1. leht 1-st

UST probleemid

Postitatud: 28. 03. 2004. 17:47
Postitas lehor
Olen värske Mavic Crossmax`ide omanik. Probleemid rõhu püsimisega esijooksus. Kummideks Schwalbe FAST FRED. Rõhk püsib u. 12 tundi 3-4 Ati juures. Veevannis kah ei näe midagi. Kas on kogemusi?

Re: UST probleemid

Postitatud: 28. 03. 2004. 18:21
Postitas Arbo
lehor kirjutas:Olen värske Mavic Crossmax`ide omanik. Probleemid rõhu püsimisega esijooksus. Kummideks Schwalbe FAST FRED. Rõhk püsib u. 12 tundi 3-4 Ati juures. Veevannis kah ei näe midagi. Kas on kogemusi?
Mul ka alul ühes jooksus ei seisnud rõhk sees, ööga immitses 20psi peale.
Tuli välja, et viga oli ventiilis või selle kummitihendis. Peale uue ventiili paigaldamist probleem kadus.

Re: UST probleemid

Postitatud: 28. 03. 2004. 20:59
Postitas UrmasL
lehor kirjutas:Olen värske Mavic Crossmax`ide omanik. Probleemid rõhu püsimisega esijooksus. Kummideks Schwalbe FAST FRED. Rõhk püsib u. 12 tundi 3-4 Ati juures. Veevannis kah ei näe midagi. Kas on kogemusi?
Kas jälgisid kõiki juhendeid mis UST kummi paigaldamisel ette nähakse? Juhendid kaasas nii wheelsetil kui UST kummil. Endal Hutchinson Python ja seisab täis väga hästi.

Re: UST probleemid

Postitatud: 29. 03. 2004. 06:28
Postitas lehor
UrmasL kirjutas:
lehor kirjutas:Olen värske Mavic Crossmax`ide omanik. Probleemid rõhu püsimisega esijooksus. Kummideks Schwalbe FAST FRED. Rõhk püsib u. 12 tundi 3-4 Ati juures. Veevannis kah ei näe midagi. Kas on kogemusi?
Kas jälgisid kõiki juhendeid mis UST kummi paigaldamisel ette nähakse? Juhendid kaasas nii wheelsetil kui UST kummil. Endal Hutchinson Python ja seisab täis väga hästi.
Heeblid hoidsin mitme meetri kaugusel. Paigaldasin käsitsi.

Postitatud: 29. 03. 2004. 07:58
Postitas SL
Mina panin seebist vett paigaldamisel vahele - väga hästi pidas (mitmeid nädalaid) (mul on Crossmax + fast fred). Pannakse ka seda sama asja, mida autokummide vahele ja peab samuti hästi.

Postitatud: 29. 03. 2004. 08:29
Postitas UrmasL
SL kirjutas:Mina panin seebist vett paigaldamisel vahele - väga hästi pidas (mitmeid nädalaid)
Just sinna ma tahtsingi jõuda. Mina tegin käed paksu seebilögaga kokku ja mätsisin kummidel rantide kohale. Seejärel paigaldad kummi käsitsi ilma abivahenditeta. Esimesel pumpamisel lööd sisse max lubatud rõhu, et kumm igast küljest ilusti istuks. Peale seda veendud, et rant on terves ulatuses oma kohale pressinud. Kui ikka pidama ei jää, siis alustad otsast uuesti. Puhastad korralikult pöia ja kummi jne. Võid veel proovida tagumist ja esimest omavahel vahetada.

Postitatud: 29. 03. 2004. 08:39
Postitas Arbo
SL kirjutas:Mina panin seebist vett paigaldamisel vahele - väga hästi pidas (mitmeid nädalaid) (mul on Crossmax + fast fred). Pannakse ka seda sama asja, mida autokummide vahele ja peab samuti hästi.
mis see Sama Asi on? Seebiga pealepanek ongi uue kummi esmapaigaldusel ainuvõimalik, muidu peavad raudsed näpud olema.

siia juurde täna hommikul laekunud temaatiline joke:

Blondiin istub taksosse ja palub juhil sõitma hakata. Veidi aja pärast kihutab takso lumme ja jääb kinni. Taksojuht lausub ärritunult: "Nüüd hakkab nuss peale." Blondiin tagaistmel muidugi mõista äärmiselt närvis. Taksojuht proovib paar korda autot liikuma saada, kuid ei midagi. Lausub siis tõsimeeli: "Peab kummile ketid peale panema!" Blondiin on nüüd juba kabuhirmus ja küsib lubivalge näoga: "Kas kuidagi ilma kettideta ei saa?" Taksojuht: "No sellisel juhul nussime siin hommikuni!"

Postitatud: 29. 03. 2004. 08:53
Postitas erikr
Arbo kirjutas: mis see Sama Asi on?
Sama Asi on kummimeeste poolt kasutatav möks mille nime ei tea.

Postitatud: 29. 03. 2004. 08:56
Postitas Ermo
ö

Postitatud: 29. 03. 2004. 09:08
Postitas erikr
Ermo kirjutas: Sama Asi on Stan NoTubes : http://www.notubes.com/images/enlarge/QUART.JPG
ei, SL ja minu poolt mõeldud asi on plekkpurgis olev pintsliga pealekantav möks. Uurisin tuttava kummimehe käest, nimetab montaazipastaks, kasutab Michelini oma, ca 500 eek tünn. Stan oma sõrme sinna purki pole pistnud.

Postitatud: 29. 03. 2004. 10:32
Postitas Arbo
erikr kirjutas:
Ermo kirjutas: Sama Asi on Stan NoTubes : http://www.notubes.com/images/enlarge/QUART.JPG
ei, SL ja minu poolt mõeldud asi on plekkpurgis olev pintsliga pealekantav möks. Uurisin tuttava kummimehe käest, nimetab montaazipastaks, kasutab Michelini oma, ca 500 eek tünn. Stan oma sõrme sinna purki pole pistnud.
500 kr tynn peaks tegema ca 50 krooni 100 g? Nii neid keemiakaupu vist hinnastatakse...

Postitatud: 29. 03. 2004. 10:41
Postitas profit4
Arbo kirjutas:
erikr kirjutas:
Ermo kirjutas: Sama Asi on Stan NoTubes : http://www.notubes.com/images/enlarge/QUART.JPG
ei, SL ja minu poolt mõeldud asi on plekkpurgis olev pintsliga pealekantav möks. Uurisin tuttava kummimehe käest, nimetab montaazipastaks, kasutab Michelini oma, ca 500 eek tünn. Stan oma sõrme sinna purki pole pistnud.
500 kr tynn peaks tegema ca 50 krooni 100 g? Nii neid keemiakaupu vist hinnastatakse...
...aga äkki on tegemist hoopis 200L mahutiga :lol: , saate kogu eluaja kumme möglada :wink:

Postitatud: 29. 03. 2004. 10:47
Postitas erikr
diskussioon kisub jälle sinna kus teema algatajale ega teistelegi sellest enam erilist kasu pole.

Re: UST probleemid

Postitatud: 27. 05. 2004. 15:35
Postitas mart
lehor kirjutas:Olen värske Mavic Crossmax`ide omanik. Probleemid rõhu püsimisega esijooksus. Kummideks Schwalbe FAST FRED. Rõhk püsib u. 12 tundi 3-4 Ati juures. Veevannis kah ei näe midagi. Kas on kogemusi?
Giant-i kodukas kirjutab:

* Product:Tubeless Tyres / Rims for Tubeless Tyres
* Supplier:Michelin / Hutchinson (tyres); Mavic (rims)
* Group bicycles:MTB

Is the ?UST? tubeless tyre system completely airtight or is it normal that there is some air loss ?

Answer:
Inflated at 3 bars, the air pressure should not decrease more than 20 millibars per hour during 24 hours /24 x 0.020 = 0.48/
So, air pressure shouldn't be below 2.5 bars after 24 hours.
If the UST tubeless tyre system loses more than approx. 0.5 bars, something is not correct. Either the tyre, the rim, the valve or the assembly is wrong.
Loss of air can be tested by putting the wheel (or just a part) under water. If there is a leak, air bubbles can easily be seen. Most of the times there?s a leak at the valve, so it?s the best to check the valve first.