Specialized Rockster ette, kuid mis taha?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Specialized Rockster ette, kuid mis taha?
Et selline mõte käis peast läbi.
V+ soovitab Mt. Baldyt, aga see on mumeelest liiga kitsas ja sile.
Lahtide (liivase) pinnase puhul arvan, et ei ole eriti head pidamist.
Silma jäi veel Dirt Master, kellelgi sellega pole kogemusi?
Kommentaarid teemal nii ees kui taga Rockster oleks samuti teretulnud.
-red-
V+ soovitab Mt. Baldyt, aga see on mumeelest liiga kitsas ja sile.
Lahtide (liivase) pinnase puhul arvan, et ei ole eriti head pidamist.
Silma jäi veel Dirt Master, kellelgi sellega pole kogemusi?
Kommentaarid teemal nii ees kui taga Rockster oleks samuti teretulnud.
-red-
sile kumm peaks sellisel juhul olema laiem. Aegviidus vajus 1.9 lai Ritchey Speedmax Omega igaljuhul nii läbi, et koha vääääga raske oli edasi liikuda.Ruve kirjutas:Liiva sees sind see muster küll ei aita.Mõtlen sellise pehme liiva sees,nagu Author cupil ntx.Sile kumm liigub palju paremini.Arvan,et see Rockster võib päris hea olla.Välja näeb küll selline universaalne,ise ei ole küll proovinud.
Kummi laius sõltub suuresti ka sõitja kaalust.
aga seda on ainult rõõm kuulda, et Rockster ette-taha ja minekut
Miskid ähmased mälestused mul aegade hämarusest meeles olid ka sellekohased - justnimelt UrmasL vist kunagi ee.hobi.velo-s kiitis neid.
thnx kõigile,
-red-
ma avaldaks veits arvamust kummivalikust eestimaal. terve 2000 hooaja sõitsin maxxis wormdrive?ga, terve 2001 bontrager revolt super x-ga ja eelmise hooaja rocksteriga. enne 2000a sõitsin proovimiseks erinevate asjadega - ritcheyt speedmax, mudmax, zed, tioga psycho. jõudsin arusaamisele, et suvel pole mõtet kumme vahetada - kõik need semislickid mida ma kasutasin 2000 - 2002 veerevad ühtemoodi hästi ja ei jätnud hätta ei maratonidel ega xc radadel, ei vihma ega kuiva ilmaga. paar korda olen tundnud sügiskrossidel, just libedatel tõusudel, et võiks alla vaadata midagi, kus oleks rohkem knobbisid. võib olla continetalilt midagi. kuhu ma tahan oma jutuga jõuda on see, et ei raiska enam aega kummide otsimisele ja vahetusele hooaja keskel. eesti rajad on suht ühtemoodi ja korralikud semislickid võistlemiseks on igati ok. nii et soovitus rockster ja tuld! rokib täiega. rocksteri valisin seetõttu, et ta on mustrilt sarnane revolt super x-ga ja revolt on superkumm eesti oludes. revolti sõitsin läbi ühe hooajaga ja kuna ta siin maksis palju, siis soetasin hoopis rocksteri, mis maksis velo+ 350.- ja N käis veel neid maksimarketi puuvilja kaalul kaalumas - vist oli 460 gr. sel hetkel sai rocksterist paljudele kaasõitjatele räägitud ja neid soetati ikka hoolega velo+ -st peale seda.
kes rocksteri tausta ei tea, siis selle kummi disainis alison dunlop omale world cup xc sõitudeks.
kes rocksteri tausta ei tea, siis selle kummi disainis alison dunlop omale world cup xc sõitudeks.
Küsiti Mt Baldy kohta. Olen kasutanud 2 hooaega. Tegemist on väga hea maratonikummiga, mis veereb super. Karmima XC jaoks jääb siledaks. (küll kärab harrastajate rajal, mis leidis 2001 hooaeg kinnitust edukalt)
Mullu loobusin nende kasutamisest XC -s. Kasutasin ees Rocksterit vaheldumisi Michelin Jet S-ga. Need mõlemad olid head liivas ja ka pehmel rajal. Hooaja teisel poolel leidsin XC jaoks endale sellise kombinatsiooni, et ees Rockster ja taga Michelin JetS.
Baldysid plaanin veel kasutada mõnel kõvema rajaga maratonil (Karksi ntx). Üldiselt ette Baldyt ei soovita, kuna jääb libedaks, küll aga taha.
Erinevalt Tarmost vahetan kumme küll ja sageli, sest mitte ei raatsi rohelisi micheline asfaldil (kuluvad seal silmnähtavalt krt vtx) ja trennis "raisata".
Mullu loobusin nende kasutamisest XC -s. Kasutasin ees Rocksterit vaheldumisi Michelin Jet S-ga. Need mõlemad olid head liivas ja ka pehmel rajal. Hooaja teisel poolel leidsin XC jaoks endale sellise kombinatsiooni, et ees Rockster ja taga Michelin JetS.
Baldysid plaanin veel kasutada mõnel kõvema rajaga maratonil (Karksi ntx). Üldiselt ette Baldyt ei soovita, kuna jääb libedaks, küll aga taha.
Erinevalt Tarmost vahetan kumme küll ja sageli, sest mitte ei raatsi rohelisi micheline asfaldil (kuluvad seal silmnähtavalt krt vtx) ja trennis "raisata".
ses suhtes on sul õigus ja ma ka ise jätsin mainimata, et kui on kiiresti kuluv tippkumm, siis sellega tõesti ei raatsi ja ka ei saa tervet hooaega sõita. mul omal pole selliseid olnud, revolt oli kõige lähemal sellistele. küll aga olen tänu kiirele kulumisele jätnud ostmata hutchinsoni ja schwalbe fast fredi. head kummid, aga võistlus on hooajal praktiliselt igal nädalal ja ei viitsi kumme ümber lapata kogu aeg.
Esimene oletus õige.Rom kirjutas:Liival peaks laiem kumm vist paremini sobima?
Kui laia kummi üldse on mõtet panna?
vastus teisele küsimusele sõltub niipaljudest muutujatest (pinnas, kummimuster, kummirõhk, sõitja kaal, sõiduoskused jne), et universaalset retsepti raske anda. tõde on kusagil 1,9 ja 2,1 vahel. üle 2,1 on juba allamägesõitjatele. valdavalt sõidetakse 2,0-2,1 kummidega kuid palju on ka 1,8-1,95 mehi.
su küsitud pidamine peaks rohkem kui piisav olema. oluliselt siledam Jet S pidas ka 2001 Tartu (muda)maratonil täiesti piisavalt. amordiga nii, et kui löögisummutus OK siis pole palju muretseda, kui aga vedru niisama üles-alla õõtsutab siis mingi mõju küll on...Rom kirjutas:Kuna siin Rocksteri teema siis küsin kuidas neil külgpidavus on libeda muru-poriga pinnasel...
ja veel kas "vedel-pehme" amort mõjutab kah külgpidavust.....
ma mõtlesin täpselt sedasama . iga kumm on võimalik mingitel tingimustel seada olukorda kus ta enam ei pea. rocksteriga sõitsid mitmed mehed protokolli tippu 100 km sõidul kus oli mudaauke, tiba jääd-lund, kive, liiva, asfalti, metsateed ja kõike värki. ainuke mis puudus oli pikk ja libe laskumine. vist isegi võitjal oli all.Rom kirjutas:külgpidamise all mõtlesin kurve-kallutamisi kus need suuremad knobbid
peavad pidamist otsima.............et siis kas nad peavad või tekib selline
ebalev-ujuv tunne...
100 km sõidul oli mul ees Ritchey Speedmax ja taga Ritchey Z-max. Enne sõitu pelgasin küll, et kas saab hakkama, aga kordagi polnud probleemi pidamise või läbitavusega. Samas eelmine aasta kõrves olin oma Speedmaxiga ikka hädas, mis hädas. Tõenäoliselt läheb seekord vähemalt ees Rockster (selle olen omale valinud teadjameeste soovitusi lugedes ja uskudes ).
Rom'ile.
Mul pole kunagi ka Speedmaxiga külgpidamisel probleeme olnud, arvestades ka seda, et päris aeglaselt ei sõida ja kaalu on kah. Seega Rockster peaks vähemalt välimuse järgi pidama shefilt.
Samas küsiks lisaks mida arvatakse Richey uutest disainidest (...vader seeria). Pildilt tunduvad huvitavad, aga kuidas toimivad (eriti Innovader). On kogemusi?
Rom'ile.
Mul pole kunagi ka Speedmaxiga külgpidamisel probleeme olnud, arvestades ka seda, et päris aeglaselt ei sõida ja kaalu on kah. Seega Rockster peaks vähemalt välimuse järgi pidama shefilt.
Samas küsiks lisaks mida arvatakse Richey uutest disainidest (...vader seeria). Pildilt tunduvad huvitavad, aga kuidas toimivad (eriti Innovader). On kogemusi?
Samas küsiks lisaks mida arvatakse Richey uutest disainidest (...vader seeria). Pildilt tunduvad huvitavad, aga kuidas toimivad (eriti Innovader). On kogemusi?[/quote]
On teised all praegu ja tagumine on keskelt päris sile,sellepärast siin maad uuringi et mis rida ajada.........kommentaare.....hmmm.......
kuna ei ole muud proovinud siis arvan et võib rahule jääda ....jooks on hea ja külgpidamine minumeelest väga hea ( ei mõtle jääd).....mudas jääb mustri sügavusest tiba puudu ja liivas ei hoia suunda......kuid see ei pruugi ka kummide süü olla, vaid et sõitja nõrguke
Igaljuhul ise mõtlen tõsiselt kas mitte samad muretseda, kuigi siin rocksterile lauldakse kiidulaule
On teised all praegu ja tagumine on keskelt päris sile,sellepärast siin maad uuringi et mis rida ajada.........kommentaare.....hmmm.......
kuna ei ole muud proovinud siis arvan et võib rahule jääda ....jooks on hea ja külgpidamine minumeelest väga hea ( ei mõtle jääd).....mudas jääb mustri sügavusest tiba puudu ja liivas ei hoia suunda......kuid see ei pruugi ka kummide süü olla, vaid et sõitja nõrguke
Igaljuhul ise mõtlen tõsiselt kas mitte samad muretseda, kuigi siin rocksterile lauldakse kiidulaule
InnoVader on üks vastuoluline kumm, tulid teised Authoriga kaasa.
Ma siin teda talvel/kevadel kõvasti kirusin, aga nüüd enam väga ei kiruks :).
Niih alustame miinustest: ülikehv jää peal, ma ei tea mis jube kummisegu tal on, aga isegi 700x35 slick peab paremini.
Väga kehv ja vastik lume peal - eriti ees - kogu aeg läheb esiratas alt ära, taga kannatab veel sõita kui ees miski hea asi on, järskudest tõusudest ei saa üles ainult.
Mudas kah kehv, eriti taga, ees võib veel natuke olla.
Niiskel/pehmel metsaalusel ja viljapõllul peab enamvähem aga ei veere!?
Palju nublulisema kummiga sõitsin ma järgmine päev mööda sama põldu pea 2x kiiremini.
Plussid:
Asfaldi peal päris hea, ei veere küll niihästi kui Speedmax või mõni slick, aga see-eest on ka kurvides kindel tunne.
Liiva peal minu arust lausa väga hea, eriti just puhtas liivakastis. Värskas mul all ei olnud, aga olen katsetanud siin Anne kanali liivarannas.
Liiv on ka ainuke olukord, mida ta kannatab märja ilmaga.
Kruusateel on kah suhteliselt hea, laius 2.0 on siinkohal abiks.
Eriti kindel tunne on temaga võtta asfaldikurve tee äärest, kus liiv on asfaldi peal.
Ühesõnaga päris hea kuiva ilma Eesti maratonide kumm.
Ma siin teda talvel/kevadel kõvasti kirusin, aga nüüd enam väga ei kiruks :).
Niih alustame miinustest: ülikehv jää peal, ma ei tea mis jube kummisegu tal on, aga isegi 700x35 slick peab paremini.
Väga kehv ja vastik lume peal - eriti ees - kogu aeg läheb esiratas alt ära, taga kannatab veel sõita kui ees miski hea asi on, järskudest tõusudest ei saa üles ainult.
Mudas kah kehv, eriti taga, ees võib veel natuke olla.
Niiskel/pehmel metsaalusel ja viljapõllul peab enamvähem aga ei veere!?
Palju nublulisema kummiga sõitsin ma järgmine päev mööda sama põldu pea 2x kiiremini.
Plussid:
Asfaldi peal päris hea, ei veere küll niihästi kui Speedmax või mõni slick, aga see-eest on ka kurvides kindel tunne.
Liiva peal minu arust lausa väga hea, eriti just puhtas liivakastis. Värskas mul all ei olnud, aga olen katsetanud siin Anne kanali liivarannas.
Liiv on ka ainuke olukord, mida ta kannatab märja ilmaga.
Kruusateel on kah suhteliselt hea, laius 2.0 on siinkohal abiks.
Eriti kindel tunne on temaga võtta asfaldikurve tee äärest, kus liiv on asfaldi peal.
Ühesõnaga päris hea kuiva ilma Eesti maratonide kumm.
Häda selles ongi et kuskil maratonil ma pole veel nendega sõitnud, aga ise katsetades ja väikesel kiirusel tundus hea, samas võistlusel on hoopis teine kiirus.
Ma viskasin nad siis nurka kui IRC Mythos XC Slickid sain, milledega käisin vooremäel ja pidin peaaegu orgasmi saama :).
Seal oli tol hetkel muidugi metsaalune jääd, lund ja veljeni muda täis.
Värskas aga ma panin kyll pange, sest pea pool oli asfalt, kus nad nii hästi ei veerenud ja teine pool oli liiv, kus nad jälle sisse vajusid.
1.95 on veidi kitsas kah.
Häda oli sellest, et ma panin XC Slicki ka ette, mis oli viga. Tagumiseks kummiks on ta üks paremaid ja isegi liivas, aga ette peaks panema kindlasti midagi laiemat ja liiva-ja suunahoidmisesõbralikumat.
Minu jaoks hetkel ideaalne kombinatsioon ongi taga IRC XC Slick ja ees 2.1" Rockster, samas see kombinatsioon rõhub ikka rohkem pidamisele mitte veeremisele ja oleneb siis võistlusest kas sai hea või ei.
Ma viskasin nad siis nurka kui IRC Mythos XC Slickid sain, milledega käisin vooremäel ja pidin peaaegu orgasmi saama :).
Seal oli tol hetkel muidugi metsaalune jääd, lund ja veljeni muda täis.
Värskas aga ma panin kyll pange, sest pea pool oli asfalt, kus nad nii hästi ei veerenud ja teine pool oli liiv, kus nad jälle sisse vajusid.
1.95 on veidi kitsas kah.
Häda oli sellest, et ma panin XC Slicki ka ette, mis oli viga. Tagumiseks kummiks on ta üks paremaid ja isegi liivas, aga ette peaks panema kindlasti midagi laiemat ja liiva-ja suunahoidmisesõbralikumat.
Minu jaoks hetkel ideaalne kombinatsioon ongi taga IRC XC Slick ja ees 2.1" Rockster, samas see kombinatsioon rõhub ikka rohkem pidamisele mitte veeremisele ja oleneb siis võistlusest kas sai hea või ei.
ei ole küll rocksteriga sõitnud,aga kui rockster väga täis pumbata,siis need külgmised nukid kurvis maad ei puuduta...seega raskel maastikul ei soovitaks rocksteri väga täis pumbata,või õigemini rõhku tuleks panna kehakaalu järgi.Rom kirjutas:külgpidamise all mõtlesin kurve-kallutamisi kus need suuremad knobbid
peavad pidamist otsima.............et siis kas nad peavad või tekib selline
ebalev-ujuv tunne...
http://www.mtbreview.com/reviews/Tire/p ... 8771.shtml
Et oskab keegi kommenteerida, mix seal Rockster tõsiselt hävitava hinnangu on saanud. Siit foorumist loeb välja, et palju paremat varianti meil polegi.
Et oskab keegi kommenteerida, mix seal Rockster tõsiselt hävitava hinnangu on saanud. Siit foorumist loeb välja, et palju paremat varianti meil polegi.
enamus kirjutas et kõvema pinnase peal toimib asi hästi, mudas aga ei toimi.ja võrdlevad seda panaracer fire-ga, mis on full knobby ja mõeldud hoopis teisteks tingimusteks. krt seda teab millise profiiliga maastikul nad üldse sõidavad. rockster ongi kuivema ja kõvema pinnase(loe: tavalise eesti pinnase) võistluskumm. see et rocksteritega hamburgerisööjad mäkke ei saa või mudastes kurvides libisevad on nende enda probleem. eesti oludes on rockster end hästi tõestanud.
vot vot hakkab tulema mida saada olen tahtnud ......tekitasin foorumi küsimusega et kas kellelgi on kogemusi panaracer fire-ga sellepärast et Mulgi rada sõites tahtis see kumm mul metsavahe kurvides ja rattarööbastelt maha-peale keerates alt ära minna,
ja nüüd peedistasin rocksteri fännclubi sama mõttega..............nii et peab vaatama midagi millel külgedel ei oleks suuri gnobbisi (nagu ritchey innovader) aga keskel peaks olema mingi soon mis suunda hoiab (mitte nii nagu innovaderil)
ja nüüd peedistasin rocksteri fännclubi sama mõttega..............nii et peab vaatama midagi millel külgedel ei oleks suuri gnobbisi (nagu ritchey innovader) aga keskel peaks olema mingi soon mis suunda hoiab (mitte nii nagu innovaderil)
Ameerika teema jätkuks soovitan võimalusel vahel jälgida TV-st sellist kanalit nagu Extreme (Starman näitab) kus saab hea ettekujutuse mis maastikul USAs ja Kanadas liigutakse. See on nagu öö ja päev meie koduste tingimustega võrreldes. Väike sarnasuse moment tekkis põhjanaabrite mõnede radadega, mille kohta olen küll ka ainult lugend ja pilte vaadand. Seega nende meeste kummivalik on põhjendatult teine. Samas ei olnud arvustajatel minu arusaamist mööda midagi selle vastu kui Rocksterit ees kasutada.
Viimati muutis Mati, 30. 04. 2003. 13:05, muudetud 1 kord.
Eesti radadel(Maratonid ja Mynthoni harrastajate rada) piisab üldjuhul täiesti poolslikkidest. Mynthoni täisrajal jääb mõnelpool(karksi-nuia, voka, Vo ka nõmme) poolslikist väheks. Arvan, et need keskmised P-ameerika
rajad on võrreldavad Tahkoga - seal piisas täiesti Rocskterist.
Mis salata, tegelt on hetkel kummivalik üsna vilets meil- otsin praegu
kummi, millega vokka minna - pole nii spetsialisti kumme, kui ka Michelin Comp s, mis oleks minu jaoks ideaalvariant.
rajad on võrreldavad Tahkoga - seal piisas täiesti Rocskterist.
Mis salata, tegelt on hetkel kummivalik üsna vilets meil- otsin praegu
kummi, millega vokka minna - pole nii spetsialisti kumme, kui ka Michelin Comp s, mis oleks minu jaoks ideaalvariant.
tahko maratoni sõitsin eelmisel aastal rocksteriga. eelmisel aastal oli seal võistluseelsel päeval vihma sadanud ja rada üsna libe seetõttu, aga sain rocksteriga ilusti hakkama. oleks mul valida olnud, siis oleks võib-olla valinud sama mida paljud kohalikud - nokia boazobeana x, selline parajate knobbydega ja hea veerevusega kumm. panaracer fire oleks ilmselt seal knobbyde vahed üsna kiiresti s...a täis korjanud ja ratta kelguks muutnud.
jälgides natuke aega seda sõitjate muret kummivaliku üle, tekkis selline mõte, et kas on üldse vajalik panna ette ja taha erineva tootja ja erineva mustriga kummid? minu arust testitakse kumme ja nende omadusi ikka paarikaupa? või on siis osadel tootjatel spetsiaalne märge front ja rear. aga siis mõeldakse ka et paned need samad kummid vastavalt ette ja taha ja saad parima tulemuse. võib-olla loll paralleel, aga kas rallis on nii, et ees on slick ja taga kruusakas, või vastupidi. või ringraja sõidus ees vihmakas ja taga slick. kas mtb-s kus kiirused väikesed on mingit mõtet oma ajusid piinata a la ette ritchey ja taha michelin. sorry, aga mulle tundub selline sobitamine küll naljakas.
ja üks asi veel - lahtisest liivast ei aita sind läbi mitte õige kummivalik, vaid sõidukogemused.
ja üks asi veel - lahtisest liivast ei aita sind läbi mitte õige kummivalik, vaid sõidukogemused.
See onj mitme otsaga asi. Eks raske uskuda, et mingi harrastaja on targem, kui kummimustri disaininud inseneride grupp, kuid eks igaüks tahab ise see kõiksetargem olla.
Vaata ka mullust fillari kummitesti, kus hinnati erinevaid kumme ees-taga.
Hinded olid vägagi erinevad. Ralliga ei saa MTB-sõiduga parraleele tuua (va kohalikud kruusarallid), küll aga motokrossiga, kus esi- ja tagakumm on nigu öö ja päev erinevad.(seal muidugi on veerevus teisejärguline, tähtis ainult pidamine vastaval pinnasel).
Vaata ka mullust fillari kummitesti, kus hinnati erinevaid kumme ees-taga.
Hinded olid vägagi erinevad. Ralliga ei saa MTB-sõiduga parraleele tuua (va kohalikud kruusarallid), küll aga motokrossiga, kus esi- ja tagakumm on nigu öö ja päev erinevad.(seal muidugi on veerevus teisejärguline, tähtis ainult pidamine vastaval pinnasel).
Mul on all IRC mythos XC-id, nii ees kui taga. Tagumise muster on vähekene erinev. Nii palju võib öelda, et asfaldil peab hästi, lume sees sitalt, mynthon cupil enam-vähem, ainult mõnes järsemal tõusul hakkas ratas all ringi käima(ei tea millest see võib tingitud olla?) Mustrit nagu oleks.
No Pain No Gain
Ei aita need sõidukogemused ka midagi(natuke võibolla) Oma vanade kummide(mingid MArini nime all olevad) sain ma vabalt mööda liivaranda sõita, mitte merekaldal vaid kohe täiesti liiva sees. Praeguste Mythostega võin ma vaevu liivas ja lumes sõita ja sealjuures lootes, et selili ei käi
No Pain No Gain
[quote="velosiped"] jälgides natuke aega seda sõitjate muret kummivaliku üle, tekkis selline mõte, et kas on üldse vajalik panna ette ja taha erineva tootja ja erineva mustriga kummid? minu arust testitakse kumme ja nende omadusi ikka paarikaupa? või on siis osadel tootjatel spetsiaalne märge front ja rear. aga siis mõeldakse ka et paned need samad kummid vastavalt ette ja taha ja saad parima tulemuse. [/quote]
Enamikel kummidel on märge kas front või rear ja üldiselt kohe peale vaadates saab juba aru kas see kumm on mõeldud taha või ette.
Tootjatel ikka on olemas paarisvariandid, eriti kui tegu kallima kummi ja/või maastikuomadega.
Lihtsalt asi on hinnas, odavamatel kummidel on lihtsalt märge et pööra ette pannes kumm teistpidi, mis minu enda näite varal väga hästi ei tööta.
Samuti on küsimus enda rahakotis, Ritcheyl on olemas Speedmax Alfa ja Omega, mis on spetsiaalselt disainitud erinevad. WCS variant sellest maksab 690 krooni tükk ja Pro 490 krooni. Ise kombineerides võib saada lihtsalt odavamalt läbi.
Enamikel kummidel on märge kas front või rear ja üldiselt kohe peale vaadates saab juba aru kas see kumm on mõeldud taha või ette.
Tootjatel ikka on olemas paarisvariandid, eriti kui tegu kallima kummi ja/või maastikuomadega.
Lihtsalt asi on hinnas, odavamatel kummidel on lihtsalt märge et pööra ette pannes kumm teistpidi, mis minu enda näite varal väga hästi ei tööta.
Samuti on küsimus enda rahakotis, Ritcheyl on olemas Speedmax Alfa ja Omega, mis on spetsiaalselt disainitud erinevad. WCS variant sellest maksab 690 krooni tükk ja Pro 490 krooni. Ise kombineerides võib saada lihtsalt odavamalt läbi.