2. leht 4-st

Postitatud: 13. 09. 2006. 11:12
Postitas Mati
Olts kirjutas:
tarmo kirjutas:...Vähem tuleb pidurdada. :idea: Lisan siia veel Cipollini kuldsed sõnad: "If you brake, you don?t win." :wink:
Vaata, sinuga mees, läheme Vällamäe laskumisele, mida kasutavad ka DH mehed treeningutel. Pärast arutame uuesti seda pidurdamise teemat... õnnestus nippel panna ja nüüd käsi kaelas...Oleks pidanud ikka rohkem pidurdama või üldse maha tulema.
HRK meestega mina ei võistle laskumistel, ... kuna minu teada on HRK vist suurema vigastuste esinemissagedusega harrastusklubi Eestis. Kubija haigla traumas neil püsikliendikaardid ja varsti oma "roheline" osakond :wink: .

Postitatud: 13. 09. 2006. 11:56
Postitas vigurivänt
Vällamäe laskumine on sama,koos oma hüpete ja juurikatega.Ma siiski soovitan seal pidureid kasutada :wink: Ja poolkulunud klotside kohta soovitaks ikka ära vahetada,neid saad muidu ikka kasutada hiljem.Mida sa selle 90 kroonise kokkuhoiuga teed,lihtsalt lükkad edasi.Peale sõitu võid vanad tagasi panna.Praegu rada metsikult kuivab,igatahes mõrtsukas on juba rattaseljas sõidetav ja munakas ka.

Postitatud: 13. 09. 2006. 12:51
Postitas Miki-Hiir
tarmo kirjutas:Vähem tuleb pidurdada. :idea: Lisan siia veel Cipollini kuldsed sõnad: "If you brake, you don?t win." :wink:
Lisan rullnoka "kuldsed" sõnad: "Pidurid on kusel käimiseks."

Postitatud: 13. 09. 2006. 13:03
Postitas erikr
mõttetu targutamine ja praalimine. keerake siis palun kõvad mehed rahva silme all oma ratastel stardis pidurid maha ja sõitke võistlus läbi. võin teid selles abistada. seletama olete mehed....

Postitatud: 13. 09. 2006. 13:33
Postitas dr Holden
Seda küll jah, et üsna mõttetu on see piduri- või mittepiduriteema.

Samas tõin oma loos selle just sellepärast esile, et endal tekkis nö deja vu aastaga 2004, kui paljudel osalistel polnud viimastel kilomeetritel enam millegagi pidurdada. Kuna olin laupäeval algusepoole ka mõlemad jooksud veidi vonkama sõitnud (tagant ka üks kodar väljas), siis ega eriti rohkem pidureid peale keerata ei saanud. Vorstimäest alla tulles (poole maa peal) jäid pidurdamisel näpud lingi ja lenksu vahele, ning kiirus hakkas ohtlikult kasvama. Ühekaupa vabastasin näpud ja suutsin nö viimasel hetkel hoo maha pidurdada. Ka peale Munamäge on veel 15 laskumist, kust alla tulles peab just märjema rajaga kindlasti pidurdama (mõnel neist nö blokeerumiseni välja)

Kui sõidupäeva ilm on sama, mis 4 päeva tagasi, siis on piduriteema (klotsid, veljed, trossid, kõrid) väga IN. (loe: V-piduriteema)'
Hetkel näiteks vahetatakse minu rattal välja mõlema piduri ja tagakäikari trossid-kõrid, kuna nad keeldusid peale H100 läbimist koostööst.

Postitatud: 13. 09. 2006. 17:34
Postitas Lauri
Mul ka oma pöidadel mälestus 04' H100-st, siis olid need veel Kirsa bike all ja sellest saatik päris sügavad sooned sees. Kirsa arvas et peab pöiad välja vahetama, aga siiamaani on vastu pidanud, loodame, et peavad selle aastase sõidu minu ratta all ka vastu :P

Postitatud: 13. 09. 2006. 19:32
Postitas Kirsa
Lauri kirjutas:Mul ka oma pöidadel mälestus 04' H100-st, siis olid need veel Kirsa bike all ja sellest saatik päris sügavad sooned sees. Kirsa arvas et peab pöiad välja vahetama, aga siiamaani on vastu pidanud, loodame, et peavad selle aastase sõidu minu ratta all ka vastu :P
Jah need on need **** sinised ritchey-d. Ärge jumala pärast sinist ega punast ritcheyt kasutage. Saate ühe sõiduga pöidadest lahti. Klotsid muide panin just enne sõitu uued ja ka pärast sõitu olid nad nagu uued - täielikud metallikraapijad - viskasin kohe minema.
XTR/koolstop on palju pöiasõbralikum ja ka pidurdab paremini - aga märg ilm ja 106km jutti - seda tasub v-piduriomanikel karta.

PS! Lauri: kas sa ometi tagumise pöia vahetasid ära? Kui ei vahetanud siis tee seda kindlasti - su h100 võib muidu kiiresti otsa saada. Minu arust vastu valgust juba õhukumm paistis. :roll:

Postitatud: 14. 09. 2006. 12:15
Postitas tarmo
Kirsa kirjutas:aga märg ilm ja 106km jutti - seda tasub v-piduriomanikel karta.
piduriteema kerkis minu jaoks siis üles kui paljud kirjutavad et sõidavad klotsid täiesti läbi ühe sõiduga. oma esimese tahko 120 sõitsin v-piduriga ja märjal rajal. ise kuulun pigem nende hulka kes ettevaatlikult laskuvad, agai ka seal ei suutnud ma klotse lõpuni kulutada. küsimus on ikkagi selles, et kus ja kuidas pidurdada ehk tuleks harjutada laskumisi rohkem mitte uhada kruusamaratone gaas põhjas :evil: H100 rada meenutab rohkem ülipikka krossi kui maratoni - kahjuks maratonidelt krossi jaoks oskusi ei saa :idea:

Postitatud: 14. 09. 2006. 12:40
Postitas vigurivänt
Ilmselt püütakse siin nõu anda üldsusele,äärmused ärge võtke isiklikult,keegi ei sunni teid pidurdama :wink: Teil jääb lihtsalt vähem konkurente kellele tuleb puhta sõiduga ära panna.
Aga rada järjest kuivab.Hetkel on sõidetud kuiva ilmaga kuni ca 35 kilomeetrini,vaid Häälimäetõus polnud veel sõidetav(Rocksteriga),tänaseks võib olukord juba teine olla,ülejäänud Välla ja kuusesinglid kõik ok.Tsardsõmägi on lihtsalt pehme,mitte mudane vaid vähe sõitmata ja lagedal on heina sees mättad,mida ei ole eriti näha ja on ukerdamist,et üles saada,kuigi nurk ei ole eriti terav. Mõrtsukat ja munakat sai juba mainitud,täna lähen vaatan edasi kuni Vorstikani.

Postitatud: 14. 09. 2006. 12:58
Postitas Gunnar
Räägitakse, et järgmine nädal saab suvi otsa, st ehk tuleb siiski viha juurde

Postitatud: 14. 09. 2006. 13:59
Postitas baruto
Gunnar kirjutas:Räägitakse, et järgmine nädal saab suvi otsa, st ehk tuleb siiski viha juurde
Ma loodan kah, et tuleb vihma juurde, see segab rohkem kaarte ja annab võistlusele selle õige H100 maigu. Eelmise aasta sõit oli kuidagi igasmõttes "kuiv", palju vürtsisemalt on meeles H100-04. On mida meenutada.

Mäed

Postitatud: 20. 09. 2006. 08:46
Postitas kalle_100%
holden kirjutas:Häälimägi, Vällamägi 303.9m, Papisöödu mägi 288.2m, Tsardsõmägi 278.4m, Vorstimägi, Tsirgumägi, Kopratamm, "Mõrvamägi", Munamägi 318.1m, Lukumägi 280.7m, Hallimägi, Ilasimägi, Tornimägi, Andsumägi. Reaalne asc on ca 1700m.
Kas oleks võimalik paluda et need vaatamisväärsused ja ratturi väljakutsed tõusugraafikul ning ka rajakaardil ära märgitakse? Kui rajal ka kohanimed tähistatud oleksid, muutuks see loodusmatk vähemalt mulle täiuslikuks :-)

PS! Arvutasin välja, et kui igal aastal lisandub 7% pikkust juurde, on aastaks 2024 H100 asemel H24 (17kmh juures).

Re: Mäed

Postitatud: 20. 09. 2006. 09:56
Postitas dr Holden
kalle_100% kirjutas:
holden kirjutas:Häälimägi, Vällamägi 303.9m, Papisöödu mägi 288.2m, Tsardsõmägi 278.4m, Vorstimägi, Tsirgumägi, Kopratamm, "Mõrvamägi", Munamägi 318.1m, Lukumägi 280.7m, Hallimägi, Ilasimägi, Tornimägi, Andsumägi. Reaalne asc on ca 1700m.
Kas oleks võimalik paluda et need vaatamisväärsused ja ratturi väljakutsed tõusugraafikul ning ka rajakaardil ära märgitakse? Kui rajal ka kohanimed tähistatud oleksid, muutuks see loodusmatk vähemalt mulle täiuslikuks :-)

PS! Arvutasin välja, et kui igal aastal lisandub 7% pikkust juurde, on aastaks 2024 H100 asemel H24 (17kmh juures).
Tõusugraafikule ja rajakaardile hästi ei mahu, kui siis olulisemad (Hääli-, Välla-, Tsardsõ-, Vorsti-, Tsirgu-, Muna-, Luku-, Halli- ja Ilasimägi). Kohanimesid on Haanjas rohkem kui allesjäänud talusid, nii et kõiki markeerima ka ei hakka. :) Märgistuse saavad eelmiste aastate sõitude olulised kohad, treeningsõitude või muu kulgemise jooksul sündinud häppeningide kohad, trassile või selle vahetusse lähedusse jäävad Eesti Top20 mäed (Munamäest 318,1m kuni Tsardsõmäeni 278,4m).

Postitatud: 20. 09. 2006. 10:08
Postitas tampico
Tallinna inimesena tunnen ma ka alati puudust mägede nimedest.
Äkki on võimalik see legendina lahendada:
mäe nimi > mitmes kilomeeter

Siis on hiljem lihtsam seoseid luua ning ka mittekohalikel võimalus mägedest nime kaudu pajatada, mitte stiilis "tead see mägi kus oli kõrge hein ja kolm kaske tee ääres."

Postitatud: 20. 09. 2006. 10:19
Postitas KaupoR
Sorry aga Haanjas mina küll mägedel eriti vahet ei tee - olgu legend või pilt või jutt. Eelmise aasta rajast on meeles vaid Vorstikas (pool maad), Mõrvar (oli ka mida meeled jätta) ja Munamägi (no seda teab ju igaüks). Ülejäänud oli minu jaoks nii, et üks mägi ajas teist taga ja ei suuda mina neid nimesid meelde jätta :)

Postitatud: 20. 09. 2006. 10:51
Postitas tsainik
KaupoR kirjutas:.. ei suuda mina neid nimesid meelde jätta :)
kordamine on tarkuse ema...
proovi nii, et võtad mäge kaks korda ja korrutad mäenime nagu mantrat, nagu mantrat, nagu mantrat

Postitatud: 21. 09. 2006. 18:03
Postitas vigurivänt
Laupäeval 23.09 kell 12.00 sõidan Vorstimäe(see koht kust lõpuni jääb pool maad,aga eesti keeles öeldes Haanjast minnes veidi peale Villa küla ja enne Ruusmäed) alt asfaldilt lõpuni,ca 53 km.

Postitatud: 22. 09. 2006. 10:17
Postitas Külaline
holden kirjutas:
sqber kirjutas:
holden Tahko 2006 teemas kirjutas:...
PS, esimesed kolm soomlast regasid ennast H100-le 8)
Millal eestlased saavad regama hakata? Ja kus (mainisid, et kodukas on tegemisel). (sorry kannatamatuse eest)
Tere, eestlane :D
http://www.haanjamatkad.ee/haanja100
Lisatud link ei tööta. Samas oleks huvi rajakaardi vastu. Kas on võimalik saada.

Postitatud: 22. 09. 2006. 11:03
Postitas Külaline
Käisime eile "kuuse singlit" koos selle uue pikendusega proovimas.
Üks päev ei sadanud ja rada on nii palju kuivanud, et on ka slickiga läbitav. Laskumistel peab küll piduritega ettevaatlik olema aga saab hakkama. Peaasi, et kamarat pealt ära ei pidurdata. Muidu on savi väljas ja siis on küll libe. Häid pidureid on kindlasti vaja, sest pidurdamist on üldiselt siiski päris palju. Mitte et kogu aeg, aga kui juba, siis pikalt.

Postitatud: 22. 09. 2006. 11:36
Postitas dr Holden
betoonking kirjutas:Lisatud link ei tööta. Samas oleks huvi rajakaardi vastu. Kas on võimalik saada.
Link ei saagi töötada, kuna registreerimine lõppes 11.09 ära.
Edaspidine registreerimine on võimalik näiteks:
1. 29.09 kell 17.00-22.00 Kubija hotellis, H100 keskuses.
2. 30.09 kell 7.00-9.00 samas kohas.

Mõnikord on mõtet juhendit lugeda, enne kui kaeblema hakata. :idea:

Postitatud: 22. 09. 2006. 11:52
Postitas Külaline
holden kirjutas:
betoonking kirjutas:Lisatud link ei tööta. Samas oleks huvi rajakaardi vastu. Kas on võimalik saada.
Link ei saagi töötada, kuna registreerimine lõppes 11.09 ära.
Edaspidine registreerimine on võimalik näiteks:
1. 29.09 kell 17.00-22.00 Kubija hotellis, H100 keskuses.
2. 30.09 kell 7.00-9.00 samas kohas.

Mõnikord on mõtet juhendit lugeda, enne kui kaeblema hakata. :idea:
Vabandust, registreerimine sai tehtud juba esimeses voorus. Tookord mulle tundus, et sellel lehel oli väljas ka rajakaart ja muu vajalik info. Võibolla siis eksisin. Küsimuse uues püstitus oleks: kas kusagil on rajakaart üleval või saab seda ainult stardipaigas osta?

Postitatud: 22. 09. 2006. 15:04
Postitas vigurivänt
Rada suht täpselt,nii palju kui Polar võimaldab,ära mõõdetud.Pikkust sai 103,995,treenides kulus aega 6:45:00 ja tõusumeetreid kogunes 1691.
Olts kirjutas:Üks päev ei sadanud ja rada on nii palju kuivanud, et on ka slickiga läbitav. Laskumistel peab küll piduritega ettevaatlik olema aga saab hakkama.
Mina küll slikiga ei läheks :? Rada kulgeb mujalt ka,kui ainult kuusesinglilt.Aga kes ikka otsustab sliki kasuks,siis ikka saab sõita,ainult mis hinnaga :)

Postitatud: 22. 09. 2006. 17:58
Postitas dr Holden
betoonking kirjutas:Vabandust, registreerimine sai tehtud juba esimeses voorus. Tookord mulle tundus, et sellel lehel oli väljas ka rajakaart ja muu vajalik info. Võibolla siis eksisin. Küsimuse uues püstitus oleks: kas kusagil on rajakaart üleval või saab seda ainult stardipaigas osta?
Kuna raja lõplik kulgemine (maaomanikud, ametnikud jne) pole veel paigas, siis ei ole ka võimalik rajakaarti veel avaldada. Rajakaart saab olema nähtaval stardipaigas, osaleja infobukletis (teede ja raja kaardina), heal juhul ka järgmisel nädalal mahalaadimiseks kusagil internetis.

Postitatud: 24. 09. 2006. 17:53
Postitas velowend
Ei tea kuidas selle videoga lood on,kas igalmehel on lootust peale jääda või ainult nendel kes sõidavad ATV järel :roll:

Postitatud: 24. 09. 2006. 18:50
Postitas dr Holden
velowend kirjutas:Ei tea kuidas selle videoga lood on,kas igalmehel on lootust peale jääda või ainult nendel kes sõidavad ATV järel :roll:
ATV järel sõitja võib automaatselt lugeda katkestajaks, sest ATV sõidab kontrollaja piiri peal. :D
Aga tegelikult ei oska hetkel öelda, kas igamees peale jääb, sest igamehi on kokku ca 400 ja filmiaega ca 1,5h (pmst saab iga meest filmida 13,5 sek).
Film on ikkagi üritusest, üldisest fiilingust, rajast, loodusest jne.

Postitatud: 24. 09. 2006. 19:59
Postitas vigurivänt
velowend kirjutas:Ei tea kuidas selle videoga lood on,kas igalmehel on lootust peale jääda või ainult nendel kes sõidavad ATV järel :roll:
Kaamera ees kooki paned,siis saad kindlasti purki :wink:

Postitatud: 24. 09. 2006. 21:28
Postitas velowend
ehk oleks abiks pikem lint või koguni kaks :D

Postitatud: 24. 09. 2006. 21:35
Postitas Mati
Põhimõtteliselt on ju igal ühel võimalus monteerida ratta külge üks kaamera ja siis hiljem 5-9 tundi oma personaalset molli või rada vahtida :idea: Tasuta kah veel.

Postitatud: 24. 09. 2006. 23:08
Postitas mart
Alates kolmapäevast läheb sajuks. Tundub tulevat 2004 sõit - ohtralt savi/muda altpoolt + nüüd ka vihm ülalt.
http://uk.weather.com/weather/local/ENX ... e=code&y=0

Postitatud: 25. 09. 2006. 07:32
Postitas tampico
Mulle meeldib see ennustus oluliselt rohkem:
http://www.gismeteo.ru/mtowns/26242.htm

Postitatud: 25. 09. 2006. 08:46
Postitas Mati
tampico kirjutas:Mulle meeldib see ennustus oluliselt rohkem:
http://www.gismeteo.ru/mtowns/26242.htm
No Tartu on Tartu ja Võru on Võru :!:

Postitatud: 25. 09. 2006. 08:54
Postitas KaupoR
Mati kirjutas:
tampico kirjutas:Mulle meeldib see ennustus oluliselt rohkem:
http://www.gismeteo.ru/mtowns/26242.htm
No Tartu on Tartu ja Võru on Võru :!:
No Tartu on igatahes rohkem Võru kui Mardi poolt viidatud Tallinna ilmaennustus!

Postitatud: 25. 09. 2006. 09:11
Postitas erikr
pole mõtet siin selle ilma üle targutada ja teemat koormata.
neljap peaks saama juba enam-vähem pädeva ennustuse.

Postitatud: 25. 09. 2006. 09:24
Postitas Albert
KaupoR kirjutas:... No Tartu on igatahes rohkem Võru kui Mardi poolt viidatud Tallinna ilmaennustus!
Gismeteo on üldjuhul üsna täpne olnud, samas - mine seda vene värki tea, magavad ehk veel? :)
A kui Mardi viidatud Tallina ennustus ei sobi, vaata inglaste arvamust Tartu ilma kohta: http://uk.weather.com/weather/local/ENX ... e=code&y=0

Ehk sobib ka ameeriklaste arvamus Võru ilma kohta? http://wwwa.accuweather.com/world-forec ... |&metric=1
Voru, Estonia(Vorumaa) Forecast
Voru, Estonia is your current location.
English | Metric
WeatherAlarm?! (What is this?)
Rain Total: 2.1 mm Occurring: Sep 28 | Sep 29
...
Thursday, Sep 28
A morning shower possible High: 16° C Low: 8° C
Friday, Sep 29
A few showers in the morning High: 15° C Low: 11° C
Saturday, Sep 30
Spotty morning showers High: 17° C Low: 12° C
Sunday, Oct 1
Warm with clouds and sun High: 20° C Low: 11° C
...
Kuna link kopituna minu arvutis lõpuni ei avanenud, kopisin ennustuse huvitavate päevade kaupa otse postitusse.
Laupäeval näeme! :)

Postitatud: 25. 09. 2006. 09:30
Postitas dr Holden
erikr kirjutas:pole mõtet siin selle ilma üle targutada ja teemat koormata.
neljap peaks saama juba enam-vähem pädeva ennustuse.
Las mehed mandrazheerivad, vähemalt ei aeta kummi- ja kisellijuttu :D

Lubatud 2,1mm sademeid ei tee midagi, lööb aind tolmu kinni. Samas oli näiteks eilse ideaalse ilmaga veel kella 13.00 paiku põhjapoolsed (et siis mitte päiksesepoolsed) rohumaad kastest märjad.
Pisut vihma lisab natuke vürtsi, nagu kirss jäätisekuhja otsas. 8)

Postitatud: 25. 09. 2006. 09:44
Postitas erikr
holden kirjutas: Las mehed mandrazheerivad, vähemalt ei aeta kummi- ja kisellijuttu :D
sügisene ilm on nagu presidendivalimised. kohapeal selgub, milline on tulemus.
pole ju niisama motet foorumit koormata.

Postitatud: 25. 09. 2006. 11:44
Postitas Külaline
Laupäeva päeval proovimas käies olid tõesti rohumaad kastesed ja juurikad libedad. Üks käna tuli siiski ära. Slikiga pidurdades oli üldiselt ratta alt sahinat kuulda, aga pidurdus efekt puudus. Kui lisada veel märg savi, siis paneb tõesti kukalt kratsima. Endal puudub valikust "väike muster" ja ilmselt peab kusagilt laenama.

Postitatud: 25. 09. 2006. 12:24
Postitas Mati
holden kirjutas:
erikr kirjutas:pole mõtet siin selle ilma üle targutada ja teemat koormata. neljap peaks saama juba enam-vähem pädeva ennustuse.
Las mehed mandrazheerivad, vähemalt ei aeta kummi- ja kisellijuttu :D
Olts kirjutas:...Slikiga pidurdades oli üldiselt ratta alt sahinat kuulda, aga pidurdus efekt puudus. Kui lisada veel märg savi, siis paneb tõesti kukalt kratsima. Endal puudub valikust "väike muster" ja ilmselt peab kusagilt laenama.
No Holden, ära tuli ja veel omade poolt :). Kes siin mandreerib peale kohalike? :) Mina lähen oma püsikompositsiooniga kohale ja hoidke alt, sõidan selga 8) . Kinga all on mustrit piisavalt, ehk siis ka mäest üles saab.

Postitatud: 25. 09. 2006. 13:15
Postitas Albert
Mati kirjutas:... Kinga all on mustrit piisavalt, ehk siis ka mäest üles saab.
Selge värk - Matil plaanis jalutuskäik vabas looduses rattasõidu asemel! :o

Postitatud: 25. 09. 2006. 13:26
Postitas tarts
Mati kirjutas:Kinga all on mustrit piisavalt, ehk siis ka mäest üles saab.
Küll sa saad, kui jaksu on. Eile testisin Andsumäe ca 30 meetrist enamvähem püstloodis tõusu ratas seljas. Maru liivane ja savine oli, kuid king järgi ei andnud. King pidas nii hästi, et enne viimast 10 meetrit olin sunnitud aklimatiseerumiseks 15 sekundise pausi tegema :lol: Ma muidugi soovitaks rajameistril sellest kohast järve äärde laskumine teha, siis saaks palju nalja.

Postitatud: 25. 09. 2006. 13:28
Postitas dr Holden
tarts kirjutas:
Mati kirjutas:Kinga all on mustrit piisavalt, ehk siis ka mäest üles saab.
Küll sa saad, kui jaksu on. Eile testisin Andsumäe ca 30 meetrist enamvähem püstloodis tõusu ratas seljas. Maru liivane ja savine oli, kuid king järgi ei andnud. King pidas nii hästi, et enne viimast 10 meetrit olin sunnitud aklimatiseerumiseks 15 sekundise pausi tegema :lol: Ma muidugi soovitaks rajameistril sellest kohast järve äärde laskumine teha, siis saaks palju nalja.
Ega sul midagi sassis pole, see ongi laskumine 2,5 km enne lõppu. :idea:

Postitatud: 25. 09. 2006. 13:33
Postitas tarts
holden kirjutas: Ega sul midagi sassis pole, see ongi laskumine 2,5 km enne lõppu. :idea:
Seda pulli tahaks juba raja kõrvalt vaadata 8) Keegi kohalikest võiks seal asja videosse võtta ja pärast paremad palad üles riputada :idea:

Postitatud: 25. 09. 2006. 13:43
Postitas dr Holden
tarts kirjutas:
holden kirjutas: Ega sul midagi sassis pole, see ongi laskumine 2,5 km enne lõppu. :idea:
Seda pulli tahaks juba raja kõrvalt vaadata 8) Keegi kohalikest võiks seal asja videosse võtta ja pärast paremad palad üles riputada :idea:
Eelmise aasta videos on Andsuka DK-lt vähemalt 3-4 korralikku niplit purgis, lisaks veel lenksuremont HRK-moodi 8) Soovitan kusagilt video hankida ja üle kaeda.

Postitatud: 25. 09. 2006. 14:53
Postitas Külaline
holden kirjutas:Ega sul midagi sassis pole, see ongi laskumine 2,5 km enne lõppu. :idea:
Andsuka laskumine H100l on vana slaalomiraja kõrval metsa sees. Seal pole savi. On vaid juurikad ja okkad.
Sa tõusid vast vana hüppetorni nõlvast. Sinna küll ei julgeks laskuma minna.

Postitatud: 25. 09. 2006. 15:10
Postitas Mati
Olts kirjutas:
holden kirjutas:Ega sul midagi sassis pole, see ongi laskumine 2,5 km enne lõppu. :idea:
Andsuka laskumine H100l on vana slaalomiraja kõrval metsa sees. ...Sa tõusid vast vana hüppetorni nõlvast. Sinna küll ei julgeks laskuma minna.
Olts, krt, kas sa kohalikuna polegi siis tõesti sealt alla sõitnud? Isegi mina olen, peaaegu alla välja :).

Aga kokkuvõttes arvan, et H100-l ei pea küll häbenema jalutamist siin ja seal. Esiteks on sõit pikk, mistõttu võib igast härjast lõpuks loivav imetaja saada. Teiseks on tõusud ja laskumised vähemalt Eesti kontekstis ikka ka nime väärt.

Postitatud: 25. 09. 2006. 15:23
Postitas tarts
Olts kirjutas:Sa tõusid vast vana hüppetorni nõlvast. Sinna küll ei julgeks laskuma minna.
Ilmselt seda tõusu nimetatakse tõesti "vanaks hüppemäe tõusuks" :twisted: Ontlikumad mehed saavad sealt nipli asemel korraliku lennu :twisted: :twisted:

Postitatud: 25. 09. 2006. 15:35
Postitas Külaline
Mati kirjutas:....Olts, krt, kas sa kohalikuna polegi siis tõesti sealt alla sõitnud? Isegi mina olen, peaaegu alla välja :).

Aga kokkuvõttes arvan, et H100-l ei pea küll häbenema jalutamist siin ja seal. Esiteks on sõit pikk, mistõttu võib igast härjast lõpuks loivav imetaja saada. Teiseks on tõusud ja laskumised vähemalt Eesti kontekstis ikka ka nime väärt.
Alates selle aasta septembrist ei kavatse ma enam paljudest laskumistest alla sõita. Proovin kõndimisega hakkama saada. Vahet pole.
Enne vaja HRK krossidel saadud vigastused(parem õlg, vasak põlv, vasaku ja parema käe ranne) Teini juures korda teha.

Postitatud: 25. 09. 2006. 17:53
Postitas Albert
Olts kirjutas:Enne vaja HRK krossidel saadud vigastused(parem õlg, vasak põlv, vasaku ja parema käe ranne) Teini juures korda teha.
Ma käisin Teinile 5 aastat korra nädalas pinda, et ta mu randme korda teeks, ara riigihaiglas ta seda ei teinud ja tema erasse polnud mina 2002 nõus minema. Nii tegigi randme korda korda hoopiski Pintsaar, keda soovitan Sullegi Olts (õed ütlesid tookord ka, et Pintsaarel käsi kindlam :), noh ja Tein läkski siis poliitikasse ju ära).

Postitatud: 25. 09. 2006. 18:12
Postitas dr Holden
tarts kirjutas:Ilmselt seda tõusu nimetatakse tõesti "vanaks hüppemäe tõusuks"
Hüppemäel on maandumisnõlv - seda tõusuks nimetada on nagu imelik.
Aga jah peale mõningaid möödarääkimisi sain aru, millisest nõlvast jutt - see on vana (50-ndatel ehitatud, nüüdseks lammutatud) ca 55m võimsusega trampliini maandumisnõlv, mis toimis ainult talviti, kuna peale siledale jõudmist oli järvekaldani ainult 10 m maad. Pidurdusmaa lõppes hüppajatel teisel pool järve vastasnõlval, sealt siis tuldi peale ümberpööramist järvele tagasi.

Sellega kuulutan OT osakonna (hüppemäed, randmed jne) töö lõppenuks.

Postitatud: 26. 09. 2006. 18:40
Postitas marx 77
Mida te vaidlete ilma üle.

Minule palun ilust ja kuiva ilma :D Ma olen osavõtu maksu tasunud , olena Tallinnast ja tahan sõita ilusa ilmaga, kas seda on siis tõesti palju tahetud vä :shock:
Mati kirjutas:
Kinga all on mustrit piisavalt, ehk siis ka mäest üles saab.


Kas siis tõstukid ei tööta, et mäkke peab ise ronima :shock:
kui palju tuleb raha kaasa võtta, et mägedest tõstukiga üles sõita saaks.