Tubeless kummid

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tanel
Rattur
Postitusi: 73
Liitunud: 02. 04. 2003. 08:29

Tubeless kummid

Postitus Postitas Tanel » 16. 05. 2003. 09:02

Mõni teadjam ehk seletab, mida eelist tubeless kumm annab võrreldes tavalise nö lohvi kasutava kummiga? Kuidas sellega siis käitutakse, kui sõiduajal katki läheb? ...teist kummi ju kaasas ei veeta :D
Ride Bikes!

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 16. 05. 2003. 09:16

Tubeless miinused:
1. Raskem
2. Laseb õhku läbi
3. Keeruline peale panna
4. Peale panemisel suurem tõenäosus kumm nässu keerata
5. Väike valik (EV-s)
6. Kallis (kogu süsteem)

Plussid
1. Praktiliselt purunemiskindel
2. Saab väiksema rõhuga sõita

Lappimiseks on spets vahendid nagu mingi roheline plöga jms, mida meil vist eriti ei müüda (tire sealant). Kindlam variant on varukummi kaasas kanda, aga see teeks selle tubelessi ikka täiesti mõttetuks.

Alvaro

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3030
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 16. 05. 2003. 09:20

tubeless veereb paremini ja pole ju sisekummi mis puruneb. need 2 peakski olema põhieelised ülilühidalt öeldud. kui tühjaks läheb sõiduajal siis selleks on kaasas väike balloon, kus sees on mingi möga ja õhk. keerad ballooni ventiili otsa ja lased möga ja õhu kummi sisse. möga valgub kummi sisepinnal laiali ja katab koha kust õhk välja läks. õhk tagab teatud rõhu kummis ja saad edasi sõita. tubeless ei vaja nii suurt rõhku kui sisekummiga isend.
kõik eelnev jutt pärineb ajakirjandusest, isiklikke kogemusi pole. kel on võiks pajatada.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2042
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 16. 05. 2003. 09:20

Plussiks loetakse ka väidetavat paremat (kadudeta) veeremist. Purunemisega on nii, et ikka purunevad küll. Snakebite on küll välistatud kuid torkeaukude vastu ei aita midagi.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3030
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 16. 05. 2003. 09:26

väidetavalt peab see torkeauk väga suur olema, mida möga enam ei paranda. kuna tubelessid tehakse nagunii pehmemast segust kui tavalised, siis väidetavalt möga + pehme materjal sulgevad torkeaugu üsna hõlpsasti. vähemalt nii, et saad võisltuse lõpetada või koduni veereda. kõik on ju näinud naelu täis torgatud tubelessi pilte?

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 890
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 16. 05. 2003. 10:08

-
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 10:04, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 16. 05. 2003. 10:14

Mis hinnast nende puhul räägite?

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3030
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 16. 05. 2003. 10:20

minu arust võistlejatel on tubelessiga ikka suur eelis. kui tavakumm läheb katki, on kummivahetus paras porno. kumm maha, kumm peale, ballooni või pumbaga susserdamine jne. tubelessi puhul lased mögina sisse ja kui aitab, siis paned edasi, kaotades mõnikümmend sekundit vs. tavakummi vahetuse minutitega. minu jaoks oleks see põhiargument tubeless vs. tavaline. see et ta paremini veereb, panevb i-le punkti. me kõik nägime kuidas ermo mulgis kihutas 8) sa vist tegid oma parima sõidu sellises konkurentsis?

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 890
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 16. 05. 2003. 10:21

,
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 10:03, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 890
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 16. 05. 2003. 10:24

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 10:03, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3030
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 16. 05. 2003. 10:26

Ermo kirjutas:
tarmo kirjutas:me kõik nägime kuidas ermo mulgis kihutas 8) sa vist tegid oma parima sõidu sellises konkurentsis?
:oops: ... eks sellel aastal on natuke tõsisemalt asjasse suhtutud kah .
no näed siis, asi käsile võetud ja tulemus kohe kirjas. :)

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Ermole

Postitus Postitas Alvaro » 16. 05. 2003. 10:32

1. Tubeless jooks on RASKEM. Ja oma paarsada grammi isegi halvemal juhul. Näita mulle üks tooteseeria, kus see oleks vastupidi. Pöid on see, millel on vaja keerukamat ehitust.
2. Laseb õhku läbi MOTT. Kui palju, sõltub konkreetsest isendist. Sa ei olnud vist eelmine aasta Pirita Maximusel, kus see põhjus mõnele sportklassis esikoha maksis.
3. Huvitav miks kõik ajakirjatargad väidavad seda, et tubelessi on keerulisem peale panna? Ju nad siis ei oska vist........ Olen ise ka näppupidi juures olnud tubelessi asendamisel ja asi vajab kõvasti harjutamist, alguses on niikui loterii, kas saab õhu sisse või ei haaku jälle mõni äär pöiaga korralikult.
4. Loe kokku poodides saada olevad tava kummid ja tubelessid. Palju suhe tuleb? 5:1 - vaevalt et niigi hea. Eks ta paraneb, aga ma ei usu, et see asi üldse kunagi massidesse jõuab, sest eliit on juba aktiivselt asunud no-tubes süsteemi kasutama ja ainult aja küsimus, millal see rafa sekka jõuab.
Olen ise sõitnud Rockster tubelessiga, aga mitte võistlust. Seetõttu puudub õige kogemus asjast. Tahaks muidugi proovida, ega see tükki küljest võta.
Kummi ja jooksu hinnad võivad ca 20% kallimad olla tavalisest.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3030
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 16. 05. 2003. 10:37

on sul andmeid kas eestis ka keegi stans?i no-tubes?i on proovinud. või räägid sa väljamaa eliidist?

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 890
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Re: Ermole

Postitus Postitas Ermo » 16. 05. 2003. 10:58

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 10:02, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1250
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 16. 05. 2003. 11:14

Ermo jooksu kaalud on vääga isuäratavad, ma pole omasid küll kaalunud, aga nende numbriteni nad küll ei küündi (ülevaltpoolt).
Aga Sa ei öelnud, mis need täpselt on. Mingid Bontragerid?

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 890
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 16. 05. 2003. 11:28

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 10:01, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Re: Ermole

Postitus Postitas indrek » 16. 05. 2003. 12:09

hetkel pole veel küll leidnud põhjust tubelessi panna. ei tule ta kergem midagi. Kui mul kaaluvad rattad koos kummide, sisekummide ja rimtapega ees 1080g ja taga 1280g ning vastupidavus ei kannata selle all +sobib ka raskemale mehele, siis kahtlen, kas sellist tubeless süsteemi üldse saab :roll: Kusjuures kõige kergem tubeless kumm mis ma leidsin (Schwalbe Skinny Jimmy) kaalub ka üle 600g. Mis rõhku puutub, siis kuna ise suht kerge (ca 67kg), siis kannatab ka madalama rõhuga sõita ilma probleemideta. Mulgis sai nendest "tellise unnikutest" otse täiega läbi pandud & no punctures :!: Veerevusest ei oska muidugi rääkida, kuna tubelessi kogemus puudub, aga millegipärast kahtlen, et seal nii suur vahe on. Ja pealepanekust...mulgis nägi Aulik ikka kõvasti vaeva, et oma tubeless contisid õhukindlaks saada :idea: ok liiga pikk tuli..... :oops:

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11868
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Ermole

Postitus Postitas erikr » 16. 05. 2003. 13:14

indrek kirjutas:Veerevusest ei oska muidugi rääkida, kuna tubelessi kogemus puudub, aga millegipärast kahtlen, et seal nii suur vahe on.
loodusseaduste järgi peab veerema kergemini kuna ei ole hõõrdumist sise- ja väliskummi vahel. väils- ja sisekumm on ju väga erineva elastsusega. on ju aastaid soovitatud panna väliskummi pealemonteerimise ajal sinna talki (ka beebipulber sobib kuna põhineb talgil) panna ja niivõrd-kuivõrd ühtlaselt laiali sokutada.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 890
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Re: Ermole

Postitus Postitas Ermo » 16. 05. 2003. 20:44

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 10:00, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Re: Ermole

Postitus Postitas indrek » 16. 05. 2003. 21:18

Ermo kirjutas:Mis jooksud need on :? ja kas see on kaalutud või kataloogi kaal ?
Kumm ilmselt Kenda Kozmik Lite a' 359g, rimtape 50g, sisekumm 68 g = 603 g esimene ja 803 g tagumine :shock: :shock: :shock: .


Tavaliselt on nii, et kataloogi kaal ja tegelik kaal erinevad. Ühele kummile oli kataloois ( sama mõõt ) antud kaalus 355g, tegelik aga 368g.

PS. Kergeim tubless Kenda Klimax Lite Tubeless 550 g 8), kuid laius vaid 1.75 :( .
mavic 517+DT revolutin+Hügi 240=640g ees ja 840g taga (kaalutud ja nii see on). Kui nüüd sinna liita maxxise rimtape +13g ja maxxise fly weight sisekummid +97g ja peale conti supersonicud, mis erinevatel andmetel 319-335g siis saad aru, kust need numbrid tulevad 8) PS! kõik eelmainitud kaalud on kas ise kaalutud või http://weightweenies.starbike.com/listings/

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

conti supesonic ja tubelessid

Postitus Postitas Arbo » 18. 05. 2003. 15:48

Continental supersonic on ikka 370 g tootja andmetel... Parim viis teada saada sinu käes oleva asja kaalu on asetada asi kaalule. Mööda interntiavarusi erinevatest kaaludest keskmise või kergeima arvutamine ei tee asja kergemaks ega raskemaks.

Tubeless jooksud, eriti Mavic Crossmax on tõesti super hea veeremisega, seda nii jooksu ülijäiga ehituse kui tubelessi parema veerevuse tõttu. Sisetunde põhjal spekuleerin, et Crossmax annab tavalisel TECi etapil kuni 5 min parema aja sõltuvalt võistleja tasemest. Vaevalt, et mõni muu komponent nii drastilise vahe luua võib. Kes ei usu, proovigu.

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 18. 05. 2003. 20:13

St Tec keskmine etapp 2 h ja 5 min siis 4,16%. Mine või Crossmaxe ostma :)
Nüüd siis tean, miks Mulgis Ermo käest pähe sain :shock:

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 890
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 18. 05. 2003. 21:03

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 09:57, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Re: conti supesonic ja tubelessid

Postitus Postitas indrek » 30. 05. 2003. 14:10

Arbo kirjutas:Continental supersonic on ikka 370 g tootja andmetel... Parim viis teada saada sinu käes oleva asja kaalu on asetada asi kaalule. Mööda interntiavarusi erinevatest kaaludest keskmise või kergeima arvutamine ei tee asja kergemaks ega raskemaks.
Nii...kaevasin vana asja välja, kuna ei andnud rahu 8) Hetkel siis oli vaba aega ja ratas ja kaal käepärast, seega asusin kaaluma. Tulemused supersonicud ON alla 340g; rattad siis: esimene 1090 +/-5g ja tagumine 1260 +/-5g (tagumine osutus veel kergemaks kui ennist kokkulöödes :idea: ) Rattad sisaldasid: pöiad, kodarad, rummud, rim taped, sisekummid, väliskummid (sopased), esimesel rattal spidoka andur. Seega on tõestatud, et internetis ei kirjutata alati ulmejuttu ja on ka tõestatud, et non tubeless on kergem :wink: Aja võidust TECil ei oska kahjuks rääkida :( Ja ikka veel ei usu, siis võin järgmine nädal teha kaalumisest ka pildid ja siia üles visata... Ja mis contidesse puutub, siis on tõesti teised super kummid :o

N
Testisõitja
Postitusi: 518
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Re: Ermole

Postitus Postitas N » 10. 06. 2003. 14:09

Alvaro kirjutas:1. Tubeless jooks on RASKEM. Ja oma paarsada grammi isegi halvemal juhul. Näita mulle üks tooteseeria, kus see oleks vastupidi. Pöid on see, millel on vaja keerukamat ehitust..
Panin endale paberil huvi pärast ühe ketta versiooniga Tubeless jooksu kokku tagasihoidlikest (king Iso, DT, Mavic X3.1 disc, salsa flip off) komponentidest. Esiratas 777g ja tagaratas 966g. Koos QR-dega siis. Pole paha minu arust. Crossmaxile jäävad alla 65 grammi. või oli 56? :?

next upgrades - disc-tubeless.
Porter Lifts Your Ranking

charlie
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 18. 05. 2003. 15:36

Postitus Postitas charlie » 10. 06. 2003. 15:39

kuidas te oma ratta jookse kaalute, mingi poe kaaluga või?
minu XT+Mavic 517 vist ei kannata kaalumist, nii raskete jooksudega pole mõtet siin kekata.

www
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 06. 06. 2003. 13:00

Postitus Postitas www » 10. 06. 2003. 20:53

Viskasin see aasta esimest korda tubelessid alla crossmax xl, ennem olen sõitnud tavaliste crossmaxidega. Kaaluvahet eriti ei tunneta küll annab sõita tiba tühjema kummiga mis minu 85 kilo juures on üsna suur pluss. Veereb suht hästi, 5 minutit vast võitu maratonil ei annaks aga kahe võrdse sõitja puhul toob eelised esile küll. Loodan et poodidesse jõuavad müügile ka igasugused pisividinad (ventiilid, parandamiskitid ning balloonid) mida millegi pärast maale ei tooda :twisted: .Samas on tubeless kummide valik juba küllalt korralik Conti, Hutchinson ja Scwalbe ning hinnad ka mõistlikkuse piirides kumm ca 500 sotti. :roll:

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 890
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 10. 06. 2003. 21:22

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:04, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Postitus Postitas Jack » 30. 06. 2003. 21:15

Mul Bontrager Race Lite UST tubeless jooksud, 700 + 900 g. Lisaks Scwalbe UST kummid 570 g.

Minu puhul põhjustas vahetuse asjaolu, et eelmise hooaja lõpus vahetasin kummi kolmel viimasel võistlusel, ühel neist 2 korda. Nüüd olen sõitnud 2,7-3,0 atm-ga (kaalun 85 kg) ja peavad vastu. Ühe siiski suutsin Viljandis kapitaalselt ära lõhkuda.

Tubeless on omadustelt parem. kuna sõita saab madalama rõhuga saab ka slick kummi pidama. Kurvis julgem ja juurikatel sujuvam.

Kas veerevad paremini -- olen veendunud et veerevad. Käin koos sisekummi-meestega sõitmas ja kõrvuti allamäge veeredes on vahe ilmne. Õhutakistus mul nüüd väiksem küll pole.

Kaalude kohta on hea sait:
http://weightweenies.starbike.com/

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11868
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 30. 06. 2003. 22:09

Jack kirjutas: Kas veerevad paremini -- olen veendunud et veerevad. Käin koos sisekummi-meestega sõitmas ja kõrvuti allamäge veeredes on vahe ilmne. Õhutakistus mul nüüd väiksem küll pole.
kui satun laskumisele teiste omasuguste sisekummi meestega siis lähen eest ära. põhjuseks 84 kg kere ja crossride jooksud, lisaks 3-3,2 baari rõhku kummis. tubelessi meestega pole teadlikult võrrelnud.
Viimati muutis erikr, 01. 07. 2003. 07:42, muudetud 1 kord.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

rainer
Rattur
Postitusi: 47
Liitunud: 21. 04. 2003. 13:25

Postitus Postitas rainer » 01. 07. 2003. 07:31

Oma kogemusest UST kummiga , et sõtsin kaks esimest TEC-i Scwalbe Fast Fred-ga ei olnud kordagi sellist tunnet et kumm ei pea, või ei veere kiiresti. Laskumiste lõpus täiga kurvi sisse ja kõrvuti sõites lhitsalt veered mööda. Kuigi tegemist pehme kummiga ja rõhku mitte üle 3. Haanjas pidin sõitma Michelin Wildegripper S-ga ja vahe oli tuntav.(Rõhk kummis 3,8)Kuigi ka mitte väga halva veerevusega kumm aga Scwalbe ei pidanud äkkpidurdust asfaldil eriti heaks asjaks (kummi paelmine kiht koorus maha tükkidana).

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 890
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 01. 07. 2003. 08:28

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:49, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

www
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 06. 06. 2003. 13:00

Postitus Postitas www » 01. 07. 2003. 12:14

Ega keegi ei tea kus saab osta tublesskummi võistluste ajal täitmise ballooni kus samasugune möga sees nagu autokummide lappimiseks kasutatakse. Ei viitsi sisekummi koguaeg kaasas vedida. :?:

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 890
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 01. 07. 2003. 15:19

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:50, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12098
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 01. 07. 2003. 15:40

Ermo kirjutas:... Eestlane peab olude sunnil olema nupukas :) , ei ole nii, et lähed ostad poest mida vaja, ostad mida saad ning modifitseerid ....
... ja patenteerid ning müüd kirvega sakslastele ja ameeriklastele ja .... :)
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2042
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

soovitage kummi

Postitus Postitas UrmasL » 25. 08. 2003. 18:48

Kuna loodetavasti peaks varsti ka minu tubeless jooksud kohale jõudma siis ootaks soovitusi kummide osas. Peaksid olema pigem kiired kui suure mustriga. Väga kiire kulumisega kumme ka ei taha. Üleliia palju raha ka ei tahaks kummi eest välja käia. Ehk keegi on kursis mida hetkel poodides veel järgi on ja mis maksavad. Fast Fredi ja Skinni Jimmyt V+ nägin. NRP's oli ka midagi....

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Re: soovitage kummi

Postitus Postitas Arbo » 26. 08. 2003. 09:59

UrmasL kirjutas:Kuna loodetavasti peaks varsti ka minu tubeless jooksud kohale jõudma siis ootaks soovitusi kummide osas. Peaksid olema pigem kiired kui suure mustriga. Väga kiire kulumisega kumme ka ei taha. Üleliia palju raha ka ei tahaks kummi eest välja käia. Ehk keegi on kursis mida hetkel poodides veel järgi on ja mis maksavad. Fast Fredi ja Skinni Jimmyt V+ nägin. NRP's oli ka midagi....
Avastasin enda jaoks ammuteada head UST võistluskummid - Hutchinson Phyton. Soovitatav rõhk on suure õhukambri ja erilise ehituse tõttu 29-33 psi!!, ise kasutasin oma 86 kg kandmiseks siiski ees 35 ja taga 40 psi. Võistlesin nendega nädalavahetusel Soomes, vihmaga - diagonaalis juured, kivid, saepuru - tunne oli super, nagu oleks tagaamordiga rattaga sõitnud, samas veeres asfaldil väga hästi.

Nende kummide eripäraks on see, et veeremine toimub peamiselt mustril, samamoodi nagi Spec Rockster, Bontrageri mingi UST ning seetõttu ei tee mustri kulumine kummist veel täisslicki. Kaal on 730g, kuid alla 700 naljalt UST ei leia. Ka Twister on 700g, kuid kulub eriti kiiresti. Ca 600g Kenda Klimax Lite-dest hoiaksin kaarega eemale.

Soetama ajendas neid tegelikult see, et Rakveres toimunud rattaorienteerumise EMV-l nurjas hea tulemuse juhuslik klaasikild, mis rebestas Twisteri mustrivabasse põhimikku pika lõike, mida kaasas olnud vahuga parandada ei õnnestunud. Mustril veerev kumm peaks idee järgi sellistele klaasikildudele vähem tundlik olema, kogemus sisekummiga Panaracer Fire XC-ga näitas, et mitme aasta jooksul ei saanud kordagi kummi katki.

Caarel
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 31. 03. 2003. 03:19

Re: soovitage kummi

Postitus Postitas Caarel » 26. 08. 2003. 12:04

Arbo kirjutas: Kaal on 730g, kuid alla 700 naljalt UST ei leia.
Maxxisel isegi karmimustriline HighRoller UST 26X2.10 jääb 50g alla 700 mis teeb kaalujälgijatele 100g kahe peale. Eestis aga juhtivat kummivalmistajat ei taha keegi enam esindada :(

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 26. 08. 2003. 12:07

Mul olid kevadest Continentali Twister UST kummid, aga kuna olin oma michelin Jet S'idest(sisekummiga variant) nii sisse võetud(juba viimased kaks aastat), siis siiamaani pole nendega sõitnud. Eile siis sai need UST kummid alla pandud ja oh õnnetust......üks kumm oli juba kahe ja poole tunni pärast täiesti tühi, sai siis teisele rattale kumme ringi löödud ja ikka sama kummiga jama. Lõpuks kui olin uurinud, et mis jama on, sain meeldiva lahenduse osaliseks st et sain oma praakkummi välja vahetada, kuna aga Twisterit polnud, siis õnnestus mul saada Hutchinson python(halli servaga). Kõva pluss on sellel kummil see, et ta laius 2.0 on, sest koguaeg nagu kripeldas kergelt, et michelinid olid 2-sed aga twisterid 1.9, et äkki ei kanna piisavalt ja võrreldes michelinidega on nüüd vihmast hooajalõppu silmas pidades ka mustrit natuke rohkem :wink:
Lugesin, et keegi juba nende kummidega väga rahul on, see teeb ainult head meelt :) Aga kuidas nende veeremine on võrreldes ntx twisteriga :?:
Kui keegi hakkab fast frede soetama, siis need pidid ainult 1000km kummid olema, veeremine hea, aga liiga õhukesed

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 26. 08. 2003. 15:15

tann kirjutas: siis õnnestus mul saada Hutchinson python(halli servaga). Kõva pluss on sellel kummil see, et ta laius 2.0 on, sest koguaeg nagu kripeldas kergelt, et michelinid olid 2-sed aga twisterid 1.9, et äkki ei kanna piisavalt ja võrreldes michelinidega on nüüd vihmast hooajalõppu silmas pidades ka mustrit natuke rohkem
mis aga phytonite juures negatiivne on - savis ja mudas läheb muster täis, vihmaga kruusal pole hullu, kuid mullal-heinamaal jne tasuks siis kasutada teisi kumme

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 26. 08. 2003. 20:58

Kummid toiduõliga kokku ja pole hullu midagi :P Eks iga kumm kogub seda soppa mingil määral

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 26. 08. 2003. 21:36

tann kirjutas:Kummid toiduõliga kokku ja pole hullu midagi :P Eks iga kumm kogub seda soppa mingil määral
julgen kahelda toiduõliga määrimise efektiivsuses... suusatajad jah teevad silikoonsprayga kepikulbid kokku, et sulalumi ei kleepuks, kuid sellest abi lühikeseks ajaks. Roland Green oli oma süsinikraami pritsinud enne mudased sõite aerosooltoiduõliga, kuid üks asi on raamile kogunev muda ja teine asi kumm, mis pidevalt hõõrdumises.

Tasub katsetada.. kui muud abi pole, siis pärast hea tervislikke pannkooke teha (saab üliõhukese õlikihi pritsida pannile)

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 26. 08. 2003. 21:53

Ega ma ka ise ei tea kas see variant toimib, aga kuskilt foorumist lugesin, et rocksteritele pidi hästi mõjuma :P

Juri
Rattur
Postitusi: 17
Liitunud: 29. 08. 2003. 10:33

Postitus Postitas Juri » 29. 08. 2003. 10:42

Kõigeparemad kummid on sisekummid :roll:

Kasutaja avatar
profit4
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 30. 07. 2003. 11:22

Postitus Postitas profit4 » 29. 08. 2003. 13:07

tann kirjutas:Ega ma ka ise ei tea kas see variant toimib, aga kuskilt foorumist lugesin, et rocksteritele pidi hästi mõjuma :P
See õli on läinud esimese 200m pealt, mõelge nüüd ise loogiliselt, mis asi seob toiduõli kummipinnale, määrige siis tavotti parem :lol:
cycling is fun, but...it`s deem hard work.

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 29. 08. 2003. 16:49

profit4 kirjutas: See õli on läinud esimese 200m pealt, mõelge nüüd ise loogiliselt, mis asi seob toiduõli kummipinnale, määrige siis tavotti parem :lol:
Tavotti :shock: .......ma parem lepin sopaga :P
www kirjutas:
Ega keegi ei tea kus saab osta tublesskummi võistluste ajal täitmise ballooni kus samasugune möga sees nagu autokummide lappimiseks kasutatakse. Ei viitsi sisekummi koguaeg kaasas vedida.
Midagi sellist on müügil V+, aga kuna hind tundus minu jaoks natuke krõbe olevat(180.-), siis otsin edasi :wink:

vaikija
Rattur
Postitusi: 384
Liitunud: 22. 02. 2003. 17:29

Postitus Postitas vaikija » 29. 08. 2003. 17:52

maksimarketites 49krooni pudel

www
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 06. 06. 2003. 13:00

Postitus Postitas www » 29. 08. 2003. 17:56

vaikija kirjutas:maksimarketites 49krooni pudel
ja juba järgi ka proovitud, salome autost ostsin ca 60 eegi eest koos otsikuga, rakke maratonil kasutasin, kaotasin sellega ca 20-30 kohta, tava kummiga kusagil 100-150 kohta. :idea:

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 29. 08. 2003. 17:59

www kirjutas: salome autost ostsin ca 60 eegi eest koos otsikuga
Kas see on siis ka väärt kaup :?: Soovitad :?:

www
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 06. 06. 2003. 13:00

Postitus Postitas www » 29. 08. 2003. 18:12

tann kirjutas:
www kirjutas: salome autost ostsin ca 60 eegi eest koos otsikuga
Kas see on siis ka väärt kaup :?: Soovitad :?:
See maksimarketi variant mida kana kasutas keilas tankimäel ca 50eeki otsikut ei olnud, minul oli otsikuga ning usun et sisu sama igal juhul toimis aega läheb umbes 40 sek. Muidugi esmakordne kogemus õnn et pidama sai. :D

Vasta

Mine “Kummid”