2. leht 2-st

Re: Tubeless maantekumm

Postitatud: 30. 09. 2019. 14:10
Postitas Mati
Kui maantee tubeless teema pakub huvi, siis soovitan vaadata värsket BikeRadar'i podcasti - Podcast Ep 1 | Road Tubeless | The What, Why & How

Re: Tubeless maantekumm

Postitatud: 23. 10. 2019. 15:14
Postitas Mati
Viimane mohikaanlane on nüüd siis ka rongile astunud.
Michelin tuli välja tubeless ready maanteerehviga - Power Road sarjast. Valikus 25mm, 28mm ja 32mm.
https://www.bikeradar.com/news/michelin ... wCUITWskHA

Re: Tubeless maantekumm

Postitatud: 07. 10. 2020. 23:26
Postitas Mati
Goodyear Eagle F1 Tubeless Complete rehvid on ühe arvamuse põhjal parim/täiuslikum valik https://www.cyclingweekly.com/reviews/t ... lete-tyres
Valikus 25mm ja 28mm. Peale saab vaevata ja täis käsipumbaga.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 15. 09. 2021. 17:29
Postitas Mati
American Classic on tagasi ... rehvidega - https://www.cyclingnews.com/news/americ ... in-the-us/
100% käsitööna valmistatud, kuid üllatavalt soodsad rehvid maantee ja gravel otstarbeks. Otsemüük, kuid esialgu vaid USA turule.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 07. 05. 2022. 18:23
Postitas digweed
MTB oli mul tubeless ja metsas kännu otsas sain kasulikusest paar korda aru. Tänasest gravel bike omanik ja on eeliseid tubelessil/piimal sisekummi ees? Teekond ~70% asfalt ja ~30% nõmme-harku-järve terviserajad.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 07. 05. 2022. 19:01
Postitas Mati
digweed kirjutas:
07. 05. 2022. 18:23
...Tänasest gravel bike omanik ja on eeliseid tubelessil/piimal sisekummi ees?
Eee ... äkki ka miskid ebastandardsete osakeste poolt tekitatud torked, jne ... isegi asfaldil on tubelessist tolku :idea:

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 09. 05. 2022. 14:36
Postitas UrmasL
digweed kirjutas:
07. 05. 2022. 18:23
MTB oli mul tubeless ja metsas kännu otsas sain kasulikusest paar korda aru. Tänasest gravel bike omanik ja on eeliseid tubelessil/piimal sisekummi ees? Teekond ~70% asfalt ja ~30% nõmme-harku-järve terviserajad.
Põhilised plussid ikka samad kui MTB puhul. Eriti just madalamatel rõhkudel snakebite vältimiseks. Optimaalse rõhu pead endale ise leidma. Oleneb enda kaalust ja konkreetsest rehvist. Minul (75kg ja 40mm rehv 23mm siselaiusega pöial) on see kusagil 2at juures. Kui tean et sõidan siledat kruusa või asfaldi, siis 2,5.

Veel üks soovitus. Kui on mitu ratast ja mitu tubeless jooksupaari, siis võiks kodustes tingimustes olla võimekus rehve peale/maha saada. Korralikud heeblid/tangid, tagavara pöiateipi, tubeless piima jms. Kui kompressori võimalust pole, siis on abiks topeltkambriga jalgpump. Keerad pumba lukku, lükkad rõhu üles, ja lased siis ühe matsuga sisse. Siiamaani olen kõik rehvid peale saanud vähese meelitamisega.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 09. 05. 2022. 19:00
Postitas Erx27
digweed kirjutas:
07. 05. 2022. 18:23
MTB oli mul tubeless ja metsas kännu otsas sain kasulikusest paar korda aru. Tänasest gravel bike omanik ja on eeliseid tubelessil/piimal sisekummi ees? Teekond ~70% asfalt ja ~30% nõmme-harku-järve terviserajad.
Graveliga on minu arvates snakebite oht isegi suurem kui MTBga kui juhtud juurikasele või suuretükilise kruusaga rajale sattuma. Lisaks kui eelmine kevad selline eriti lõikav graniidikillustik oli, siis päästis piim ikka mitu korda ära. Ühe korra pidi nõelaga "ussi" sisse lükkama ja tõe huvides üks kord läks siserehv sisse.

Samas mul on isegi aiakäru rehv piimaga, seega võib-olla olen kallutatud.

PS! tundub, et maanteele mõeldud ruginaid on kah viimasel ajal kõvasti juurde tulnud mis paikavad ka kõrgema surve all.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 11. 05. 2022. 10:26
Postitas wagner
Mul on kümmekond aastat cyclo olnud (rehvid 32 mm) ja sisekumme läks omajagu, 10+ kindlasti, pisikesed klaasikillud ja snakebited, ja see viskas täiesti üle. Kaks aastat tagasi ostsin TL ready jooksud-rehvid (piima ei ole veel sisse pannud...) ja sellest peale on 0 probleemi olnud.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 11. 05. 2022. 15:27
Postitas KaupoR
wagner kirjutas:
11. 05. 2022. 10:26
Mul on kümmekond aastat cyclo olnud (rehvid 32 mm) ja sisekumme läks omajagu, 10+ kindlasti, pisikesed klaasikillud ja snakebited, ja see viskas täiesti üle. Kaks aastat tagasi ostsin TL ready jooksud-rehvid (piima ei ole veel sisse pannud...) ja sellest peale on 0 probleemi olnud.
Piimata TL rehvid klaasikildude (ja muude peenemate torgete/lõigete) vastu küll ei aita.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 11. 05. 2022. 19:06
Postitas erikr
Misiganes, tarbija tundub rahul olevat.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 17. 11. 2022. 00:29
Postitas Kirsa
Wolfpack tegi ka lõpuks tubelessrehvi: https://wolfpack-tires.com/product/road ... r/?lang=en
Nad olid pikalt tubelessi vastu, et mõttetu värk ja nende cotton tavarehvid õhukaga olid kõrgelt hinnatud.

Aga nüüd tundub, et andsid turusurvele alla.
Saadaval on 25 ja 28 laiust ja mõlemad on kohe laos ning hind odavam kui Contil.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 17. 11. 2022. 05:22
Postitas KaupoR
Toote fotodel on ikkagi tavaline Race II (kirjad + ventiil on siseka oma, mitte tubeless) :roll:

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 17. 11. 2022. 08:34
Postitas rainerhq
ei loe sealt TPI´d välja

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 17. 11. 2022. 08:57
Postitas KaupoR
Tubeless versiooni pole veel testitud, kuid tavaline RACE on ca 3W aeglasem kui vana GP5000 ja samas klassis kui GP4000S II. Moodsate väikese veeretakistusega TLR temposõidurehvidega ei maksa üldse võrrelda (ei veeretakistuse ega ka torkekindluse osas, loomulikult).
https://www.bicyclerollingresistance.co ... ke-reviews

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 17. 11. 2022. 10:37
Postitas Kirsa
rainerhq kirjutas:
17. 11. 2022. 08:34
ei loe sealt TPI´d välja
Kaal on väidetavalt 299 gr, et tpi ei saa väga halb olla.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 17. 11. 2022. 10:41
Postitas Kirsa
KaupoR kirjutas:
17. 11. 2022. 08:57
Tubeless versiooni pole veel testitud, kuid tavaline RACE on ca 3W aeglasem kui vana GP5000 ja samas klassis kui GP4000S II. Moodsate väikese veeretakistusega TLR temposõidurehvidega ei maksa üldse võrrelda (ei veeretakistuse ega ka torkekindluse osas, loomulikult).
https://www.bicyclerollingresistance.co ... ke-reviews
Testis on vana õhukaga versioon - tubeless veereb alati paremini.
Üldiselt ma ise väga seda plekktrummitesti ei vaata - reaalne maailm koos oma kareda asfaldiga on veidi teine lugu.

Aga muidu mul on ühed schwalbe pro one tt rehvid - veerevad tõesti hästi, aga vihmaga ma neid ei usalda ja ühe metallist kaevukaane peal oli mul vägagi napikas. Nagu ma olen kirjutanud, siis ma ise sõidan maantekaga ainult mägedes ja kurvilisel teel.

Ma kindlasti kevadlaagriks ostan 28mm wolfpackid - eks ma siis kirjutan tagasisidet.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 17. 11. 2022. 11:13
Postitas KaupoR
Sinu sõiduprofiili arvestades on TT rehvid väga vale valik. VÄGA VÄGA vale valik.

Aga pane tähele, et ma võrdlesin oma postituses RACE rehvi clincher rehvidega, mitte tubelessidega. Mu point oligi, et kui Wolfpack tuli välja oma RACE rehviga, siis oli ta samal tasemel (veeretakistuse osas) kui konkurendid 4 või isegi 6 aastat varem. Aga ega ka suured tegijad alati asjale täpselt pihta ei saa - Conti GP5000 TL (st vanem) on nt väiksema veeretakistusega kui S TR (uuem). Vahe on samas nii väike, et võibolla ka mõõtetäpsuse piirides.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 17. 11. 2022. 11:40
Postitas Kirsa
KaupoR kirjutas:
17. 11. 2022. 11:13
Sinu sõiduprofiili arvestades on TT rehvid väga vale valik. VÄGA VÄGA vale valik.
On vale. Ostsin need rehvid koroona tipphetkel, kui mitte midagi muud polnud saada. Praegu nad maandusid Age carbon aerojooksudele - sinna sobivad hästi, tema ikka sõidab Eestis kah. Ta kevadlaagri madalatel alujooksudel on tavalised pro one TLE-d ja minu ainukestel madalatel on conti 5000S TR-d, aga minu maitsele on conti natuke liiga kõva seguga. Mõtlesin et ostan pro one-d tagasi, aga nüüd proovin kindlasti wolfpackid ära.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 10. 01. 2023. 15:07
Postitas Kirsa
Kirsa kirjutas:
17. 11. 2022. 00:29
Wolfpack tegi ka lõpuks tubelessrehvi: https://wolfpack-tires.com/product/road ... r/?lang=en
Nad olid pikalt tubelessi vastu, et mõttetu värk ja nende cotton tavarehvid õhukaga olid kõrgelt hinnatud.

Aga nüüd tundub, et andsid turusurvele alla.
Saadaval on 25 ja 28 laiust ja mõlemad on kohe laos ning hind odavam kui Contil.
Huvitav, see toode on ära kadunud - isegi link ei vasta enam.
Oleks pidanud too hetk kohe ikkagi ära tellima. Või siis avastati tootega mingid probleemid ja võeti müügist maha?

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 10. 01. 2023. 15:12
Postitas Rivo
Kirsa kirjutas:
10. 01. 2023. 15:07
Oleks pidanud too hetk kohe ikkagi ära tellima. Või siis avastati tootega mingid probleemid ja võeti müügist maha?
Ega need vastumeelselt tehtud asjad ei pruugi esimese korraga kohe välja tulla jah :wink:

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 10. 01. 2023. 17:47
Postitas Kirsa
Kribasin neile ja sain kohe ka vastuse:
Hope that I have in 3 weeks Road TLR in my warehouse, hope you can wait some days.

Best regards
Wolfgang

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 10. 01. 2023. 17:50
Postitas Prommar
Küllap Hiina rehvivabrik jäi koroonasse vms.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 10. 01. 2023. 18:17
Postitas Kirsa
Kasutu infokild...
Ma olen väga palju erinevaid rehve tellinud läbi elu ja Wolfpacki maastikurehvide karkass on väga sarnane Vittoria toodetele.

Rehvi külje materjal ja tonaalsus ja seerianumbrite disain ja materjali lõhn :) . Vähemalt uus vittoria syerra ja wolfpack cross olid täiesti nagu ühest tehasest tulnud. Huvitav on see et vittoria on ülekaaluline ja alamõõduline ja wolfpack on pigem ülemõõduline, alakaaluline ja vetruva poorse küljega nagu conti - teised tootjad on rohkem kilematerjalist. Et liin ei ole sama, aga nagu tehas küll oleks ja Vittoria tehas on Taimaal.
Maxxis, scwhalbe, conti, pirelli, kenda jne näevad täiesti teistsugused välja ja on pigem musta värvi mitte lillakashallid nagu eelnimetatud 2.
Maanteerehve ei tea, aga vaevalt et nad mtb omadest eraldi on.

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 11. 01. 2023. 00:58
Postitas Mati
Kirsa kirjutas:
10. 01. 2023. 18:17
...Rehvi külje materjal ja tonaalsus ja seerianumbrite disain ja materjali lõhn :) . Vähemalt uus vittoria syerra ja wolfpack cross olid täiesti nagu ühest tehasest tulnud. Huvitav on see et vittoria on ülekaaluline ja alamõõduline ja wolfpack on pigem ülemõõduline, alakaaluline ja vetruva poorse küljega nagu conti - teised tootjad on rohkem kilematerjalist. Et liin ei ole sama, aga nagu tehas küll oleks ja Vittoria tehas on Taimaal. Maxxis, scwhalbe, conti, pirelli, kenda jne näevad täiesti teistsugused välja ja on pigem musta värvi mitte lillakashallid nagu eelnimetatud 2. Maanteerehve ei tea, aga vaevalt et nad mtb omadest eraldi on.
Kas selles sõltumatus laboris tuure ka korraldatakse (pealaborandi juhatusel) :?:

Re: Tubeless maanteerehv

Postitatud: 11. 01. 2023. 11:46
Postitas hwxeraldimees
On oļemas väljend "ratta pede" Kas eksisteerib ka "rehvi pede" 🤔?