Kurvi võtmise tehnika

Kuidas võtta see tõus või laskumine, kuidas liivas mitte ära uppuda jne.
Suletud
Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Kurvi võtmise tehnika

Postitus Postitas Gunnar » 30. 11. 2004. 10:11

tõeline siga kirjutas:
Gunnar kirjutas:Et selline tavaline kruusatee, mingid 90* kurvid ja mina võtan võrreldes teistega neid ikka vääga suure kaarega võisiis aeglaselt. Lihtsalt ei julge nagu, ebakindel tunne. Rõhk on 2.7-3.0. Tean, et peaksin tegelt tehnikat lihvima, aga kudagi ei tihka kurvis rohkem kallutada/kiiremini vändata. Päris laest ka hirm pole, kuna on old mitu juhtumit, kus esiratas suht lahjas kohas küljele liugu laseb, elionil on seda kaassõitjad isegi kommenteerinud positiivselt :)
Jäta keha kurvis püsti ja kalluta ratast jalgevahel, peaks kah esimese kummi pidamisele aitama. Või harjuta talvel libedaga. Pärast tundub iga kruusatee kurv asfaldi kurvina.
Kuskilt foorumis jooksis vist hiljuti läbi hea link, kus kurvitehnikat põhjalikult lahati ja seal oli koos selge põhjendusega välja toodud just seik, et kurvis tuleb ennast koos rattaga kallutada. Eip leidnud enam seda linki, aga mis raffas arvab, kuda käitub? Kallutab ennast või mitte, ma ikka proovin ennast kallutada.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3798
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 30. 11. 2004. 10:41

Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
tõeline siga
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51

Postitus Postitas tõeline siga » 30. 11. 2004. 10:47

Teoorias peaks asi kõlama, et mida rohkem kallutad, seda rohkem ühtib su keha raskuskeskme liikumine ratta liikumisega. Kui pidamine hea siis anna tuld. Kui pidamine kehvem siis kipub ratas alt ära vajuma kuna lisaks ratta kiirusele mõjub veel ka su oma keha kiirus. Kui sa nüüd selle asemel kallutaksid rohkem ratast ja jääksid ise sellevõrra rohkem püsti siis mõjub esirattale tiba väiksem jõud (ratta sama suure kalde juures), mis peaks sul lubama kurvi veidi kiiremini läbida ilma, et sul ratas alt ära ei vaju. Samas iga praktilise asja kohta teoreetiline loba ei pruugi sobida, arvestades loomulikult minu "tohutut" rattasõidu kogemust ja Eesti parimat kurviläbimise tehnikat.

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Postitus Postitas Villem T » 30. 11. 2004. 14:10

Kallutades hakkavad tööle need rehvi külje peal olevad pikisuunalised klotsid mis on spetsiaalselt kurvides külgpidamise parandamise jaoks sinna pandud.

See kalluta-ennast-hoia-ratas-püsti käib väljapoole kaldu kurvide kohta, kus jääks liiga väike nurk kalluatud ratta ja teepinna vahele.

Kasutaja avatar
Intzz
Rattur
Postitusi: 129
Liitunud: 08. 05. 2003. 22:30

Postitus Postitas Intzz » 30. 11. 2004. 17:40

igasuguste kallutamistega ei tasu tegeleda lahtisel pinnasel. Kasutada võiks selle laadset tehnikat mis on motokrossi meestel - külgees :twisted: (ilma tagumise pidurita) ja kurvi saad lennata oluliselt suurema kiirusega kui mingi kallutamisega.

PS: kinni tallatud lumiselrajal on seda kõige parem harjutada

ati
Rattur
Postitusi: 12
Liitunud: 23. 02. 2004. 20:26

Postitus Postitas ati » 30. 11. 2004. 18:47

Intzz kirjutas:Kasutada võiks selle laadset tehnikat mis on motokrossi meestel - külgees :twisted: (ilma tagumise pidurita) ja kurvi saad lennata oluliselt suurema kiirusega kui mingi kallutamisega.
:? erm... motokrossimeestel on mingi 500 cc ka raami vahel ning käe all rull, millega seda väge ja võimu reguleerida ja ratas ka pärast kurvist välja vedada

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2843
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 30. 11. 2004. 19:14

Intzz kirjutas:igasuguste kallutamistega ei tasu tegeleda lahtisel pinnasel. Kasutada võiks selle laadset tehnikat mis on motokrossi meestel - külgees :twisted: (ilma tagumise pidurita) ja kurvi saad lennata oluliselt suurema kiirusega kui mingi kallutamisega.

PS: kinni tallatud lumiselrajal on seda kõige parem harjutada
No kui juba tsiklitega võrrelda siis...
Krossikad jah, panevad kurvi külg ees, kuid ringraja tsikli mehed on ise asfaldil juba peaaegu külitsi ja seda selleks, et tsikkel ise võimalikult püstises asendis oleks. Siis on rehvide puutepind asfaldiga suurem ning pidamine parem. Ise pigem järgiksin (kui oskaks/julgeks) sellist varianti.
Viimati muutis Rivo, 30. 11. 2004. 19:49, muudetud 1 kord.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Road
Rattur
Postitusi: 219
Liitunud: 21. 05. 2003. 13:34

Postitus Postitas Road » 30. 11. 2004. 19:38

Kurat, mida sa halad. Mina sõitsin "enne teid" kummidega mida vist keegi alla ei panekski, " pole rattaid ja selliseid mehi".
Ma sõitsin 10a. igasugu teedel, aasta läbi. Õppige sõitma ( ....... ) , Kurat, mida te halate. Sõitke. RATTASÕITJAT tuntakse sõidust, mitte sõnumite arvust.....................

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 30. 11. 2004. 22:08

Kes halab?

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3621
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 30. 11. 2004. 22:30

Road kirjutas:( ....... ) , .....................

A võib-olla oleks poistele ainult sellest piisanud?

Kasutaja avatar
Intzz
Rattur
Postitusi: 129
Liitunud: 08. 05. 2003. 22:30

Postitus Postitas Intzz » 30. 11. 2004. 23:44

sellist reaktsiooni ma ootasingi
2 ati: sinuga on lihtne - lähme teeme paar katset
2 Rivo: eks sa proovi kallutada ennast lahtisel pinnasel, see piir millest rohkem kallutada enam ei taha on kergetulema...

Minu pakutud varjant ei ole kohustus ja ainus võimalus kurvi läbimiseks vaid lihsalt üks paljudest võimalustest.

Kasutaja avatar
profit4
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 30. 07. 2003. 11:22

Postitus Postitas profit4 » 01. 12. 2004. 08:34

Road kirjutas:Kurat, mida sa halad. Mina sõitsin "enne teid" kummidega mida vist keegi alla ei panekski, " pole rattaid ja selliseid mehi".
Ma sõitsin 10a. igasugu teedel, aasta läbi. Õppige sõitma ( ....... ) , Kurat, mida te halate. Sõitke. RATTASÕITJAT tuntakse sõidust, mitte sõnumite arvust.....................
:shock: What F**K!? :shock:
cycling is fun, but...it`s deem hard work.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11868
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 01. 12. 2004. 09:43

teema lukku
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Suletud

Mine “Sõidutehnika”