2023 kalender
2023 kalender
12. aprill – Männiku
26. aprill – Lastekangru
10. mai – Raudalu
24. mai – Randvere - E
7. juuni – Tammiku
21. juuni – Aruküla
5. juuli – Ruu - E
19. juuli – Harku
2. august – Rohuneeme
16. august – Pirita
30. august – Haapse
13. september – Keila
Mõned uuemad (või vähemalt väga vähesõidetud) rajad peaksid silma jääma.
Müstilised E-d tähistavad teadagi mida -- särtsurattaid. Prooviks lubame nad numbritega starti kahel etapil ja vaatame kuidas sellega läheb, enne kui kaugeleulatuvaid plaane teeme.
26. aprill – Lastekangru
10. mai – Raudalu
24. mai – Randvere - E
7. juuni – Tammiku
21. juuni – Aruküla
5. juuli – Ruu - E
19. juuli – Harku
2. august – Rohuneeme
16. august – Pirita
30. august – Haapse
13. september – Keila
Mõned uuemad (või vähemalt väga vähesõidetud) rajad peaksid silma jääma.
Müstilised E-d tähistavad teadagi mida -- särtsurattaid. Prooviks lubame nad numbritega starti kahel etapil ja vaatame kuidas sellega läheb, enne kui kaugeleulatuvaid plaane teeme.
Re: 2023 kalender
Kui sa mõtled Saku metsa, siis selle ilusamas osas Saustinõmme pool käib kõva ehitustöö Rail Balticu raames. Korralik mägi on täiteainest kokku veetud, uus kruusatee on metsa ehitatud ja kallurid sebivad edasi-tagasi. Praegu seal korralda midagi ei tahaks.
Selle asemel on Porter Racing planeerinud raja Männikule esimeseks etapiks.
Re: 2023 kalender
Tere,
Soovitan varakult korraldajatele, et palun tehke E ratastega etappidele rohkem möödumise kohti. A ja B rada või kanarada või särtsurada
. Kõik abiks, muidu singlitel läheb kitsaks. Üldiselt igal etapil võiks selliseid kasvõi rehaga puhastatud teiselt poolt puid mineku kohti olla kiirematele!
Tänud, väga äge hooaeg tulemas tundub!
Soovitan varakult korraldajatele, et palun tehke E ratastega etappidele rohkem möödumise kohti. A ja B rada või kanarada või särtsurada

Tänud, väga äge hooaeg tulemas tundub!
Re: 2023 kalender
Kas mootorratas kukub sul ümber kui hoo peab maha võtma selleks, et oodata ohutut möödumisvõimalust aeglasema jalgratturi taga?parmaat kirjutas: ↑16. 01. 2023. 16:13Tere,
Soovitan varakult korraldajatele, et palun tehke E ratastega etappidele rohkem möödumise kohti. A ja B rada või kanarada või särtsurada. Kõik abiks, muidu singlitel läheb kitsaks. Üldiselt igal etapil võiks selliseid kasvõi rehaga puhastatud teiselt poolt puid mineku kohti olla kiirematele!
Tänud, väga äge hooaeg tulemas tundub!
Re: 2023 kalender
Kui Kolmapäevakute korralduse poole pealt kogu sarja toimumise ajaloo jooksul ühte suurt ja olulist möödalasku otsida, siis elektrirataste tavaratturitega samal ajal rajale lubamine on küll üks ütlemata halb mõte.
Mul on siiralt kahju nendest kümnetest ja kümnetest, kes on olnud ja on ka tulevikus sunnitud endast kiiremate (paremini treeninud, osavamad või lihtsalt andekamad) möödasõitmise võimaldamiseks "võimlema". Sõltuvalt rajast/asukohast on möödasõitmine olnud mõlemale osapoolele nii mõnigi kord mission impossible, ehk "võimlemine" tähendab rajalt mahapööramist ja peatumist. Mina pole mitte kunagi ennast hästi tundnud, kui eessõitja minu pärast rajalt kõrvale võtab või lausa peatub. Aga ma olen alati igaühte kõvahäälselt tänanud. Ka olen teinud kõik endast oleneva, et sellist sagimist rajal üldse vähem oleks. Seetõttu olen püüdnud alati startida võimalikult hilisel ajal. Tean, et ka valdav osa ülejäänud top-20 "madallendureid" toimib täpselt sama moodi. Respect! Ja vähemalt moraalselt ei ole selles midagi taunitavat, kui füüsiliselt tugevam küsib luba möödasõiduks ja eesliikuja (veidi?) ebamugavasse seisu satub. Ehe sportlik printsiip ikkagi!
Aga millist moraalset õigustust tunneb ennast elektri abil üles forsseerinud rattur?
Lugupeetud korraldajad, uskuge mind, see ei olnud hea mõte!
Mul on siiralt kahju nendest kümnetest ja kümnetest, kes on olnud ja on ka tulevikus sunnitud endast kiiremate (paremini treeninud, osavamad või lihtsalt andekamad) möödasõitmise võimaldamiseks "võimlema". Sõltuvalt rajast/asukohast on möödasõitmine olnud mõlemale osapoolele nii mõnigi kord mission impossible, ehk "võimlemine" tähendab rajalt mahapööramist ja peatumist. Mina pole mitte kunagi ennast hästi tundnud, kui eessõitja minu pärast rajalt kõrvale võtab või lausa peatub. Aga ma olen alati igaühte kõvahäälselt tänanud. Ka olen teinud kõik endast oleneva, et sellist sagimist rajal üldse vähem oleks. Seetõttu olen püüdnud alati startida võimalikult hilisel ajal. Tean, et ka valdav osa ülejäänud top-20 "madallendureid" toimib täpselt sama moodi. Respect! Ja vähemalt moraalselt ei ole selles midagi taunitavat, kui füüsiliselt tugevam küsib luba möödasõiduks ja eesliikuja (veidi?) ebamugavasse seisu satub. Ehe sportlik printsiip ikkagi!

Lugupeetud korraldajad, uskuge mind, see ei olnud hea mõte!
Re: 2023 kalender
E-bike teemat oleme korraldusringis arutanud vist nüüd juba 3 aastat. Lõpuks otsustasime, et testime kahel etapil. Nii nagu Villem kirjutas, siis kaugeleulatuvat plaani veel ei ole. Võimalik, et peale esimest etappi enam teist testimist ei järgne. Aga on ka võimalik, et kõik sujub hästi ja üksteist ei segata. Kui me ei proovi, siis me ei saagi teada.
Re: 2023 kalender
E-etapid saavad olema testiks. Kui asi kuidagi ei toimi siis tuleb sellest järeldused teha ja vastavalt käituda.