Kahekambrilised rehvid

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
JannoR
Rattur
Postitusi: 176
Liitunud: 10. 03. 2005. 13:22

Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas JannoR » 11. 02. 2014. 00:27

Hmm, Schwalbel on midagi huvitavat teoksil- kahekambrilised rehvid. Koos laiade pöidadega põnev areng...

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Re: Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas urmo » 11. 02. 2014. 21:44

Päris põnev idee iseenesest, kuigi pole eriti kuulnud, et snakebite TL-ready või UST lahendusega märkimisväärne probleem oleks, eriti niivõrd, et õigustada selle süsteemiga kaasnevat kaalutõusu kõige valusamas kohas ratta peal...pigem on see suunatud XC maratonidest natuke karmima sõidustiili suunas, nagu võib aimata ka pildil oleva rehvi järgi.
Zero the Hero

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11870
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas erikr » 11. 02. 2014. 21:49

Pilt võib tiba petta.
See kumm on venitatud Syntace 35 mm laiale pöiale peale.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Re: Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas urmo » 11. 02. 2014. 22:09

Nojah, eks selle süsteemiga annaks teha igasuguseid rehve, aga kahekambrilise ehitusega kaasnevat kaalutõusu oleks raske õigustada XC võistlusel niigi harva esineva snakebite vältimiseks. Pigem näen seda tulevikus trail/AM/freeride kategoorias popi lahendusena. Kui spekuleerida, siis pildil näha olev pöid võiks baseeruda praegusel Syntace W35 MX pöial, mille kasutusala on "For everything but downhill". Ilmselt maitse asi jällegi :D
Zero the Hero

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2843
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas Rivo » 11. 02. 2014. 22:26

Off-road maailmas (autod) see päris laialdaselt levinud. Paigaldatud ka Eestis mõnede autodel. Point lihtne...vajatakse võimalikult madalat rehvirõhku, et ei tekiks kivide peal läbilööki ja lihtsalt üle serva maha ei keeraks. Sisemisele kummile lastakse reeglina maksimaalne rõhk, et see hoiaks välimise servad velje/pöia serva taga ja kaitseks ka läbilöökide eest. Autode puhul oli mäletamist mööda üsna ropu hinnaga ja väga vaevalise ja aega nõudva paigaldamisega.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3799
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas mart » 11. 02. 2014. 23:07

Rivo kirjutas:Off-road maailmas (autod) see päris laialdaselt levinud. Paigaldatud ka Eestis mõnede autodel. Point lihtne...vajatakse võimalikult madalat rehvirõhku, et ei tekiks kivide peal läbilööki ja lihtsalt üle serva maha ei keeraks. Sisemisele kummile lastakse reeglina maksimaalne rõhk, et see hoiaks välimise servad velje/pöia serva taga ja kaitseks ka läbilöökide eest.
Kas kuskil joonist või linki sellest lahendusest on? Hetkel ei suuda ette kujutada, kuidas sisemine õhukumm hoiab väliskummi serva taga ja siis veel välimine sisekumm hoiab soovitud madalat rõhku. Vaimusilmas näen, et sisemine kumm ca 30 mm läbimõõdus asub ca 60mm läbimõõduse välise sisekummi sees. :roll:
Kui shwalbe pakub topeltsisekummi kaaluks 200g, siis on see samaväärne kui panna 70g lateksit väiskummi loksuma + topeltkaitseks 95g sisekumm sisse. Kui sisekumm saab snakebite, siis lateks hoiab väliskummi tühjenemise ära. :idea:
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7932
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas KaupoR » 11. 02. 2014. 23:45

Ma lugesin seda Bike Rumorsist, seal ka link mootorrattarehvides kasutatavale samaletehnoloogiale.
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
M785
Rattur
Postitusi: 414
Liitunud: 10. 12. 2012. 20:43

Re: Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas M785 » 12. 02. 2014. 00:06

KaupoR kirjutas:Ma lugesin seda Bike Rumorsist, seal ka link mootorrattarehvides kasutatavale samaletehnoloogiale.
http://nuetech.com/tubliss/#performance

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3799
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas mart » 12. 02. 2014. 00:26

M785 kirjutas:
KaupoR kirjutas:Ma lugesin seda Bike Rumorsist, seal ka link mootorrattarehvides kasutatavale samaletehnoloogiale.
http://nuetech.com/tubliss/#performance
Nüüd sain tsikli kaudu asjale pihta - ühest ventiilist pumpab tubelessi ja teisest õhukummi.
http://nuetech.com/wp-content/themes/tu ... ambers.jpg
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
äss
Rattur
Postitusi: 241
Liitunud: 29. 01. 2011. 11:33

Re: Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas äss » 13. 02. 2014. 21:20

http://nuetech.com/tubliss/#performance[/quote]
Nüüd sain tsikli kaudu asjale pihta - ühest ventiilist pumpab tubelessi ja teisest õhukummi.
http://nuetech.com/wp-content/themes/tu ... ambers.jpg[/quote]


No küll sul võttis ikka aega ,et asjale pihta saada.
Vat nüüd ma täristasin :)

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 1130
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Kahekambrilised rehvid

Postitus Postitas Prommar » 14. 02. 2014. 10:27

Võibolla saad ka kunagi pihta kuidas õigesti tsiteerida.

Vasta

Mine “Kummid”