1. leht 1-st

PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 29. 02. 2020. 15:53
Postitas TONN
https://www.bike24.com/p2362971.html
Väidetav revolutsioon on sündinud, aga foorumis keegi ei kõssagi!? :roll:

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 29. 02. 2020. 23:08
Postitas arnea
Ma hästi ei usu, et see konkreetne täidis muudest sarnastest peajagu üle oleks. Eelmine aasta proovisin Barbieri Anaconda omasid. Võtsin 50mm läbimõõduga variandi, aga 2.35" kummi jaoks jäi see minu meelest natuke suureks. Kummirõhu sai küll hästi madalaks lasta (1.3 bar 100kg eluskaalu juures) ja vähemalt korra oli sellest värgist abi, kui kuskil kummiserva lahti sõitsin ja pooltühja kummiga lõpuni tulin. Aga mingit fundamentaalset erinevust oma sõidukommete juures tavalise 1.7 bar rõhuga ei tuvastanud. Kummivahetus oli ka tülikam.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 04. 03. 2020. 13:32
Postitas Rain
TONN kirjutas:
29. 02. 2020. 15:53
https://www.bike24.com/p2362971.html
Väidetav revolutsioon on sündinud, aga foorumis keegi ei kõssagi!? :roll:
Tõnu, seda roosat revolutsiooni ei pea sa üldse nii kaugelt otsima. Need sul koduküla Rakvere Rattabaasis vabalt saadaval.

Meil on need Cape Epicul kasutuses ja juba varsti oskan nende kohta rohkem öelda.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 08:49
Postitas TONN
Rain kirjutas:
04. 03. 2020. 13:32
TONN kirjutas:
29. 02. 2020. 15:53
https://www.bike24.com/p2362971.html
Väidetav revolutsioon on sündinud, aga foorumis keegi ei kõssagi!? :roll:
Tõnu, seda roosat revolutsiooni ei pea sa üldse nii kaugelt otsima. Need sul koduküla Rakvere Rattabaasis vabalt saadaval.

Sellega mind ei üllata, huvitab, mida ülejäänud arvamusliidrid kostavad.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 09:50
Postitas tarmo
Ma küll arvamusliider pole, aga arvamust oman.:)
Ma ei suuda enda jaoks lahti mõelda, kuidas see nuudel mind aitaks. Põhimure on ikkagi rehvi purunemine ja torked/lõiked tekivad enamjaolt mustri pealt või veidi rohkem külje pealt. Kuid alati sealt, kus selle toote joonise juures nuudel vastu rehvi ei ole. Seega kui lateks ei paranda, siis rehv täheb tühjaks ikkagi, on seal nuudel sees või pole. Kui ma nüüd olen Haanja 100-l xx kilomeetril või Salzkammergutis xxx kilomeetril, siis ma olen ikka sama probleemi ees. Nööriga parandus võimalusel või siserehv. Siserehviga läheb keeruliseks, sest "koju" pean sõitma nuudel kaelas, sest see tuleb ju eemaldada. See, et ma saan nuudli abil madalama rõhuga sõita, kiiremini kurve võtta või oleks väiksem veeretakistus - see jutt ei päde absoluutselt, sest madalama rõhu ja kiiruse osas on mul nö. tavarehviga juba piirid teada. Väiksem veeretakistus - see kõlab nahu 25% jäigem igal uuel rattal...:) Seega ikkagi - tavaharrastajale, miks?

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 11:55
Postitas M785
Nagu olen aru saanud, nuudli peamine mõte on võimalus sõita madalama rõhuga ilma, et õhku "burpiks". Kui soovid saada rohkem torke/lõike kaitset, siis ainuke lahendus sellele on raskem/rohkem kaitstud kumm.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 12:35
Postitas Mati
TONN kirjutas:
05. 03. 2020. 08:49
... Sellega mind ei üllata, huvitab, mida ülejäänud arvamusliidrid kostavad.
ciclismo minu teada mtb'd ei sõida ... jääb õhku seega.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 12:43
Postitas TONN
Mina saan aru, et nuudliga tuled tühja rehviga sõites koju ära, ilma pöida vigastamata ja rehv püsib ka peal. H100-l ei oleks vist tõesti pointi, aga võib-olla krossis, näiteks kolmapäevakute lugematute juurikate peal madalama rõhuga sõita?

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 13:10
Postitas Rain
tarmo kirjutas:
05. 03. 2020. 09:50
Ma küll arvamusliider pole, aga arvamust oman.:)
Seega ikkagi - tavaharrastajale, miks?
Ma ka arvamusliider pole, aga arutleda ikka tahaks :)
Tavaharrastajale nagu mina on siin paar eelist:
1. Kividel ja juurikatel madala rõhuga on pöia lõhkumise oht kõvasti väiksem- nuudel jääb pöia ja kivi vahele.
2. Kui rehv peaks katki minema, siis osa õhku kipub kaduma koos pritsiva piimaga kuniks piim lõpuks ära lapib. See tähendab et algsest 1,5 rõhust on alles 0,8. Nuudliga saab sellise rõhuga veel julgelt sõita ilma et rehv rullima hakkaks ja läbi lòöks. Võimalik et see lubab sõidu lõpetada ilma õhku juurde panemata.
3. Kui saad suure lõike ja piim ei lapi, saad sõites koju või kasvõi Haanja100 viimased 10 km ära sõita ilma et pöida lõhuks.

Loomulikult saab vabalt ilma nuudlita sõita, aga ei näe ühtegi miinust, miks neid kasutama ei peaks. Pakun, et mõne aasta pärast on enamikel mingit tüüpi nuudlid rehvides.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 13:41
Postitas Mati
Kas see nuudel hoiab ka kuidagi rehvi peal paremini kui õhk sisuliselt väljas? Või on ikkagi oht, et tuleb randi tagant maha? Kui viimane, siis pole väga pointi minu arust.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 14:12
Postitas KaupoR
Rain kirjutas:
05. 03. 2020. 13:10
... aga ei näe ühtegi miinust, miks neid kasutama ei peaks.
No midagi ta ikka kaalub ka

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 14:30
Postitas Rain
KaupoR kirjutas:
05. 03. 2020. 14:12
Rain kirjutas:
05. 03. 2020. 13:10
... aga ei näe ühtegi miinust, miks neid kasutama ei peaks.
No midagi ta ikka kaalub ka
Muidugi kaalub! Ja kui gramme taga ajada, siis täiesti mõttetu toode. Sama mõttetu nagu amordid, 50 cm-st laiem lenks ja dropper post. Tavaliselt nende lisagrammide pärast kõige rohkem ongi mures harrastajad, kellel vöökoha ümber 5-10-25 lisakilo, mitte 65 kilosed soonilised palgalised ratturid.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 14:39
Postitas TONN
Mati kirjutas:
05. 03. 2020. 13:41
Kas see nuudel hoiab ka kuidagi rehvi peal paremini kui õhk sisuliselt väljas? Või on ikkagi oht, et tuleb randi tagant maha? Kui viimane, siis pole väga pointi minu arust.
Oht jääb alati, aga teoreetiliselt peaks nuudel suruma rehvi serva vastu ja ohtu kahandama.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 05. 03. 2020. 17:08
Postitas arnea
Tootja (konkreetselt see Barbieri) lubas, et kaks tundi võid täitsa tühja kummiga sõita, enne kui see nuudel pudruks tambitakse ja tast enam kasu pole.

Enda kogemus on see, et sõitsin tagakummil serva lahti, osa õhku tuli välja, aga ega ma kohe aru ei saanud, et midagi valesti on - alles tasapisi hakkas kohale jõudma, et tagumine ots ujub. Ma kahjuks ei mõõtnud palju sinna sisse oli jäänud, aga vähe. Rehv ja pöid olid kenasti korras ja nuudel ise kah.

Nuudel on piisavalt jäme ja piisavalt tihedalt ümber pöia, et hoiab kummi ääre ikka kenasti paigas. Kummi peale ja maha saada on raske. Ma ei ole kümme aastat MTB kummi peal heeblit pruukinud, aga kui nuudel sees on, siis ilma on ikka väga raske. Üks Magic Mary mille ma olude sunnile peale panin ei läinudki lõpuks nuudliga.

Järsemast mäest allasõitjatel on teemaks kindlasti ka ohutus - kui sul ikka esikumm mingil järsul kivisel laskumisel läheb, siis võib tulemus väga halb olla. Sellega juhitavus pigem säilib ja saab ehk turvaliselt pidama.

Lisakaalu tuli ligi 80gr jooksu kohta. Lisaks tuli ventiilid välja vahetada. Kuna see nuudel suruks tavaventiili õhuaugu kinni, siis ei saaks muidu pärast kummi tühjaks. Konkreetselt sel Barbieril tulid mingid süsinikuga tugevdatud plastmassist ventiilid kaasa, mis õnnestus kõige ebasobivamal hetkel ära murda.

Väga paljud neist nuudlitest on tegelikult vuugitihendist tehtud (mitte see R-Evolution). See on selline vorst mis topitakse kahe betoondetaili vahele ja mille peale siis valatakse mingi vuugitäide. Nuudli ülesanne on tagada, et see vuugitäide ei vajuks sinna prakku suvaliselt ära. Vähemalt üks müüja pakkus 50mm täidet ka Eestis müüa - see on tegelt sigaodav kraam. Probleem on natuke see, et 50mm vorst on 2.35" kummile suur, 40mm vist väike, aga võibolla ka mitte.

Kuna õhuruum kummi sees jääb tegelikult palju väiksemaks siis on kummi kokkusurumise hoopis teistsugune - umbes sama efekt nagu amordi õhukambri vähendamisel.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 06. 03. 2020. 10:12
Postitas Marek Maasikmets
arnea kirjutas:
05. 03. 2020. 17:08
Väga paljud neist nuudlitest on tegelikult vuugitihendist tehtud (mitte see R-Evolution). See on selline vorst mis topitakse kahe betoondetaili vahele ja mille peale siis valatakse mingi vuugitäide.
Kas oled mõnda proovinud? Vuugitihendid on enamasti seest veel õõnsad ja kuidagi peab selle vorsti veel rõngana kokku saama. Hetkel tundub veits kahtlane teema :)

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 06. 03. 2020. 12:37
Postitas Prommar
See suvalise vorsti kummi sisse toppimine kõlab juba nagu omal ajal Erekale kummivoolikust täidiskummide tegemine.

Re: PTN Pepi's Tire Noodle R-Evolution

Postitatud: 06. 03. 2020. 14:52
Postitas arnea
Marek Maasikmets kirjutas:
06. 03. 2020. 10:12
Kas oled mõnda proovinud? Vuugitihendid on enamasti seest veel õõnsad ja kuidagi peab selle vorsti veel rõngana kokku saama. Hetkel tundub veits kahtlane teema :)
Ei ole, aga teised inimesed on. mtbr.com peal on üsna mitu teemat. Mine Wheels and tires alamfoorumisse ja otsi "backer". Siin on abiks pilte näiteks: https://forums.mtbr.com/wheels-tires/an ... 10867.html

Neid tihendeid on ka seest mitte-tühje. Vorsti saad rõngaks kontaktliimiga 3M77 vms näiteks. Teip peale, et pidulikum oleks. Ma olen 100% kindel et Barbierid täpselt nii ongi tehtud.