
Kui keegi viitsib natuke nõu anda siis mis firma rehvid oleks kõige mõtekamad.
Ma saan aru et tegu traadiga kummiga, mis juba ise viitab "voolikule". Kummi pädevust näitab ka TPI väärtus. Antud kummil on see 84/3 = 28. See on väga madal (loe: halb) näitaja. Ei saa ka öelda et mida suurem TPI, seda parem kumm. Jah, veereb paremini aga samas kulub kiiremini. Kes mida oluliseks peab.m2rt18 kirjutas:Täpsustuseks siis,et alla said sellised rehvid http://www.rattaring.ee/index.php/rehvi ... 185-detail
et see on siis kastmis voolik ja mõistlik oleks need välja vahetada.
Mati kirjutas:Laiem rehv raami vahelt ikka mahub takistusteta läbi?
Sõitsin tavalitse odavate continental rehvidega mis rattal ostes all oli 4500km ja kordagi ei pidanud rehvi vahetama.jamtm kirjutas:Continetal Super Sport Pluss kummi on nii traadiga kui ilma traadita.
Selle kummi eeliseks on väga hea torkekindlus ja pikk läbisõit. See ei ole võidusõidu kumm aga trennikummiks kõlbab hästi kuna peab kaua vastu ja tõenäoliselt ei pea teepeal sisekummi vahetama. Ka oma trennijooksudel on analoogsed jube rasked aga torkekindlad kummid all mida hakkasin kasutama kui sai teepeal kummiprandamisest siiber.
Mis rõhuga sõites veeretakistus suur tundub?
UrmasL kirjutas:Sõitsin aastaid-aastaid Conti GP 4000S (nii 4000S kui 4000S II)23c rehvidega. Sellest kevadest Conti GP 4000S II 25c. Otsustasin laiema kasuks kuna lootsin aeglasemat kulumist ja veidi mugavamat sõitu kehval teekattel. 23c läks kandiliseks umbes 3000-5000km järel. Rehvi rõhk enamasti 110psi kandis. Sõitja kaal koos kiivri ja kingadega u. 75kg
25c tundub subjektiivselt veidi "kohmakam". Eriti tugevalt sprintides. Püsti täiega vajutades ei ole tagasiside sama kiire kui 23c. Ühtlase tempoga sõites tundub minek kuidagi mugavam ja teekonarused pole nii teravalt läbi sadula/lenksu tunda. Veeretakistuses küll mingit vahet ei tunneta. Rõhku hoian endiselt kusagil 110psi kandis. Samas lugedes eelnevaid linke, katsetan edaspidi 100psi rõhuga.
rainerhq kirjutas:Need veerevad väga hästi. Ka märjal asfaldil pidamine on väga hea, võid kurvis julgelt lenksu painutada.