Meeskondlik eraldistart

Kuidas võtta see tõus või laskumine, kuidas liivas mitte ära uppuda jne.
Vasta
Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12098
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Meeskondlik eraldistart

Postitus Postitas Mati » 05. 11. 2008. 16:13

Mati kirjutas:
riho kirjutas:Seda sama meskonna sõitu ja vahetusi harjutad Sa ju iga jummala grupisõit kui kas käid ees tööd tegemas või sõidad väiksema (2-ca6-7) liikmelise pundiga...
Tiimi TT-s on minu arusaam kohaselt tegu puhta karusselliga (vähemalt jälgides tuuridel toimuvat jne), mida grupisõidus tsainikute tasandil sisuliselt ei kohta. Vähemalt mitte TT-ks sobiliku sujuvusega. Aga tavai, paneme tiimi kokku ja treeningutele kui ainult õpetaja leiduks :roll: .
Aerobike 2009 plaanidega seoses uurisin kas on mingeid näiteid, teooria korras või nii. Pimedal ajal hea studeerida.
NÄIDE 1 (võistlus)
NÄIDE 2 (trenn)
NÄIDE 3 (oldschool TdF)
NÄIDE 4 (xj!j4#&=jd)

EDIT: Tegelikult ootaks siia eelkõige kogemustega meeste kommentaare ja juhiseid.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

raamimurdja
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19

Re: Meeskondlik eraldistart

Postitus Postitas raamimurdja » 06. 11. 2008. 14:25

Tiimi TT võib sisaldada ka eelpool mainitud karuselli, aga enamasti ikkagi on tegemist pikemaid vahetusi sisaldava meeskonnasõiduga. Võibolla, et kasutan oma seletustes valesid väljendeid, aga püüan lühidalt ja lihtsalt anda lühikese erinevuste ülevaate.

Karusellis tehakse vahetused lühikesed ja vahetus tehakse teisest sõitjast möödudes kohe tema ette. (sõitja on tuulest väljas vaid vedades)

Meeskonnasõidu puhul on vahetused pikemad. vahetuse pikkus (sobiv vahetuse pikkus on ntx 50-100 vändapööret) sõltub konkreetse sõita vastupidavusest, kiirusest ja võimekusest. (sõitja on tuulest väljas nii vedamise ajal, kui ka peale vahetust kuni jõuab tagumise sõitja tuulde).

Karuselli kasutatakse siis, kui on vajadus suuremate kiiruste järele või on võimalik kasutada suuremat kogust sõitjaid, kes vahelduvad (osa on karusellis ja osa puhkavad taga). Karuselli sõitmine annab suurema kiiruse, aga on ka närvilisem ning intensiivsem ja kurnab seeläbi sõitjaid rohkem.

Vasta

Mine “Sõidutehnika”