1. leht 2-st

Rocket Ron

Postitatud: 21. 08. 2008. 12:49
Postitas Gunnar
RocketRon on kompott Nobi Nickist ja Racing Ralphist ning vist kumbagi ei asenda.

Re: Scott 2009

Postitatud: 21. 08. 2008. 13:22
Postitas Villem T
Gunnar kirjutas:RocketRon on kompott Nobi Nickist ja Racing Ralphist ning vist kumbagi ei asenda.
Tõmbasin pöidla välja ja guugeldasin.. Jutt jumala õige, lisaks kergem kui RR (süsinik-nano-midagi tehnoloogia jms). Saadaval 2008 lõpus?

Re: Scott 2009

Postitatud: 21. 08. 2008. 13:33
Postitas Mati
Villem T kirjutas:...lisaks kergem kui RR (süsinik-nano-midagi tehnoloogia jms). Saadaval 2008 lõpus?
Siin saksakeelses foorumis on mitu pilti ja juttu ka juurde. Kaal tavarehvil 365g 2,1 juures :!: Väidetavalt peaks kõige varem septembri alguses bike-components.de's letile jõudma hinnaga 35 EUR.

EDIT: bike-components.de's on asi juba nähtaval, kuigi veel mitte saadaval. 2,1 hind koguni 33 EUR.
UST versioon 45 EUR.

Re: Scott 2009

Postitatud: 21. 08. 2008. 14:14
Postitas Villem T
Mati kirjutas:bike-components.de's on asi juba nähtaval, kuigi veel mitte saadaval. 2,1 hind koguni 33 EUR.
UST versioon 45 EUR.
Pole suurem asi polüglott, aga kas "Rollwiderstand: 24,7 Watt" tähendab veeretakistust? Kui seda alati näidataks oleks päris abiks. 24.7 W on vähe või palju? 4 rehvi takistavad sama palju kui 1 sajavatine pirn?

Re: Scott 2009

Postitatud: 21. 08. 2008. 15:36
Postitas Kirsa
Villem T kirjutas:
Pole suurem asi polüglott, aga kas "Rollwiderstand: 24,7 Watt" tähendab veeretakistust? Kui seda alati näidataks oleks päris abiks. 24.7 W on vähe või palju? 4 rehvi takistavad sama palju kui 1 sajavatine pirn?
Number nagu meenutaks küll.
Ma võin nüüd eksida, aga läbi udu meenuks twisteri kohta number 20w ja fast fred 18w.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 21. 08. 2008. 16:38
Postitas Rivo
Pildilt vaadates tundub selline, kiire mudakumm. A'la hea valik, kui Haanja100'l tuleb lausvihma :wink:
Muidu meie oludes pole sellise "roomikuga" miskit teha - minu subjektiivne arvamus.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 21. 08. 2008. 17:34
Postitas Villem T
Rivo kirjutas:Pildilt vaadates tundub selline, kiire mudakumm. A'la hea valik, kui Haanja100'l tuleb lausvihma :wink:
Muidu meie oludes pole sellise "roomikuga" miskit teha - minu subjektiivne arvamus.
Peale kahte viimast (eriti viimast) kolmapäevakut julgen arvata et miskit isegi oleks. Sääne hõre sügistalvine kumm, peaks pildi järgi suutma ennast puhtana ka hoida.

Re: Scott 2009

Postitatud: 21. 08. 2008. 23:59
Postitas grt
Kirsa kirjutas:
Villem T kirjutas:
Pole suurem asi polüglott, aga kas "Rollwiderstand: 24,7 Watt" tähendab veeretakistust? Kui seda alati näidataks oleks päris abiks. 24.7 W on vähe või palju? 4 rehvi takistavad sama palju kui 1 sajavatine pirn?
Number nagu meenutaks küll.
Ma võin nüüd eksida, aga läbi udu meenuks twisteri kohta number 20w ja fast fred 18w.
24,7W on 2.25 laiusega, sisekummiga variandi veeretakistus.
Võrdluseks RR 2008 2.25 on 24,8W ja Furious Fred 2.0 19,9W. Täpsustuseks: Twister supersonic 21,8W, Fast Fred 2.0 18,1W.
Kiireimad igailmakummid on Nokian NBX Lite 2.0 21,2W ja Conti Race King 2.2 23,9W.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=4523530" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Rocket Ron

Postitatud: 21. 01. 2009. 16:32
Postitas mart
Kas oskab keegi suunata reaalsele kaalule- RoRo tubeless 2.1"? Siin kirjutatu tundub kahtlane:
http://www.tnc-hamburg.com/TNC-Shop/pro ... -2009.html

Re: Rocket Ron

Postitatud: 21. 01. 2009. 16:38
Postitas siim_s
schwalbe ise väidab sama kaalu: http://schwalbetires.com/rocket_ron ja nad vist üldiselt väga palju valetanud ei ole ametlike kaalude väljaütlemisel? reaalse kaalumise tulemusele kahjuks viidata ei oska.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 21. 01. 2009. 17:00
Postitas krossA4
Tuhnasin täna netipoodides ringi ja nägin järgmist:
http://www.hobisport.ee/index.php?page= ... &Itemid=53

Re: Rocket Ron

Postitatud: 21. 01. 2009. 18:05
Postitas vigurivänt
krossA4 kirjutas:Tuhnasin täna netipoodides ringi ja nägin järgmist:
http://www.hobisport.ee/index.php?page= ... &Itemid=53
Lehvitad tavarehviga, küsiti UST-i kaalu kohta.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 21. 01. 2009. 21:33
Postitas krossA4
mart kirjutas:Kas oskab keegi suunata reaalsele kaalule- RoRo tubeless 2.1"? Siin kirjutatu tundub kahtlane:
http://www.tnc-hamburg.com/TNC-Shop/pro ... -2009.html
Leidsin ka, et 2.1 variant kaalub 530 g ja 2.25 kaalub 580 g
http://www.mtbbuyersguide.com/view_prod ... type=tires

Re: Rocket Ron

Postitatud: 01. 04. 2009. 11:41
Postitas kypse
Saan ma õigesti aru, et Ron on Ralphiga sama kiire (komakoha jagu isegi kiirem) ning lisaks sellele saab mudas paremini hakkama? Mis on Roni nõrgad kohad võrreldes Ralphiga?

Re: Rocket Ron

Postitatud: 01. 04. 2009. 11:47
Postitas veiko
Ilmselt kulumine ja torkekindlus.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 01. 04. 2009. 13:42
Postitas alkonoom
Olen paarsada km Rocket Ron-iga sõitnud ja seni küll ühtegi halba sõna ei ütle, veereb suhtkoht hästi niivõrd laia kummi kohta ja muda kahh eriti külge ei võta. Suurem testimine veel tegemata kuna metsavahel valitsevad veel suusailmad ja Ralphiga kogemuse puudumise tõttu ei oska hinnata.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 01. 04. 2009. 14:05
Postitas veiko
alkonoom kirjutas:...veereb suhtkoht hästi niivõrd laia kummi kohta...
Laiem kumm veerebki paremini

Re: Rocket Ron

Postitatud: 01. 04. 2009. 14:49
Postitas alkonoom
Laiem kumm veerebki paremini
Seda lehte lugedes tuleb välja, et olen koguaeg valepidi mõelnud :o

Re: Rocket Ron

Postitatud: 03. 06. 2009. 11:56
Postitas mart

Re: Rocket Ron

Postitatud: 14. 07. 2009. 10:27
Postitas mart
Rocket Ron evo non-ust 2.1” sai tubelessiks tehtud. Isekaalutud on suht sama nagu kodukal st 410g pluss/miinus 2% (405-420g). Pöid hermetiseeritud dt swiss tubelesskitiga (36g teip,pöiapael,ventiil) + 60ml no-stans lateksit. Kumm läks FSA-300XC pöiale vaid näppude jõul. Põrandapumbaga taha ei võtnud. Koormarihm ümber ja kompressoriga võttis ääred taha 3 atiga. Enne kompressorit libestasin ääred lateksiga. Esialgu sisises ääre vahelt vihaselt, ca 20 min võimlemist vertikaal ja horisontaalsihis ning taaspumpamist ja sai pidama. Peab siiamaani, kus sõidetud ca 100km.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 15. 08. 2009. 14:24
Postitas kaarelk
kodanikud kes rocket roniga sõidate kuidas teil kummid all on ? kas esimene tagumisele vastassuunaga või meie "elionioludes" esimene samuti kiirema veeremise suunas ümber keeratud ? (või olen ma selle kiirema veeremise teooriaga täiesti valel teel ? )

mu enda konkreetne mure küll see kuidaspidi nobby nic alla panna, aga siin teemas ilmselt lootust rohkem vastuseid saada.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 15. 08. 2009. 15:11
Postitas SL
kaarelk kirjutas:kodanikud kes rocket roniga sõidate kuidas teil kummid all on ? kas esimene tagumisele vastassuunaga või meie "elionioludes" esimene samuti kiirema veeremise suunas ümber keeratud ? (või olen ma selle kiirema veeremise teooriaga täiesti valel teel ? )

mu enda konkreetne mure küll see kuidaspidi nobby nic alla panna, aga siin teemas ilmselt lootust rohkem vastuseid saada.
Minu soovitus oleks elionioludes RR-iga mitte sõita... FF on paras.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 15. 08. 2009. 19:47
Postitas mart
kaarelk kirjutas: "elionioludes" esimene samuti kiirema veeremise suunas ümber keeratud ? (või olen ma selle kiirema veeremise teooriaga täiesti valel teel ? )
"Kummianalüütikud" siin foorumis on suutnud sihukest veeremise, pidamise ja külglibisemise parateemat tekitada, et lihtne asi on aetud segaseks. Küljepeal olevaid tehasesoovitusi nad lugeda ei oska või ei taha.
Teoreetiliselt kiirem veeremine on RoRol siis, kui mõlemad kummid on pealepandud Front asendis st tagakummi paned tagurpidi st muster jääb esikummiga samamoodi. Samas, mida sa selle marginaalse kiirema veeremisega peale hakkad, kui tatistes oludes tagaratas kehvemini haakub.
SL kirjutas:Minu soovitus oleks elionioludes RR-iga mitte sõita... FF on paras.
RR on Ralf ? Kui racingralf, siis milline, kas vana või uus muster?
Kumba FF-i silmas pead? FaFa-d või FuFu-d?

Re: Rocket Ron

Postitatud: 15. 08. 2009. 21:40
Postitas SL
mart kirjutas:RR on Ralf ? Kui racingralf, siis milline, kas vana või uus muster?
Kumba FF-i silmas pead? FaFa-d või FuFu-d?
... RR - "elionioludes" ma ei sõidaks ei kumbagagi, ei roni, ei ralfi, ei uue ega vana mustriga. Ma pea kõik elionid sõitnud fur.frediga (non ust, w/o tube) ja ma olen kindel, et on ära tasunud.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 19:12
Postitas SL
R Ron tundub olevat Shveitsis paljude maratonisõitjate valik. Ja täiesti kuiva ilmaga. Piltidelt muidugi kõike järeldada ei saa, kuid ma oleks teise valiku teinud... Mine võta siis kinni, mis see õige asi on...

http://www.eigerbike.ch/bildergalerie.p ... nzeigen=32

EDIT: vähemalt paar silmasin Fur Fred'ga ka :)

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 20:22
Postitas AndreK
Sissejuhatuseks: ma ei ole kunagi eriline kummipede olnud. Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.

Olen kasutanud Rocket Roni esimese jooksu rehvina (taga RRalph) alates Kalevipoja Maratoni EMV-st, kus oli enamasti kruusane rada - toimis. Ei ütleks et kruusal viletsam veeremine oli.
EMV XCO - seal rajal "nõrgema" rehviga oleks hätta jäänud. Kuna rehvi karkass on pehmem, summutab lööke paremini.
Rakke Elion - nagu rusikas silmaauku. Kurvides pidas, juurikatel haakus ja ka kruusal veeres. Lisaks on rehvil piisavalt hea mudast puhastumise võime.

Kokkuvõtteks - ma ei näe põhjust, et peaksin muud kombinatsiooni kasutama.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 21:38
Postitas SL
AndreK kirjutas:Sissejuhatuseks: ma ei ole kunagi eriline kummipede olnud. Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav). Veel midagi?

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 22:00
Postitas Toonio
SL kirjutas:
AndreK kirjutas:Sissejuhatuseks: ma ei ole kunagi eriline kummipede olnud. Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav). Veel midagi?
Mina saan aru niimoodi, et meil on siin piisavalt vähe võistluskilomeetreid, et ei ole mõtet hooaja jooksul kilodeviisi erinevaid rehve kokku osta. Isegi pehmeima segu korral teinekord ka asfaltil trenni tehes ei kulu need lihtsalt ära. Pealegi, kes neid poolpiduseid enam järelturul ka niiväga ihaldab?

Panin vastusega mööda?

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 22:23
Postitas AndreK
SL kirjutas:
AndreK kirjutas:Sissejuhatuseks: ma ei ole kunagi eriline kummipede olnud. Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav). Veel midagi?
Ma pole lihtsalt viitsinud selle vahetusega tegeleda - Racing Ralph on selline all arounder, et kannatas enam väham igal pool sõita.
Roni hea pidamine, lõivu maksmata veerevusele, tuli positiivseks üllatuseks. Suure tõenäosusega kärutan nüüd nende rehvidaga, kuni vajavad vahetust. Ma pigem eelistan seda, et tunnen ennast veidi kindlamalt kurvis, kui et siis veeren veidi kiiremini sirgel.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 22:31
Postitas SL
AndreK kirjutas:
SL kirjutas:
AndreK kirjutas:Sissejuhatuseks: ma ei ole kunagi eriline kummipede olnud. Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav). Veel midagi?
Ma pole lihtsalt viitsinud selle vahetusega tegeleda - Racing Ralph on selline all arounder, et kannatas enam väham igal pool sõita.
Roni hea pidamine, lõivu maksmata veerevusele, tuli positiivseks üllatuseks. Suure tõenäosusega kärutan nüüd nende rehvidaga, kuni vajavad vahetust. Ma pigem eelistan seda, et tunnen ennast veidi kindlamalt kurvis, kui et siis veeren veidi kiiremini sirgel.
Ma eelistan alati veeremist pidamisele. Seal, kus mina sõidan võetakse kurve nii ettevaatlikult :) (nüüd rääkisime maratonidest, eks, eestikad olid hoopis teine loom)

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 22:39
Postitas AndreK
SL kirjutas:Seal, kus mina sõidan võetakse kurve nii ettevaatlikult :) (nüüd rääkisime maratonidest, eks, eestikad olid hoopis teine loom)
Ära ole liigselt tagasihoidlik :) , pigem on asi selles, et minu tehnilised oskused ei luba FuFrega igal rajal sõita.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 22:48
Postitas Mati
SL kirjutas:
AndreK kirjutas:...Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav)...
Suht vale järeldus. Ma pigem arvan, et Andre lihtsalt ei näe pointi rehvidega vehkida peale ja maha ja peale ja .... Sama teema mul, mida ma saavutan selle rehvimajandusega, 10-20-30-50 kohta ... Sõidumugavus on olulisem!

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 23:19
Postitas SL
AndreK kirjutas:
SL kirjutas:Seal, kus mina sõidan võetakse kurve nii ettevaatlikult :) (nüüd rääkisime maratonidest, eks, eestikad olid hoopis teine loom)
Ära ole liigselt tagasihoidlik :) , pigem on asi selles, et minu tehnilised oskused ei luba FuFrega igal rajal sõita.
... ja mina olen lihtsalt nõrk!

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 23:26
Postitas SL
Mati kirjutas:
SL kirjutas:
AndreK kirjutas:...Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav)...
Suht vale järeldus. Ma pigem arvan, et Andre lihtsalt ei näe pointi rehvidega vehkida peale ja maha ja peale ja .... Sama teema mul, mida ma saavutan selle rehvimajandusega, 10-20-30-50 kohta ... Sõidumugavus on olulisem!
... ei noh, tõsiselt peab joppama, et Matiga ühte arvamust avaldada :) ... aga tõsisemalt, siis sõidumugavus ongi just see, millest ma räägin. Kalevipoja alguses, kus Pütsep 50-ga tõmbas on asi muidugi sõidumugavusest niikuinii f....g kaugel, kuid kui siis veel teaksin, et ma raisk ju ei veere ka ning pean tänu sellele veel rohkem pingutama, et kellegi võimalikult suure inimese seljataha pugedes ikka taga ära ei istu... no krt, ... einoh nõrk, mis nõrk, kui sarnastel andmistel veel suure nupuga hakkama saadakse...

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 23:38
Postitas Mati
SL kirjutas:... ei noh, tõsiselt peab joppama, et Matiga ühte arvamust avaldada :) ...
Arvamuste pluralism, mis muud ...
SL kirjutas:... aga tõsisemalt, siis sõidumugavus ongi just see, millest ma räägin. Kalevipoja alguses, kus Pütsep 50-ga tõmbas on asi muidugi sõidumugavusest niikuinii f....g kaugel, ...
Vot vott hakkab ilmnema see iva, miks me ühist keelt ei leia ses teemas. Mina ja mõni veel räägib siin rehvidest maastikusõidu kontekstis ... 8)

Re: Rocket Ron

Postitatud: 17. 08. 2009. 23:54
Postitas SL
AndreK kirjutas:...Rocket Roni esimese jooksu rehvina (taga RRalph) alates Kalevipoja Maratoni EMV-st...

Re: Rocket Ron

Postitatud: 18. 08. 2009. 00:10
Postitas Kirsa
Muretsesin ka ühe rocket roni ja tegin Karksi-Nuia raketibaasi etapil soojendusringid sellega.
Viskasin ta aga kohe alt ära. Esiteks rada oli täiesti kuiv, siuke nublu oli overkill. Teiseks ega ta ikka eriti ei veere küll. Ta just ei mürise asfaldil, aga selline tuim kumm on, eriti kui võrrelda kiiremate suguvendadega.
Aga kõige suurem häda oli ebakindlus, kiiretes kurvides oli väga ebakindel tunne, kumm nagu hakkas vibama all ja ei olnud see pidamine ka nii hea - rõhk umbes 2.0.
Ma arvan et see kuiv ja kõva rada ei sobinud talle, nublud ei haakinud pinnasesse.

Igatahes stardiks jõudsin conti leaderi alla visata ja see oli superkumm sinna rajale. Veeres hästi, oli stabiilne ja pidas kiiretes kurvides ikka paremini kui ff-d ja twisterid.

PS! Rakkes oli mul all twister ees ja fast fred taga ja olin väga rahul. Ainult mõned väga libedad tõusud pidin jooksma sest ff ei vedanud üles, aga need tõusud olid ainult mõned meetrid pikad, et see väga ei seganud.

PPS! Mul on SL-ga sama mure, et ma pean sileda kummi alla panema, muidu ei jaksa üldse. Peavad ikka krdi kõvad olema, kes jaksavad nubluga kimada.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 18. 08. 2009. 09:32
Postitas AndreK
Kirsa kirjutas:Aga kõige suurem häda oli ebakindlus, kiiretes kurvides oli väga ebakindel tunne, kumm nagu hakkas vibama all ja ei olnud see pidamine ka nii hea - rõhk umbes 2.0.
Ma arvan et see kuiv ja kõva rada ei sobinud talle, nublud ei haakinud pinnasesse.
Siin vast veidi suurema spetsialisti kommentaarid.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 18. 08. 2009. 10:10
Postitas Kirsa
Meil ei ole mõtet lugeda välismaised artikleid. Neil on seal veidi teised olud.
Eestis on tüüpilisel võistlusel 5km siledat kruusa ja siis 1km ilget külgekleepivat savi ja libedaid juurikaid ja siis jälle 5km kruusa.
Ei mingeid kive ega mägesid. Suures plaanis on eesti üks sooauk - kui võrrelda muu maailma tüüpiliste rattaradadega.

Ma ei arva, et rocket ron oleks halb, ta on meie mõistes lihtsalt väga karmide olude kumm. Rõuge tuuri teisel päeval oleks marjaks ära kulunud, aga rohkem kasutust poleks siiani olnud.
Kui 2 nädala pärast Rakveres muudkui sajab ja sajab, siis ma panen RR-i sinna alla. Samuti suvaline sügiskrossi rada vihmaga.

Kui veeremisest rääkida, siis minu arust veereb ka racing ralf halvasti, seega arusaam veeremisest võib olla erinev.
Selles suhtes saab RoRo lausa plusspunkte, kuna ei veere oluliselt halvemini kui RaRa.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 18. 08. 2009. 10:40
Postitas tp
Kirsa kirjutas:
....... seega arusaam veeremisest võib olla erinev.
täitsa nõus, omast kogemusest lisaks veel seda et vahest kipub "ei veere" "ei jõua-ga" segi minema :)

Re: Rocket Ron

Postitatud: 18. 08. 2009. 10:49
Postitas AndreK
Kirsa kirjutas:Meil ei ole mõtet lugeda välismaised artikleid. Neil on seal veidi teised olud.
No kuule Kirsa, mida sa ajad. Kas sul on seina peal erinevad rehvi pakid nimedag: "Läti", "Burkina Faso", "Tartru lähiümbrus". Füüsika seadused kehtivad paraku igal pool ühte moodi. Hard pack on hard pack nii eesti, poolas kui ka itaalias. Ja vaevalt, et muda seal oluliselt teises konsistensiga on kui siin. See, et tõus/laskumine kusagil pikem on, ei muuda rehvi üldiseid omadusi.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 18. 08. 2009. 11:03
Postitas Kirsa
Rehvi omadusi ei muudagi - rajad on erinevad.
Näiteks üleeile Rakkes ei tõusnud kiirus kordagi oluliselt üle 40-e, seega pole vaja "downhill" kummi, mis oleks allamäge ja suurtel kiirustel stabiilne.
Ja noh vabandage väljenduse eest, sellist pruuni läga - nagu meil tihti kohata võib - ei ole ma kusagil mujal maailmas näinud (eks ole vähevõitu käidud ka). :)


Kuid tõesti kummivaliku kriteeriumid Eesti ja Tahko/Poola jaoks on erinevad. Eestis ma valin alati kummi, kuhu võimalikult vähe õhku sisse läheb, et oleks hea kimada ja kiirendus parem. Tahko/Poola/jne jaoks aga võimalikult ballooni, et oleks kivide otsas turvalisem. Samuti tugevamate külgseintega.

Aga kui tõsisemalt rääkida, siis ust twisteriga saaks igalpool hakkama, nii eestis kui tahkos - teda rsk ainult ei tehta enam - juba mitmendat aastat :(

Re: Rocket Ron

Postitatud: 18. 08. 2009. 11:14
Postitas AndreK
Ma ei jaksa enam vaielda. Kirsale 1:0 seljavõit.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 18. 08. 2009. 11:32
Postitas Mati
On mehi, kelle tulemused oleksid oluliselt paremad kui nad enne võistlust, võistluse ajal ja üleüdlse pidevalt muretseks vähem nublude arvu jne pärast. Panna on vaja :idea:

Re: Rocket Ron

Postitatud: 18. 08. 2009. 12:06
Postitas maksipoiss
Varem sõitsin ka Twisteriga , nüüd Ralphiga. Mingit vahet paremini veeremise osas küll ei märka, küll on RR tunduvalt kindlam tunne. Võib olla on asi selles , et vahepeal sai paar kuud Kenda Nevegalidega sõidetud , pärast neid veereb iga rehv nagu unelm.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 18. 08. 2009. 16:09
Postitas KaidoK
Kirsa wrote:
Muretsesin ka ühe rocket roni ja tegin Karksi-Nuia raketibaasi etapil soojendusringid sellega.
Viskasin ta aga kohe alt ära. Esiteks rada oli täiesti kuiv, siuke nublu oli overkill. Teiseks ega ta ikka eriti ei veere küll.

Olen sõitnud RoRo-dega alates Rõuge tuurist. Ka selsamal Karksi-Nuia etapil olin kohal ja mina ei saa öelda, et see kumm ei pidanud. Pigem vastupidi.Ta on natuke pehmem kumm oma kõrgemate nubludega ja see pehmus vajab harjumist - võib jääda mulje, et kumm on tühi vms.
Varem sõitsin vanade RaRa-dega ja pean ütlema, et uutega on hoopis teine tera.

PS. Väidetavalt sõitis ja võitis Pütsep Elva Elionil just RoRo-dega, mille muster oli keskelt küll üsna kulunud.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 19. 08. 2009. 10:12
Postitas SK
Kuulun kah juba paar tubli nädalat UST Roni kummardajate sekti. Aamen. Väga hea kumm vähegi tatisematesse oludesse, super pidamine ja loobib end mõne hetkega tühjaks, kui mudaaugust väljas oled. Kiirust ei oska kommenteerida, kuna mul on karvased jalad, aga ei oska kurta küll, Michelini Dry2 UST igatahes eriti kiirem ei tundunud. Ainus natuke negatiivne seik on tõesti kerge vedelus allamäge kihutades(Rakke kogemus). Panen nüüd Ron'ikesed ilusti haanja 100-t ootama, eelmisel aastal oli kulunud Ralphiga tühja-tallamist liiga palju.

Kuna istun mtb seljas harva ja Eionidel käin ka harva, siis mind natuke see kiire-kummi-kultus häirib, sest vähegi libedamate tõusude peal on need kiire-kummi-mehed risti tõusudel ees ja juba tõusu esimestel meetritel :shock: Oled just hoo sisse saanud, et tõusu rünnata ja siis paned hoopis pidurit ja ronid krampi kiskuvate jalgadega ratta seljast maha :? Einoh, ma ei panegi kellelgi pahaks, kui keegi kiire-kummi-mees tahab olla ja mul on nädalavahetustel aega küll, aga sõidumõnu saab korraliku põntsu, kui sõidetavaid tõuse sõita ei lubata. Meenutab olukorda Talinna liikluses esimese lumega, kus vähesed suverehvidega autod suudavad korraliku kaose tekitada ning norm-rehvidega rahvas kõngeb nende rütmis.

See on tõesti fakt, et Pütsep võitis Elva Roniga sõites, aga ma ei süveneks väga palju esikümne tegemistesse, sest nemad võidavad teisi kalendriga igasuguseid kumme kasutades, see kummikultus kipub ikka seal tekkima, kus jala seest enam midagi võtta pole.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 19. 08. 2009. 21:29
Postitas Rain
Lahe on see, et mõned harrastajad, kes sõidavad Elionil 20 hulgas panevad terve hooaja ühe kummiga ja ratturid, kes sõidavad kohtadele 300 kandis, loodavad igaks võistluseks just seda õiget kummi alla lapates mingit olulist võitu saada.

Mõni teeb trenni, teine kulutab sama aja kummide lappamisele...

Re: Rocket Ron

Postitatud: 20. 08. 2009. 07:12
Postitas Gunnar
Rain kirjutas:Lahe on see, et mõned harrastajad, kes sõidavad Elionil 20 hulgas panevad terve hooaja ühe kummiga ja ratturid, kes sõidavad kohtadele 300 kandis, loodavad igaks võistluseks just seda õiget kummi alla lapates mingit olulist võitu saada.
Kui sa nüüd natuke seda teemat loeksid, siis on kummide vahetamisest minimaalselt juttu, põhirõhk ka siinsete 300 koha peale sõitvate harrastajate vahelisest jutust käib just selle ühe-ja-õige Eesti maastikurattasõitude kummi leidmiseks.

Re: Rocket Ron

Postitatud: 21. 08. 2009. 22:52
Postitas SL
Rain kirjutas:Lahe on see, et mõned harrastajad, kes sõidavad Elionil 20 hulgas panevad terve hooaja ühe kummiga ja ratturid, kes sõidavad kohtadele 300 kandis, loodavad igaks võistluseks just seda õiget kummi alla lapates mingit olulist võitu saada.

Mõni teeb trenni, teine kulutab sama aja kummide lappamisele...
On ikka mõttetud vennad - muretsevad kummivaliku pärast... krt, tehku trenni!

(bart brenjensi säutsub twitteris tund aega tagasi)

@BartmnBrentjens - Just starts raining in Graz, thunder and lightning. Which tires? Course will be 30 min slower.