratas). Kui klient tunneb mittelugupidavat käitumist, siis ta võib hääletada jalgadega ja rahakotiraudadega.
Äkki oli miilitsal nii pisike detail, et remondimehed ei saanud arugi, et nende juurde oodatakse. Tavaliselt ilmutakse sinna töökoja ukse peale ikka ratas käekõrval või vähemalt jooks vms.
If everything's under control, you're going too slow!

Jupatst
Rattur
Postitusi: 25
Liitunud: 16. 04. 2016. 09:05

Re: Veloplus

Postitus Postitas Jupatst » 07. 04. 2017. 13:40

Veloplus võiks tegelt taset tõsta küll. Oleks viimane aeg...
Kõik varuosad müüakse töökojast. Lähen poodi ketti ostma, müügilett täitsa vaba - null kundet majas. Kaks müügimeest surfavad arvutis ja ütlevad juba pähe kulunud lause - varuosad saad töökojast. Suundun töökoja poole, mehhaanikud rahulikult krutivad rattaid, mingi tüüp tormab ringi nagu hull - "oota hetk, kohe tulen". Siis vaidleb seal mingi kundega, siis võtab mingeid rattaid vastu jne... Ootan seal 5-10 minutit ja siis näitan näpuga seinal rippuvale ketile ja saan selle lõpuks ära osta. Ma ei saa aru, miks ei võiks müügilett selliseid asju nagu kett, kassett, hammakad, trossid jne... müüa? Ripuvad ju seal töökoja seinal, võiks mingi osa ka müügileti taga seinal rippuda? Jah, klient kes ei tea, mida täpselt vaja, läheb küsib töökojast ja seletab ja vaidleb. Ja võib-olla tahab veel mingit teenust ka - saabki selle töökojast, jumala õige. Aga see, kes asjast midagi jagab, võiks ju müügiletist oma asjad kätte saada ja kiirelt koju ratast kokku laduma minna.

Või ma peksan täiesti segast ja asi peaks ikka nii olema nagu on?

Kasutaja avatar
miilits
Rattur
Postitusi: 586
Liitunud: 01. 08. 2010. 16:46

Re: Veloplus

Postitus Postitas miilits » 07. 04. 2017. 13:48

Tõsi, olin nii pisikese asjaga seal:) lahti võetud tirriga, vanad laagrid näpus, et ikka oma silmaga näha, kuidas laagrid saab uued/ õige mõõduga ja õiges järjekorras sisse. Ei uidanud kuskil müügisaalis, vaid seal samas laua/leti ees,et kohe edasi liikuda, kuna oli soov sellega kiirelt ühele poole saada. Tavaliselt tullaksegi sinna ukse juurde, kui midagi jubinat osta vaja, kuna ees müügilett ei taha varuosadega tegeleda, vähemalt minul ning alati saadetakse taha leti jurude ostma. Ja samuti polnud tegemist seal mingi hooaja mehega.
Aga see selleks, mis siin ikka vaielda. Seni kuni erinevad inimesed, erinevad arusaamad ja arvamused. Ütlen veelkord, et kui midagi juppi vaja kiiruga, siis sealt saab, teenusena mina sealt ei osta midagi, selleks on teine koht, kus minujaoks palju parem häälestatus on.
"It never gets any easier, you just go faster"

Kasutaja avatar
ciclismo
Rattur
Postitusi: 331
Liitunud: 03. 07. 2016. 16:12

Re: Veloplus

Postitus Postitas ciclismo » 08. 04. 2017. 02:03

moll kirjutas:kasum tuleb uue ratta müügist ja antud hooaeg on selleks parim aeg aastas, mitte Sinu mingist jubinast, mis ei too raha sisse.
Üheksa kuuga, alates ratta ostust, olen poodidesse jätnud 2604 €. Sellest - ratas 34%, riided ja jalatsid 46%, osad 8%, tööriistad 8%, kuluosad 5%, hooldus 0,2%. Kaupluste lõikes: A&T Sport 44%, Proshop 29%, Velopluss 16%, ChainReactionCycles 6.4%, Sportland 2.6%, Rademar 2.2%.

Park Tools ketipesur CRC 20 €, meie rattapoodides u 34 €. Rehv Wiggles 32 €, sama rehv meie poes 50 €. Alla 150 € suurusjärgu remondipukki meilt aga ei leiagi (CRC 80 €). Jubinate juurdehindlused seega kohati on väärikad. Samas on ka suurte internetipoodidega samaväärseid ja isegi madalamaid hindu.

Kuid keskmine ostu suurus, kui ratas kõrvale jätta, on 38 €. Seega pood peab 25 muud asja müüma, et ühe rattaga samaväärset käivet saavutada.
- - -
Why so serious?

martr
Rattur
Postitusi: 195
Liitunud: 31. 10. 2013. 17:01

Re: Veloplus

Postitus Postitas martr » 08. 04. 2017. 09:11

ciclismo kirjutas: Üheksa kuuga, alates ratta ostust, olen poodidesse jätnud 2604 €. Sellest - ratas 34%, riided ja jalatsid 46%, osad 8%, tööriistad 8%, kuluosad 5%, hooldus 0,2%. Kaupluste lõikes: A&T Sport 44%, Proshop 29%, Velopluss 16%, ChainReactionCycles 6.4%, Sportland 2.6%, Rademar 2.2%.

Park Tools ketipesur CRC 20 €, meie rattapoodides u 34 €. Rehv Wiggles 32 €, sama rehv meie poes 50 €. Alla 150 € suurusjärgu remondipukki meilt aga ei leiagi (CRC 80 €). Jubinate juurdehindlused seega kohati on väärikad. Samas on ka suurte internetipoodidega samaväärseid ja isegi madalamaid hindu.

Kuid keskmine ostu suurus, kui ratas kõrvale jätta, on 38 €. Seega pood peab 25 muud asja müüma, et ühe rattaga samaväärset käivet saavutada.
Assanugis, kus keegi on teinud statistikat (y) :mrgreen:

Eelmise aasta suvel oli BikeRadaris paneeldiskussioon teemal, kas kohalikud rattapoed hääbuvad ja online võtab üle. Leiti, et kindlasti jääb alles mingi hulk inimesi, kes viivad oma raha kohalikku poodi. Aga järjest enam ostjaid viib raha onlain kaubandusse ja otsib välja kõige soodsamad tehingud. Kui kaup on võrdne, siis milleks maksta rohkem. See tähendab, et kohalikud poed võistlevad üha kahaneva ostjaskonna pärast ning puhtalt turumajanduse reeglistikust lähtudes peavad kohalikud poed suutma pakkuda kliendile mingit lisaväärtust võrreldes online kaubandusega, mille eest siis klient on valmis maksma oma jupi eest kõrgemat hinda, kui netikaubamast tellides. Mis see lisandväärtus on, mille eest klient on nõus maksma, on iseasi küsimus

Ma ostsin paari kuu eest Ribblecycles.co.uk lehelt kiivri, mis eesti maksab 250.- UKst tellides oli koos transpordiga 110.- See peab olema ikka räme lisaväärtus, mida pood annab, et oleksin sama asja eest nõus maksama +150% kallimat hinda.

elarh
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 18. 03. 2011. 10:01

Re: Veloplus

Postitus Postitas elarh » 08. 04. 2017. 10:13

Millegist tuleb ju koha eest maksta, palgad töötajatele (see ei ole ainult bruto palk, palgafond on tohutu) pluss asi ise ka maksab ja loomulikult pole mõtet ettevõtet ajada ilma kasumita. Ahjaa transport asjadel ka maksab ju. Mõelge selle üle ka.

Vasta

Mine “Rattapoed”