Filter Maanteekarikasari 2017
Filter Maanteekarikasari 2017
GREAT DEAL, GREAT DEAL!
Traditsiooniliselt hakkab uueks hooajaks regamine rattalaadal. Lisaks ühel ja ainsal päeval aasta parimale hinnale on sellel aastal laadal regajatele veel üks boonus - 50 esimest laadal regajat saavad kingituseks Eckerö Line kinkekaarti kahele Soome.
Laadahinnaga registreerida saab laupäeval ka internetis, kuid Eckerö kinkekaid jagame vaid kohapeal regajatele.
50 kinkekaarti lähevad välja 50 esimesele registreerujale, sõltumata sellest, kas regatakse Filter Maanteekarikasarjale, Filter Temposõidu Karikasarjale või EventRent Elamussõitude sarjale.
Traditsiooniliselt hakkab uueks hooajaks regamine rattalaadal. Lisaks ühel ja ainsal päeval aasta parimale hinnale on sellel aastal laadal regajatele veel üks boonus - 50 esimest laadal regajat saavad kingituseks Eckerö Line kinkekaarti kahele Soome.
Laadahinnaga registreerida saab laupäeval ka internetis, kuid Eckerö kinkekaid jagame vaid kohapeal regajatele.
50 kinkekaarti lähevad välja 50 esimesele registreerujale, sõltumata sellest, kas regatakse Filter Maanteekarikasarjale, Filter Temposõidu Karikasarjale või EventRent Elamussõitude sarjale.
Re: Filter Maanteekarikasari 2017
Kalender?
Re: Filter Maanteekarikasari 2017
Filter Maanteekarikasarja kalender 2017:
06.05.2017 – 1. etapp / Kuusalu 24. Rattaralli
21.05.2017 – 2. etapp / Elva 32. Rattapäev
04.06.2017 – 3. etapp / Mulgi 7. Rattaralli
17.06.2017 – 4. etapp / Haapsalu 17. Rattaralli
30.07.2017 – 5. etapp / Pandivere 27. Rattaralli
19.08.2017 – 6. etapp / Võru 12. Rattaralli
02.09.2017 – Finaal / Fakto Auto Tallinna 7. Rahvasõit
Eelmise aastaga võrreldes on sari siis ühe etapi võrra lühem, Tabasalu Rattarallit enam ei toimu. Samuti on tulemas väiksemaid ja suuremaid muudatusi teistes radades.
06.05.2017 – 1. etapp / Kuusalu 24. Rattaralli
21.05.2017 – 2. etapp / Elva 32. Rattapäev
04.06.2017 – 3. etapp / Mulgi 7. Rattaralli
17.06.2017 – 4. etapp / Haapsalu 17. Rattaralli
30.07.2017 – 5. etapp / Pandivere 27. Rattaralli
19.08.2017 – 6. etapp / Võru 12. Rattaralli
02.09.2017 – Finaal / Fakto Auto Tallinna 7. Rahvasõit
Eelmise aastaga võrreldes on sari siis ühe etapi võrra lühem, Tabasalu Rattarallit enam ei toimu. Samuti on tulemas väiksemaid ja suuremaid muudatusi teistes radades.
Re: Filter Maanteekarikasari 2017
Mul ettepanek sarja majandajatele ja selle aktiivsetele fännidele.
Tehke palun iga etapi kohta eraldi teema. See on iga postitaja võimuses.
2016 läks nii, et terve hooaeg oli ühesainsas teemas.
Võtkem schnitti baigisarjadest, seal toimib see juba aastaid üsna automaatselt.
Tehke palun iga etapi kohta eraldi teema. See on iga postitaja võimuses.
2016 läks nii, et terve hooaeg oli ühesainsas teemas.
Võtkem schnitti baigisarjadest, seal toimib see juba aastaid üsna automaatselt.
Re: Filter Maanteekarikasari 2017
Nagu näha, siis on nüüd uued trassid paigas ja ootaks huviga, et mida keegi asjast arvab.
Ma ise arvan, et turvalisuse tõstmine on väga tänuväärt asi ja näiteks Elva viimane kilomeeter oli enne ikka üsna nõudlik üksteise mõistmise osas ja aeglasem finiš on kindlapeale alati ohutum, kui 60 km/h + kihutamine.
Aga tegin väikse arvutuse Võru raja kohta.
Minu arvutuste põhjal peaks pika maa esimesed jõudma teisel ringil lühikese maa meeste sõidu aeglasematele järgi kusagil Tindi risti ja Haanja vahel, mis on vaieldamatult raja kõige raskem ja kitsam osa ja kui siis mingil tõusul on isegi kaks aeglasemat võistlejat kõrvuti mäest üles rassimas, võib tagant hooga tulevast pundist hakata väga inetuid sõnu lendama.
Ilmselgelt on kulude kokkuhoiu poolest mõistlikum, et pikk maa ei sõida suures osas täiesti erineval trassil, aga enne oli vist veidi turvalisem ajavaru olemas, et pikk/ lühike sõit üksteist segama ei hakkaks.
Kui stardi vahesi sellel etapil väiksemaks teha, siis ehk oleks suurem tõenäosus, et suurem liiklus on sellelt lõigult juba läbi? Lühikese maa startijad on nagunii ennast minuti paariga alati paika saanud ja ülejäänud 10 minti on tühi ootamine tegelikult.
Teistel etappidel vast seda probleemi pole, aga just Võrus on erinevate võimetega sõitjate kiirus nii palju erinev, et võib tekitada ebamugavusi.
Ma ise arvan, et turvalisuse tõstmine on väga tänuväärt asi ja näiteks Elva viimane kilomeeter oli enne ikka üsna nõudlik üksteise mõistmise osas ja aeglasem finiš on kindlapeale alati ohutum, kui 60 km/h + kihutamine.
Aga tegin väikse arvutuse Võru raja kohta.
Minu arvutuste põhjal peaks pika maa esimesed jõudma teisel ringil lühikese maa meeste sõidu aeglasematele järgi kusagil Tindi risti ja Haanja vahel, mis on vaieldamatult raja kõige raskem ja kitsam osa ja kui siis mingil tõusul on isegi kaks aeglasemat võistlejat kõrvuti mäest üles rassimas, võib tagant hooga tulevast pundist hakata väga inetuid sõnu lendama.
Ilmselgelt on kulude kokkuhoiu poolest mõistlikum, et pikk maa ei sõida suures osas täiesti erineval trassil, aga enne oli vist veidi turvalisem ajavaru olemas, et pikk/ lühike sõit üksteist segama ei hakkaks.
Kui stardi vahesi sellel etapil väiksemaks teha, siis ehk oleks suurem tõenäosus, et suurem liiklus on sellelt lõigult juba läbi? Lühikese maa startijad on nagunii ennast minuti paariga alati paika saanud ja ülejäänud 10 minti on tühi ootamine tegelikult.
Teistel etappidel vast seda probleemi pole, aga just Võrus on erinevate võimetega sõitjate kiirus nii palju erinev, et võib tekitada ebamugavusi.
Re: Filter Maanteekarikasari 2017
Ma arvan, et raja või finiši raskemaks tegemine tuleb võistlusele ainult kasuks.
Re: Filter Maanteekarikasari 2017
Kui Mihkel tegi juttu, et äkki võiks kuidagi punktisüsteemi muuta, et sõidu lõpud oleks turvalisemad, siis sama teema on üleval ka kõrgemal tasemel:
Valitsev Tour de France'i võitja ja käimasoleva Vuelta üldliider Chris Froome toetab tänavusel Prantsuse velotuuril katsetatud reeglimuudatust, et etapi lõpuosas arvestatakse ajalist kaotust juhul, kui ratturite vahed on suuremad kui kolm sekundit. Sky meeskonna liidri hinnangul tuleks seda reeglit laiendada ka kõikidele teistele võidusõitudele. Tavaline praktika on praegu see, et ajalist kaotust hakatakse arvutama, kui vahed on suuremad kui üks sekund.
"Kolme sekundi reegel tegi võidusõidu palju turvalisemaks ja minu hinnangul tuleks seda rakendada igal pool," lausus Froome. "Keegi ei taha grupifinišiga etappide lõpus meiesuguseid rattureid etteotsa - meie ei taha seal olla, sprinterid ei taha meid. Kõik ratturid, kellega olen rääkinud, on sama meelt. See on nüüd komissaride ja UCI otsustada."
Valitsev Tour de France'i võitja ja käimasoleva Vuelta üldliider Chris Froome toetab tänavusel Prantsuse velotuuril katsetatud reeglimuudatust, et etapi lõpuosas arvestatakse ajalist kaotust juhul, kui ratturite vahed on suuremad kui kolm sekundit. Sky meeskonna liidri hinnangul tuleks seda reeglit laiendada ka kõikidele teistele võidusõitudele. Tavaline praktika on praegu see, et ajalist kaotust hakatakse arvutama, kui vahed on suuremad kui üks sekund.
"Kolme sekundi reegel tegi võidusõidu palju turvalisemaks ja minu hinnangul tuleks seda rakendada igal pool," lausus Froome. "Keegi ei taha grupifinišiga etappide lõpus meiesuguseid rattureid etteotsa - meie ei taha seal olla, sprinterid ei taha meid. Kõik ratturid, kellega olen rääkinud, on sama meelt. See on nüüd komissaride ja UCI otsustada."
Re: Filter Maanteekarikasari 2017
Ma olen veidi kõhkleval seisukohal selles osas, kas Kullapaja nänni ikka peab loosima/jagama sarjade koondarvestuse autasustamise raames (hiljem järgi tulla ei saa). Ma ei tea kuidas seda täpselt plaanitakse, aga saajaid on temposarjas 72 ja maanteesarjas max 86.
Mingi kinkekaardi vms. nimel seal üle kahe tunni passida pole kuigi ahvatlev pakkumine, eriti kui ilm vihmaseks ja tuuliseks kisub. Ma saan aru, et korraldaja tahab autasustamisele rohkem publikut, mina olen seni pea kõigi etappide autasustamisel kohal olnud, aga see koondarvestuse "gala" võib küll talumatult pikaks venida.
Mingi kinkekaardi vms. nimel seal üle kahe tunni passida pole kuigi ahvatlev pakkumine, eriti kui ilm vihmaseks ja tuuliseks kisub. Ma saan aru, et korraldaja tahab autasustamisele rohkem publikut, mina olen seni pea kõigi etappide autasustamisel kohal olnud, aga see koondarvestuse "gala" võib küll talumatult pikaks venida.
Re: Filter Maanteekarikasari 2017
Paraku tundub, et sellisel juhul jään ka mina sellest Kullapaja saagist ilma. Pühapäev on juba järgmine võistlus milleks valmistuda ja korralikult taastuda, lisaks vaja mitu tundi veel koju sõita.