Tubelessi toimimine märjaga

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
JerryBlake
Rattur
Postitusi: 157
Liitunud: 31. 01. 2012. 21:45

Tubelessi toimimine märjaga

Postitus Postitas JerryBlake » 31. 03. 2021. 12:18

Viimasel sõidul jäin vihma kätte ja tagumine rehv hakkas vaikselt tühjenema. Vahepeal tundus, et ka esimene loopis piima laiali, kuigi rõhk oluliselt ei vähenenud. Koju jõudsin juba suht kuivaga ja enam ei lekkinud. Pumpasin täis ja peavad siiani mõlemad ilusti.


Kas võib olla, et vihmaga sõites peseb kõik augud lahti ja hakkab lekkima, ning kuivaga lapib jälle ära?
On keegi veel midagi taolist täheldanud?


Tegu siis CX tubeless rehvidega ja Continental Revo Sealant. Hetkel kulgen enamasti asfaldil aga ei raatsi veel korralikke mnt rehve alla panna.
Eks graniitkillusik ja muu sodi on oma tööd ka teinud aga päris pastlad nad veel pole. Kui kuivaga kannatab sõita siis kestaks ehk kuu aega veel.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7906
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Tubelessi toimimine märjaga

Postitus Postitas KaupoR » 31. 03. 2021. 12:25

Minu senine kogemus on olnud, et juba tahkestunud lateks ei ole enam vees lahustuv, seega ei tohiks ka vihmavesi seda enam mõjutada.
If everything's under control, you're going too slow!

haigo
Rattur
Postitusi: 165
Liitunud: 21. 04. 2005. 12:44

Re: Tubelessi toimimine märjaga

Postitus Postitas haigo » 31. 03. 2021. 12:30

Mõni, kes survepesuriga rehve peseb, on ka täheldanud väikest leket peale pesu.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7906
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Tubelessi toimimine märjaga

Postitus Postitas KaupoR » 31. 03. 2021. 13:23

Võtmesõna on siin ilmselt surve
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
SK
Rattur
Postitusi: 1186
Liitunud: 11. 07. 2004. 16:49

Re: Tubelessi toimimine märjaga

Postitus Postitas SK » 31. 03. 2021. 13:50

Sel aastal on graniit kergliiklusteedel kuidagi eriti terav nagu siili peal sõidaks, ei tea, kas mingi uus ökonoomitatud fraktsioon riigihanke jaoks vms. Mida siledam asfalt all on, seda rohkem graniidipuru kurja teeb. Vesi kindlasti segab lateksi kuivamist natuke, kui surub lateksile augu väljastpoolt küljest vastu.Antud juhtum viitab ka, et neid väikeseid torkeid võis rehvides rohkem olla kui üks. Peale sõidu lõppu kuivades oludes ja lisarõhu abil teeb lateks jälle oma töö ära. Lisaks näitab minu kogemus, et enamik tubeless kergeid mantleid lekib ka külgedelt ja seda periooditi: vahel pole kuu aega ühtegi probleemi, siis kaks nädalat kipub jälle paari päevaga tühjenema. Jooks alt ära ja väike lateksi-loksutamine igas suunas likvideerib üldjuhul mõneks ajaks jälle lekked ära.

Vasta

Mine “Kummid”