1. leht 1-st

2.0 vs 2.1

Postitatud: 15. 07. 2011. 09:46
Postitas indrek56
Praegused MTB säästu 2.1 mõõdus kummid hakkavad ära väsima. Mõtlesin et vahetaks need 2.0 vastu. Mis ohud ja hädad mind seoses sellega varitsevad kui ainult mõõtu silmas pidada? mustrid ja konkreetsed margid on juba teine teema. Kulgen nendega elionidel ja mõnedel üritustel veel. Seni on ilmad ka muidugi helded olnud. Aga vaatan et osa rahvast on ka 1.9-ga peal.

Re: 2.0 vs 2.1

Postitatud: 15. 07. 2011. 12:48
Postitas SHOXi
indrek56 kirjutas:Praegused MTB säästu 2.1 mõõdus kummid hakkavad ära väsima. Mõtlesin et vahetaks need 2.0 vastu. Mis ohud ja hädad mind seoses sellega varitsevad kui ainult mõõtu silmas pidada? mustrid ja konkreetsed margid on juba teine teema. Kulgen nendega elionidel ja mõnedel üritustel veel. Seni on ilmad ka muidugi helded olnud. Aga vaatan et osa rahvast on ka 1.9-ga peal.
mis kumme kaalud 2.0 ja 1.9 vallas?

Re: 2.0 vs 2.1

Postitatud: 15. 07. 2011. 13:36
Postitas erikr
Üldine trend teadlikumate osas tundub olevat praegu suurema kummilaiuse poole. Popid on Schwalbe 2,25" ja Conti 2,2" laiused.
Põhjenduseks suurem ruumala võimaldab sõita madalama rõhuga,seega summutab paremini raja ebatasasusi, kannab liivast ja pehmest paremini läbi, kontaktpind maapinnaga on suurem - ei hakka nii kergesti libisema.

Re: 2.0 vs 2.1

Postitatud: 15. 07. 2011. 18:15
Postitas indrek56
Tegelikult on senised 2.1 norm läbi vedanud, isegi Värskas. Muidugi on ilmad ka armulised sel aastal olnud. Seepärast vist kiusatus tekkiski kitsamat proovida. Samas peaks asi ka veidi universaalne olema, sest minust vastavalt rajaoludele kummivahetajat pidevat ei ole.
Konf on selline mis lubab tavalisi ja lohvi autoventiiliga.
Pole eriti konkreetseid mudeleid vaadanud, kas näiteks selline:Conti X-King 2,0 Super Sonic või mida üldse vaadata või oluliseks pidada? Ma ei tea sellest kummi teemast just palju.

Re: 2.0 vs 2.1

Postitatud: 16. 07. 2011. 00:46
Postitas werta
indrek56 kirjutas: Pole eriti konkreetseid mudeleid vaadanud, kas näiteks selline:Conti X-King 2,0 Super Sonic või mida üldse vaadata või oluliseks pidada? Ma ei tea sellest kummi teemast just palju.
Ma võin sulle sellest rehvist pihtida. On ta mul kasutusel esijooksul. Muidu tore rehv, aga ilmselt praak - nüüd hakkab kummi nublude kadumine juba pidavusele... Nublude kadumisest
Seal teemas oleva pildi jätkuks on praegu juba selline pilt http://images115.fotki.com/v607/photos/ ... 009-vi.jpg

Re: 2.0 vs 2.1

Postitatud: 19. 07. 2011. 12:02
Postitas vilevana
Ma olen sama probleemi ees. Hetkel 2.25 all ja mõlgutan mõtteid 2.0 rehvist. Hea pehme on küll sellle 2.25ga aga asfaldil on ta ikka tüütu veidi. Leidsin endale paar mudelit michelini valikust. Kuna asi on teemas siis toon siia 2 linki ka, ja äkki keegi siis seletab kas nende vahe ongi see et üks on ilma õhukummita ja teine õhukummiga?
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=48144
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=48136
ja mida üldse sellest mudelist arvata? on kellegil kogemusi? asi selles ka et schwalbe valikust ma sobivat 2.0 ei leidnud, välja arvatud mingi kallis mudel oli, racing ralph vist, see jääb pisu kalliks.
Aga jah oleks ka huvitatud veel arvamustest algteema 2.0 vs 2.1 kohta et ise ka õige otsus teha

Re: 2.0 vs 2.1

Postitatud: 19. 07. 2011. 12:15
Postitas Gunnar
Algul mainid, et 2,5 jääb asfaldil liiga laiaks ja siis tahad osta wildgrippe? Arusaamatu. Kui sul on nii palju asfaldil uhamist, et kummi laius segama hakkab, siis ei tasu mudakummi vast alla panna.

Re: 2.0 vs 2.1

Postitatud: 19. 07. 2011. 13:33
Postitas piffik
Oma tagasihoidliku arvamusega julgeks öelda, et muster päris teine teema ei ole. Trenniks sai soetatud odavamapoolsed Schwalbe CX Comp 2.0. Linnas, kruusa ja metsatee peal ei ole iseenesest viga. Muster siis selline http://fixussport.ee/index.php?id=369&pid=154. Siis sai oma rumala peaga mõeldud, et äkki maratonide jaoks ka hea rehv, peaks ju hästi veerema, mis ma ikka oma 2.25 RaRa-dega vaeva näen. Värska maratonil sai siis proovitud - olud väga sarnased Aegviidule, palju kruusa, palju liiva, vihma ka enne tulnud. Ei jõudnud end ära kiruda - niiske kruusa peal vajus piisavalt minu 72 kg all sisse, et oluliselt takistas, liivast ärme parem räägimegi, nagu lehm libedal jääl. Aga noh, inimene peab ju kõik vead ise läbi proovima, targemate inimeste nõu ju ei kuula. Aegviidus lükkasin loomulikult RaRa-d alla ning hoopis teine tubakas - ikka selline kindla peale minek.

Re: 2.0 vs 2.1

Postitatud: 19. 07. 2011. 14:21
Postitas vilevana
Gunnar kirjutas:Algul mainid, et 2,5 jääb asfaldil liiga laiaks ja siis tahad osta wildgrippe? Arusaamatu. Kui sul on nii palju asfaldil uhamist, et kummi laius segama hakkab, siis ei tasu mudakummi vast alla panna.
Jah pole nagu eriti loogiline, aga siinkohal ma otsingi sobivaimat lahendust, et kui lähen sõitma, siis on kõiki olusid, nii kergemat metsa, kruusa ja asfalti ja no oma 2.25 rehviga ma ju tapan selle mustrit, isendiks on nobby nic schwalbelt. kuigi vist jah soov on ka mul keeruline kuna mitmed erinevad teeolud pluss et saaks elioni sõita, aga jah elioniks on targem see 2.25 tagasi alla visata. Seega mis oleks mõistlik variant? kui mitte see wildgrip

Re: 2.0 vs 2.1

Postitatud: 20. 07. 2011. 05:49
Postitas maksipoiss
26*2,2 Conti Race King (y) .

Re: 2.0 vs 2.1

Postitatud: 20. 07. 2011. 22:46
Postitas Toonio
Ma soovitaks vaadata ka 2.25 Maxxis Aspen'i poole

Ja kunagi on siin foorumis läbi jooksnud ka selline link: http://www.schwalbe.com/gbl/en/technik_ ... nt=Technik