 . Läksin siis harku metsa singlitele sellega lammutama. Enne pidi muidugi mingi aeg sõitma ka asfaltil ja kruusateedel. Nii madala kummirõhu kohta veeres ta kõval pinnasel üllatavalt hästi. Aga nägu läks hoopis rohkem naerule singlitel. Kui ratast korralikult taltsutada siis on lausa lust nii madala rõhuga sõita. Ratas veereb sujuvalt ja pehmelt üle kivide ja juurikate. Kurvis ei ole ohtu välja sõita, sest kallutada saab päris palju. Pidamine nii madala rõhuga oli super. Jah, korra sai oldud lohakas ja ühe juurika peal esiotsa väga ei tõstnud ja oli tunda, et lõik korraks läbi, aga õnneks sneikpaiti ei tulnud. Ei mingit põrutamist ja raputamist. Vahest tekkis tunne, justkui laseks mööda kruusa! Siiski peab tõdema, et väga kivisel  ja raputaval pinnasel ei ole sellise rõhuga just kõige ohutum, just läbilöögi ohtu silmas pidades. Heaküll, kumm läheb...aga pöid? Tahkos ja Poolas (ei ole käinud) ei ole selline rõhk vist väga soovitatav, samuti Eesti kivistel ja juurikalistel radadel. Aga harju keskmisetel singlitel ja metsaradadel on kindlasti teema!
 . Läksin siis harku metsa singlitele sellega lammutama. Enne pidi muidugi mingi aeg sõitma ka asfaltil ja kruusateedel. Nii madala kummirõhu kohta veeres ta kõval pinnasel üllatavalt hästi. Aga nägu läks hoopis rohkem naerule singlitel. Kui ratast korralikult taltsutada siis on lausa lust nii madala rõhuga sõita. Ratas veereb sujuvalt ja pehmelt üle kivide ja juurikate. Kurvis ei ole ohtu välja sõita, sest kallutada saab päris palju. Pidamine nii madala rõhuga oli super. Jah, korra sai oldud lohakas ja ühe juurika peal esiotsa väga ei tõstnud ja oli tunda, et lõik korraks läbi, aga õnneks sneikpaiti ei tulnud. Ei mingit põrutamist ja raputamist. Vahest tekkis tunne, justkui laseks mööda kruusa! Siiski peab tõdema, et väga kivisel  ja raputaval pinnasel ei ole sellise rõhuga just kõige ohutum, just läbilöögi ohtu silmas pidades. Heaküll, kumm läheb...aga pöid? Tahkos ja Poolas (ei ole käinud) ei ole selline rõhk vist väga soovitatav, samuti Eesti kivistel ja juurikalistel radadel. Aga harju keskmisetel singlitel ja metsaradadel on kindlasti teema!NB! Kindlasti peab ära mainima, et minu eluskaal on hetkel 64kg. Arvan, et kuni 67kg-ni on veel ohutu aga üle selle hakkab vist iga liigne gramm mõjutama sõidutulemust ja kummipurunemise tõenäosus suureneb!!!
Testis kasutatud riistvara:
1. MTB jalgratas
2. Racing Ralf tubeless (laius 2.1) kummid
3. Notubes lateks kummides
Juhuks kui...
1. 2 sisekummi
2. kummiheeblid
3. 2 CO2 ballooni
4. Kummiparandusvaht
5. Tubelessi paranduskomplekt (eestis minuteada müügis ei ole)
Nii et katsetage seltsimehed, katsetage. Aga arvestama peaks sellega, et iga kummiga ei pruugi madala rõhu juures veeremine asfaltil ja kruusa peal hea olla. Õnneks RR-iga oli kiirusekadu väike.










 )
 )


