1. leht 1-st

X etapp - Viimsi

Postitatud: 09. 08. 2016. 21:33
Postitas Villem T
Info olemas: http://www.kolmapaev.ee/2016/01/x-etapp ... st-viimsi/, diskussioon võib alata.

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 09. 08. 2016. 21:38
Postitas miilits
Pole seal kandis käinud ning jube raske kaardilt aru saada, kuhu peaks suuna võtma. saab keegi parema kaardi viidata stardikohast.

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 09. 08. 2016. 22:10
Postitas dh
Kui stardikoht on samas kohas kui eelmine aasta, siis Piritalt jõuab sinna näiteks nii (autoga tulles tuleb auto jätta Randvere tee äärde).

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 10. 08. 2016. 06:59
Postitas Rivo
Waze app aitab kohle jõuda. Sihtkohaks "Tädu kusk"

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 10. 08. 2016. 07:44
Postitas Kuldar
Taaskord üks ümberpööratud sõidusuund võrreldes eelmise aastaga.

Lisaks kerge facelift, aga ei midagi ületamatut.
1. Ühele sillakesele pealesõit tahab proovimist.
2. Kahele puuületusele on kanaliin minimaalse või olematu ajakaoga, jalutamine ei tasu ära kui kohmitsemine ja jalgade kinnisaamine just Teie eriline kirg ei ole.

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 10. 08. 2016. 07:46
Postitas riho
dh kirjutas:Kui stardikoht on samas kohas kui eelmine aasta, siis Piritalt jõuab sinna näiteks nii (autoga tulles tuleb auto jätta Randvere tee äärde).
Väga õige. Ma ei teadnudki, et stardiplatsile ka aadress on antud:-)

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 10. 08. 2016. 07:53
Postitas riho
Rajast lühidalt - juurikaravila. Mõned palgi- ja sillaületused. Kõrgeim tõus on ca 2m kõrguste vahega. Mõnel sirgel saab ka aeroasendi võtta ja järgmise nädala eraldistardiks ettevalmistusi teha. Mülgastest oleme sillad üle teinud. Samas, kes otsib saab soki poriseks.

Ehk siis ei midagi keerulist. Aga ka mitte üleliia lihtne.

Kohtumiseni rajal!

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 10. 08. 2016. 20:25
Postitas AndreK
Kiidan rada ja velo.clubbersi tiimi poolt tehtud tööd. Looduse ja inimese koostööl tehtud lisatakistused pakkusid head vaheldust kiiretele juurikalistele singlitele. FS oli selle raja keskmine nimi.

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 10. 08. 2016. 20:52
Postitas MarttiM
Tuuningelemendid olid tõesti lahedad. Eriti meeldis see kruusaka eelne lõik, kus oli neli palki järjest ja mis muidu ka lahedalt kividevahel keerutas. Tööd on selle lõigu kallal kõvasti tehtud - pühapäeva õhtul põikasin läbi ja siis olid seal veel mitmed tuulemurrust langenud puud.

FS-st oli vist tõesti kasu - omast arust ikka hangus kohati tempo väga ära ja ei suutnud olla rattaseljas mitte just eriti dünaamiline, kuid vist andis FS üht teist andeks, sest kokku tuli PB üldis ja vanuseklassis.

Tänud rajameistritele!

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 10. 08. 2016. 22:31
Postitas kevin
kas M16 oli 2 ringi nagu tahvli peal kirjas..? championchipi järgi oleks nagu ainult 1 ring olnud..? :roll:

e: nüüd paigas (y)

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 11. 08. 2016. 07:42
Postitas brunz
AndreK kirjutas:Kiidan rada ja velo.clubbersi tiimi poolt tehtud tööd. Looduse ja inimese koostööl tehtud lisatakistused pakkusid head vaheldust kiiretele juurikalistele singlitele. FS oli selle raja keskmine nimi.
(y) (y) (y) ühinen Andre arvamusega.
"Paksukese" jaoks oli ka see lahe rada! Rehvirõhk 0,35 ja toimis.

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 11. 08. 2016. 08:39
Postitas Rivo
Ports pilte SIIN
Rada - korralik FS'i teema!

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 11. 08. 2016. 08:47
Postitas aif
Tuleb ka kiidukooriga liituda. Kaubaaluste innovaatilise kasutamise eest võib vist eripreemia anda. Viimsi kohta haruldaselt vähe muda ja tavaline kolmapäevaku keskkond (palun ja tänan möödumistel). Vabandan Rivol jaluskoperdamise eest, ei taibanud et kavatseb väliskurvis mööduda.

aif

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 11. 08. 2016. 10:27
Postitas janerik
Väga okei rada (y)
Palgid olid väga hästi lahendatud.
5+

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 11. 08. 2016. 11:06
Postitas raikzz
Raske oli, koguaeg pidi peal hoidma jubedalt :D

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 11. 08. 2016. 11:44
Postitas Rivo
aif kirjutas:Vabandan Rivol jaluskoperdamise eest, ei taibanud et kavatseb väliskurvis mööduda.aif
Ma ikka üritan jah, nii mööduda, et keegi oma trajektoori väga muutma ei peaks. Mõisa peale ju ei sõida - ikka hea ja tugeva trenni nimel 8)

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 11. 08. 2016. 12:02
Postitas riho
Rõõm kuulda, et ka siledale maale joonistatud rada väljakutsena võetakse ja piisavalt raskelt hinnatakse. Velo Clubbers tänab kõiki osalejaid.

Paar tähelepanekut rajalt.

Murelik lapsevanem kurtis, et lasterajaga kattuval osal pidi tema laps 8 korda võpsikusse keerama ja kiirematele teed andma, sest kogu aeg nõuti häälekalt raja vabastamist. Ühe korra oli ta ka möödujalt lenksuga pihta saanud.

Me kõik sõidame oma sõitu ja rajal möödumine on põhiliselt mööduja mure. Loomulikult võib viisakalt küsida ja hiljem tänada. Aga me peame kõik rajale ära mahtuma ning arvestama kaasliiklejatega.

Ja veel viisakusest. Keegi koeraga jalutaja, (koer oli ilusti rihma otsas) oli saanud ratturilt sõimu osaliseks, et mida ta siin metsas (mööda tuhateed) oma koeraga käib, kas ta ei näe, et võisteldakse.

Mets on avatud nii marjulistele kui jooksjatele ja koerte jooksutajatele. Korraldaja tähistab raja ja saab inimesi hoiatada, et siin toimub võistlus. Aga me ei saa kedagi keelata metsas viibimast.

Lõppkokkuvõttes, oleme viisakad nii üksteise kui võistlusväliste metsas viibijate vastu.

Kujutan ette, et kui selline proua (kellel iseenesest võistluse vastu midagi ei olnud) nt valda kaebaks, et me segame kohalikke elanikke nende igapäeva toimingute juures, siis me järgmisel aastal luba ei saaks.

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 11. 08. 2016. 15:45
Postitas riho
riho kirjutas:Paar tähelepanekut rajalt.

Murelik lapsevanem kurtis, ...

Keegi koeraga jalutaja, ....
P.S. Et see jutt liiga ühte väravasse ei kalduks, siis need olid pea ainsad märkused rajalt. Muidu tundus, et juurikaravi patsiendid jäid rahule. Rajal oli valdavalt väga mõnus õhkkond ja kokkuvõttes läks üritus korda.

Re: X etapp - Viimsi

Postitatud: 13. 08. 2016. 18:53
Postitas rabbit
esimene MTB võistlus üldse elus ja väga meeldis!
trialisõitjana oli hea näha ka palkidest ja alustest tehtud tehnilisi elemente, võiks ka raskemaid olla