1. leht 1-st
Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 11. 02. 2014. 00:27
Postitas JannoR
Hmm,
Schwalbel on midagi huvitavat teoksil- kahekambrilised rehvid. Koos laiade pöidadega põnev areng...
Re: Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 11. 02. 2014. 21:44
Postitas urmo
Päris põnev idee iseenesest, kuigi pole eriti kuulnud, et snakebite TL-ready või UST lahendusega märkimisväärne probleem oleks, eriti niivõrd, et õigustada selle süsteemiga kaasnevat kaalutõusu kõige valusamas kohas ratta peal...pigem on see suunatud XC maratonidest natuke karmima sõidustiili suunas, nagu võib aimata ka pildil oleva rehvi järgi.
Re: Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 11. 02. 2014. 21:49
Postitas erikr
Pilt võib tiba petta.
See kumm on venitatud Syntace 35 mm laiale pöiale peale.
Re: Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 11. 02. 2014. 22:09
Postitas urmo
Nojah, eks selle süsteemiga annaks teha igasuguseid rehve, aga kahekambrilise ehitusega kaasnevat kaalutõusu oleks raske õigustada XC võistlusel niigi harva esineva snakebite vältimiseks. Pigem näen seda tulevikus trail/AM/freeride kategoorias popi lahendusena. Kui spekuleerida, siis pildil näha olev pöid võiks baseeruda praegusel Syntace W35 MX pöial, mille kasutusala on "For everything but downhill". Ilmselt maitse asi jällegi

Re: Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 11. 02. 2014. 22:26
Postitas Rivo
Off-road maailmas (autod) see päris laialdaselt levinud. Paigaldatud ka Eestis mõnede autodel. Point lihtne...vajatakse võimalikult madalat rehvirõhku, et ei tekiks kivide peal läbilööki ja lihtsalt üle serva maha ei keeraks. Sisemisele kummile lastakse reeglina maksimaalne rõhk, et see hoiaks välimise servad velje/pöia serva taga ja kaitseks ka läbilöökide eest. Autode puhul oli mäletamist mööda üsna ropu hinnaga ja väga vaevalise ja aega nõudva paigaldamisega.
Re: Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 11. 02. 2014. 23:07
Postitas mart
Rivo kirjutas:Off-road maailmas (autod) see päris laialdaselt levinud. Paigaldatud ka Eestis mõnede autodel. Point lihtne...vajatakse võimalikult madalat rehvirõhku, et ei tekiks kivide peal läbilööki ja lihtsalt üle serva maha ei keeraks. Sisemisele kummile lastakse reeglina maksimaalne rõhk, et see hoiaks välimise servad velje/pöia serva taga ja kaitseks ka läbilöökide eest.
Kas kuskil joonist või linki sellest lahendusest on? Hetkel ei suuda ette kujutada, kuidas sisemine õhukumm hoiab väliskummi serva taga ja siis veel välimine sisekumm hoiab soovitud madalat rõhku. Vaimusilmas näen, et sisemine kumm ca 30 mm läbimõõdus asub ca 60mm läbimõõduse välise sisekummi sees.

Kui shwalbe pakub topeltsisekummi kaaluks 200g, siis on see samaväärne kui panna 70g lateksit väiskummi loksuma + topeltkaitseks 95g sisekumm sisse. Kui sisekumm saab snakebite, siis lateks hoiab väliskummi tühjenemise ära.

Re: Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 11. 02. 2014. 23:45
Postitas KaupoR
Ma lugesin seda
Bike Rumorsist, seal ka link mootorrattarehvides kasutatavale samaletehnoloogiale.
Re: Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 12. 02. 2014. 00:06
Postitas M785
KaupoR kirjutas:Ma lugesin seda
Bike Rumorsist, seal ka link mootorrattarehvides kasutatavale samaletehnoloogiale.
http://nuetech.com/tubliss/#performance
Re: Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 12. 02. 2014. 00:26
Postitas mart
Nüüd sain tsikli kaudu asjale pihta - ühest ventiilist pumpab tubelessi ja teisest õhukummi.
http://nuetech.com/wp-content/themes/tu ... ambers.jpg
Re: Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 13. 02. 2014. 21:20
Postitas äss
http://nuetech.com/tubliss/#performance[/quote]
Nüüd sain tsikli kaudu asjale pihta - ühest ventiilist pumpab tubelessi ja teisest õhukummi.
http://nuetech.com/wp-content/themes/tu ... ambers.jpg[/quote]
No küll sul võttis ikka aega ,et asjale pihta saada.
Vat nüüd ma täristasin

Re: Kahekambrilised rehvid
Postitatud: 14. 02. 2014. 10:27
Postitas Prommar
Võibolla saad ka kunagi pihta kuidas õigesti tsiteerida.