1. leht 1-st

Kummiparandusvaht?

Postitatud: 15. 08. 2010. 19:51
Postitas _KRIS_
Kuna selle värgendusega ise kokku puutunud pole, siis tekkis küsimus, et kui sisekumm katki läheb ja ventiili kaudu vahu sisse lased, siis vaht tungib tõenäoliselt läbi augu sisekummi ja rehvi vahele :?: :roll:
Kas see vaht muidu kuidagi hangub ära sinna vahele ja kui, siis kas on rehvi võimalik veel kasutada (vaht maha pesta.tuleb?)? Kuidas teada saab, et kui palju seda vahtu vaja lasta on ja kui kaua vaht oma kohustusi täidab, kaua sõita sellega veel saab?

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 15. 08. 2010. 21:05
Postitas Mati
See vaht on mõeldud TUBELESS rehvidele :!:

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 15. 08. 2010. 22:30
Postitas mihku
Mõned tootjad küll väidavad, et nende vaht töötab ka sisekummidel aga kipun siiski kahtlema. Sisekumm ja pump kaasa ja tulemus kindel. Mine parem tubelessile üle :D
Või proovi ise järgi, torka auk sisekummi ja lase vaht sisse (eksperimenteerida soovitaks trennis mitte võistlustel muidugi :D )

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 15. 08. 2010. 22:35
Postitas vaikija
Mati kirjutas:See vaht on mõeldud TUBELESS rehvidele :!:
Ei ole mõeldud ainult tubelessile.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 15. 08. 2010. 22:45
Postitas mihku
vaikija kirjutas:Ei ole mõeldud ainult tubelessile.
Huvi pärast küsin, oled muidu sisekummiga ära ka proovinud ? Töötab ? Küsin, sest ise pole sisekummiga seda proovinud.
Selles suhtes, et tootjad kirjutavad igasugu asju :)

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 15. 08. 2010. 22:52
Postitas Mati
vaikija kirjutas:
Mati kirjutas:See vaht on mõeldud TUBELESS rehvidele :!:
Ei ole mõeldud ainult tubelessile.
Usun, et sul on paremat infi, kuid miks krt siis nende varusisekatega üldse möllatakse?

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 16. 08. 2010. 14:44
Postitas vaikija
No alati vaht ei aita.Mingi suurem auk jne. Ka tubelessi puhul tuleks pikematel/olulisematel sõitudel,kus tehn.abi pole alati saadaval,samuti võtta kaasa sisekumm,et kui vaht ei saa hakkama,siis sisekumm sisse ja sõit läheb edasi.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 16. 08. 2010. 15:38
Postitas clx
vaikija kirjutas:No alati vaht ei aita.Mingi suurem auk jne. Ka tubelessi puhul tuleks pikematel/olulisematel sõitudel,kus tehn.abi pole alati saadaval,samuti võtta kaasa sisekumm,et kui vaht ei saa hakkama,siis sisekumm sisse ja sõit läheb edasi.
Minu teooria ütleb ja väike praktika kinnitab seda, et ka sisekumm on võimalik pidama saada, kui auk on väike ja vähe-elastsete servadega (mida siseka augud aga väga harva on). Aga kas selline katsetatmine on mõistlik, see on iseküsimus... Sest pudel sisekummiga samas hinnas olevat vahtu ära suristada, et avastada, et ikka ei pea ja kaotada sisuliselt sama palju aega, mis õhukumm kiirelt ümber lapates... Selleks peab ikka väga pühendunud lohviremondientusiast olema! Ma ise valiks siis juba vana hea paiga ja kummiliimi vist :D

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 17. 08. 2010. 09:59
Postitas Mati
vaikija kirjutas:Ka tubelessi puhul tuleks pikematel/olulisematel sõitudel,kus tehn.abi pole alati saadaval,samuti võtta kaasa sisekumm,et kui vaht ei saa hakkama,siis sisekumm sisse ja sõit läheb edasi.
Seda küll, omalgi üks lohva kaasa alati. Pigem küsisin just selles kontekstis,e t valdav enamus lappab lohve ka pisiaukude puhul (nt snakebite). Jo siis ikka ei ole vaht sisekate maailmas tõsist rakendust leidnud, olgu siis teadmatusest või toimivuse ebakindlusest.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 17. 08. 2010. 18:13
Postitas vaikija
Minu mõõdupuu järgi pole nö.snikebite mitte pisiauk,vaid automaatselt mahakantud ja prügikasti visatud sisekumm.Pigem mingi klaasikillu või okka torkeauk,mille see plöga kinni mätsib ja teeäärde ei jäta. Näiteks rattariikides toimuvatel maanteeratta võistlustel on Pitstop vaht osalejatel standardvarustuses.Eestis pole kohanud. No tavainimese tavaratta puhul ei saa ju ka tubelessist rääkida,ja need Maksimarketi vahud on algselt mõeldud tavainimestele.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 17. 08. 2010. 18:26
Postitas kevin
kas keegi sellist asja on proovinud? roolivõimus ükskord näitas, mees sõitis oma Jeebiga üle lauatüki, kus oli 4 u 10cm pikkust naela püsti.. korra käis susss, ja kui ratas oli ringi peale teinud(et vedelik läheks aukude kohale), siis oli korras. tundus päris huvitav asi olevat.

http://www.air-seal.ee/?30
http://www.youtube.com/watch?v=-mnsknUnD84

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 17. 08. 2010. 19:49
Postitas Mati

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 17. 08. 2010. 20:26
Postitas andre170
Las demonstreerib seda klaasikildude peal. 5 mm pikk lõikehaav kummi ja rattast saab kena purskkaev, mis igas ilmakaares piima pritsib. Kogemused RoRoga.
Harku terviserajal näiteks ja ilmselt igal pool on klaasikilde oluliselt rohkem kui 90 kraadi maa suhtes püsti lauda löödud tuttuusi sirgeid naelu...

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 17. 08. 2010. 20:34
Postitas brno
vaikija kirjutas:Ka tubelessi puhul tuleks pikematel/olulisematel sõitudel,kus tehn.abi pole alati saadaval,samuti võtta kaasa sisekumm,et kui vaht ei saa hakkama,siis sisekumm sisse ja sõit läheb edasi.
No ja siis seebivaht ka? Või kuidas see tubeless kumm pärast uuesti pöiale saadakse? Endal aasate jooksul kogemusi 5. erineva ust kummipaariga, aga ei ole mina neist ühtegi kunagi ilma Fairy või vedelseebita pöiale saanud, vahest on tulnud isegi heebleid kasutada.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 17. 08. 2010. 20:43
Postitas SL
Selline asi on ka olemas. Pidi samuti hea olema: http://www.nozisch.com/index_english.html

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 17. 08. 2010. 23:42
Postitas vaikija
brno kirjutas:
vaikija kirjutas:Ka tubelessi puhul tuleks pikematel/olulisematel sõitudel,kus tehn.abi pole alati saadaval,samuti võtta kaasa sisekumm,et kui vaht ei saa hakkama,siis sisekumm sisse ja sõit läheb edasi.
No ja siis seebivaht ka? Või kuidas see tubeless kumm pärast uuesti pöiale saadakse? Endal aasate jooksul kogemusi 5. erineva ust kummipaariga, aga ei ole mina neist ühtegi kunagi ilma Fairy või vedelseebita pöiale saanud, vahest on tulnud isegi heebleid kasutada.
Seebivahtu nüüd küll pole vaja,eriti kui oled sinna eelnevalt juba vahtu sisse lasknud-siis kõik see värk plögaga koos.Seep või Fairy aitavad kummil pigem randid paika saada.Tubelessi pealepanekul kasutan alati 1 heeblit(mingi väga harv pöia/tubelesskummi kombinatsioon laseb näppudega peale panna-ma ei viitsiks punnitadagi-heebliga ju lihtne).

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 20. 08. 2010. 19:56
Postitas ifkin
Üks asi on parandusvaht, teine aga latekspiim, mis enne sisse pannakse.
Tekib küsimus kuidas nad omavahel läbi saavad?
Oli juhus kus eelnevalt väike kogus "piima" sees aga jorakas mis paha tegi jäi kummi pidama ega lasknud auku piimaga lappida (kogus ka liiga kasin). Tegu siis UST kummiga.Lasin vahu peale aga ei saanud seegi algul hakkama, hiljem maha võttes oli vaht muutunud klaasjaks liimiks, huvitav oleks teada et kas 2 asja omavahel ei sobi või oli 3-s tegur co2 pump ka sealjuures osaline.
Peale mitmendat pumpamist veeresin lõpuni, kummist leitsin 3cm traadijupi aga paar eelmist lappi olid mingil põhjusel täielikult murenenud ja lasid läbi.
Sisekummi pidamajäämine võib reaalne olla kui lihtne torge, näiteks trossikiud aga kui hoobilt tühjaks läheb, ei usu. Sisekumm ikka venib päris palju.
Proovige tavalist UST-ks teha, paned piima sisse rõhu ka ja loksutad läbi, jääbki pidama, lisa 1 at õhku ja lekib jälle, loksuta ja jääb jälle pidama. Kussjuures väliskummi venivus ei ole just suur.
sai pikalt, sry.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 10. 02. 2011. 13:19
Postitas anryo
Actionspordis praegu müügil suht normi hinnaga selline vaht. On kellegil kogemusi, et kuidas tubeless kummis töötab? On Eestis poodides ka saada midagi sarnast? Auto omasid on küll, aga need reeglina liiga suures pudelis, et kaasa võtta.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 10. 02. 2011. 14:38
Postitas erikr
anryo kirjutas:Actionspordis praegu müügil suht normi hinnaga selline vaht. On kellegil kogemusi, et kuidas tubeless kummis töötab? On Eestis poodides ka saada midagi sarnast? Auto omasid on küll, aga need reeglina liiga suures pudelis, et kaasa võtta.
Kaasavõtmiseks olen Fixusest ostnud. Hind oli vist sügisel 79 eek. Kui pole kusagilt kaugemalt 3-4 euroga saanud.
Töötavad vahud kõik suht samamoodi kuna tegu on tehniliselt võttes sama möksiga.
Auto oma olen paaril korral kasutanud enda või kellegi teise aitamiseks enne starti lekkimahakanud kummi puhul või siis 12/24h võistlusel. Jätkub päris mitmele kummile.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 11. 02. 2011. 08:04
Postitas raamimurdja
Kah ilus reklaamfilm: http://www.no-flats.com/movies.php?language=en
olen oma silmaga näinud ja videos ei ole tegemist reklaamitrikiga.
Küll aga peab sellise efekti jaoks lateksit ikka korralikult sisse panema ja rõhu kaotus on paratamatu.

Kui kindla peale tahad minna, siis osta UST või tubelessready/TNT kumm ning pane lateks sisse.
Sellisel juhul pole enam vahtu vaja kaasas tassida. Kaotad küll natuke veerevuses aga kummipurunemise risk on kordades väiksem.
Kui tahad veel kaalus ka võita, siis võid kasutada tavalisi kumme, mis mõeldud õhukummiga sõitmiseks. Nüüd paraku kasvab taas risk teele jääda.

Sisekummi korral töötab vaht vaid torkeaukude puhul (naelad, traadid, okkad). Ei aita lõikeaukude (klaasikillud, plekitükid) ja löökaukude (snakebite) puhul.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 11. 02. 2011. 10:29
Postitas anryo
Mul on kasutusel ilma sisekummita tavakumm lateksiga tubeless pöial. Mikroaugud parandab ka lateks ära, kuid vähe suurema augu puhul võib muidu juhtuda, et peab jala koju vantsima.... :(

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 11. 02. 2011. 10:31
Postitas erikr
anryo kirjutas:Mul on kasutusel ilma sisekummita tavakumm lateksiga tubeless pöial. Mikroaugud parandab ka lateks ära, kuid vähe suurema augu puhul võib muidu juhtuda, et peab jala koju vantsima.... :(
Kui ei soovi vantsida, peab kaasas olema õhukumm ja pump või balloon.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 11. 02. 2011. 10:34
Postitas anryo
Seda ma kartsingi, et minu kombo puhul on sisekumm ainus lahendus.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 11. 02. 2011. 10:56
Postitas citybike
Ons kellelgi kogemust ka Doc Blue (Schwalbe toodang) kasutamisega
Kirjade järgi ainult 3 kuud väljalastult efektiivne.
Kas kõikide segudega sarnane, et teatud aja on töökindlad ja siis vananevad või on tegelik kasutusaeg pikem või tegemist vaid konkreetse Doc Blue eripäraga?

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 11. 02. 2011. 15:37
Postitas Gunnar
Stans peab ühe hooaja vastu, siis peab juurde valama, st see 3 kuud on täitsa tavaline.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 11. 02. 2011. 16:08
Postitas mrmrmr
PunctureGuard eluiga minimaalselt 8 aastat (y)

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 11. 02. 2011. 23:47
Postitas riho
citybike kirjutas:Ons kellelgi kogemust ka Doc Blue (Schwalbe toodang) kasutamisega
Kirjade järgi ainult 3 kuud väljalastult efektiivne.
Kas kõikide segudega sarnane, et teatud aja on töökindlad ja siis vananevad või on tegelik kasutusaeg pikem või tegemist vaid konkreetse Doc Blue eripäraga?
Olen seda 3 aastat aprilli lõpus sisse valanud ja sina on ta hooaja lõpuni jäänud. Pärast 3 kuud kasutust ei ole kumm katki läinud. Kunagi muidugi ei tea kas torget sellel ajal oli või mitte.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 14. 04. 2011. 14:49
Postitas arnea
Lugesin teema läbi aga päris kindlat vastust ei leidnud.

Kas see remondivaht suudab parandada auke UST kummis, mille täitmisega Stansi lateks hakkama ei saa?

Eriti suurte aukude jaoks võtan sisekummi kaasa, et kindlasti edasi saaks mindud. Remondivahu point oleks parandamise kiirus. Aga kui remondivaht Stansist oluliselt võimsam pole, siis pole mõtet tema peal ju ka kulutada.

Hobispordis oli laos Geaxi Pit Stop - kaks pisemat pudelit - 2,25 rehvi jaoks jaoks jääb äkki ühest väheks? Proshopis oli Motipi suurem pudel. Kumba soovitate? Või veel mõni muu, mis kohalikus kaubandusvõrgus olemas on.

Arne

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 01. 05. 2011. 09:22
Postitas Cicli
Proovisin ära. Tagumine kumm läks pikalt tühjaks trennist, vaht oli kaasas. Jäin seisma ja võtsin näppudega kummi maha, et vaadata, et kuskil klaasikild vahel ei oleks. Panin kummi peale tagasi. Keerasin vahubalooni presta-ventiili otsa ja ei midagi, natuke sisises seal läbipaistva vooliku sees aga sisse läks väga natuke, nagu oleks seal baloonis rõhk ikka väga väike. Mitut moodi proovisin, ei lähe sisse. Isegi õhku lastes, tuli sealt natuke vahtu, aga kindlasiti poleks kummi täitnud. Ahh.. mis siis ikka, õnneks koju väike maa kõndida. Aga kui baloonile jalaga virutasin asfaldil, oli terve maantee seda vahtu täis. No, kui isegi on selle vahust abi, võiks keegi öelda, kus ma valesti tegin, igatahes vaht kummi ei läinud.. Kumm ise oli 2.2 aga arvan, et parem on võtta kaasa sisekumm ja rõhubaloon, millega saab kiiresti mure muretult lahendada..

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 02. 05. 2011. 19:23
Postitas arnea
Mis marki vaht oli?

Arne

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 20. 05. 2011. 19:59
Postitas usssky
Selline küsimus, et kui on presta ventiil, kuidas siis see Doc Blue sisse lasta, kas saab ventiili kaudu või peab kummi serva vahelt sisse laskma.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 20. 05. 2011. 21:42
Postitas erikr
lihtsam kallamise mõttes on otse kummi, aga iseenesest Doc Blue kontseptsioon näeb ette, et keerad ventiilisüdamiku välja, lased pudeli peenest otsikust löga läbi ventiili kere sisse ja keerad ventiilisüdamiku tagasi. selleks vist on isegi sobilikud tööriistad Doc Bluega kaasa pandud.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 21. 05. 2011. 12:43
Postitas vigurivänt
Alati ei saa serva vahelt sisse kallata, sest seda pöiale ajades võib osa möga kaduma minna. Seega, enne ajad rehvi pöiale ära ja seejärel kallad vedeliku ventiilist sisse. Jutt siis tavarehvi pöiale ajamisest, UST ja need TL ready rõngad lähevad niisama.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 10. 07. 2011. 23:33
Postitas urmo
Selline juhtum siis:

Kummiks oli mul 2008a e. uuem Racing Ralphi UST mudel, millesse aja jooksul mõned augud kogunenud. Sees oli 2 lappi, mis kumbki väga hästi ei pidanud, siis tekkis juurde kolmas väike auk, mida lappida ei viitsinud, samas iga 4h tagant uuesti tekkiv kummipumpamisevajadus oli ka liiga tüütu. Lasin siis sisse ca pool ballooni autokummiparandusvahtu, tulemusena pidas kumm nädal aega korralikku rõhku. 2nädala pärast tekkis kummi mustrosale kummaline muhk, mis hakkas märkimisväärselt sõitu segama. Võtsin kummi maha ja selgus, et 2 nädalaga oli kummivahu toimel eraldunud kummi siseturvis välimisest mustriosast ja mõlema paranduslapi liim oli lahustunud ja lapid veeresid vabalt sees ringi. Muhk oli tekkinud ühes kohas katkisest siseturvisest, kus õhk oli siis kahe kihi vahele käinud ja välimise osa üles paisutanud. Kumm siis mahakandmisele ja mõte, et kas tegu oli konkreetse vale vahuga, või kas vahtu ei tohigi sisse jätta kauemaks kui parajasti vaja või mingi muu jama...Tegu oli siis sellise (vist Selverist ostetud) Super Help vahuga: http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... SS120_.jpg

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 26. 07. 2011. 22:20
Postitas Alan B'Stard
3 kogemust tavalise sisekummi-väliskummi kombinatsiooniga:

2 korda on vaht augu ilusti ära parandanud ja kumm terve hooaja vastu pidanud. Mingi geivärvilise pudeliga vaht Selverist.

3. kord oli vana lapp lahti tulnud ja vaht ei täitnud auku ära, pressist igalt poolt välja. Ringi ujuv lateksvedelik tundub et rikkus väliskummi ära sest see hakkas lagunema. Motipi vaht Prismast vms.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 27. 07. 2011. 04:34
Postitas Alan B'Stard
Tegelikult kui nüüd keemia seisukohalt järgi mõelda siis pole mingit loogilist seletust, miks peaks normaalne lateksisegu väliskummil midagi ära rikkuma või miks peaks lateksisegusse lisama midagi ebanormaalset, mis seda teeks.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 27. 07. 2011. 07:53
Postitas metslane
See Selveri finilec vaht on päris hea.500ml maksis vist 8€. Võtab ka sellised augud kinni mille peale teised vahud nõutult ringi loksuvad. :) Seda müüakse ka Statoilis.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 16. 09. 2011. 23:32
Postitas urmo
Kas kellelgi on veel tekkinud selline olukord, et kummiparandusvaht pikaajalisel, vähemalt 2-kuulisel, väliskummis hoidmisel (mitte sisekummi sisse lastes) hakkab kummi seestpoolt lagundama? Õhukindluse tagamiseks tubeless-ready kummidel oleks potentsiaalselt hea vahend ju, aga kui uue 40-eurise kummi ära rikub, oleks veits kahju.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 17. 09. 2011. 13:46
Postitas erikr
urmo kirjutas:Kas kellelgi on veel tekkinud selline olukord, et kummiparandusvaht pikaajalisel, vähemalt 2-kuulisel, väliskummis hoidmisel (mitte sisekummi sisse lastes) hakkab kummi seestpoolt lagundama? Õhukindluse tagamiseks tubeless-ready kummidel oleks potentsiaalselt hea vahend ju, aga kui uue 40-eurise kummi ära rikub, oleks veits kahju.
olen kuulnud sarnasest juhtumist. äkki isegi siinsamas foorumis.
hea oleks teada kummi ja vahu täpseid marke-nimetusi.
Endal pole veel midagi juhtunud.
Kummideks olid Bontrageri mingid TLR-id, vahtu kasutanud erinevaid (Decathlon, Zefal, Motipi autovaht)

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 17. 09. 2011. 21:42
Postitas mrmrmr
Huvitaks ennast ka mis logoga toode oli mis lagundama hakkab. Teatavasti pidi see olema osadel probleemiks. Olen kuulnud ka hoiatusest et hakkab pöiale liiga tegema. Neil mis liiga ei tee on tavaliselt märge pea;)
Ole hea pane PM brand kui üldisesse ei taha-pole ilus:)

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 18. 09. 2011. 06:51
Postitas maksipoiss
mrmrmr kirjutas: Ole hea pane PM brand kui üldisesse ei taha-pole ilus:)
Ilus ei ole ka sellist vahtu toota mis rehvid-pöiad nahka paneb, nii et ikka brand üldisesse.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 18. 09. 2011. 10:24
Postitas urmo
Kummiks oli mul 2008a e. uuem Racing Ralphi UST mudel, millesse aja jooksul mõned augud kogunenud. Sees oli 2 lappi, mis kumbki väga hästi ei pidanud, siis tekkis juurde kolmas väike auk, mida lappida ei viitsinud, samas iga 4h tagant uuesti tekkiv kummipumpamisevajadus oli ka liiga tüütu. Lasin siis sisse ca pool ballooni autokummiparandusvahtu, tulemusena pidas kumm nädal aega korralikku rõhku. 2nädala pärast tekkis kummi mustrosale kummaline muhk, mis hakkas märkimisväärselt sõitu segama. Võtsin kummi maha ja selgus, et 2 nädalaga oli kummivahu toimel eraldunud kummi siseturvis välimisest mustriosast ja mõlema paranduslapi liim oli lahustunud ja lapid veeresid vabalt sees ringi. Muhk oli tekkinud ühes kohas katkisest siseturvisest, kus õhk oli siis kahe kihi vahele käinud ja välimise osa üles paisutanud. Kumm siis mahakandmisele ja mõte, et kas tegu oli konkreetse vale vahuga, või kas vahtu ei tohigi sisse jätta kauemaks kui parajasti vaja või mingi muu jama...Tegu oli siis sellise (vist Selverist ostetud) Super Help vahuga: http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... SS120_.jpg

See oli mu eelmine postitus selles teemas küll, aga ju siis oli vaateväljast eemale nihkunud :D

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 18. 09. 2011. 20:50
Postitas erikr
vanemasse Racing Ralphi olen lasknud igasugu kraami ja pole veel jama olnud.
Vahuks on olnud Motipi autovaht Maksimarketist ja Tööriistamarketist.
Sama vahtu olen lasknud ka stardieelses kummipaanikas vaevlevatele klubikaaslastele ja
reklamatsioone pole siiani esitatud.

Re: Kummiparandusvaht?

Postitatud: 19. 09. 2011. 13:39
Postitas mrmrmr
Mina olen seisukohal, et jalgrattale mõeldud asjad jalgratastele ja autodele mõeldu autodele. Kuigi jah mõningad tootjad lisavad oma toodetele ikka mõlemate pilte ja juttu. Ilmselgelt võis antud situatsioonis viga tekkida sellest, et segu pääses nn rehvi kihtide vahele..