Tubeless rehvi hooldamine

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
raikzz
Rattur
Postitusi: 618
Liitunud: 30. 05. 2010. 20:14

Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas raikzz » 14. 02. 2014. 22:06

Küsimus siis selline,et sai suvel rattad tubelessiks tehtud ja piim sisse pandud , ühtegi negatiivset lauset pole öelda , väga rahul,et tehtud sai,kuid selline küsimus,et kas selle piimaga talve jooksul midagi juhtub ka ning peab seda vahetama enne uut hooaega või midagi ?
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com

Kasutaja avatar
MK777
Rattur
Postitusi: 2361
Liitunud: 24. 06. 2004. 22:56

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas MK777 » 14. 02. 2014. 22:33

Umbes 4-6 kuu tagant peaks piima juurde lisama, ega muud polegi vaja.

Radioh3ad
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 23. 05. 2012. 21:15

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas Radioh3ad » 04. 03. 2014. 20:53

Kas ghetto tubelessile ka lihtsalt piima juurde või midagi veel?

Kasutaja avatar
MK777
Rattur
Postitusi: 2361
Liitunud: 24. 06. 2004. 22:56

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas MK777 » 04. 03. 2014. 23:30

Ikka, sest ka seal kipub see ära kuivama.

Radioh3ad
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 23. 05. 2012. 21:15

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas Radioh3ad » 01. 05. 2014. 15:57

Isetehtud tubeless (ghetto). Crossmark rehv.
Rehvi küljel pidevalt läbipaistvad piisad. Normaalne?
Lisaks: Rehv jookseb nädalaga õhust pmst tühjaks. Normaalne?

Kasutaja avatar
MK777
Rattur
Postitusi: 2361
Liitunud: 24. 06. 2004. 22:56

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas MK777 » 01. 05. 2014. 16:21

Kas see on üldse UST rehv?

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas urmo » 01. 05. 2014. 16:55

Minu kristallkuul ütleb, et ei ole UST :D See, et külje pealt pidevalt läbi laseb piima, näitab, et külgsein nii hõre, et piim ei panegi õhkuleket lõplikult kinni. Sellepärast siis ka rutem tühjaks jooksmine. Samas minu arust on suvalise mitte-UST või TL-ready rehvi kohta nädal isegi hästi saadud, sõidu ajal ikka hoiab rõhu sees.
Zero the Hero

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3798
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas mart » 01. 05. 2014. 18:41

Radioh3ad kirjutas:Isetehtud tubeless (ghetto). Crossmark rehv.
Rehvi küljel pidevalt läbipaistvad piisad. Normaalne?
Lisaks: Rehv jookseb nädalaga õhust pmst tühjaks. Normaalne?
Lateksiga/piimaga tavakummil on läbipaistvad piisad täiesti tavaline pilt. Ikka on kuskil miski mikroskoopiline ava, mis seestpoolt lateksiga/piimaga täitmist vajab. Ava täitmise lõpp-pilt ongi läbipaistev/rasvane ollus välispinnal. Piimaga tavakumm nädalaga ei tühjene, kaob max 0,3Bar. Pane piima juurde, arvatavasti kogus väike ja lateks ei jõua kõiki pragusid täita.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

raikzz
Rattur
Postitusi: 618
Liitunud: 30. 05. 2010. 20:14

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas raikzz » 01. 05. 2014. 19:14

Peab ka ikka kiiremas korras uue piima sisse laksima , nüüd läheb juba järgmiseks hommikuks rehv peaaegu tössiks ära , kas piisab lihtaslt ventiil lahti keerata ja piima juurde valata või peaks rehvi maha võtma ja vana lateksi ära puhastama ?
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3798
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas mart » 01. 05. 2014. 21:13

raikzz kirjutas:Peab ka ikka kiiremas korras uue piima sisse laksima , nüüd läheb juba järgmiseks hommikuks rehv peaaegu tössiks ära , kas piisab lihtaslt ventiil lahti keerata ja piima juurde valata või peaks rehvi maha võtma ja vana lateksi ära puhastama ?
Ventiili südamik välja ja uus lateks sisse. Vana lateksi kraabid siis välja/maha, kui kumm lappimist vajava augu saab ja nagunii on vaja maha võtta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7930
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas KaupoR » 01. 05. 2014. 21:28

Kui siin kummi puhastamisest juba juttu oli, siis mis oleks kõige parem vahend lateksi (NoTubes mul konkreetselt) lahustamiseks? Mul on ventiili südamik ruginat täis ja õhku liigub läbi vaevu-vaevu. Kui otsin, ilmselt leian ka uue südamiku aga "kummiks" muutunud lateksi puhastamise küsimus on ju tegelt ka laiem.
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3798
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas mart » 01. 05. 2014. 21:34

KaupoR kirjutas:Kui siin kummi puhastamisest juba juttu oli, siis mis oleks kõige parem vahend lateksi (NoTubes mul konkreetselt) lahustamiseks? Mul on ventiili südamik ruginat täis ja õhku liigub läbi vaevu-vaevu. Kui otsin, ilmselt leian ka uue südamiku aga "kummiks" muutunud lateksi puhastamise küsimus on ju tegelt ka laiem.
Mõned aastad tagasi tegelesin sama teemaga, siis loobusin, kui sain aru, et misiganes lahustiga loputades - ventiili kummi-/plasttihend lahustub samakiiresti kui lateksijäänused ventiilis. Sestsaadik keeran uue südamiku sisse
http://www.justridingalong.com/parts/tu ... cores.html ja vanaga viskan vareseid.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Nongrata
Rattur
Postitusi: 535
Liitunud: 16. 08. 2006. 14:54

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas Nongrata » 01. 05. 2014. 22:00

mart kirjutas:
KaupoR kirjutas:Kui siin kummi puhastamisest juba juttu oli, siis mis oleks kõige parem vahend lateksi (NoTubes mul konkreetselt) lahustamiseks? Mul on ventiili südamik ruginat täis ja õhku liigub läbi vaevu-vaevu. Kui otsin, ilmselt leian ka uue südamiku aga "kummiks" muutunud lateksi puhastamise küsimus on ju tegelt ka laiem.
Mõned aastad tagasi tegelesin sama teemaga, siis loobusin, kui sain aru, et misiganes lahustiga loputades - ventiili kummi-/plasttihend lahustub samakiiresti kui lateksijäänused ventiilis. Sestsaadik keeran uue südamiku sisse
http://www.justridingalong.com/parts/tu ... cores.html ja vanaga viskan vareseid.
Aastaid seda atsetooniga puhastanud, toimib, siiani pole veel muid detaile ära lahustanud.
Vanad südamikud viska ikka prügikasti!

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3798
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas mart » 01. 05. 2014. 22:17

Nongrata kirjutas:
mart kirjutas:
KaupoR kirjutas:Kui siin kummi puhastamisest juba juttu oli, siis mis oleks kõige parem vahend lateksi (NoTubes mul konkreetselt) lahustamiseks? Mul on ventiili südamik ruginat täis ja õhku liigub läbi vaevu-vaevu. Kui otsin, ilmselt leian ka uue südamiku aga "kummiks" muutunud lateksi puhastamise küsimus on ju tegelt ka laiem.
Mõned aastad tagasi tegelesin sama teemaga, siis loobusin, kui sain aru, et misiganes lahustiga loputades - ventiili kummi-/plasttihend lahustub samakiiresti kui lateksijäänused ventiilis. Sestsaadik keeran uue südamiku sisse
http://www.justridingalong.com/parts/tu ... cores.html ja vanaga viskan vareseid.
Aastaid seda atsetooniga puhastanud, toimib, siiani pole veel muid detaile ära lahustanud.
Vanad südamikud viska ikka prügikasti!
Et leotad ventiilisüdamikke atsetoonis ja lateks kaob ning ventiil toimib nigu uus?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Nongrata
Rattur
Postitusi: 535
Liitunud: 16. 08. 2006. 14:54

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas Nongrata » 01. 05. 2014. 23:02

Jah. Leotusaeg on muidugi loetud sekundid, kümmekond ehk, sellest piisab.

Radioh3ad
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 23. 05. 2012. 21:15

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas Radioh3ad » 02. 05. 2014. 16:47

Kas see on üldse UST rehv?
Ei ole UST. Sõidu peab väga hästi vastu. Arvatavasti ongi asi vist selles, et juba algusest peale, on piima liiga vähe sisse lisatud ja siis nüüd kui juurde panin, siis jälle vähe. Panen suurema koguse sisse ja vaatan, mis saab. Paneks kohe 100, :D

Indreq
Rattur
Postitusi: 419
Liitunud: 08. 09. 2012. 13:59

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas Indreq » 09. 09. 2014. 11:06

Pisike üllatus 2 kuud all olnud rehvis. algselt oli tegu Stansi lateksiga + veidi tundmatut (minule) fiibrilist segu mida pudeliga proffide käest sain. Nagu ma aru olen saanud, siis seda anomaalseks ei loeta, olevat tõestus sellest et lateks töötab. Rehv ilmselt on mõne augu saanud ja lisaõhk mis on juurde pumbatud, on kaasa toonud sellise tagajärje. Kes tahab rohkem teada võib googeldada "stans booger". Ehk siis tuleb ikka kord-paar hooaja jooksul ka lateksit kontrollida.

Pilt

birgo99
Rattur
Postitusi: 182
Liitunud: 04. 03. 2014. 21:43

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas birgo99 » 11. 09. 2014. 16:30

Endal 3 nädal jookseb kui tehti rehvid piimaseks ja juba kuulen kuidas esirehvis mingi tükk ringi sõidab?! :roll:

urrauh
Rattur
Postitusi: 23
Liitunud: 01. 05. 2014. 21:44

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas urrauh » 16. 01. 2016. 22:47

Kas piim talvel ära ei külmu? või tuleb mingit lisandit lisada, mis tõstab külmakindlust?

Miki-Hiir
Rattur
Postitusi: 264
Liitunud: 12. 04. 2005. 09:41

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas Miki-Hiir » 17. 01. 2016. 10:24

Ei külmu.

Stan's kodulehelt:
Stan’s Tire Sealant will stay liquid in a mountain bike tire with a thin casing for two to seven months on average. Riding in arid climates or storing the bike in a hot area will require more frequent monitoring of sealant levels. Special anti-freeze agents allow the sealant to be used in environments as cold as -30° F.

urrauh
Rattur
Postitusi: 23
Liitunud: 01. 05. 2014. 21:44

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitus Postitas urrauh » 17. 01. 2016. 18:52

Seda tootekirjeldust olen lugenud küll. Kuid alles nüüd jõudis see tootekirjelduse info kohale :) (ma algul mõtlesin, et see "special anti-freeze agents" tähendab, et ise tuleb neid lisada. ei tea miks mul selline mõte tuli)

Vasta

Mine “Kummid”