Tubeless kummid

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tboy
Rattur
Postitusi: 32
Liitunud: 08. 08. 2003. 08:11

Postitus Postitas Tboy » 12. 09. 2003. 15:39

Prismas oli selline balloon nagu Motip Tire Repair. Otsikuga ja puha. Mingi 70 kr kanti maksis.

Aga minu küsimus - kas sellega sisekummi ka pidama saab?

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2042
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 12. 09. 2003. 18:19

Tboy kirjutas:Prismas oli selline balloon nagu Motip Tire Repair. Otsikuga ja puha. Mingi 70 kr kanti maksis.

Aga minu küsimus - kas sellega sisekummi ka pidama saab?
Salomes sama asi 59.-. Sisekummile ei pidanud eriti sobima tema liigse elastsuse tõttu. Kuskil siin juba eelnevalt arutatud teema...

Kasutaja avatar
alar
Rattur
Postitusi: 507
Liitunud: 03. 01. 2004. 21:48

Postitus Postitas alar » 10. 01. 2004. 00:42

Pärast viimase kommentaari kirjutamist siia topicusse on hulk vett merre vooland, mul ikka seesama küsimus- et kas nüüd on juba rattapoodides olemas spetsiaalsed tubeless rattakummide parandamiseks mõeldud palloonid? Teine küsimus, mis mul tekkis oli see, et kuidas (ja millega) täidetakse selline kumm siis kui ta on terve? Et nagu loogiline on, et tal ikka õhk sees ju- või ma eksin? Ja milline ventiil tal on?

Kasutaja avatar
huko
Rattur
Postitusi: 556
Liitunud: 24. 02. 2003. 00:46

Postitus Postitas huko » 10. 01. 2004. 01:10

alar kirjutas:Pärast viimase kommentaari kirjutamist siia topicusse on hulk vett merre vooland, mul ikka seesama küsimus- et kas nüüd on juba rattapoodides olemas spetsiaalsed tubeless rattakummide parandamiseks mõeldud palloonid? Teine küsimus, mis mul tekkis oli see, et kuidas (ja millega) täidetakse selline kumm siis kui ta on terve? Et nagu loogiline on, et tal ikka õhk sees ju- või ma eksin? Ja milline ventiil tal on?
Esimesele küssale ei oska vastata.

No tottamooses õhk on kummis! :D 8) Ventiilivariandid peaks olema auto või presta.

UST "leiutaja"
Ja siin on päris hea jutt.

Google ja muud otsingumootorid töötavad... :wink:
Signature sucks! Pilt

Kasutaja avatar
Andres L
Rattur
Postitusi: 196
Liitunud: 14. 07. 2003. 15:27

Postitus Postitas Andres L » 11. 01. 2004. 02:57

ärge mind palun hukka nüüd mõistke sellise rumala küsimuse eest aga mis eelist annab kui kummis on väiksem rõhk mida tubeless võimaldab?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11875
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 11. 01. 2004. 08:00

Bambu kirjutas:ärge mind palun hukka nüüd mõistke sellise rumala küsimuse eest aga mis eelist annab kui kummis on väiksem rõhk mida tubeless võimaldab?
kumm haakub paremini maapinnaga.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Postitus Postitas Jack » 12. 01. 2004. 00:27

väiksema rõhuga saab näiteks kurvi võtta kiiremini ja pole selline tunne, et ratas alt ära läheb. Veits pehmem kah, ei raputa. Kusjuureb veereb samahästi -- ma ise alguses ei uskunud.

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 06. 02. 2004. 18:20

Kui tihedalt UST kumme pöia pealt maha kiskuda tohib?
Aga moraal on see, et mis sinu elus ka ei juhtuks,
alati on seal ruumi veel ühe õlle jaoks!

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 06. 02. 2004. 18:36

Rom kirjutas:Kui tihedalt UST kumme pöia pealt maha kiskuda tohib?
Soovitavalt ära kisugi, sest külgedesse tekivad mikropraod ja õhk hakkab kiiremini välja imbuma :!:
Mul on ntx trenniks teised jooksud.
I was made for this... :wink:

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 06. 02. 2004. 19:00

tann kirjutas:
Rom kirjutas:Kui tihedalt UST kumme pöia pealt maha kiskuda tohib?
Soovitavalt ära kisugi, sest külgedesse tekivad mikropraod ja õhk hakkab kiiremini välja imbuma :!:
Mul on ntx trenniks teised jooksud.
nojah....aga kui all on Fast Fred ja rada on nagu 03 Rakvere ja võistlusjookse ainult 1.....?
Ning kui näiteks ilmastiku olud vahelduvad väga kardinaalselt ja tihti...mis siis saab....?
Aga moraal on see, et mis sinu elus ka ei juhtuks,
alati on seal ruumi veel ühe õlle jaoks!

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 06. 02. 2004. 20:38

Rom kirjutas:nojah....aga kui all on Fast Fred ja rada on nagu 03 Rakvere ja võistlusjookse ainult 1.....?
Ning kui näiteks ilmastiku olud vahelduvad väga kardinaalselt ja tihti...mis siis saab....?
Ma arvan, et kui trennis ilmastikuolud vahelduvad, siis saad ükskõik mis kummiga sõidetud, kahtlen, et võistlusrajale mitu paari võistluskumme kaasa tassid, et äkki ilm muutub. Ega ei ole keelatud neid UST kumme alt ära võtta ja vahetada, lihtsalt mida vähem neid mudida, seda paremini peavad õhku. Usun, et kui heeblitega kumm maha võtta siis polegi nii hull, aga ntx käsitsi on seda mudimist-venitamist rohkem. Pead siis universaalsema kummi ostma, aga tegelik tõde on see, et ega nad ainult nii ka pole mõeldud, et paned alla sõidad läbi ja võtad ära...lihtsalt ettevaatlikust!
I was made for this... :wink:

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 07. 02. 2004. 00:19

tann kirjutas:[Usun, et kui heeblitega kumm maha võtta siis polegi nii hull, aga ntx käsitsi on seda mudimist-venitamist rohkem.
UST kummile pole üldse hea heebleid näidata. Ehk oled tähele pannud UST serva ehitust - selle pehme kummi lõhub heebiltega kergesti.

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 07. 02. 2004. 00:33

Arbo kirjutas:UST kummile pole üldse hea heebleid näidata. Ehk oled tähele pannud UST serva ehitust - selle pehme kummi lõhub heebiltega kergesti.
:oops: :oops: :oops: Õige, pole heebleid kasutanud ja arvasin lihtsalt, vabandust :oops: :oops: :oops:
I was made for this... :wink:

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3803
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 20. 02. 2004. 14:07

USA-s asuv NoTubes pakub varianti, kus tavapöiast ja tavakummist tehakse sisekummita variant.
http://www.notubes.com/Tech_2detailedrimstrip.htm
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 20. 02. 2004. 14:35

mart kirjutas:USA-s asuv NoTubes pakub varianti, kus tavapöiast ja tavakummist tehakse sisekummita variant.
http://www.notubes.com/Tech_2detailedrimstrip.htm
see on päris hea variant jah;)

k666n
Rattur
Postitusi: 264
Liitunud: 27. 04. 2009. 09:29

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas k666n » 03. 06. 2010. 14:01

Nonii nüüd on juba tubelessist saanud massikaup. Endiselt ei ole ise veendunud, et peaksin eelistama tubelessi. Rehvi purunemisi on mul tulnud ette üliharva, väljaspool võistlusi ja puht oma lollusest.
Äkki jagavad nüüd kasutajad, kes on läinud tavaliselt üle tubelessile, kogemusi, mis osas on tubeless parem ja mis osas kehvem.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12101
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas Mati » 03. 06. 2010. 14:07

k666n kirjutas:...Äkki jagavad nüüd kasutajad, kes on läinud tavaliselt üle tubelessile, kogemusi, mis osas on tubeless parem ja mis osas kehvem.
Pikalt ei viitsi, üks küsimus ainult. Mis rõhuga sa sõidad?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

k666n
Rattur
Postitusi: 264
Liitunud: 27. 04. 2009. 09:29

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas k666n » 03. 06. 2010. 14:16

Rõhku manomeetriga ei mõõda. Tunnetuse järgi puhtalt. Arvan sinna 1,9 bari kanti.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12101
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas Mati » 03. 06. 2010. 14:18

k666n kirjutas:Rõhku manomeetriga ei mõõda. Tunnetuse järgi puhtalt. Arvan sinna 1,9 bari kanti.
Kui loodad õnne jätkumisele, siis ei olegi nagu midagi seletada. Tubelessi mehed panevad vahel ka 1,5-ga rõõmsalt, olenevalt rajast.
erikr kirjutas:
Bambu kirjutas:ärge mind palun hukka nüüd mõistke sellise rumala küsimuse eest aga mis eelist annab kui kummis on väiksem rõhk mida tubeless võimaldab?
kumm haakub paremini maapinnaga.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

k666n
Rattur
Postitusi: 264
Liitunud: 27. 04. 2009. 09:29

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas k666n » 03. 06. 2010. 14:22

Ehk siis ühesõnaga - kui ei kurda rehvi purunemiste ja haakumise üle, siis just nagu ei peaks tubelessi eelistama?

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12101
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas Mati » 03. 06. 2010. 14:40

k666n kirjutas:Ehk siis ühesõnaga - kui ei kurda rehvi purunemiste ja haakumise üle, siis just nagu ei peaks tubelessi eelistama?
See ei ole teema, kus peaks kellelegi midagi tõestama, see puhas kogemuse teema. Isiklikult ei tõmba mind miski enam tubelessilt tavale tagasi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Gaspar
Rattur
Postitusi: 31
Liitunud: 04. 06. 2009. 13:49

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas Gaspar » 03. 06. 2010. 14:58


k666n
Rattur
Postitusi: 264
Liitunud: 27. 04. 2009. 09:29

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas k666n » 03. 06. 2010. 15:06

OK - teeme tubelessiks :)

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3803
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas mart » 03. 06. 2010. 16:52

k666n kirjutas:OK - teeme tubelessiks :)
Ajan sul tegemise/otsustamise keerulisemaks, kas teed kombinatsiooni:
1. UST pöid + tubeless kumm?
2. tavapöid tehtud UStT-iks + tubeless kumm?
3. UST pöid + tava kumm isetehtud tubelessiks?
4. tavapöid tehtud UST-iks + tava kumm isetehtud tubelessiks?

Igal variandil oma head ja vead. :D
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

k666n
Rattur
Postitusi: 264
Liitunud: 27. 04. 2009. 09:29

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas k666n » 03. 06. 2010. 18:13

Lahendus nr.4 plaanis. Lihtsalt on olemas kallid ja head jooksud, mida tubelessina ei saa ja kasutades tavarehvi peaks kaalus kõvasti kokku hoidma?

metslane
Rattur
Postitusi: 825
Liitunud: 28. 03. 2006. 07:38

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas metslane » 03. 06. 2010. 19:09

Valisid kõige halvema varjandi. :D

Kasutaja avatar
marion
Rattur
Postitusi: 697
Liitunud: 15. 04. 2003. 07:40

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas marion » 03. 06. 2010. 20:02

mart kirjutas:1. UST pöid + tubeless kumm?
2. tavapöid tehtud UStT-iks + tubeless kumm?
3. UST pöid + tava kumm isetehtud tubelessiks?
4. tavapöid tehtud UST-iks + tava kumm isetehtud tubelessiks?
Igal variandil oma head ja vead. :D
palun ülevaadet variantide headest ja vigadest (y)

Kasutaja avatar
pärnu rattur
Rattur
Postitusi: 551
Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas pärnu rattur » 03. 06. 2010. 20:24

Tahan küsida, kas tubeless pöiale saab panna tubeless rehvi ilma liimimata(jääb õhku ka pidama) ?
Ärge näkku lööge! [/OT]

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11875
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas erikr » 03. 06. 2010. 20:31

pärnu rattur kirjutas:Tahan küsida, kas tubeless pöiale saab panna tubeless rehvi ilma liimimata(jääb õhku ka pidama) ?
Ilma liimita käivadki.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
pärnu rattur
Rattur
Postitusi: 551
Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas pärnu rattur » 03. 06. 2010. 21:26

Selge. Lihtsalt palju juttu igasugusest liimimisest ning seetõttu oli pilt segane. Ilma liimita nagu autodel (y)
Ärge näkku lööge! [/OT]

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11875
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas erikr » 03. 06. 2010. 21:29

pärnu rattur kirjutas:Selge. Lihtsalt palju juttu igasugusest liimimisest ning seetõttu oli pilt segane. Ilma liimita nagu autodel (y)
liimitakse maantee tubulare.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
slinki
Rattur
Postitusi: 352
Liitunud: 16. 03. 2010. 09:13

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas slinki » 06. 06. 2010. 15:04

Seletate ehk ,et kuidas tavakummi ust-iks vormida?

Plaanis nii teha...
http://www.youtube.com/watch?v=1UeO8Utfny0
Kas Crossride jooksud on selleks hea variant?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11875
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas erikr » 06. 06. 2010. 15:09

kummiteemas kümmekond teemat alla kerida ja ongi olemas
viewtopic.php?f=19&t=11452
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

rainerhq
Rattur
Postitusi: 767
Liitunud: 16. 08. 2009. 19:27

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas rainerhq » 06. 06. 2010. 18:33

slinki kirjutas:
Plaanis nii teha...
http://www.youtube.com/watch?v=1UeO8Utfny0
Mis teipi ta seal kasutab?
Kas iga tavapöia saaba UST pöiaks teha? Mul Bontrager Ranger.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"

Kasutaja avatar
pärnu rattur
Rattur
Postitusi: 551
Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas pärnu rattur » 06. 06. 2010. 18:37

Saab küll tavapöia teha. Teip on tavalisest läbipaistvast umbes 3 x paksem, selline paks ja kummine. Endal on seda, aga kirjeldada ei oska. Leiad ilmselt Decorast vms ehituspoest.
Ärge näkku lööge! [/OT]

Kasutaja avatar
slinki
Rattur
Postitusi: 352
Liitunud: 16. 03. 2010. 09:13

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas slinki » 06. 06. 2010. 22:12

Mägi Aivari teip peaks olema selles videos kasutusel.

Oskab keegi Rocket Ron ja Crossride -i UST-ks muutmise kokkusobimise kohta nõu anda?

Kasutaja avatar
slinki
Rattur
Postitusi: 352
Liitunud: 16. 03. 2010. 09:13

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas slinki » 07. 06. 2010. 17:10

Nii... Proovitud... teip- välja lõigatud ventiil(sutsu kummiliimi)- veelkord teip. 50ml lateksit ja praegu seisab 4 bar-i peal...

grt
Rattur
Postitusi: 61
Liitunud: 17. 04. 2003. 20:05

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas grt » 07. 06. 2010. 18:31

Ettevaatust! 4 bar rõhuga võid end surnuks ehmatada. Tavakummi tubelessiks tehes on soovituslik max 2,7bar.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3803
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas mart » 07. 06. 2010. 22:48

grt kirjutas:Ettevaatust! 4 bar rõhuga võid end surnuks ehmatada. Tavakummi tubelessiks tehes on soovituslik max 2,7bar.
Pole põhjust muretsemiseks, kui kummi küljel kiri, et kannatab misiganes ettenähtud rõhu numbrit. siis tulebki kontrolliks see max lubatud sisse lüüa. Kui kumm lubab nt 4,5 atm/bar, siis nii löömegi sisse , olenemata/arvestamata , kas tegu sisekummiga või ilma. Eelnev rõhu jälgimise jutt käib teema külge, kus inimene on 8 .klassi lõpetanud ja saab aru füüsika algtõdedest - ehk kaasamõtlemiseks/tähelepanuks see, mida foorumlane slinki foorumlase pärnu rattur kaasaõhutamisel proovivad (et paneme misiganes teibi pöiapaelak - macaiverist alustades ja vinniplaastrist lõpetadas) saab tekitatud suht ebapüsiv tubeless- õhukummita variant, mis püsib peal tahtejõul ja teadmatuse kombinatsioonil.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas Villem T » 08. 06. 2010. 09:48

Max rõhk on hea isegi mitte niivõrd kontrolliks, vaid selleks et asjad õigetesse kohtadesse istuks.

Kasutaja avatar
kristjan07
Rattur
Postitusi: 855
Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas kristjan07 » 08. 06. 2010. 11:03

Mul selline mure jällegi. Bontrager Race Lite jooksub. Tubelessiks tehtud spets plastikust "pöiapaelaga" ja vastavate ventiilidega. Kuid lahendusel on kõva miinus. Nimelt ei lähe kummi servad nii sügavale ranti et saaks normaalselt kummi peale ja maha. Maha saab kuidagi jõuga ja 1 heebliga aga peale ei saa kuidagi. Kõiki meetodeid kasutanud ja no ei ole nii kerge. Küsiksingi siinkohal et millist lahendust mulle soovitaksite? MacGyveri teip ja bontrageri enda ventiilid? Kummideks on Geax Mezcal TNT.

EDIT: Mõte on selles et äkki see teibi lahendus laseb kummil sügavamale pöiavahele minna ja kumm hakkab vajadusel kergemini peale ja maha käima? Eksin?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11875
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas erikr » 08. 06. 2010. 11:48

Mul samad jooksud, ca aastast 2005. Ei mingit muret. Pealepanekul kasutan mingit vedelseepi ka.
2003 aasta jooksudega oli tubelessi pealesaamine täielik PITA isegi libestiga.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

arnea
Rattur
Postitusi: 1225
Liitunud: 02. 06. 2008. 17:04

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas arnea » 08. 06. 2010. 11:55

Arvan, et probleem on kummides. Rademaris prooviti mulle Bontrager Select pöidadele Geax Saguaro TNT rehve peale ajada - esialgu sisekummiga ja kokkuvõte oli, et "kuidagi saaks peale aga mida sa metsas teed ei taha ette kujutada". Ja kuskilt reviewst jäi sama asi meelde, et Geax TNT kummide pealsaamine nõuab väga roppu suuvärki. Bontrager Revolt Super X läks samale pöiale lupsti peale.

Arne

arnea
Rattur
Postitusi: 1225
Liitunud: 02. 06. 2008. 17:04

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas arnea » 08. 06. 2010. 11:59

mart kirjutas:Eelnev rõhu jälgimise jutt käib teema külge, kus inimene on 8 .klassi lõpetanud ja saab aru füüsika algtõdedest - ehk kaasamõtlemiseks/tähelepanuks see, mida foorumlane slinki foorumlase pärnu rattur kaasaõhutamisel proovivad (et paneme misiganes teibi pöiapaelak - macaiverist alustades ja vinniplaastrist lõpetadas) saab tekitatud suht ebapüsiv tubeless- õhukummita variant, mis püsib peal tahtejõul ja teadmatuse kombinatsioonil.
Ole hea, täpsusta oma mõtet - kas sa arvad, et tavapöiast tubelessi tegemine on üldse vale tegevus, et teibiga selle tegemine on vale või et suvalise kättejuhtnud teibiga on vale?

Arne

Kasutaja avatar
kristjan07
Rattur
Postitusi: 855
Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas kristjan07 » 08. 06. 2010. 12:04

Mul 2007 aasta jooksud. No ikka suht porr on see värk. Aga eks ma proovin mingeid teisi tubeless kumme ka kui raatsin hakata maha kiskuma. Mavicu Crossmaxide pöid meeldis mulle, kummid peale ja maha näppudega ning heeblid võis ära unustada.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3971
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas Kirsa » 08. 06. 2010. 12:32

kristjan07 kirjutas:Mul 2007 aasta jooksud. No ikka suht porr on see värk. Aga eks ma proovin mingeid teisi tubeless kumme ka kui raatsin hakata maha kiskuma. Mavicu Crossmaxide pöid meeldis mulle, kummid peale ja maha näppudega ning heeblid võis ära unustada.
Nii ongi. Mul on ka mitmed bontrageri jooksud olnud, kõikidele läheb kumm väga raskelt peale. See ei ole pöiapaelast, minu arust on bonti pöid lihtsalt natuke suurema läbimõõduga.

vaikija
Rattur
Postitusi: 384
Liitunud: 22. 02. 2003. 17:29

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas vaikija » 08. 06. 2010. 23:08

Villem T kirjutas:Max rõhk on hea isegi mitte niivõrd kontrolliks, vaid selleks et asjad õigetesse kohtadesse istuks.
Palun mitte järgida antud ajuvabasid soovitusi.Mingeid max rõhke ei ole vaja testida,see ei anna mittemidagi.

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas Villem T » 09. 06. 2010. 08:22

vaikija kirjutas:
Villem T kirjutas:Max rõhk on hea isegi mitte niivõrd kontrolliks, vaid selleks et asjad õigetesse kohtadesse istuks.
Palun mitte järgida antud ajuvabasid soovitusi.Mingeid max rõhke ei ole vaja testida,see ei anna mittemidagi.
Testimine ei anna võib-olla midagi, aga kui kohe ainult 1.5 atti sisse jätad siis ei pruugi rehvirant korralikult pöia õnarusse istuda.

vaikija
Rattur
Postitusi: 384
Liitunud: 22. 02. 2003. 17:29

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas vaikija » 09. 06. 2010. 11:24

Pumbal ei ole ainult kolm "asendit" 0 ,1,5 ja max. Võib vabalt jätta rõhk näiteks 2,5-le või isegi 3-le barile. Ja silmaga võib näha,kas kummiserv on ok.Väga hea nipp on kandadega peale astudes aidata kummiserva paikaminemist. Max rõhu kasutamine ainult provotseerib midagi perse minema(eriti värskelt peale pandud,tatist ,mittetubelessi,mille servad ei ole millegipärast veel paika loksunud)-lihtsalt puudub põhjus,et seda teha. Ka tubelessiga ma nii ei teeks.

SHOXi
Rattur
Postitusi: 503
Liitunud: 30. 05. 2010. 20:14

Re: Tubeless kummid

Postitus Postitas SHOXi » 14. 06. 2010. 14:04

Monoraili bontrager non-ust pöiale ilma metallist heeblita peale saada on võimatu :D

Vasta

Mine “Kummid”