3. leht 4-st

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 05. 10. 2008. 18:41
Postitas metslane
paljugi mis artiklis kirjutatud on.kui kummi vahetada ei oska siis on jah ühekordne lahendus. mul on küll siia maani kummivahetus välja tulnud nii et see nn põhjapael samaks jääb. aga noh siin tuleb mängu juba pöialdeteema et palju pöidlaid kahel käel kokku on.kui on üle kahe siis läheb jah raskeks.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 15. 10. 2008. 11:35
Postitas MaT
.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 15. 10. 2008. 11:43
Postitas Mati
MaT kirjutas:...Mis selle pöiapaela ülesanne üldse on?
Ülesanne on tihendada pöid, mis ei ole ette nähtud tubelessi jaoks. Lisaks kodaraaukudele võib probleemiks olla ka pöia liitekoht. Oluline on, et kasutatav teip kannataks igasugu lateksit vms ja oleks piisavalt tugev.

Vastavat teipi müüakse ka eraldi. Lisaks on vaja UST ventiili.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 15. 10. 2008. 13:39
Postitas KaupoR
MaT kirjutas:Mul suur pudel lateksit olemas, äkki annaks pöiapaela ja teibi asemel midagi muud (MägiAivari teipi :D )kasutada? Mis selle pöiapaela ülesanne üldse on?
Ma kasutasin teibi asemel mingit suht tavalist kahepoolset teipi, sain pidama küll. Pöiakummi osas ma ei tea, kas alternatiivi on.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 15. 10. 2008. 15:22
Postitas Rivo
MaT kirjutas:äkki annaks pöiapaela ja teibi asemel midagi muud (MägiAivari teipi :D )kasutada?
Variant ka 20" sisekumm pikki lõhki lõigata ja peale venitada. 100% kindel, et kannatab lateksit.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 15. 10. 2008. 15:33
Postitas MaT
.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 15. 10. 2008. 16:04
Postitas Villem T
MaT kirjutas:Mul suur pudel lateksit olemas, äkki annaks pöiapaela ja teibi asemel midagi muud (MägiAivari teipi :D )kasutada? Mis selle pöiapaela ülesanne üldse on?
Kui sul taburet ja näpitsad ka on siis saad juba igasuguseid asju proovida. "Duct tape" on algselt ventilatsioonitorude tihendamiseks kasutusel olnud, ehk peab isegi õhku. Lateks ka aitab kui teibi liimiga konflikti ei lähe. Spets pöiad ja paelad teevad montaaži lihtsamaks (sooned rehvi servale jne), aga me ju otsimegi elus raskusi.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 25. 05. 2009. 13:19
Postitas anryo
Ma olen nüüd ennast juba netis segaseks tuulanud sellel teemal - kuid ikka puudub selgus, kas Michelin XC Dry2 (mitte segi ajada XCR Dry2) on tubeless kumm või mitte? Kas neile on muidu "Tubeless" peale kirjutatud, nagu ka autorehvidel?
Teine asi, kas nendes tubeless kit'ides on ventiilid jms. ühe pöia jaoks või mõlemale? Pöiaks on muide DT Swiss XR 4.1.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 25. 05. 2009. 13:34
Postitas KaupoR
DT Swissi enda komplektis on 1 pöia jaoks, tundub, et enamus komplekte sisaldavad ikka 1 pöia jaoks vajalikku varustust. Endal teistega kogemus puudub.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 25. 05. 2009. 21:10
Postitas Gunnar
anryo kirjutas:Ma olen nüüd ennast juba netis segaseks tuulanud sellel teemal - kuid ikka puudub selgus, kas Michelin XC Dry2 (mitte segi ajada XCR Dry2) on tubeless kumm või mitte? Kas neile on muidu "Tubeless" peale kirjutatud, nagu ka autorehvidel?
XC dry2 ei ole tubeless. Ja jah, on kirjas kas Tubeless või siis kollane UST märk või mõlemad

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 22. 12. 2009. 10:39
Postitas MaT
Viimased MNT tubelessi jutud siin on mitu aastat vanad. Kas vahepeal on mingit (r)evolutsiooni toimunud selles vallas? Et mis kummiga ja mis abimaterjalidega teha?

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 22. 12. 2009. 15:26
Postitas Kuldar
MaT kirjutas:Viimased MNT tubelessi jutud siin on mitu aastat vanad. Kas vahepeal on mingit (r)evolutsiooni toimunud selles vallas? Et mis kummiga ja mis abimaterjalidega teha?
mnt tubelessi teema on siin viewtopic.php?f=19&t=18403&p=177453&hil ... ss#p177453
Mati on vist kõige rohkem kursis selle teemaga, vähemalt ma ei tea kedagi teist kes nendega sõidaks.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 15. 02. 2010. 14:54
Postitas arnea
erikr kirjutas:
marion kirjutas: mul on rumal küss, et miks autoventiil paremini sobib?
järsku pole 20" õhukummi prestaga kusagilt saada? :roll:
Süvenesin just teemasse ja leidsin, et tänapäeval juba on. CRC pakkus umbes neljalt eri tootjalt 20 tollist Presta ventiiliga sisekummi. Ehk et, saab ka ventiiliauku suuremaks puurimata hakkama.

Arne

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 21. 04. 2010. 12:41
Postitas Toonio
Leidsin vajaliku sisekummi sellisest kohast nagu rehv.ee.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 27. 04. 2010. 13:20
Postitas mart
Mõned proovivad isetehtud tubelessi asemel taaskord vanatuntud sisekummi, mis kannatab ka läbilööki:
http://www.bikeavenue.de/shop/product_i ... r-56g.html

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 07. 06. 2010. 21:11
Postitas rainerhq
arnea kirjutas:
erikr kirjutas:
marion kirjutas: mul on rumal küss, et miks autoventiil paremini sobib?
järsku pole 20" õhukummi prestaga kusagilt saada? :roll:
Süvenesin just teemasse ja leidsin, et tänapäeval juba on. CRC pakkus umbes neljalt eri tootjalt 20 tollist Presta ventiiliga sisekummi. Ehk et, saab ka ventiiliauku suuremaks puurimata hakkama.
Kas hiljem Presta ventiili kasutamine suuremas augus tekitab mingisuguseid probleeme?

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 07. 06. 2010. 22:32
Postitas mart
rainerhq kirjutas:
Kas hiljem Presta ventiili kasutamine suuremas augus tekitab mingisuguseid probleeme?
Kui kasutad pöia ventiiliaugu täiteks üleminekuotsikut saad nn autoventiili asemel vabalt sportventiili tarbida. Nii kommertsüleminekuid kui iseleiutatuid on internet täis - loe ja vali.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 08. 06. 2010. 11:30
Postitas slinki
Pilt
Sisekummist lõikasin välja ja lasin käiaga vähe õhemaks.
Natukene kummiliimi ka allesjäenud kummile.
Pilt
Mägi Aivari teip ilusti äärest ääreni.
Alla üks tiir, siis ventiil ja peale veel teine tiir.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 08. 06. 2010. 12:41
Postitas rainerhq
slinki kirjutas: Mägi Aivari teip ilusti äärest ääreni.
Alla üks tiir, siis ventiil ja peale veel teine tiir.
Kas õhku peab?

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 08. 06. 2010. 13:41
Postitas slinki
No loomulikult peab... tulin just sõitmast... hullupööra suur vahe on ikka.. poleks uskunudki...

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 08. 09. 2010. 21:25
Postitas Martino
Nii, võtsin kätte ja püüdsin paaritada Alexrims ZX24 pöia ja Deore rummuga jooksusid Maxxis Monorail UST-dega. Hirmu oli ikka natuke kah - see pöid on kitsamat sorti ning rehvitöid pole ma juba aastaid ise teinud. Aga julge hundi rind on teadupärast rasvane - juhtnööre hankisin Tubelesswheelsist, Traxi Schräderi ventiiliga 20" sisekummid sain Tartu Vaksali tänava Surfhousest, Notubesi lateksi ET-Bikest, Monorailid siitsamast müügifoorumist ja suruõhku Statoilist :). Panused pole lõppeks väga kõrged, sisuliselt saavad vähegi hoolsama töö korral raisku minna vaid sisekummid, ehk 100 krooni kokku. Tunnike nokitsemist muuhulgas ka kääride ja vaibanoaga ning tulemus on igati meeldiv - rehvid on peal, peavad vannitesti kohaselt õhku ja jooksud näevad täiesti sündsad välja. Lateksit pole veel sisse kallanud, las see jääb homseks, aga praeguste märkide järgi võib eksperimendi õnnestunuks lugeda. Ainus, millesse ma selles TubelessWheelsi jutus hästi uskuda ei taha, on jutt sellest, et ka käsipumbaga võiks rehvidesse truki sisse saada. Aga bensukaid, kus kompressorid toimivad, on õnneks laialt käes. Igatahes julgen huvilisi ärgitada järgi proovima - järgmise eksperimendi teen ise mitte-UST rehvidega. :P
Ahjaa - bensujaamamanomeetrite pruukijatel on kasulik teada, et 65 psi (Monorailide ja paljude teiste rehvide maksimaalne rõhk) on umbes-täpselt 4,5 baari. Ehk hoiab see teadmine kellelegi ühe guugeldamise kokku.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 09. 09. 2010. 06:47
Postitas andre170
Martino kirjutas:Nii, võtsin kätte ja püüdsin paaritada Alexrims ZX24 pöia ja Deore rummuga jooksusid Maxxis Monorail UST-dega. Hirmu oli ikka natuke kah - see pöid on kitsamat sorti ning rehvitöid pole ma juba aastaid ise teinud. Aga julge hundi ring on teadupärast rasvane - juhtnööre hankisin Tubelesswheelsist, Traxi Schräderi ventiiliga 20" sisekummid sain Tartu Vaksali tänava Surfhousest, Notubesi lateksi ET-Bikest, Monorailid siitsamast müügifoorumist ja suruõhku Statoilist :). Panused pole lõppeks väga kõrged, sisuliselt saavad vähegi hoolsama töö korral raisku minna vaid sisekummid, ehk 100 krooni kokku. Tunnike nokitsemist muuhulgas ka kääride ja vaibanoaga ning tulemus on igati meeldiv - rehvid on peal, peavad vannitesti kohaselt õhku ja jooksud näevad täiesti sündsad välja. Lateksit pole veel sisse kallanud, las see jääb homseks, aga praeguste märkide järgi võib eksperimendi õnnestunuks lugeda. Ainus, millesse ma selles TubelessWheelsi jutus hästi uskuda ei taha, on jutt sellest, et ka käsipumbaga võiks rehvidesse truki sisse saada. Aga bensukaid, kus kompressorid toimivad, on õnneks laialt käes. Igatahes julgen huvilisi ärgitada järgi proovima - järgmise eksperimendi teen ise mitte-UST rehvidega. :P
Ahjaa - bensujaamamanomeetrite pruukijatel on kasulik teada, et 65 psi (Monorailide ja paljude teiste rehvide maksimaalne rõhk) on umbes-täpselt 4,5 baari. Ehk hoiab see teadmine kellelegi ühe guugeldamise kokku.
Tegin just mitteUST Monorailiga tubelessi, 20" sisekummi asemel kasutasin suvalist kahepoolset teipi ja FSA teipi. Peab ütlema, et võrreldes RoRoga oli Monoraili valukvaliteet ülikehv. Võibolla on Monoraili UST variant parem, ei tea. Aga Prisma 100 kroonise pumbaga lööb kodus rõhu sisse küll. Kui näed, et rehv hakkab juba kuju võtma, siis annad veel hoogu juurde, ta nimelt surub end siis järjest tugevamalt pöia vastu ja mingi hetk käivad plõksud ära, kui rehv pöia kanalist servadele hüppab, pärast seda juba kerge. Kusjuures vannitestis mulle välja ei aja, aga ööpäevaga lekib kusagilt baari välja... Stans on sees ja ei ole näha ühtki valget lekkekest. Ventiil?

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 09. 09. 2010. 10:04
Postitas Martino
andre170 kirjutas:[Kusjuures vannitestis mulle välja ei aja, aga ööpäevaga lekib kusagilt baari välja... Stans on sees ja ei ole näha ühtki valget lekkekest. Ventiil?
Kui läbi rehvi ei tule, pöia vahelt ei tule ja kodarate vahelt kah ei tule, siis on ventiil :)

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 09. 09. 2010. 15:32
Postitas erikr
no aga ventiili saab ju ka vee alla panna vannis.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 09. 09. 2010. 22:25
Postitas metslane
Ikka teete veel vä?

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 10. 09. 2010. 10:15
Postitas anryo
metslane kirjutas:Ikka teete veel vä?
Muidugi. UST kumm on ju nii raske, et pool pointi kaob asjal ära...

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 10. 09. 2010. 12:52
Postitas Martino
anryo kirjutas:Muidugi. UST kumm on ju nii raske, et pool pointi kaob asjal ära...
Minu puhul oli liikumapanevaks jõuks pigem see 'because-i-can'-faktor. Kõik jalgrattad ei pea ühesugused olema, kõik jalgratturid kah mitte. Igatsugu imelikke asju saab teha, ja kui inimestele see rõõmu pakub, siis tehku aga.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 21. 09. 2010. 15:16
Postitas mart
anryo kirjutas:
metslane kirjutas:Ikka teete veel vä?
Muidugi. UST kumm on ju nii raske, et pool pointi kaob asjal ära...
Shwalbe kodukal on lisamärkus:
TL Ready - Together with a tire sealant you can make these tires tubeless.
http://schwalbe.com/gbl/en/produkte/mtb ... ducts=true
Niiet tootja ise julgustab tavakummi lateksiga hermetiseerima.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 21. 09. 2010. 15:25
Postitas rainerhq
Just eile tegin talveratta esijooksu: tavapöid + 20´õhukumm + lateks + tava Rocket.
Ääred sain taha ainult kompressoriga ja siiani peab.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 21. 09. 2010. 19:52
Postitas SHOXi
Tee asi ilma sisekummid tubelessiks :) Sisekummiga on see lihtne.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 21. 09. 2010. 22:27
Postitas Toonio
SHOXi kirjutas:Tee asi ilma sisekummid tubelessiks :) Sisekummiga on see lihtne.
Oled sa ikka kindel, et saad teemast ikka õigesti aru?

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 22. 09. 2010. 07:16
Postitas rainerhq
Toonio kirjutas:
SHOXi kirjutas:Tee asi ilma sisekummid tubelessiks :) Sisekummiga on see lihtne.
Oled sa ikka kindel, et saad teemast ikka õigesti aru?
Ta mõtleb ilmselt teibiga tegemist aga kevadel ma nii tava Ralphiga ääri taha ei saanud. 20´ õhukummiga tundub asi ikka lollikindlam. Komplekto tuleb natuke raskem aga no mis sellest.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 31. 08. 2013. 23:08
Postitas Radioh3ad
Tere,

need kes on seda 20 tollist sisekummi kasutanud, olge head ja jagage kogemusi, kas peab ikka korralikult? Probleeme pole?

Aitäh

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 01. 09. 2013. 09:32
Postitas buff
Radioh3ad kirjutas:Tere,

need kes on seda 20 tollist sisekummi kasutanud, olge head ja jagage kogemusi, kas peab ikka korralikult? Probleeme pole?

Aitäh
Olen kasutanud aastaid, probleeme pole.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 01. 09. 2013. 10:52
Postitas Prii
Radioh3ad kirjutas:Tere,

need kes on seda 20 tollist sisekummi kasutanud, olge head ja jagage kogemusi, kas peab ikka korralikult? Probleeme pole?

Aitäh
Suhteliselt probleemivaba lahendus. Olen kasutanud isegi 24' õhukummi, aga seda ei soovita, kuna rehvi on ebamugav vahetada.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 01. 09. 2013. 17:35
Postitas Radioh3ad
Minul ei õnnestunud 20 tollise siselohviga. Ostsin Prismast kõige odavama 3.50 maksva siselohvi. Lõikasin kenasti pooleks, panin rehvi peale ja pumpasin nii kuis jaksasin. Selgus, et minu pöid oli liiga kitsas. Siselohvi ventiili kinnitus (kahekordne kumm) katab ära pöia seina. Õhk tuleb susinal välja, rõhku ei saagi üles. Arvatavasti, ei ole rehv ka kõige parem: Smart Sam (tavaline, kahe traatrõngaga). Vot. Äkki oleks aidanud väiksema ventiilikinnitusega siselohv või siis kompressor. Minesatea.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 01. 09. 2013. 17:50
Postitas Prii
Radioh3ad kirjutas:Minul ei õnnestunud 20 tollise siselohviga. Ostsin Prismast kõige odavama 3.50 maksva siselohvi. Lõikasin kenasti pooleks, panin rehvi peale ja pumpasin nii kuis jaksasin. Selgus, et minu pöid oli liiga kitsas. Siselohvi ventiili kinnitus (kahekordne kumm) katab ära pöia seina. Õhk tuleb susinal välja, rõhku ei saagi üles. Arvatavasti, ei ole rehv ka kõige parem: Smart Sam (tavaline, kahe traatrõngaga). Vot. Äkki oleks aidanud väiksema ventiilikinnitusega siselohv või siis kompressor. Minesatea.
Ise olen samuti alati kõige odavamat õhukat kasutanud.
Tavalise pumbaga ei ole ma kunagi esimest korda rehvi peale saanud. Ikka ventiil välja (autoventiiliga õhukat kasutasin) ning kompressoriga rehv peale. Seejärel kiirelt ventiil sisse tagasi.
Maanteeka pöid on kitsas ning sellega on olnud probleem, et ventiili kinnituskoht ei lase kuidagi rehvi täis pumbata. Või kui saab, siis ei istu selle koha pealt korralikult paika. Hetkel läksin maanteeka puhul lihtsama vastupanu teed ning ostsin tubeless pöiaga jooksud.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 13. 11. 2013. 12:35
Postitas Radioh3ad
Proovisin uuesti, seekord kasutasin kompressorit ja Crossmark rehvi ja läks peale nagu ludinal. Siiani kenasti õhk sees, käin vahest teda silitamas.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 12. 01. 2014. 22:08
Postitas Radioh3ad
Nüüd paar kuud hiljem tegin ka proovi, kuidas sõita on. Kuna ghettoks oli tehtud ainult tagumine rehv, siis ujus kaunis imelikult, eriti asfaldil. Õemees ütles, et "ujumine" käivat asja juurde. Paar kuud seisis rehv ilma sõitmata ideaalselt täis, nüüd kui testsõit tehtud, nädalake hiljem oli rõhk rehvis langenud. Täna tegin ka esimese rehvi ghetto-tubelessiks ja seda põrandapumbaga. Ventiil tuleb välja keerata ja rehvi ventiili kohapealt natuke sättida, läheb täis küll.

Nüüd mul aga küsimus: Kuna tegin tubelessiks tavalise crossmarx rehvi ja see visises ikka päris asjalikult ja siit sealt tuli lateksit välja, kas siis peaksin lateksit jurde panema? Algselt panin umbes 60 ml

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 12. 01. 2014. 22:13
Postitas MK777
Mis takistab kasutada õiget tubeless väliskummi? :roll:

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 12. 01. 2014. 22:46
Postitas indrek56
Radioh3ad kirjutas:Nüüd paar kuud hiljem tegin ka proovi, kuidas sõita on. Kuna ghettoks oli tehtud ainult tagumine rehv, siis ujus kaunis imelikult, eriti asfaldil.
Kui ratast tühjalt ringi ajad, kas jookseb kenast otse rehv seal peal? mõningast ujumise sarnast võib täheldada siis kui rehv pole päris igalt poolt paika läinud ja viskleb.
MK77, teinekord on lihtsalt tore asju ise teha. sh ka mõttetuid.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 12. 01. 2014. 22:51
Postitas serxx
indrek56 kirjutas:MK77, teinekord on lihtsalt tore asju ise teha. sh ka mõttetuid.
(y)
Eriti kui esimest korda katsetad, siis ei kipu ostma rasket UST kummi, hinnaga €30+
Ma tegin oma katsetused 17€ maksva X-Kingiga ja toimis hästi. Hetkel on traadiga Schwalbe Ice Spiker tublessina all... lihtsalt selleks, et nii saab ka :) mitte, et sellel suurt pointi vist oleks.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 13. 01. 2014. 00:13
Postitas MK777
Tubeless variant tavalise väliskummiga tähendab üldjuhul, et:
1) väliskumm läheb rutem tühjaks
2) ei saa sõita väga madala rõhuga
3) madala rõhuga on "snakebite" saamine või külje rebenemine lihtsam (õhema seina tõttu)
4) järsem kurv võib väliskummi pöialt maha tõmmata

Ei välista, et on ka erandeid.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 04. 03. 2014. 21:33
Postitas Radioh3ad
MK777 kirjutas:Mis takistab kasutada õiget tubeless väliskummi? :roll:
Nii nagu eelpoolkõnelejad ütlesid, et isetegemise rõõm. Samas on mul üle jooks täiesti korralikke rehve ja miks mitte. Samas on see ka odav. Rehv maksis 3.50, kilo piima 15 eurot.

Aga samas täitsa nõus, kui ikka teha siis korralikult ja need väljatoodud punktid hirmutavad natuke. Lohutan ennast sellega, et ma ei ole agressiivne sõitja.

Rehv on muidu täitsa otse peal. Ujumine ongi seepärast, et rehvirõhk on madal ja ma ei pannud rohkem sisse, kui 1,9.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 28. 07. 2021. 11:25
Postitas Kirsa
Elustaks vana teemat ... :)

Mis võiks olla parim nipp autoventiili auguga pöidade tubelessiks konvertimisel? Või ei ole mõtet jännata? Vana kooli suht kitsad pöiad ka.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 28. 07. 2021. 11:47
Postitas Rivo
Kirsa kirjutas:
28. 07. 2021. 11:25
Mis võiks olla parim nipp autoventiili auguga pöidade tubelessiks konvertimisel? Või ei ole mõtet jännata? Vana kooli suht kitsad pöiad ka.
Puuri uus ventiiliauk :wink:

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 28. 07. 2021. 12:05
Postitas marion
Autootsaga tubeless ventiilid peaksid ka täiesti olemas olema, aga ma ei tea, kuidas piim ja autoventiil omavahel läbi saavad.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 28. 07. 2021. 12:09
Postitas Kirsa
marion kirjutas:
28. 07. 2021. 12:05
Autootsaga tubeless ventiilid peaksid ka täiesti olemas olema, aga ma ei tea, kuidas piim ja autoventiil omavahel läbi saavad.
Kindlasti on, ma nii tõsiselt ei viitsi lapse ratta jooksudega mässata. Lisaks on endal halb kui üks ratas äkki autoventiilidega.
Et jah mõtlesin sellele variandile, aga välistasin. Tänud pakkumast.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 28. 07. 2021. 12:10
Postitas Kirsa
Rivo kirjutas:
28. 07. 2021. 11:47
Kirsa kirjutas:
28. 07. 2021. 11:25
Mis võiks olla parim nipp autoventiili auguga pöidade tubelessiks konvertimisel? Või ei ole mõtet jännata? Vana kooli suht kitsad pöiad ka.
Puuri uus ventiiliauk :wink:
See on küll maru kaval idee - ei oleks ise selle peale tulnudki :) Tänud.

Ise mõtlesin et tõmban tubelesspaela 2-3 kihti või panen presta ventiili alla tükike õhukummi. Või midagi taolist.

Re: Isetehtud tubeless

Postitatud: 28. 07. 2021. 14:01
Postitas qsdfr
Veel enne, kui "rometile" uued veljed ladusin, olin sarnase probleemi ees. Ei hakanud Saksast jalgratta schrader tubeless ventiile tellima vaid ostsin autovaruosade poest võimalikult väikse tagaosaga ja täiskeermega ventiilid. Pidin siiski käiama neid sobivaks, aga pidasid. Pumbaotsaga polnud muret - nii kaasaskantav kui ka suurem pump on kahe otsaga.