Hea MNT trennikumm

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
MarttiM
Rattur
Postitusi: 809
Liitunud: 31. 07. 2009. 14:07

Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas MarttiM » 04. 07. 2012. 21:18

Millist trennikummi soovitasite üle 90 kg tegelinskile? Võiks tiba ka veereda:) Praegu on mingid Kenda traadiga kummid.

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas KristjanS » 04. 07. 2012. 21:24

Kindlasti midagi Maxxise valikust - paigas hinna ja kvaliteedi suhe. Re-fuse on selline ever-lasting treeningkumm, mida naljalt ära ei lõhu ja kuluta. Teine trennikumm peaks olema Detonaator, millega endal kogemused puuduvad. Ei maksa send sellest tootjanimest ära ehmatada. Mõnel küll tekitab vastikustunnet juba ainuüksi nime kuulmine/nägemine, ent pakub teine päris asjaliku valikut.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

serxx
Rattur
Postitusi: 628
Liitunud: 21. 06. 2011. 22:16

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas serxx » 04. 07. 2012. 22:58

Maxxise Re-fuse ja Detonator on muidugi tase nimede panekul.
Kes tahab omale kummi, mille nimi on detonator ja võib iga hetk lõhkeda? Või kummi, mille nimi on refuse (inglise keeles keeldumine)? :D Aga nali naljaks. Tõenäoliselt pole kummidel omal häda midagi. Nagu eesti vanasõna ütleb: Ega nimi kummi riku.

Schwalbe Lugano on mul ratta all suht hästi kestnud. Kaalu on mul ka üle 90kg. Eelmisel hooajal sai nendega umbes 2000 sõidetud ja hetkel veerevad fixi all edasi. Ei maksa ka suurt midagi, kui õigest kohast osta.
Ainult kaks flati on olnud. Üks kord snakebike äärekivi otsas ja teine kord sain mingile suurele killustiku kivile otse kümnesse pihta 30+ kiirusel, ehk siis samuti snakebite. Mõlemal juhul tegu sõiduveaga, mitte kummi veaga. Seega julgeks soovitada küll.

Kasutaja avatar
Randolf
Rattur
Postitusi: 43
Liitunud: 11. 07. 2011. 11:52

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Randolf » 04. 07. 2012. 23:12

Schwalbe Durano S peaks ka sobima. :)

Kasutaja avatar
j6ukur
Rattur
Postitusi: 656
Liitunud: 28. 04. 2009. 16:29

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas j6ukur » 05. 07. 2012. 08:37

Ma olen viimased aastad sõitnud traadiga hutchinson flashidega 700x25c. Review-d kurdavad kvaliteedi üle, isiklikult pole ühtegi halba sõna öelda - ultralonglasting, nagu lubatud + 2-3x eelpoolviidatud maxxise kummidest odavamad.

hwxeraldimees
Rattur
Postitusi: 313
Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas hwxeraldimees » 05. 07. 2012. 10:46

Schwalbe Durano Plus. Üle 20000km sõidetud ja sõidan nendega vähemalt samapalju veel ! Tootja väidab ka,et kõige vastupidavam Schwalbe kumm. Südamerahus võin nendega maastikul või kruusal ka sõita,ei mõtle siis et kohe läheb katki ! Kaalu on küll palju(330g) aga veereb piisavalt ! Kataloogist loen ka välja,et kuulub veel võistluskatekooriasse kumm . Mina muud trenni kummi endale enam ei osta,algul käin natuke rohkem välja ja hiljem võidan selle summa vahe mitmekordselt tagasi ! Lisaks ei suvatse ma nende kummidega sisekummi ja pumpa kaasas tassida. Peab ikka räige ebaõnn või tugev torge terava esemega olema et sellest kummist läbi minna.
Oma kogemuse põhjal soovitaksin teise variandina Continental GP4000-heal juhul peab poolenisti sama palju vastu kui Durano Plus.

mart2
Rattur
Postitusi: 839
Liitunud: 30. 06. 2003. 01:00

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas mart2 » 09. 07. 2012. 10:07

Soovitaks omalt poolt Conti 4seasonit. Head pikad kogemused.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...

karmo_k
Rattur
Postitusi: 36
Liitunud: 22. 05. 2010. 12:21

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas karmo_k » 13. 07. 2012. 13:19

Vittoria Rubino Pro. Kannatab sõita ka kruusa lõike, siiani pole midagi juhtunud. Sõitnud 2000km ja vaid üks rehvi purunemine.

Lauri234
Rattur
Postitusi: 10
Liitunud: 19. 05. 2010. 07:59

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Lauri234 » 06. 08. 2012. 18:26

Ise olin kaasatulnud kummidega (Speedster S20) hädas ~iga 50km tagant auk kummis. Nüüd panin taha Durano Plusi ja ette Michelin Orium. Eks näeb mis saab. 100km so far (y)

MarttiM
Rattur
Postitusi: 809
Liitunud: 31. 07. 2009. 14:07

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas MarttiM » 06. 08. 2012. 21:48

Lauri234 kirjutas:Ise olin kaasatulnud kummidega (Speedster S20) hädas ~iga 50km tagant auk kummis. Nüüd panin taha Durano Plusi ja ette Michelin Orium. Eks näeb mis saab. 100km so far (y)
Mul olid S10 kaasas mingid ülikiire kulumisega Hutchinsonid: üks läks pauguga, nii et väliskumm ribadeks; teine kulus läbi alla 1000 km. Praegused Kendad on enam vähem: 3 aasta on minekul ja trassil olen pidanud vast 1-2 korda sisekat vahetama.

Infidel
Rattur
Postitusi: 101
Liitunud: 01. 07. 2011. 23:53

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Infidel » 12. 02. 2013. 22:41

Ostsin taha uue Vittoria Rubino Pro, panin peale, lükkasin 9 bari sisse ja pool tundi hiljem käis kõva litakas. Nimelt oli sisekumm ribadeks. Rubinol lubatud 7-10 bari, millest võis selline asi juhtuda? Aa ja mainiks veel ära, et ratas oli toas ja seisis seina ääres, mitte ei juhtunud see sõites. Äkki panin halvasti kummi peale või vigastasin sisekummi heeblitega?

Tr11
Rattur
Postitusi: 179
Liitunud: 01. 09. 2008. 18:55

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Tr11 » 12. 02. 2013. 22:46

MarttiM kirjutas:Millist trennikummi soovitasite üle 90 kg tegelinskile? Võiks tiba ka veereda:) Praegu on mingid Kenda traadiga kummid.
Schwalbe Durano Plus, 28-622, kui mahub raamivahele või 25-622. Ühed kõige torkekindlamad MNTrehvid üldse.

QRX
Rattur
Postitusi: 106
Liitunud: 17. 09. 2012. 22:36

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas QRX » 13. 02. 2013. 10:09

Infidel kirjutas:Ostsin taha uue Vittoria Rubino Pro, panin peale, lükkasin 9 bari sisse ja pool tundi hiljem käis kõva litakas. Nimelt oli sisekumm ribadeks. Rubinol lubatud 7-10 bari, millest võis selline asi juhtuda? Aa ja mainiks veel ära, et ratas oli toas ja seisis seina ääres, mitte ei juhtunud see sõites. Äkki panin halvasti kummi peale või vigastasin sisekummi heeblitega?
Kas pumpasid rehvi väljas või toas? Kui väljas, siis milline oli välistemperatuur? Kui temperatuur oli väljas madal, siis on arusaadav, miks sul siserehv lõhkes. Lihtne temperatuuride erinevus, õhul pole soojenedes kusagile paisuda, ja rõhk ületas toas seistes lubatu (10 bar) piiri ning tulemusest sa rääkisid ise juba. Endal samasugune asi üle elatud traadita MTB rehvi puhul! :)

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7928
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas KaupoR » 13. 02. 2013. 10:19

Miks peaks maanteekummi selliste ilmadega väljas pumpama?
If everything's under control, you're going too slow!

rainerhq
Rattur
Postitusi: 767
Liitunud: 16. 08. 2009. 19:27

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas rainerhq » 13. 02. 2013. 10:29

Siis ei hakka pumbates palav :D
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"

QRX
Rattur
Postitusi: 106
Liitunud: 17. 09. 2012. 22:36

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas QRX » 13. 02. 2013. 10:48

KaupoR kirjutas:Miks peaks maanteekummi selliste ilmadega väljas pumpama?
Isiklikult pumpan madala välistemperatuuri puhul igasugust rehvi, nii ratta kui tsikli oma, alati väljas, et säilitada ilmale vastav rõhk rehvis, pealegi teen seda väikese kompressoriga, mille lärmi toas ei taluks.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11868
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas erikr » 13. 02. 2013. 11:00

See õue ja toa jutt on asjatu, infidel ju ütles oma postituses, et toas.
Ja selle kummiga ei minda praegustes oludes õue sõitma.

Pakun, et kas sisekummi (varjatud) vigastus või viga või oli jäänud mingi liivaterakene vms kusagile vahele. Ise olen samuti 8 bar kandis sisekummi lõhki pumbanud. Mäletan, et kiirustades tegin ja ei puhastanud kõike korralikult. Aga üldiselt - eks neid sisekumme on lõhkenud "iseeneslikult" ikka ja jälle, tegu pole mingi müstilise nähtusega.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

arnea
Rattur
Postitusi: 1223
Liitunud: 02. 06. 2008. 17:04

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas arnea » 13. 02. 2013. 17:04

Aga QRX, äkki viitsid selle arvutuse ära teha, et palju see rõhk siis tõusis kummis? Õues -5'ga lõi 9 bari sisse ja siis tuli tuppa +20 kätte.

rai66
Rattur
Postitusi: 857
Liitunud: 04. 04. 2007. 09:41

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas rai66 » 13. 02. 2013. 19:38

rainerhq kirjutas:Siis ei hakka pumbates palav :D
:lol: :lol: :lol:

Infidel
Rattur
Postitusi: 101
Liitunud: 01. 07. 2011. 23:53

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Infidel » 14. 02. 2013. 01:03

Toas vahetasin ja pumpasin ka, st et ega ta paisuda enam ei saanud. Ilmselt siis sai vahetamise käigus viga või oli enne juba. Igatahes oli see väga vinge ehmatus, kui arvutis hängides pool meetrit eemalt räme kärgatus järsku käis! :D Toas ratast hoiustades enam vist nii kõrget rõhku enam kunagi sisse ei löö! :)

rainerhq
Rattur
Postitusi: 767
Liitunud: 16. 08. 2009. 19:27

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas rainerhq » 14. 02. 2013. 08:13

Kui palju kaalud? Enamasti piisab 7 barist. Mina sõidan clincheriga ees 6,7 ja taga 6,9, tubularil 6,2/6,5.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3620
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Kuldar » 18. 02. 2013. 13:03

pumbake toas, soe õhk on kergem.
Gravity is a Bitch

Tr11
Rattur
Postitusi: 179
Liitunud: 01. 09. 2008. 18:55

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Tr11 » 18. 02. 2013. 13:54

Kuldar kirjutas:pumbake toas, soe õhk on kergem.
Iga kogenud jalgrattahunt teab, et õhk tuleb enne kummide pumpamist niiskuse eemaldamiseks läbi filtri lasta või kasutada õhu asemel mingit puhast gaasi - siis paisuvad kummid soojenedes vähem. Näiteks heelium oleks väga sobilik või kui pappi vähem, siis käib lämmastik kah. Kuna heelium on õhust umbes 8 korda kergem, siis saab nii ka rataste kaalu efektiivselt vähendada! Taaramäe pidavat kah rehvides heeliumi kasutama, küllap ta sellepärast nii kiiresti sõidabki.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11868
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas erikr » 18. 02. 2013. 15:30

Heeliumi molekul on nii väike, et difundeerub päris käbedalt läbi kummi.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Väinz
Rattur
Postitusi: 21
Liitunud: 02. 03. 2013. 09:10

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Väinz » 05. 03. 2013. 11:36

Tere

Mul oli tegelikult täpselt sama küsimus: milline on hea MNT trennirehv?
Kuna olen alles täiesti algaja MNT-rattur ja ostetud rattal on originaalis peal Vittoria Rubino Slick 23 60 KV (ratas: MERIDA Race Lite 904) siis kas ja mida võiks veel teada? Kas kannatab nende originaalidega ka sõita või peaks KOHE Schwalbe Durano Plus´i alla panema?

Kasutaja avatar
indrek56
Rattur
Postitusi: 656
Liitunud: 03. 06. 2008. 15:24

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas indrek56 » 05. 03. 2013. 11:44

Väinz kirjutas:Kuna olen alles täiesti algaja MNT-rattur ja ostetud rattal on originaalis peal Vittoria Rubino Slick 23 60 KV (ratas: MERIDA Race Lite 904) siis kas ja mida võiks veel teada? Kas kannatab nende originaalidega ka sõita või peaks KOHE Schwalbe Durano Plus´i alla panema?
Ei ole mingit pointi midagi praegu soppama hakata, algajana proovi sõita olemasolevad ribadeks!

Kasutaja avatar
Randolf
Rattur
Postitusi: 43
Liitunud: 11. 07. 2011. 11:52

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Randolf » 06. 03. 2013. 21:10

Väinz kirjutas:peaks KOHE Schwalbe Durano Plus´i alla panema?
Olgugi, et Durano Plus on päris vastupidav ei soovita siiski neid kevade alguses rikkuma hakkata, sest kevadeti on meil teed igasugust jama täis.

Väinz
Rattur
Postitusi: 21
Liitunud: 02. 03. 2013. 09:10

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Väinz » 07. 03. 2013. 08:04

Suur tänu kõikidele asjaliku tagasiside eest. Tõsi ta ilmselt on, et mõistlikum on olemasolevad "ribadeks" sõita ja siis hakata vaatama midagi paremat .. või siis natuke enne seda kui ribad käes .. siinkohal tahangi küsida, et ... mida targemad ja kogenumad arvavad sellest Vittoria Rubino Slick 23 60 KV (ratas: MERIDA Race Lite 904) rehvist .. kui kaua see ühe algaja, kes ikka vaatab ka KUS ta sõidab, käes vastu võiks pidada?

vaikija
Rattur
Postitusi: 384
Liitunud: 22. 02. 2003. 17:29

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas vaikija » 07. 03. 2013. 08:46

Tere. Soovitaksin järgmist: sõida nendega, mis Sul seal all on(muidugi varusisekumm,heebel ja pump kaasas, ja oled tutvunud sisekummi vahetamisega) kuni silmaga nähes ja käega katsudes tunned tagakummil selget kulumist (veerepind kandiline). Siis vaheta esimene(mis on nagu uus, sest se ei kulu esiratta all) ja tagumine omavahel ära ja sõida jälle niipalju kui saab. Kui lõpuks mõlemad kulunud või näevad kahtlased välja- osta kaks laiemat uut väliskummi ja laiusega 25 (võib laiem aga siis peab asjadest natukene rohkem teadma). Igal tootjal on selline 25-ne olemas, milline paremini veereb või kauem kestab- seda peaks teadma müüja. Laiema rehviga saad ka kriipsukese madalama rõhuga sõita ja tunned, et meie halbadel teedel on see mugavam ja kiirem.

Väinz
Rattur
Postitusi: 21
Liitunud: 02. 03. 2013. 09:10

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Väinz » 07. 03. 2013. 09:52

vaikija kirjutas:Tere. Soovitaksin järgmist: sõida nendega, mis Sul seal all on(muidugi varusisekumm,heebel ja pump kaasas, ja oled tutvunud sisekummi vahetamisega) kuni silmaga nähes ja käega katsudes tunned tagakummil selget kulumist (veerepind kandiline). Siis vaheta esimene(mis on nagu uus, sest se ei kulu esiratta all) ja tagumine omavahel ära ja sõida jälle niipalju kui saab. Kui lõpuks mõlemad kulunud või näevad kahtlased välja- osta kaks laiemat uut väliskummi ja laiusega 25 (võib laiem aga siis peab asjadest natukene rohkem teadma). Igal tootjal on selline 25-ne olemas, milline paremini veereb või kauem kestab- seda peaks teadma müüja. Laiema rehviga saad ka kriipsukese madalama rõhuga sõita ja tunned, et meie halbadel teedel on see mugavam ja kiirem.
Tere vaikija .. suur suur tänu .. lõpuks üks asjalik ja päris tõsiselt võetav soovitus (vähemalt mulle kui algajale tundub) ... iseasi kui pädev mina olen midagi hindama-arvama, kuid .. usun, et visuaalse hinnangu saan ikka anda. Õnneks on ratas ostetud RATTARING´st (Tartu), mida on ka siinses foorumikeskuses kiidetud .. seega usun, et ma hätta ei jää kui nõu-jõu puudus tuleb :)

rainerhq
Rattur
Postitusi: 767
Liitunud: 16. 08. 2009. 19:27

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas rainerhq » 07. 03. 2013. 10:14

25mm kummi soovitus on (y) Endal Conti GP4000s, rõhuks 6,7/6,9 ning iga tee nagu vaip!

P.S
Ma arvan,et kui Sa eelmisele postitusele vastad, siis ei ole vaja tsiteerida, saad ju lihtsalt vastata.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"

brunz
Rattur
Postitusi: 281
Liitunud: 12. 07. 2005. 06:56

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas brunz » 07. 03. 2013. 22:37

teil käis siin igasuguseid nimesid läbi. Mina soovitan sulle uuteks rehvideks Michelin Lithion 2(6...8bar). Kuluvad tunduvalt vähem kui Michelin Pro-d(võistlusrehvid) ja on peaaegu sama kerged. Minuarust pole kaal 330g väga tõsiselt võetav - loe POMMID! Maanteel võiks ikka asi kergem olla, kui "noor FuriusFred"(350g)! Muidu jääb see veeremine väga nigelaks. Lithion 2 kaalub 220g ja maksab alla 20€ + pluss saad valida väga palju värvivalikuid.
Schwalbe mnt ja Maxxis-e kumme ei KOMMENTAARI aga Rubinio Pro on "PRO".
Viimati muutis brunz, 08. 03. 2013. 11:05, kokku muudetud 2 korda .
Bruno / 56506745
"Hoia peal, loeb ainult max kiirus!"
http://www.ccrotamobilis.ee

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3620
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Kuldar » 07. 03. 2013. 23:22

brunz kirjutas:Mina soovitan sulle ... Litium
liitiumi soolade baasil on rohud masendunutele või muidu rahututele. Aga seda soovitavad teised inimesed ühes teises kohas. Võimalik et teistele inimestele.
kummi nimi on Lithion, mis minuteada ei tähenda ega tähista mitte midagi. Umbes nagu spunk.
Gravity is a Bitch

brunz
Rattur
Postitusi: 281
Liitunud: 12. 07. 2005. 06:56

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas brunz » 08. 03. 2013. 11:07

õige tähelepanek Kuldar. Kohe näha, et tead-tunned tooteid. Parandused sisse viidud. Loodan, et muud andmed õiged :D
Bruno / 56506745
"Hoia peal, loeb ainult max kiirus!"
http://www.ccrotamobilis.ee

raamimurdja
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas raamimurdja » 09. 03. 2013. 14:45

Miks sisekummid lõhkevad pauguga?

õhk paisub? Kui rehvil on piiriks 10, siis kohe kindasti kannatab ta natuke rohkem, kui 10,1. Seega õhu paisumine ei ole üldjuhul põhjuseks. Pigem on väliskumm vigastatud.

Aga üheks kõige levinumaks põhjuseks on see, et sisekummi äär jääb väliskummi ja pöia vahele. Nüüd kui kumm täis pumbata, siis mingi rõhuni ei ole midagi näha aga suurema rõhu korral ja aja jooksul pressib sisekumm ennast välja ja lähebki pauguga lõhki. Kirjeldatud protsessi soodustavad ka kõigi kolme komponendi kvaliteet ja omapära.
1. Odavad ja paksud sisekummid lihtsalt ei mahu kitsa pöia puhul väliskummi sisse ära.
2. Mõned pöiad on madalama äärega ning ümarate kantidega kust väliskumm lihtsamalt üle libiseb.
3. Ja loomulikult sõltub ka väliskummi siseraadiusest aga suurematel tootjatel ei tohiks sellega üldjuhul küll probleeme olla.

Ise soovitan treening ja võistluskummiks samuti Vittoria Rubino Pro-d. Suht mõistliku hinnaga, sest ebaõnnestunud lõike korral on kumm rikutud niikuinii. Samuti kestab piisavalt ja veereb ka üle keskmise.

grt
Rattur
Postitusi: 61
Liitunud: 17. 04. 2003. 20:05

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas grt » 10. 03. 2013. 11:06

Ei soovita Vittoria Rubino Pro-d, kuna märjaga on nad maru libedad. Arvan et isegi trennikummil võiks rahuldav pidamine olla.
Erinevate tootjate odavaimatel mudelitel puudub enamasti torkevastane kaitse, mille tõttu tuleb liigselt purunemisi ette.
Omast kogemusest soovitaks näiteks Michelin Krylion Carbon, Schwalbe Durano-d, Specialized Roubaix pro.

Alfonze
Rattur
Postitusi: 349
Liitunud: 11. 07. 2003. 11:02

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Alfonze » 23. 04. 2013. 22:58

Mina olen igasugu imekohtades, oludes ja erinevatel teekatetel sõitnud Rubino Prodega ja no ei oska küll kurta midagi liigse libeduse vms kohta... Rubinotega total viimase 3 hooaja jooksul seal 15 000 km kandis kogemust. Väga hea kulumiskindluse, kaalu ja hinna suhtega kumm julgen küll soovitada.

Kasutaja avatar
kapuuts
Rattur
Postitusi: 322
Liitunud: 25. 07. 2011. 10:17

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas kapuuts » 24. 04. 2013. 07:38

Ise siiani Continental GP4000S-iga sõitnud ja minuarust hea vastupidavus, hea veeremine ja märjaga pole ka probleeme olnud.

Alfonze
Rattur
Postitusi: 349
Liitunud: 11. 07. 2003. 11:02

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Alfonze » 24. 04. 2013. 09:21

Kasutan teisel rattal GP4000s-e ja ka tõepoolest väga ok kumm. Natuke kergelt võtab lõikeid sisse ja kulub suhteliselt kiirelt, aga torkekindlus ja kaal on väga heas suhtes. Kui ale ajal osta, siis pole ka hind midagi hullu.

Kasutaja avatar
indrek56
Rattur
Postitusi: 656
Liitunud: 03. 06. 2008. 15:24

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas indrek56 » 24. 04. 2013. 09:34

Pole õige mees võrdlema, kuna minu kogemus piirdub ka nendesamade GP4000S-ga. Kogemus selline, et palju sõitmist ka kevadisel ajal igasuguse saasta ja prahiga teedel. lõike ja torkejälgi on rehvis omajagu, kuid läbi pole ükski pääsenud.

Alfonze
Rattur
Postitusi: 349
Liitunud: 11. 07. 2003. 11:02

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Alfonze » 24. 04. 2013. 10:20

Ma igasuguseid katsetanud ja no näiteks Ultremod ei kõlba kuhugi (500km 4 torget:-(), kui juba okasmets kaugelt paistab, siis igaks juhuks saab augu juba ära ette:-P Teine äärmus oli Frotezza tricomp, torkekindlus ok, rõhku kannatas megalt, aga no nii krdi ebamugav ja kõva oli sõita, olenemata rõhust mida kasutada... Conti 4 season, ultra race ja gatorskin ka proovitud, ei leia et kuidagi parem oleks kui 4000s, seega ei näe raskemal pointi. Maxxise eelpoolmainitud ja ka mõningad teised Vittoriad (rubino slick, zaffiro pro) on ennast ka normaalselt ülal pidanud. Schwalbe lugano on ka hästi näidanud ennast, ise pole palju sõintud, aga mitmetel kestab väga hästi, kuigi suht raske.

Kuid siiski 205gr kaalu puhul ja normaalse kulumis- ja torkekindlusega GP4000S tundub kiiremale rattale just paras.
Rubino seevastu mugav sõita ja kestab pikalt, hea linnarattale äärekividele jne, samas pole ka teab mis meeletu raske (25mm lai on 235gr) ja veereb hästi.

Indreq
Rattur
Postitusi: 419
Liitunud: 08. 09. 2012. 13:59

Re: Hea MNT trennikumm

Postitus Postitas Indreq » 27. 05. 2013. 12:21

Väinz kirjutas:Tõsi ta ilmselt on, et mõistlikum on olemasolevad "ribadeks" sõita ja siis hakata vaatama midagi paremat ..
Mul olid poest ostes rattal all mingil põhjusel Schwalbe Ultremo'd, need vahetasin küll kiirelt välja. Panin odavad Mavic Aksionid ja need on teeninud ilma probleemideta. Ultremod panen ehk alla rattaralliks :)

Vasta

Mine “Kummid”