2023 kalender

Vasta
Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

2023 kalender

Postitus Postitas Villem T » 12. 10. 2022. 17:48

12. aprill – Männiku
26. aprill – Lastekangru
10. mai – Raudalu
24. mai – Randvere - E
7. juuni – Tammiku
21. juuni – Aruküla
5. juuli – Ruu - E
19. juuli – Harku
2. august – Rohuneeme
16. august – Pirita
30. august – Haapse
13. september – Keila

Mõned uuemad (või vähemalt väga vähesõidetud) rajad peaksid silma jääma.

Müstilised E-d tähistavad teadagi mida -- särtsurattaid. Prooviks lubame nad numbritega starti kahel etapil ja vaatame kuidas sellega läheb, enne kui kaugeleulatuvaid plaane teeme.

camouflage
Rattur
Postitusi: 142
Liitunud: 08. 04. 2016. 07:19

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas camouflage » 12. 10. 2022. 19:15

aga Saku?

Kasutaja avatar
marion
Rattur
Postitusi: 696
Liitunud: 15. 04. 2003. 07:40

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas marion » 13. 10. 2022. 09:14

Miks Randvere ja mitte Tammneeme?

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3028
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas tarmo » 04. 11. 2022. 15:12

camouflage kirjutas:
12. 10. 2022. 19:15
aga Saku?
Kui sa mõtled Saku metsa, siis selle ilusamas osas Saustinõmme pool käib kõva ehitustöö Rail Balticu raames. Korralik mägi on täiteainest kokku veetud, uus kruusatee on metsa ehitatud ja kallurid sebivad edasi-tagasi. Praegu seal korralda midagi ei tahaks.
Selle asemel on Porter Racing planeerinud raja Männikule esimeseks etapiks.

parmaat
Rattur
Postitusi: 184
Liitunud: 29. 08. 2009. 23:38

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas parmaat » 16. 01. 2023. 16:13

Tere,

Soovitan varakult korraldajatele, et palun tehke E ratastega etappidele rohkem möödumise kohti. A ja B rada või kanarada või särtsurada :). Kõik abiks, muidu singlitel läheb kitsaks. Üldiselt igal etapil võiks selliseid kasvõi rehaga puhastatud teiselt poolt puid mineku kohti olla kiirematele!
Tänud, väga äge hooaeg tulemas tundub!

Kasutaja avatar
dh
Rattur
Postitusi: 674
Liitunud: 22. 03. 2005. 14:14

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas dh » 16. 01. 2023. 21:05

parmaat kirjutas:
16. 01. 2023. 16:13
Tere,

Soovitan varakult korraldajatele, et palun tehke E ratastega etappidele rohkem möödumise kohti. A ja B rada või kanarada või särtsurada :). Kõik abiks, muidu singlitel läheb kitsaks. Üldiselt igal etapil võiks selliseid kasvõi rehaga puhastatud teiselt poolt puid mineku kohti olla kiirematele!
Tänud, väga äge hooaeg tulemas tundub!
Kas mootorratas kukub sul ümber kui hoo peab maha võtma selleks, et oodata ohutut möödumisvõimalust aeglasema jalgratturi taga?

kalari
Rattur
Postitusi: 749
Liitunud: 20. 05. 2007. 17:09

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas kalari » 16. 01. 2023. 21:18

Kui Kolmapäevakute korralduse poole pealt kogu sarja toimumise ajaloo jooksul ühte suurt ja olulist möödalasku otsida, siis elektrirataste tavaratturitega samal ajal rajale lubamine on küll üks ütlemata halb mõte.
Mul on siiralt kahju nendest kümnetest ja kümnetest, kes on olnud ja on ka tulevikus sunnitud endast kiiremate (paremini treeninud, osavamad või lihtsalt andekamad) möödasõitmise võimaldamiseks "võimlema". Sõltuvalt rajast/asukohast on möödasõitmine olnud mõlemale osapoolele nii mõnigi kord mission impossible, ehk "võimlemine" tähendab rajalt mahapööramist ja peatumist. Mina pole mitte kunagi ennast hästi tundnud, kui eessõitja minu pärast rajalt kõrvale võtab või lausa peatub. Aga ma olen alati igaühte kõvahäälselt tänanud. Ka olen teinud kõik endast oleneva, et sellist sagimist rajal üldse vähem oleks. Seetõttu olen püüdnud alati startida võimalikult hilisel ajal. Tean, et ka valdav osa ülejäänud top-20 "madallendureid" toimib täpselt sama moodi. Respect! Ja vähemalt moraalselt ei ole selles midagi taunitavat, kui füüsiliselt tugevam küsib luba möödasõiduks ja eesliikuja (veidi?) ebamugavasse seisu satub. Ehe sportlik printsiip ikkagi! :) Aga millist moraalset õigustust tunneb ennast elektri abil üles forsseerinud rattur?
Lugupeetud korraldajad, uskuge mind, see ei olnud hea mõte!

rai66
Rattur
Postitusi: 857
Liitunud: 04. 04. 2007. 09:41

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas rai66 » 17. 01. 2023. 17:21

Kalariga nõus

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3028
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas tarmo » 31. 01. 2023. 17:52

E-bike teemat oleme korraldusringis arutanud vist nüüd juba 3 aastat. Lõpuks otsustasime, et testime kahel etapil. Nii nagu Villem kirjutas, siis kaugeleulatuvat plaani veel ei ole. Võimalik, et peale esimest etappi enam teist testimist ei järgne. Aga on ka võimalik, et kõik sujub hästi ja üksteist ei segata. Kui me ei proovi, siis me ei saagi teada.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2460
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas AndreK » 01. 02. 2023. 09:39

E-etapid saavad olema testiks. Kui asi kuidagi ei toimi siis tuleb sellest järeldused teha ja vastavalt käituda.

rai66
Rattur
Postitusi: 857
Liitunud: 04. 04. 2007. 09:41

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas rai66 » 01. 02. 2023. 09:56

AndreK kirjutas:
01. 02. 2023. 09:39
E-etapid saavad olema testiks. Kui asi kuidagi ei toimi siis tuleb sellest järeldused teha ja vastavalt käituda.
parmaat kirjutas:
16. 01. 2023. 16:13
E ratastega rohkem möödumise kohti...rehaga puhastatud teiselt poolt puid
Kuhu me küll jõudnud oleme

Soovitan varakult korraldajatele, et palun tehke E ratastega etappidele rohkem möödumise kohti. A ja B rada või kanarada või särtsurada :). Kõik abiks, muidu singlitel läheb kitsaks. Üldiselt igal etapil võiks selliseid kasvõi rehaga puhastatud teiselt poolt puid mineku kohti olla kiirematele!
Tänud, väga äge hooaeg tulemas tundub!

parmaat
Rattur
Postitusi: 184
Liitunud: 29. 08. 2009. 23:38

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas parmaat » 14. 02. 2023. 21:13

tere,

jube napisõnalised tõelised eesti mehed meil siin. Kuhu oleme jõudnud jne...
Ega siis muutused saagi olema kerged, aga kui neid ei proovita, siis ka kunagi ei saa neid toimuma. Kas käikudega ratastega oli sama pull :)
Aga teemasse - erinevatel üritustel sõitnud e-bike ja probleeme pole olnud. Kiired sõitjad on veel kiiremad kui elektrikad, sest mass teeb oma töö (23 kg näiteks mul). Elektrikas on kiire ülesmäge (mida nende etappidel napib) ja kurvist välja kiirendades. Sirge peal on tavaratas kiirem, sest piiraja tuleb 25 peal vastu (õigemini abi kaob ära ja siis läheb päris raskeks)
Aga mis on möödumiskohtade soovituses halba? Need on kõigile ju meeltmööda. Huvitavam rada ka, kui saab erinevaid sõidujooni võtta. Üldiselt on elektriga sõitjad kõik viisakad ja pigem tundub, et siin kedagi häirib see, et ei pea nii palju pedaalima. Kas lõbu on siis keelatu ja peab olema ainult pressimine veri ninast väljas? Elektrikas on puhas lõbu ja need rajad on väga ägedad elektrikaga. Tihti ka olulisemalt ohtlikumad ja tehniliselt keerukamad ( suurem kiirus ja mass taas). Prooviga pigem nendel etappidel ka ise elektrikaid ja leiate endale täitsa uue mängumaa! Küll ära mahutakse ja möödumise kohti soovisin mina juba näiteks aastaid tagasi elamussarja korraldajalt, sest sinku peal lihtsalt tahaks mööda saada, mitte teise tagumikus sõita!
Jõudu!

Tarapita
Rattur
Postitusi: 8
Liitunud: 16. 04. 2023. 14:10

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas Tarapita » 03. 05. 2023. 07:16

Mul üks tobe teoreetiline küsimus.

Kui peaks tekkima mõte tulla gravel rattaga maastikuratta kolmapäevakule, siis millist etappi oleks kõige probleemivabam läbida?

Kasutaja avatar
dh
Rattur
Postitusi: 674
Liitunud: 22. 03. 2005. 14:14

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas dh » 03. 05. 2023. 08:55

Ruu võiks olla suht hästi läbitav, singlid on suht siledad (aga seda FS-ga sõitja vaatepunktist :)) ning Aruküla ka (kui mitme aasta tagune mälestus ei peta).

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3028
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas tarmo » 04. 05. 2023. 14:42

Tarapita kirjutas:
03. 05. 2023. 07:16
Mul üks tobe teoreetiline küsimus.

Kui peaks tekkima mõte tulla gravel rattaga maastikuratta kolmapäevakule, siis millist etappi oleks kõige probleemivabam läbida?
Ma Ruud ei julgeks ikkagi soovitada. Võib-olla kui 42+ rehv alla panna, aga kitsa leistaga on kindlasti ebamugav seal võimelda. Aruküla vast sobiks, see on selline cx iseloomuga rada pigem.

pwx
Rattur
Postitusi: 64
Liitunud: 28. 06. 2020. 14:06

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas pwx » 10. 05. 2023. 19:47

Väga meeldib uus koduleht kus on GPX ja pildid lingitud kohe.

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2843
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas Rivo » 10. 05. 2023. 21:44

rai66 kirjutas:
01. 02. 2023. 09:56
AndreK kirjutas:
01. 02. 2023. 09:39
E-etapid saavad olema testiks. Kui asi kuidagi ei toimi siis tuleb sellest järeldused teha ja vastavalt käituda.
parmaat kirjutas:
16. 01. 2023. 16:13
E ratastega rohkem möödumise kohti...rehaga puhastatud teiselt poolt puid
Kuhu me küll jõudnud oleme
* Rattaklass vaba (ka. el. rattad)...
* Riisutud, puhastatud ja no parem, kui ikka korralikult kinni tambitud rajad, ei tolmaks, vihma kindlasti ei tohi sadada...
* Möödumiskohad iga 100m. tagant, selgelt tähistatud, alati vasakult poolt...
* Fotograafid iga nurga ja mätta juures, hüpekate juures min. 3 fotograafi...
* Peale võistlust on supp juba kausis ja laual valmis...
* Söögi ajal tehakse ratas puhtaks, kett õlitatakse, rehvirõhud, amortide hooldused...
* Pilte saab vaadata juba supilauas...
* Koju jõudes on karikas juba kapi peal...

Ei ole ju palju nõutud...
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 1126
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: 2023 kalender

Postitus Postitas Prommar » 11. 05. 2023. 15:49

Hüpekate juures võiks olla ka vähemalt kaks rammusat jõutõstjat, kes püüavad su kinni, kui kipub risu minema. (Kui püüdmine ei õnnestu, on nende otsa pehme maanduda)

Vasta

Mine “Škoda maastikuratta kolmapäevakud 2023”